Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Lucazsák
2017. október 17. írta: szociál

Lucazsák

2004x1417_px_anime_girls_backpacks_sawasawa_skirt-1248613.jpgMúltkor elakartam vinni Lucáékat a Csárdás királynőre, az operettbe, először azt hitték begombáztam.

-Lucát előbb viszed Ugatha Christie koncertre mint erre a Máglyásmiskára - mondja dorka.

Lucát felhívtam, azt mondta most még nem akarja felvágni az ereit, előtte az élet, meg olyan ruhája nincs is, szóval a csárdásnak lőttek, pedig megnéztem volna meddig bírja idegösszeroppanás nélkül :)

Egyébként viselkedni sem tud, fogadást mernék kötni rá hogy még az operettben is hátiputizna, mindig vinni kell mint egy hátitatyót, hirtelen felugrik az ember hátára elől összekulcsolja a lábát és viteti magát, galériába, állatkertbe, az anyjánál, az utcán.

A Dorka nem ilyen, ő taxit hív, ő nem puttony .

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr213005122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása