Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Koronavírus beszélgető....poszt helyett
2020. március 28. írta: Szőkenőő

Koronavírus beszélgető....poszt helyett

Sziasztok!

Gondolkodtunk róla, legyen-e poszt a témáról. De már a csapból is ez folyik, mindenhol erről olvasni. Mi újat írhatnánk még? Ezért poszt helyett csak egy beszélgetős oldalt hozunk létre. Úgy néz ki még eltart ez az állapot egy ideig, így egyszerűbb, ha egy helyen lehet beszélgetni róla.

A tjúk ól csapata nevében, hajrá!

20200328_100040.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr2015565992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2023.08.23. 13:11:48

@Egon, az egér: mondjuk energia van benne, pláne, hogy mogyoró is van rajta, a tésztája egész jó kovászosnak tűnik. Az a lókoszt gépsonka elég kiábrándító rajta, de kell a protein is a hatnapos futáshoz :)

God Harald 2023.09.01. 23:17:46

@Egon, az egér: azért ne őrüljünk meg teljesen!:)

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2023.09.05. 13:55:40

@God Harald: nem én ettemmeg, a haverom :)))

Nnna, mi meg megnéztük ezt a Barbie filmet. Hát eléggé odaba.tt, a 2001: Űrodüsszeia homage nyitójelenetével, meg a rengeteg Mátrixos, Gyaloggaloppos, Monty Pythonos utalásával. Egyik pillanatban röhejesen giccses, másik pillanatban szekunder szégyenérzeted van, a harmadikban meg elbőgöd magad, mert aljasan kihúzza belőled a gyerekkorom elmúlása miatti bánatot/fájdalmat.

God Harald 2023.09.07. 23:32:27

@Egon, az egér: Atyaisten! Az nem semmi!
Én sem unatkoztam, az előbb értem haza Bonnból. Mindössze csak 75 perc késése volt a gépnek. Az odaút még jobban bővelkedett revüelemekben: a hétfő reggeli járatomat vasárnap éjfél előtt tíz perccel törölték. Majd átfoglaltak a késő délutáni müncheni átszállásosra.:(

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2023.09.17. 19:12:21

@God Harald: Mi meg túl vagyunk egy sikeres műtéten, ha lesz időm megírom :)

God Harald 2023.09.21. 11:12:02

@Egon, az egér: Jézus ereje! Mi történt? Álmodban, lefóliázatlan óvodások nemátalakító műtétet hajtottak végre rajtad?:)

God Harald 2023.10.02. 23:11:06

@Egon, az egér: na jó, megnyugodtam!:) Viszonylag amúgy is nyugis vagyok, szeptember közepén pár csodás napot töltöttünk a Börzsönyben egy kis falu szélén. Szauna, dézsafürdő, őzike, kismacskák, szarvasbőgés, kirándulás, városnézés, csillagnézés, szivarfüst, whiskygőz. Október végén irány a Tátra!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.10.07. 10:03:05

@God Harald:
Múltkor a szőkével elmentünk Rovaniemibe mert azt mondja elege van a melegből, mondom akkor dobd el a cuki szandid és húzz hótaposót mert olyan helyre viszlek.
Amint leszállt a gép a szőke vissza szállt, aszonta ő ide nem, de a pilóta lerángatta a gépről hogy végállomás.
Az erdőbe volt egy faház amit kibéreltünk, volt őzike, vaddisznó, cuki farkasok, vonyítottak éjjelente, a szarvasok meg bőgtek, mondjuk a szőke is bőgött , ült a kandalló tüze mellett és motyogott valamit.
Nem volt a közelben spár meg Aldi ezért elmentem vadászni, majdnem lőttem egy grizlit, de mikor megláttam a tetemet kiderült nem grizli volt, hanem egy szakállas fószer bundában, szórtam rá egy kis avart, de a vadak úgy is eltakarítják reggelre. Pockot viszont lőttem sörétessel, elég macerás volt kiszedegetni a sörétet a kis testükből, de legalább nem valami elfogaltsága szőkenőnek :)
A vacsora után mi is szivaroztunk, és vodkáztunk hányásig. November végén irány Kilpisjárvi Finnország északi csücske, szőke már nagyon várja :)

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2023.10.08. 14:09:48

@God Harald: Cuki dokinéni mondta ma reggel, hogy gondolkodik azon, hogy bevállal egy plasztikai műtétet a Cininek, és csinál neki bajuszkát is. Én meg mondtam, hogy lehettem vagy 3-4 éves, amikor kihuzogattam a Cini bajuszkáját, műanyag sörték voltak, de aztán nem vagyok ebben biztos, lehet, hogy az egy cica vagy nyuszi volt. Az tuti, hogy huzogattam műanyag sörtéket valamelyik plüssállatkámból, de nem tudom, hogy melyikből. Most nézem ezt a fényképet:
m.blog.hu/eg/egonazeger/image/cininoverem.jpg
mintha Cininek már itt se lett volna bajuszkája.

@szociál: Én Tormsoben voltam 2019-ben, de még az előző csajommal. Az picit északabbra van, mint Rovaniemi. Nagy kaland volt, jó volt :)

God Harald 2023.10.08. 22:51:56

@szociál: javíthatatlanul romantikus vagy!:) Szőkét puszikáljuk!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.10.09. 07:43:31

@Egon, az egér: @God Harald:
Nekem nincs semmi a gyerekkoromból, csak a fotók, de abból legalább van sok.

Én nem voltam Finnbe, fotel turista vagyok :)
Szőke viszont volt mindenütt, nem bír megmaradni a seggén :)

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2023.10.09. 11:10:26

@Egon, az egér: nem, a nővérem. Ráadásul itt én még meg sem születtem, ez a kép bizonyítja, hogy Cini bizony még nálam is idősebb, jó eséllyel már elmúlt 50 éves is. De attól még örökifjú, mint én :)

God Harald 2023.10.09. 22:40:39

@szociál: rólam kisgyerekkoromból van valamennyi fotó. Aztán olyan 23 éves koromtól. Holmijaim, az aktuális ruhadarabjaimat leszámítva odalettek. Könyveim azért maradtak.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.10.11. 09:49:21

@God Harald:
igen a könyveket nehéz kinőni, és nem mennek ki a divatból :)

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2023.10.11. 09:53:40

@szociál: és a régi könyveknek jó illatuk van :) szinte csak ezért tartottam meg jópár sorozatot a szüleimtől. Viszont a tudományos cikkek gyűjteménye ment a kukába. Minden elérhető az interneten és feleslegesen foglalja a helyet. Az iratgyűjtő mappákból meg kottatartók lettek koncertekre :)

God Harald 2023.10.11. 10:47:40

@Egon, az egér: ne is mondd! Gyerekkoromból még mindig az orromban érzem a nagyszülők réges régi könyveinek illatát. Némelyik 100 évesnél is idősebb ritkaság volt.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.10.12. 10:51:43

@Egon, az egér: @God Harald:
én a könyv dohos illatától kb szilikózist kapok, engem fullaszt baszki

God Harald 2023.10.12. 12:17:14

@szociál: hát én ennyire nem vagyok finnyás a szagokra. Pár napja be kellett mennem egy reformáló kemencébe, ahol lyukadás és tűz volt. Végig másztam az állványjáratokat, minden tiszta benzin volt. Eszembe jutott a Tankcsapda: elég egy szikra… Kib…tt büdös volt. De csak utána az autóban öklendeztem egy kicsit, mert mindenem aromás benzines lett.:)))

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2023.10.13. 10:57:45

@God Harald: A párom a Densonál dolgozik. Főleg irodamunkát végez, de néha ki kell mennie a gyártósorra, és akkor mindig nagyon emulziószagú a haja, amikor hazajön. Az se egy kellemes illat. A Denso mellett van a Győri keksznek egy gyára. Mivel a közelben lakunk, reggelente, ha olyan a szélirány, hol Denso szag van, hogy Győri keksz szag. Aztán van, amikor a kettő furcsán keveredik, és olyan érzésünk van, hogy ha a győrikekszesek éppen kifogytak a pálmaolajból, akkor átugranak a Densoba, hogy te, adjatok már egy kis emulziós olajat a kekszünkbe :P

God Harald 2023.10.13. 19:53:25

@Egon, az egér: a keksz azért nem rossz.
Nálunk ami kellemetlen, az a kénmentesítő üzemek kénhidrogénes közege, a nyersolaj, az aszfaltmentesítő, bitumengyártó, kokszoló és az oldószerek. A bűzök királynője a hulladékkezelő, égető és szennyvíztelep. Az égetésre szánt vastagiszaptól a beled kihányod. Amikor a nyári forróságban a baktérium tenyészet rendesen megdolgozza.:)

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2023.10.14. 13:44:15

@God Harald: a keksz nem rossz, de azért az emúlzió-zsíros keksz kicsit perverz :)

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2023.10.14. 13:46:37

@God Harald: na jó, győztél :) kén-hidrogénnel ki lehet kergetni a világból :)

Btw, mostanában sz@rabb üzemanyagot gyártatok? A verdám fogyasztása felment 6.3-6.4-ről 6.6-ra. Nem egy vészes növekedés, csak nem tudom, hogy a kocsira gyanakodnak, vagy az üzemanyagra...

God Harald 2023.10.14. 13:47:58

@Egon, az egér: szerintem a bioetanol tartalom miatt van.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.11.10. 17:10:22

@God Harald:
Ha már aszfaltmentesítés, a friss kátránynak az illata tök jó, mikor forrón kenik el a melósok, meg a benzin illata is, de attól hamar megfájdul a fejem, gondolom ha sokat szagolgatnám a májnak is odabacna :)
Meg van egy ívszanloren parfümöm, annak is jó a szaga :)

God Harald 2023.11.11. 10:21:52

@szociál: az olajfeldolgozás termékei, komponensei valamilyen szinten mind egészségkárosítók. Vagy az alkalmazott segédanyagok. Talán a legextrémebb a hidrogénfluoridos alkilálás. Nem mindenhol ezt a technológiát alkalmazzák, mert kibaszott veszélyes. Ha ott robbanás következik be, akkor a finomítóban eljöhet az apokalipszis. Aki aromás anyagokkal dolgozik, az negyedévente dob pisit és vért.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.12.26. 08:07:08

Marry Karácsonyt !

Marika Karácsonyozik, a gyengébbek kedvéért

God Harald 2023.12.26. 23:24:05

@szociál: neked is boldogságos cukiságos karit kívánunk!:)))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2023.12.27. 20:34:51

Szocika mondta kívánjuk már boldog karit a tjúkolba, különben el fog fenekelni. :D De már késő....így hát remélem jól telt a karácsony mindenkinek, úgy ahogy szerette volna :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2023.12.29. 07:54:33

@God Harald:

Nagyon boldog volt, mint egy átlagos hétfő :)

@Szőkenőő:

És hol a másik tjúk a tjúkólból ?
Elvagytok kanászodvaL

God Harald 2023.12.29. 16:20:37

@Szőkenőő: nektek is boldog Karácsonyt, így utólag! Ja, jól telt. Leginkább nyugisan. A szilveszter is így lesz, nem megyünk sehova, elsején ügyeletes leszek.:(

God Harald 2023.12.29. 16:22:44

@szociál: ajándék szabinak ne nézd a napját!:)

Lorrh 2023.12.31. 17:23:17

@szociál: volt egy ilyen feladás hullám amikor a tyúkok úgy döntöttek, hogy rájuk már nem vár többé társ és emiatt a blogolást is beszüntették.

God Harald 2023.12.31. 20:19:22

@Lorrh: na de Szőkének van férje! Csak Lukrécia kismacskának nem volt akkor fickója. Hiányzik is nekem a kis drágaság…:)

Lorrh 2023.12.31. 21:21:58

@God Harald: igen, ő egy kedves színfolt volt, kár hogy eltűnt. De megértem azt is, hogy besokallt.
Volt sok szingli csaj itt a blog szférában akik eltüntek, meg ez a műfaj is befellegzett. A tiktok megy most már meg a végtelen felszínesség.

God Harald 2023.12.31. 23:35:43

@Lorrh: én csak rá emlékszem mint szingli nőre.
Igen, a régi jó dolgokból nem maradt már semmi!:) Szilveszteri vacsora 16.00-kor, újévi pezsgős koccintás 18.00-kor, szilveszteri tv nézés folyamatban.

Lorrh 2024.01.01. 19:00:52

@God Harald: TV???? mi van a tévében? Saskabaré? Szuperbola?
A tévé egy régi elavult találmány már.
Nálunk élő sztriptiz megy.

God Harald 2024.01.01. 22:43:52

@Lorrh: jaja beletrafáltál! Ezeket néztem, meg szugeráltam a telómat, hogy nehogy csörögjön. Na jó, közben szálláshelyeket is kerestem.

God Harald 2024.01.01. 23:19:18

@Lorrh: mindig csak az a mocskos szex!!!:)

Lorrh 2024.01.02. 08:28:06

@God Harald: bizony, akkor jó ha mocskos - mondá vala Vudielen.

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.01.03. 17:42:34

@God Harald: hát, Cseti volt a másik szingli, már ha az volt :)

Boldog Új Évet mindenkinek :)

God Harald 2024.01.03. 22:38:32

@Egon, az egér: boldog új évet nektek is!
Cseti? Az kizárt dolog, mert nem tudom!:)
Hát bizonyos értelemben biztos, hogy szingli volt:)))

Lorrh 2024.01.06. 09:30:37

@Egon, az egér: tényleg! Igen, ő elvált a férjétől, pasi vadászatban volt.

God Harald 2024.01.10. 21:53:08

@Lorrh: szerintem ő már ezer éve megtalálta a mesebeli herceget és boldogan élnek amíg meg nem….

Lorrh 2024.01.11. 09:41:50

@God Harald: Igen, jó csaj volt, párszor találkoztunk, de eltűnt a radaromról mostanában. Őt is párkapcsolati meg ismerkedési okok hoztak ide a blog szférába.

God Harald 2024.01.11. 11:38:20

@Lorrh: áááh, hogy te személyesen is ismerted?! Hát akkor te vagy a csetiszakértő!:)

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.01.11. 17:40:39

@God Harald: Én is egyszer elvittem vásárolni az óbudai SPAR-ba, és utána felmentem hozzá teázni :) De annyi volt. Én nem akarok csetiszakértő lenni :/

God Harald 2024.01.11. 22:17:50

@Egon, az egér: vásárolni??? Az jó romantikusan hangzik!:))) Miért nem volt semmi a teázáson kívül? Kétségtelenül népszerű nő volt.:) A végén még kiderül, hogy Szocival ibolyát szedni voltak.

Lorrh 2024.01.11. 22:38:56

@God Harald: Szoci pécsi, Cseti meg itt lakik pesten.

God Harald 2024.01.11. 23:07:39

@Lorrh: tudom, hogy Szoci pécsi. De az csak bő 200 km. Oda-vissza 440. Az semmi. Lehet, hogy jövő héten mennem kell átvenni valamit. Oda-vissza közel 1300 km, 14-15 óra és semmi öröm nincs benne!:)

Lorrh 2024.01.12. 12:52:16

@God Harald: ha pályán mész akkor odavisza 500 km. Nincs olyan nő aki ennyit megér :-)
Egy jó bajszos magyar legény! az már igen!

God Harald 2024.01.12. 16:16:11

@Lorrh: jó hát igazad van, egyik sem ér annyit. Már a Dobozi utcában megmondták sok évvel ezelőtt, hogy a nőkkel nagyon vigyázzunk, mert teleb…tt betyár kurva mind!:)))

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.01.17. 18:43:22

@God Harald: Mindez pár héttel a második feleségem halála után történt, és gyanítom, hogy ő sem volt még lelkiekben túl a válásán. Ez önmagában nagy handicap. Azon felül még lehetett bármi, pl. fizikai megjelenésem nem volt neki vonzó, vagy f*tudja. De mindegy is. Majdnem hat éve volt, durván repül az idő...

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.01.17. 18:55:51

@God Harald: Ah, most meg kellett néznem ezt a klasszikust újra:
www.youtube.com/watch?v=7uNWbmHMBUg

Teli van arany idézetekkel :)

"Szociológiailag működik a nőnél egy olyan dolog, hogy csak van... de semmi értelme..."

"Jó, hát én végülis nem szoktam magam díícsérni... mert minden cigány a saját lovát díícséri, nem? igaz?... hogy jó lovam van..."

"full alkoholista vagyok, pánikbeteg... klausztrofóbiás... meg még van egy pár dolog, ami miatt van egy kis nyugdíjam."

"az ideális nő... az majdnem olyan mint egy férfi, és tudnia kell oltani"

God Harald 2024.01.17. 21:08:31

@Egon, az egér: Hű, akkor ez neked piszok kemény időszak lehetett! Ebből a szemszögből érthető. Hogy ő mennyire lehetett túl a válásán? Ki tudja..Isten és a nők útjai kifürkészhetetlenek!:) Egyrészt tudvalévő, hogy a nők (is) a meglévő mellett már kiválasztják és tesztelik az utódot. Manapság, amikor már egy nagyobb természetű nő akár tíz felületen párhuzamosan futtatja a keresést, nem lehet könnyű egy egyszerű átlagembernek bizonyítani a hétpróbás pinahekkerek mezőnyében. Kiszélesedett a mintavétel lehetősége, felgyorsult a világ.

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.01.19. 08:28:08

@God Harald: Hát, kemény időszak volt, csodálom, hogy túléltem, de az őrangyalok vigyáztak rám. 2019-ben még egy totálkárom is volt, annyira nem volt komoly, csak elbambultam, és a pirosnál belerongyoltam az előttem álló autóba. Utána kaptam észbe, hogy vissza kellene venni, mert nem lesz jó vége, de az a bő egy év elég durva volt, kb. minden mindegy alapon mentem bele a nagyvilágba.

Jól elrohant ez a hat év, mintha minden tegnap történt volna. Aztán ha összerakom, akkor kiderül, hogy sokmindent csináltam. Építettem egy nyaralót, a feleségemmel közös tervek alapján. Kompromisszumos volt a terv, és megtehettem volna, hogy változtatok rajta, és a saját elképzeléseimet valósítom meg, de rövid gondolkodás után úgy döntöttem, hogy minden úgy lesz, ahogyan közösen megállapodtunk. És azt hiszem, hogy jól döntöttem, mert most abban a nyaralóban benne van az utolsó közös tervünk. 19 és fél év után bementem egy hangszerüzletbe, vettem egy basszusgitárt, és újra elkeztem bőgőzni. 18 órán belül letoltam a Piros 85 teljesítménytúrát. Gátlástalanul annyi munkát bevállaltam, amennyiről tudtam, hogy a saját standardjaim alapján nem fogom tudni tisztességesen megcsinálni. Aztán a munkáltatóimnak bemagyaráztam, hogy de, az jól meg van csinálva, és pofátlanul felvettem utána a pénzt. Voltam a sarkkörön túl 350 km-re :) Meg egyszer átruccantam Kanadába, '18-ban végigszenvedtem egy maratont, nem volt lelkierőm tisztességesen felkészülni, aztán két nap múlva meg utaztam Kanadába. Lementem autóval Badacsonyba a Laposáék kertjébe egy Sziámi AndFriends koncertre, aztán ott dorbézoltam éjjel kettőig (nem ittam, mert vezettem, de azért mégis, beszélgettem emberekkel, ők ittak helyettem is :) ), aztán hajnali fél 4-re értem vissza Budapestre. Kutatócsoport vezető lettem, megírtam a nagydoktorimat. Lehet, hogy azért vagyok most ilyen nosztalgikus hangulatban, mert végre megvolt a habilitációs vizsgálatom, az egyik szakbizottságnál 96%-ot, a másiknál 98%-ot kaptam :)

Az elmúlt bő két évben azért igyekeztem élvezni az életet is :) Aztán most majd megint kezdődnek a kalandok, mert veszünk egy kertes házat :)

God Harald 2024.01.25. 00:14:26

@Egon, az egér: ügyes vagy! A sarkkörön túli dolgot nagyon irigylem…na jó, Kanadát is. A munkát nem, az van nekem is!:) A nagydokisághoz gratulálok!
Nekem nagyon hamar felszaladt a meló már év elején. Már most tele van a tököm vele. Tegnap egész nap távol voltam, 500 km utazás, hajnalban indultam este értem haza. Ráadásul hazafelé majdnem infarktust kaptam, mert 140-nél beledurrant a szélvédőbe egy egerészölyv.
Minden hétköznap este egy óra edzés. Felénél már csillagokat látok a könyök- és hátfájástól.:) De legalább élek…
Már kevesebb mint két hónap van hátra egy kis városnézős nyaralásig…azt már kibírom:)

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.01.25. 14:38:01

@God Harald: na, várjál még azzal a gratulációval... Egyelőre a habitusvizsgálaton vagyok túl (amire a szabályzat szerint két hónapja van az Akadémiának, sikerült 13 hónap alatt megcsinálniuk, de másnál is lassú ez). Ebben csak az eddigi tudományos munkásságomat vizsgálták, a doktori értekezésembe bele sem néztek, illetve annyit csináltak, hogy azt ellenőrizték, hogy a formai követelményeknek megfelel. Most jön még csak az, hogy kivalasztják a bírálókat... akik vagy elfogadják a felkérést, vagy nem... ha nem, akkor pótbírálók, stb... aztán ha megvannak, akkor van hat hónapuk a bírálatra... aztán vagy betartják a határidőt, vagy nem... ha nem, akkor noszogatják őket... horror esetben lecsetélnek egy bírálót, aztán az újnak megint van fél éve... aztán ha kész a bírálat, akkor én válaszolok... ezen csámcsogunk pár kört... aztán megszervezik a védés helyét, idejét... ki mikor nem ér rá... aztán ha megvan a védés, akkor a bizottság javaslatot tesz a sóhivatalnak a fokozat megadására... és majd azután adják meg...

Bár mindenki azt mondja, hogy a habitusvizsgálat a legkeményebb rész, és azért jó, hogy azon túl vagyok.

Edzéssel óvatosan. Néha a kevesebb több...

God Harald 2024.01.25. 16:07:47

@Egon, az egér: szóval nyugger leszel mire megdoktorosodsz?!:)
Na azért az az edzés napi egy óra asztalitenisz. 350-400 kcal az egész.

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.01.26. 08:07:33

@God Harald: áh, mi már nem leszünk nyuggerek, mert mire annyi idősek leszünk, összeomlik a nyugdíjrendszer :) egyfelől kevés ia a munkába lépő, mert kevesen születtek, mi, Ratkó-unokák rengetegen vagyunk, a legképzettebb fiatal munkaerő, aki sok nyugdíjjárulékot tudna fizetni, meg lelép ebből az országból, teljesen jogosan.

Lorrh 2024.01.29. 10:01:34

@Egon, az egér: bizony! ezért nem volt szabad beadni a magánnyugdijat a zorbánnak 2010-ban. azóta nekem sokszorosát kamatozta.

God Harald 2024.01.29. 21:57:42

@Lorrh: nem adtam be. A sunyi zsarolásuk miatt komolyan meg is haragudtam rájuk!

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.01.31. 19:56:14

@Lorrh: Neke nem volt sok a számlámon, mert fiatal voltam, pár évig gyűlhetett vlna csak, de annak a nagyrészében külföldön dolgoztam, meg ösztöndíjakon voltam, amiből nem fizettem nyugdíjjárulékot. Úgyhogy én nem balhéztam emiatt. A magánynyugdíjkasszám az ingatlanportfólióm, abból kell majd kihozni valamit :)

Lorrh 2024.02.01. 11:46:18

@Egon, az egér: jaja úgy érthető. Én öregmotoros vagyok nekem sok van rajta.

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.02.05. 08:14:29

@Lorrh: Eleve 2001 szeptemberéig PhD ösztöndíjas voltam. Aztán fél évig tudományos segédmunkatárs, nem túl izmos fizetéssel. Aztán fél évig nemzetközi ösztöndíjas, másfél évig Angliában dolgoztam, majd három évig Békéssy György posztdoktori ösztöndíjas voltam. Nm emlékszem rá pontosan, de mintha abból sem fizettem volna nyugdíjjárulékot. Aztán 1-2 évig dolgoztam, majd megint két év Anglia, majd megint 1-2 év itthon, és be is szántották a magánnyugdíjpénztárakat. Tehát jó ha 3-4 évig fizettem járulékot, azt is a vége felé, nem sok hozam volt rajta. Úgyhogy hagytam a fenébe.

God Harald 2024.02.05. 12:54:00

@Egon, az egér: igen, az úgy érthető. Mondjuk sok nekem sem volt rajta, tán öt és fél misi, mert egyetem után, 98 nyara és 2003 tavasza közt nagyon szarul kerestem.

Lorrh 2024.02.08. 11:43:25

@God Harald: nagyon szarul keresni ősi román szokás - hogy kedvenc régi blogom szállóigéjével éljek :-)

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.02.08. 13:38:55

@Lorrh: Zsebbe kapni a pénzt és nem fizetni adót meg járulékot belőle meg ősi magyar szokás :P

God Harald 2024.02.08. 17:09:14

@Lorrh: mi volt a régi blogod?

God Harald 2024.02.08. 17:10:06

@Egon, az egér: ilyen ez a Kárpát-medence!:)

Lorrh 2024.02.09. 17:45:58

@God Harald: a tékozló homáron ment ez a szöveg sokezer évvel ezelőtt. Nem az én blogom volt az.

God Harald 2024.02.25. 21:40:44

Végre egy tartalmas hétvége! Tegnap egész nap a fürdőben ejtőztem. Medencékben és szaunákban fetrengtem, kerek seggeket néztem…nem fog jól esni holnap a meló.:(

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.02.29. 10:45:17

@God Harald: Egészségedre :) Nekünk a múlt hétvégén az első kertészkedésünk volt a leendő közös kertes házunkban :) Még nincs a birtokunkban, de az eladó megengedte, hogy kertészkedjünk egy picit, aztán még pár hét, és a miénk lesz :)

God Harald 2024.03.03. 14:39:49

@Egon, az egér: szuper, ez remek hír! Ügyesek vagytok. Apropó kert: éjszaka végre megtaláltam a nyaraláshoz ideális szállást. Egy szép tengerparti villa, gyönyörű kerttel.:)

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.03.08. 14:02:31

@God Harald: És vettünk még egy nagy levegőt, és nálunk marad az eladók egyik kutyusa. Úgyhogy lesz egy David Bowie kutyánk, a jobb szeme világoskék, a bal meg gesztenyebarna :)
pyxis.nymag.com/v1/imgs/0da/82e/439de12424201b9435632c44de7a9e847c-12-david-bowie.2x.h473.w710.jpg

www.kepfeltoltes.eu/images/2024/03/08/412lori.jpg

God Harald 2024.03.10. 20:36:52

@Egon, az egér: jaj de jó figura! Mint egy rajzfilm szereplő. Igazi rosszarcú fazon…ránézésre hatalmas egyéniség.

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.03.11. 10:54:56

@God Harald: valóban nagy zsivány a kisasszony :) úgy kezdődött, hogy nagyon bújós, nagyon cuki kutya, aztán, amikor mentünk kertészkedni, viccelődtünk, hogy megtartjuk. Az eladó meg mondta, hogy ő meg tök komolyan itthagyná, ha elfogadjuk. Válnak, egy kertes ház árából két ingatlant vesznek, és abba nem fér bele, hogy kertes ház legyen. Így filózgaztunk, aztán úgy döntöttünk, hogy megtartjuk. A feleségem tacsit szeretett volna nagyon, de ha összekapjuk magunkat, lehet, hogy a kisasszony kap még egy zoknidaxlit társnak :)

God Harald 2024.03.20. 23:56:32

@Egon, az egér: mindent tegyetek meg, amit akartok! Élni kell! Egy hete, hogy kiléptem a munka világából és még csak nem is gondolok rá. Napi 20 km városnézős gyaloglás, hegyre fel, völgybe le. Hal, tenger gyümölcsei, bor, szivar. Az Atlanti óceán sós vízpermete kimosta az agyamat!:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.03.21. 09:08:09

@Egon, az egér:
Bowie életrajzi filmjében arról mesélt mitől lett felemás színű a szeme.
Úgy hogy egyik iskolás haverja jól elpicsázta, úgy bevert a képébe hogy utána megváltozott a szeme színe, csávó később bocsánatot kért, de Bowie pont ettől lett egyedi, ezért nem is vette zokon :)
Mondjuk a zenéje miatt lett világhírű, nem a szemei miatt, én régen észre sem vettem rajta, mindig azt hittem csak a fényhatások miatt olyan :))

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.03.22. 11:40:09

@God Harald: Nagyon jól teszed! Én is a héten kertészkedtem egy picit, közben a kutyával játszottam.

@szociál: Úgy tudtam, hogy ez egy genetikai rendellenesség:
hu.wikipedia.org/wiki/Heterokr%C3%B3mia
de érdekes ez a megverték történet. Kutya megtartva :) Itt van még egy professzionálisabb kép róla, a dögje tudja, hogy gyönyörűen néz ki, és ezt jól ki is használja, hogy mindenkivel megsimogattatja magát :)
www.kepfeltoltes.eu/images/2024/03/22/427kutty.jpeg

Lorrh 2024.04.04. 10:04:16

@Egon, az egér: jajj de cukorfalat kutty!!!

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.04.05. 09:34:57

@Lorrh: jött az állatorvos oltani, mondta, hogy azért egy riasztót szereljünk fel a házra, mert ez a kutya nem fogja őrizni a házat. Nézte az oltási könyvet, egyszer sem oltotta még ezt a kutyát, tehát először találkoztak. Mi a hátsó kertben voltunk, a kutty meg egy vakkantás nélkül beengedte, és ott sertepertélt az orvos körül vidám farokcsóválva, hogy jajjdejó, tőled is kapok egy kis simogatást? :P

Remélem április végén tudunk költözni, mert szegény kutty rosszul viseli azokat a napokat, amikor csak reggel meg este megyünk etetni, hiába övé az egész kert, meg a nyugdíjas szomszédok is szórakoztatják egy picit, meg megsimogatják a kerítésnél. De azért sok olyan nap is van, amikor sokat tudunk vele lenni. Egész ügyesen tanul is.

Lorrh 2024.04.07. 21:11:51

@Egon, az egér: de édes kutyi, biztos barátságra tenyésztették ki.

@szociál: ajánlom ezt a cikket ha túl sokat füstölögnél a magyar korrupció miatt. Utolsó bekezdés a végén:

index.hu/fomo/2024/04/07/francoise-bettencourt-meyers-vilag-leggazdagabb-noje-loreal/

God Harald 2024.04.07. 23:07:45

@Egon, az egér: azért bízom benne, hogy egyszer lesz egy kis kertes házam és egy jófej kutyám. Meg egy lusta macskám.:)
Tegnap az MVM Dome-ban Carson Coma 5. szülinapi koncerten voltunk. Fergeteges volt!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2024.04.09. 06:27:50

@Lorrh:
Mindehol van korrupció, de egyedül nálunk megy a Rákosi propaganda, és nálunk van recesszió, hála a választási osztogatásoknak és a mérhetetlen lopásoknak.
Egy beteg ember aki a Putyin csicskája, a békét hirdeti, úgy hogy közben megtámadja Brüsszelt :))))))))
Nagyon beteg a faszi, a béke jegyében ,aki nincs velük az ellenük van, Bájerzsóti is a békét hírdeti, Sztálinbőrbe bújt Hitler a mi Vityánk, de ennek lassan vége lesz.

Lorrh 2024.04.10. 09:29:03

@szociál: ez mind igaz, bizony.
De itt ez tetszik a népnek. A felének legalábbis. Ideje lenne egy jó kis polgiháborúnak.

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.04.10. 17:26:28

@Lorrh: én is örülnék még pár évig egy viszonylag magas inflációnak, elinflálódna a hitelem :)

Lorrh 2024.04.10. 23:17:58

@Egon, az egér: a hiteled akkor inflálódik el ha az inflációnál jobban nő a fizetésed. Ez egész kevés embernél történik meg szerintem.
Az államkincstárjegynek azért ilyen magas a kamata, mert a valós infláció ennél nagyobb. A ksh hivatalos inflációs adatát elhazudják.

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.04.11. 12:09:27

@Lorrh: ennek fussál neki mégegyszer, mert butaságot beszélsz :)

Mondok egy példát: tegyük fel, hogy most 100 ezer a törlesztőm, 300 ezer a fizum, tehát 200 ezrem van vásárolni. Lesz 100% infláció, tehát minden a duplájába fog kerülni. A fizetésem nem hogy 100% felett nő, mint ahogy te állítod, hanem kevesebb, mint 100%-kal, mondjuk csak 90%-kal, azaz a fizum 570 ezer lesz. Viszont a törlesztőm marad 100 ezer, tehát 470 ezrem van költeni, több, mint kétszerese a korábbinak, miközben az árak csak kétszeresére nőttek. Hoppá. Minden adott számhoz (törlesztő, kezdő fizu, infláció) ki tudod számolni azt a százalékot, amivel ha nő a fizud, jól fogsz járni. Megsúgom: _soha_ nem lesz magasabb az inflációs százaléknál.

Persze van az, hogy ennél kevésbé nő a fizud, és akkor szívsz, meg van az, hogy a bank is g.ci, és a beígért 10 éves kamatperiódus ellenére azt mondja, hogy emeli a kamatot az inflációra tekintve, mert csak, de minden más esetben jól jársz.

Lorrh 2024.04.11. 13:39:42

@Egon, az egér: ja, igen, ha marad a törlesztőrészleted (ami nem fog, mert a bank se hülye) akkor igazad van.

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.04.11. 13:49:07

@Lorrh: elvileg 10 évig fix a kamat. Gyakorlatban legutóbb (2008) is átb.tak ezzel, aztán elég szép pénzr fizették vissza, amikor a körmükre koppintottak. Nem hülyék, én vagyok annyira hülye, hogy elhiszem hogy van még valamennyi jogbiztonság Magyarországon. Ez is egy kockázat, vagy nyerek vele, vagy veszítek. Addigi tapasztalatok alapján többet nyerek, mint veszítek.

Lorrh 2024.04.12. 08:03:30

@Egon, az egér: majd jön a mészárolmaffailölö és mondja, hogy "de szép 10% kamat, nehogy valami baj érje, kellene havi 100ezres biztosítást kötni rá" :-)

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2024.04.12. 08:21:50

@Lorrh: majd O1G márkájú krumpliban fizetem :P
süti beállítások módosítása