Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
V. rész - MENSA-Sok(k), azaz a társkeresés és az IQ
2018. szeptember 20. írta: LucretiaBorgia

V. rész - MENSA-Sok(k), azaz a társkeresés és az IQ

Fejezetek a Méregkeverő nem létező naplójából - avagy végzetes találkozás a Randivonallal

v_1.jpg

Pár szó arról mi is a MENSA, á lá Wikipédia: 

Eredetileg The High IQ Club (a magas IQ-júak klubja) nevet szemelték ki, és azt gondolták, hogy Mens (azaz latinul elme) legyen a klub havilapjának címe. Aztán kiderült, hogy már létezik ezzel a címmel egy férfiaknak szóló magazin, ezért ezt elvetették. Berrill hozta meg a végső döntést, és adta a Mensa nevet a klubnak. Három okot talált, amiért ez jó név. Először, mert a mensa (latinul asztal) az első szavak között van, amit latinul megtanul az ember. Másodszor, mert a társaságnak egyenlő tagok kerekasztal-társaságának kell lennie. Harmadrészt pedig mert a név utal a latin mondásra, miszerint mens sana in corpore sano, azaz ép testben ép lélek.

(Ez utóbbival kapcsolatban kinek nem Stephen Hawking ugrik be? Hol volt ép teste szegényemnek?) 

Nagyon komoly szakirodalma van az intelligencia mibenlétének, mérésének és hasznosításának, megkülönböztetésének az okos fogalmától, a művelt fogalmától. Még a tudomány is vitatkozik és a fejekben is nagyon különböző nézetek vannak. Mivel a dolog nem objektív, magamnak is megengedem, hogy legyen véleményem. A MENSA szerinti IQ kizárólag nem és kultúra semleges matematikai-logikai képességeket mér. Minden teszt egy hiányzó kép kiválasztása egy ábrához, rövid időkerettel, 60 másodperccel. Engem az a kérdés feszít mindig, hogy hogyan használhatom a kiváló logikai képességemet műveltség nélkül, most ne a matematikusokra és fizikusokra gondoljunk. Mire megyek az IQ-mal, ha nem tudom kifejezni a gondolataimat, ha nem tudom azokat mással megvitatni ?

v_2.jpg

De, eszembe sincs ebbe komolyan belekapni (Itt És Most), csak valami felkeltette a figyelmemet. A bemutatkozó szövegembem azt írtam, hogy nagyon fontos az IQ (pont így), halvány sejtelmem se volt, hogy ezzel bevonzok egy bizonyos, fogalmazzunk így csoportot. A MENSA-sokat. Szám szerint ötöt. A minta, mint a sorozat gyilkosok profilozóinak jól kirajzolódott. Mindegyik engem keresett meg, egy nem tett ki képet, de e-mailre küldött, a többi 1 darabot. Profilozzunk ! A képek: Az egyik koszos ablakú függönytelen iroda, háttérben irtózat kupi, meg kettő közvetlen közelről szelfi, mensa helyett Lombroso ugrott be. A másik kissé kopasz, zsíros haj, feláll, összevissza áll és valami citromsárga homályban van az egész kép, rendezetlen öltözék. A harmadik távoli kép, fehér, vékony vászonnadrág, belehúzott vastag bordó ing, fekete öv, barna cipő, kezek zsebben. Majd tagadhatatlanul erősen túlsúlyos férfi, összevissza haj, kigombolt viseletes ing, mellszőrzet bongyorodik, a kép olyan éles, hogy látszik a szemüveg koszossági foka. Ő kizárólag vékony, még plusz kilókkal sem rendelkező nála 10 évvel fiatalabb határig keres kifejezetten szép, igényes nőt. Én bőven a korhatára felett vagyok, mégis rám írt.

Bejelentkező levél: Én MENSA ennyi és ennyi vagyok. Ismerkedünk? Vége.  

Az e-mailes volt a legbőbeszédűbb, változtatás nélkül, íme:

„Nem volt és nincs családom...

- szeretem az irodalmat(magam is írogattam)

- szeretem a filmeket(operatőr-fotós végzettség)

- szeretem az építészetet(műszaki diploma)

- szeretem a sportot nézni és űzni(vízilabdáztam, úszom,bicaj,kondi

szeretem a jó száraz fehér bort

- szeretem a társaságot(1-2 hetente)

- MENSA

- szeretem az Erotikát(aktív,potens férfi vagyok)

Ha bejövünk egymásnak a távolság.....

Nagyjából....:)” 

Csak annyit, hogy egymás melletti kerületben lakunk….reflektálva a távolság említésére. Szeretem a társaságot egy-két hetente írja, az vajon a keresett társra vonatkozik ? 

Bemutatkozó szöveget nem írtak. Mind 45 felettiek, egyedülállóak. Egy teljes mondatot egyik sem írt le, még a „Szia”-t is csak egy. Semmi olyat, amibe kapaszkodva el tudtam volna kezdeni kommunikálni, már ha akartam volna. De azt mindegyik leírta, hogy „én is szeretem az IQ-t”. Ilyen IQ-val rendelkező emberek azt hiszik, hogy az MENSA IQ 130-160 lábon eladja őket, még megfésülködni se kell, vagy szemüveget tisztítani és potyognak a hasonló IQ-s vékony szexbombák ? Persze lehet, hogy csak a valóságot akarták visszaadni….ám  azért a rendezett kinézet és a hajmosás nem ördögtől való. IQ ide vagy oda. De ez csak az én véleményem. Lehet, hogy az egyik MENSA IQ gond nélkül beleszeret a másikba ?

Ennyire rossz a helyzet még a MENSA IQ-tlanok körében se tapasztalható. Na, nem profilképekre, hanem kommunikációra értve.

Szóval adódik a kérdés, hogy a MENSA szerinti IQ mire jó a kapcsolat teremtés terén ? Még csak nem is ismerkedést írtam, jelzem, csak kapcsolat felvételt, kommunikációt. 

Ui1: Becsípődött ez a MENSA. Felfedeztem a tagok-tisztviselők között valakit, akit jól ismertem, dolgoztam vele. Hááát….  Eddig erősen közepes vagy az alattinak tartottam a szellemi képességeit, a stílusról nem is beszélve.

Ui2: Van nekem egy rabbi barátom (MENSA 139, de dührohamot kapott mert sürgették a gondolkodásban, úgyhogy jól eltolta), a bármi szerinti IQ-ja az egekben, a logikája sebészi szike élességű, azt mondta, hogy ezek a pasik hazudtak, mert intelligens ember az élet bármely területén helyt áll. Megfigyel, elemez, utána jár, gondolkodik, megold. És kész.

 

A Méregkeverő

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr6514249439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LucretiaBorgia 2018.09.25. 12:20:10

@Womb Raider: Az attól függ ! Egyrészről, nem ismerem ugye a para métereidet. Másrészről mivel genetikailag nincs önreflexióm két lehetőség adódik, vagy egy hájashurka vagyok vagy anorexiás és még így is kistestű.
Igazad van, IRL kell ismerkedni és ez a dilemma fel sem merül.

2018.09.25. 12:25:50

@Szőkenőőő: Óóóó..nem kell mindjárt a késért nyúlni. Megnyílni nem csak a sebész által lehet.
Másrészt.. ha mindkét felén vajas a kenyér, nagyobb az esélye, hogy jóllakj..

@LucretiaBorgia:
"Másrészről mivel genetikailag nincs önreflexióm két lehetőség adódik, vagy egy hájashurka vagyok vagy anorexiás és még így is kistestű."

Nnnnnaaa... azért vannak viszonyítási lehetőségek. Másfelől.. én nem vagyok vegán.. még válogatós sem.
www.youtube.com/watch?v=eN7RhYFIS7E
Itt a kenyér, itt a só! Hurkát enni csuda jó!!!

2018.09.25. 12:28:14

@Womb Raider: Az a "baj" (nembaj;) hogy értem miről beszélsz :D:D:D

pannonfunk 2018.09.25. 16:34:38

@Womb Raider: És a belgák (akik nem IRL, de nem is társkeresőn, hanem pl. fészbúk tematikus csoportban ismerkednek), hova álljanak?

2018.09.26. 06:30:27

@pannonfunk: Szerintem nem ment át amit írtam, de hirtelen sokan magukra vettek bizonyos dolgokat.. Nem mondtam, hogy eredménytelen, sikertelen időtöltés az online párkeresés.. csak nem is annyira hatékony, mint amilyennek hiszik sokan..és nem azért, mert nem lehetne az, hanem mert az ember gyarló.. inkább kerget illúziókat, minthogy egyensúlyra törekedne.
Másképp: az emberek sokasága folyton a lehetőségei felett próbál élni, meg persze úgy, hogy kiemelkedjen a környezetéből. A tárgyiasult világban ez egzisztenciális válsághoz , csődhöz vezet... a párkapcsolati analóg terén meg ebből lesz a magányosan megöregedő ember. Aki az elérhetőn túliért küzd.miközben elmennek mellette a valós lehetőségek.
(én örülnék, ha az itt kommentelők/olvasgatók egyikére sem lenne cseppet sem érvényes mindez és csak én vagyok borúlátó...ja..meg öreg.. vén negyvenes..)

pannonfunk 2018.09.26. 09:32:36

@Womb Raider: Ne öregezzél le... :P

És vajon IRL tudunk hatékonyan társkeresni? Nem illuziókat kergetünk sokszor, amikor bámolunk egyedeket a nekünk szimpatikus nemből utcán/munkahelyen/szórakozóhelyen?

És hány szemösszecsillanásból lesz leszólítás? Hány leszólításból lesz kapcsolat? Ezen kapcsolatok közül mennyi lesz tartós?

És nem volt már a cucializmusban is az, hogy ha egy csinos nő végigment az utcán, az építkezésen a lapátot támasztó segédmunkások megfütyülték? Tényleg az internet vívmányának akarjuk ezt tekinteni, csak azért, mert az az IRL szokás felköltözött a netre is?

2018.09.26. 09:49:27

@pannonfunk: "És hány szemösszecsillanásból lesz leszólítás? Hány leszólításból lesz kapcsolat? Ezen kapcsolatok közül mennyi lesz tartós?
"
Vajon mennyire tevődik át az erőforrások felhasználása az IRL kapcsolatépítés felől az online felületekre? Mennyire porlasztódik ? Erre utaltam a sokat markol, keveset foggal. Csak rohanunk, egyre felületesebben. A megtöbbszöröződő lehetőségeknek elvileg arányosan emelnie kellene a siker gyakoriságát... és ez valóban be is következik?

Az egésszel nekem indirekte vannak aggályaim..Az emberek lassan AI-val támogatva , algoritmizálva keresnek partnert.. és valahogy egyre rövidebb a szumma kapcsolatban töltött idő.
Az egy dolog, hogy a társadalmi változások indukálják mindezt, de vajon az online keresés képes jó és hatékony módon kompenzálni/megválaszolni az új kihívásokat, problémákat? Vagy esetleg az IRL lehetőségeket lenne érdemesebb szélesíteni?
Örülök, hogy ti egyértelmű válaszokkal rendelkeztek..

pannonfunk 2018.09.26. 10:01:27

@Womb Raider: Ebben egyetértek veled, hogy attól, hogy a lehetőség adott, nem biztos, hogy tudunk élni vele.

Elképzelhető, hogy az, aki eddig a farsangi bálban talált valakit, "jó lesz ez!" felkiáltással, esetleg bele se gondolva, hogy tényleg jó lesz-e, majd beleragadva egy rossz kapcsolatba lett valamilyen az élete, az most online kapkod fűhöz fához.

Pedig a lehetőség adott. Furcsa, hogy amikor jön szembe egy adatlap, hogy "majd később töltöm ki", akkor hatalmas ingerenciám van arra, hogy írjak egy szarkasztikus levelet, hogy "majd később írok neked", miközben a társkeresők nagy része arról panaszkodik, hogy felesleges kitöltenie az adatlapját, mert úgysem olvassa el senki.

Aztán volt olyan is, aki Star Wars idézetet írt, aztán amikor rákérdeztem, hogy miért, akkor azt mondta, hogy csak kíváncsíságból, hogy egyáltalán valaki elolvassa-e az adatlapját, de nem kapcsolódik a személyiségéhez. De nem értem... Miért nem ír olyat az adatlapjára, ami kapcsolódik a személyiségéhez? Mert így elolvasom az adatlapját, és milyen információhoz jutok? Semmilyenhez...

És lehetne hosszasan írni az eseteket.

pannonfunk 2018.09.26. 10:03:36

@Womb Raider: "Vagy esetleg az IRL lehetőségeket lenne érdemesebb szélesíteni? "

Volt régebben olyan, hogy illatrandi. Nem tudom, hogy kishazánban, vagy valahol máshol a világban. Kölcsönösen lehetett szagolgatni a másik oldal beleizzadt pólóit, és aki illat alapján a legszimpatikusabb volt, azzal lehetett randizni. Ez pl. egy jópofa ötlet lenne...

2018.09.26. 10:17:00

@pannonfunk: Jajjj... a kitöltetlen adatlap az valami felfoghatatlan.. kitöltetlen szelvénnyel lottózni..

Ami sokkal jobb (bár ez inkább a szex-centrikus felületeknél fordul elő) hogy az érdeklődési körbe berak mindent, ami csak az étlapon van. Aztán ha belekérdezel, akkor csak annyit tud nyögni, hogy ő nyitott mindenre, kíváncsi, bár igazából még soha nem próbált ilyesmit. Erre varrj gombot..
A non plus ultra, amikor azt feszegeti, hogy meséljek, írjam le, hogyan, miként.. na akkor sorompó le.
A legjobb az volt, amikor egy copy-paste adatlapba futottam bele.. amikor megkérdeztem, akkor csak annyi volt a magyarázat, hogy neki is nagyon tetszett, ezért lemásolta!!! (a szöveges bemutatkozásra értem..)

2018.09.26. 10:18:41

@pannonfunk: "Volt régebben olyan, hogy illatrandi."

Bizarr :) Főleg, hogy egy adott állapotot tükröz csak. Csak tippelek.. de a japánokból kinézem, hogy ez nagyban megy.

LucretiaBorgia 2018.09.26. 11:24:19

@Womb Raider: Látatlanban meggyőződésem, hogy az itt jelenlévők mind szinttelenek :):):) ...többeket ismerek, van akit régebben és személyesen...
Sajnos én se vagyok képes kiküszöbölni azt a hibát, hogy magamból és az általam jól ismertekből indulok ki, akik nyilván azért vannak a környezetemben, mert hasonlók, mint én.
DE ! Mindenki végül azt kapja, akit meg tud kapni, akár IRL, akár nem IRL. Akár irreálisak az elvárásai, akár nem.
A szintelmélettel az a bajom, hogy ez nem kávé automata, ha 166 centit és 54 kilót, két diplomát, két nyelvvizsgát dobok be jó külsővel, jó egzisztenciával, akkor a gép kidobja az extra kapucsínót habbal, a tökkéletes partnert.
Nem ugyanabból keresünk tetszés szerinti egyet, hanem azt Az Egyet keressük ! Azaz még ez esetben sincs biztos találat, hiába kaptam egy másik extra kapucsínót...., nem ízlik.
Akinek meg mindegy csak bizonyos paramétereknek, túlzóak vagy nem túlzóak, feleljen meg a jelölt és akkor kapcsolat, azzal én úgyse tudok mit kezdeni. Éljen, ahogy tud, nem érdekel a problémája.
Majd, ha lesz időd, kedved, fusd át az első 2 részt.

LucretiaBorgia 2018.09.26. 11:52:10

index.hu/i2/#bloghu/lelkizona/2018/09/24/en_erre_egyszeruen_keptelen_vagyok

Érdekes ! Kapcsolódik ahhoz, ami még mindig nem világos a mensa szemléletben, az az, hogy miért baj, ha tanulok a teszt során, ha rájövök a különböző logikákra, és alkalmazom azokat ? Nem a megoldást lopom. Mondjuk, ha 5 különböző tesztet kitöltök, edzem magam, és a hatodikon pl. 130 as lesz az eredményem, ez miért nem lehetséges. Nyilván 90 ből nem lesz 130.

2018.09.26. 12:58:41

@pannonfunk: [öljetek meg][gyorsan]

@LucretiaBorgia: "Sajnos én se vagyok képes kiküszöbölni azt a hibát, hogy magamból és az általam jól ismertekből indulok ki, akik nyilván azért vannak a környezetemben, mert hasonlók, mint én. "
Ez ugyan miből következik? Még a szűk környezetre nézve sem feltétlen..Vagy küszöbön a klónok támadása?

"DE ! Mindenki végül azt kapja, akit meg tud kapni, akár IRL, akár nem IRL. Akár irreálisak az elvárásai, akár nem."
Vagy éppen semmit sem kap.. ilyet is látni..szerintem pont ezen keseregnek sokan, hogy hosszú távon nem kerekedik ki..elromlik, összedől és újra lehet beállni a mókuskerékbe.
Megkapni meg tényleg bárkit megkaphatsz..de minek, ha megtartani nincs esély?

A szintelmélet szar kifejezés, mert vertikális viszonyt feltételez, alsóbb- magasabb rendű embereket, Erről persze szó sincs. Inkább puzzle analóg a dolog. Vagy vannak kapcsolódási pontok, szorosabb-lazább köteléket, összetartó erőt adó komplementer felületek..amik egyben rugalmasak is..vagy csak érintőleges lesz az interakció és sodródnak tovább.
Minél sokoldalúbb, összetettebb a személyiség, annál inkább javulnak az esélyek.
A másik..hogy a legtöbb embernél ez a szintezősdi szorosan és kizárólagosan összekapcsolódik az anyagi helyzettel..esetleg a külsővel.
Ha a szintelmélet működne, úgy lenni kellene egy abszolút mérőszámnak, amivel definiálhatnánk az egyes embereket (mint az IQ :) ) osztán lehetne méricskélni.. de mivel túl sok a paraméter és nem tudsz egzakt módon súlyozni, az egész csak egy kalap szakóca.

"Akinek meg mindegy csak bizonyos paramétereknek, túlzóak vagy nem túlzóak, feleljen meg a jelölt és akkor kapcsolat, azzal én úgyse tudok mit kezdeni. Éljen, ahogy tud, nem érdekel a problémája."
Ez még a zsexpartner keresésnél sem lehet ennyire kiélezett.. Pedig ott némileg szűkebb paraméterlistán van a hangsúly. Fuzzy logic módon megy ez, az emberi elmével ellentétes lenne SI alapegységekbe szuszakolva méricskélni az embereket.

2018.09.26. 13:06:20

@LucretiaBorgia:
Az intelligencia mai nézeteink szerint nem nagyon tuningolható.. az igaz, hogy a teszteket némiképp be lehet csapni, de a nagyszámú kérdés megnehezíti a betanulást, a 'logika' meg a 'sémák' felismerése maga az intelligencia :) A vicc , hogy ha hasonló fajsúlyú teszteket töltesz ki, akkor sem adnak takkra azonos eredményt..és tendencia sincs. A tesztek pontosságán is állandóan megy a vita, a kiértékelés és a korrekciók tovább színesítik a képet.. de amúgy is..van értelme 'becsapni' a tesztet? Olyan lenne, mint az Ecserin vett diploma..

pannonfunk 2018.09.26. 13:12:56

@Womb Raider: Látod, Fatmagül, ma nagyon jószívű vagyok, kívánságod parancs :)
www.facebook.com/pochemuzik/videos/1789386721368968/

2018.09.26. 13:25:24

@LucretiaBorgia: Aki 'tutira' akar menni, az töltsön ki az usa-ra optimalizált IQ tesztet és mindjárt ki is akad a műszer :) Az online tesztek meg a legtöbbször az idő múltával egyre jobb eredményeket hoznak ki (már, ha kellően gyakori a próbálkozók száma..mert rekalibrálják a sztenderdjüket ..és ez csúnyán tud torzítani.
Ha valóban (a lehetőségekhez mérten..) egzakt (képzavar..) eredményt akarnál, ahhoz egy tágabb (minél tágabb) kontroll tömeg kellene. Na, de kinek van erőforrása felmérni mondjuk a magyar lakosság 50-60-át, hogy az IQ, mint viszonyszám pontosabban mutassa az egyén csoporton belüli szintjét?

2018.09.26. 13:27:57

@pannonfunk: csak mentél, mendegéltél a netten, oszt szembejött ez az izé... perszepersze. :))) Azé' tuti, hogy nyomtál egy lájkot és bekövetted :)

pannonfunk 2018.09.26. 15:12:47

@Womb Raider: Igazából ezt hallgatom minden nap reggeltől estig, mert ami nem öl meg, az megerősít :)

e-hun 2018.09.26. 16:26:49

@LucretiaBorgia: Lehet edzeni erre is, mint minden másra. Lehetsz jó IQ teszt kitöltő. De egyfelől meg is válaszoltad, mert lehet javítani, de a végtelenségig nem. És persze adódik a kérdés, hogy minek? :)

LucretiaBorgia 2018.09.26. 16:41:56

Ma mindenki beírok egy 5-öst ! Indok megröhögtették a tanárnőt.
Fatmagül szépen énekelte a bikicsunájt !
Azért se vontam le pontot, hogy ezt randi előtt tettétek, ami rombolólag hatott a nem vóterprúf sminkemre.
Jutalmul hal lesz reggelire !
Remélem megelőztem Tihi, aki tuti bélpoklos !
Dicsértessék !

2018.09.26. 16:48:28

@pannonfunk: az illatrandi nem hülyeség - mivel a beizzadt testét ha valakinek nem bírjuk, akkor rövid időn belül ki fogunk szeretni belőle... és a kiszeretés végén rájövünk, hogy "már a szagát se szerettem legalább fél éve" :)..

pannonfunk 2018.09.26. 19:01:56

@Mia and me: és annál még rosszabb, ha semmilyen illata nincs, ami megfogna... :(

2018.09.26. 20:55:06

@pannonfunk: hát de akkor nem is költözöl össze vele, mert akkor akár egy műfenyővel is tehetnéd... :)

pannonfunk 2018.09.27. 11:51:29

@Mia and me: Ugyehogyugye? És hát ez is tök lutri, mert amikor először fizikai kontaktusba kerülsz valakivel, akkor jó eséllyel lesz rajta valami kellemes parfüm, és nem érzel semmit... Az első fizikai kontaktus előtt meg még kevesebb esélyed van lecsekkolni, hogy illatilag összepasszoltok-e...

2018.09.27. 12:01:57

@pannonfunk: ezért kell az illetővel levelezni aztán tök spontán véletlenül belebotlani az utcán :) - akkor nincs fedőillat meg minden szar (hacsak nem épp egy másikkal való randira megy épp). ;-)

pannonfunk 2018.09.27. 12:07:04

@Mia and me: Futóedzést beszervezni első randinak. Vagy sziklamászást. Vagy kerti kapálást :P

2018.09.27. 12:20:25

Azt olvastam egyszer valahol, valamikor, hogy addig tart a "szerelem", míg a másik izzadsága el nem kezd taszítani.
Az egyik sógornőm elkezdte mesélni, hogy fúúj a férje izzadsága rácsöpög keksz közben, ki nem állhatja már. Évekig nem zavarta. Aztán egyszer csak mégis. Belegondolva, van ebben valami.

pannonfunk 2018.09.27. 12:35:25

@Szőkenőőő: Évekig nem zavarta vagy évekig élvezte? Nagyon nem mindegy...

2018.09.27. 12:40:33

@Szőkenőőő: Dugjanak a zuhany alatt!! Esetleg a misszionáriusról szintet ugorva jöhet a reverse cowgirl! Akkor még a képét sem kell bámulni!

2018.09.27. 13:09:42

@pannonfunk: Nem zavarta, vagy élvezte, ebből a szempontból mindegy. A lényeg, hogy egyszer csak undi lett számára. És ezzel együtt maga az ember is.

@Womb Raider: Ezen már egy zuhany aem segített volna, sőt az se, ha egy kád izzadásgátlóban fürdik!

2018.09.27. 13:13:58

@pannonfunk: mozi, romkocsma, koncert (bár ott az énekes lenyúlja a csajt ;-)- ha tényleg jó), séta, közösségi sportnapok (:)) - jaja.

2018.09.27. 13:34:09

@Mia and me: Táncház, gombaszedés, kézműves foglalkozás, főzősuli, rafting, bringázás, falmászás ..

Bár amióta ételizésítő helyükre tette a dolgokat, tudhatjuk, hogy az izzadtság jelentősen túlértékelt mint afrodiziákum..

2018.09.27. 13:38:56

@Womb Raider: hallod ,volt egy ilyen horrofilm (ill nem horror volt hanem valami beteg- de nekem mind az amiben kifacsarodott dolgok vannak)- a faszi nőket gyilkolt mert be akarta zárni az illatukat egy mindenkire ható izgató szuperillatba...
(nem tudom a címét, de tuti francia volt .... ;-) )- azok ilyen betegek

pannonfunk 2018.09.27. 13:44:22

@Szőkenőőő: Még mindig azt mondom, hogy nagyon nem mindegy, hogy egy semleges attribútum változik át negatívba vagy egy pozitív negatívba.

Velem még olyan nem volt, hogy negatívnak lássak olyasmit, amit valamikor pozitívnak tartottam. Voltak olyanok, hogy azt mondtam, hogy "á, nem számít", az ilyen kompromisszumokról kiderülhet, hogy de, igenis számít.

2018.09.27. 13:51:34

@Szőkenőőő: tökéletes példa a nők hipergám ösztöneire. Már nem elég domináns-pénzes-tökös a férje, vagy maga a feleség kasztrálta a férjet. És hipp-hopp hirtelen már undorodik az illatától. És a nő csak ártatlanul széttárja a kezét, kiszeretett belőle. Jöhet a válás, lehet vinni a fél házat vagy az egészet.

2018.09.27. 14:26:36

@Womb Raider: azaz :)
hú a hideg is ráz tőle....

LucretiaBorgia 2018.09.27. 14:30:40

@Törzskommentelő: na, na........
szépen haladsz, de nem kell kapkodni...
hol itt a hipergámia ?????

2018.09.27. 14:30:48

@Törzskommentelő: aha. na akkor megvan a kulcs - 7 évre kell házasságot kötni, vagyonszerződéssel és mindent lefixálva hogy ki mit visz ha vááltozik a szaguk :) - 7. év körül a pár jól megszaglássza egymást és vagy megújítja a frigyet vagy szétmennek.

Szerintem ez nem hipergám ösztön, simán basszus 7-8 év alatt kicserélődik minden sejtünk és lehet más a szagunk.
Ezek szerint tényleg szerencse is megtalálni az igazit, mert az az igazi akinek és aki felé mindig még elviselhetően változik a szagunk :)

LucretiaBorgia 2018.09.27. 14:32:22

@Mia and me: Tood, emlékszel...Poppernél 5 év

2018.09.27. 14:33:59

@pannonfunk: a szag fizikai undort is kivált az a baj. SZóval lehet valaki egy Benedict Cumberbatch, ha egyszer elhányod magad ha izadtan a közeledben van, akkor hiába... :)

pannonfunk 2018.09.27. 14:36:39

@Mia and me: A lényegi kérdést még mindig nem akarjátok megválaszolni :)

2018.09.27. 14:44:11

@LucretiaBorgia: :) ha meg valaki a másik parfümébe szerelmes, akkor lesz csupán egy vagy pár éjszakás ... ;-)

2018.09.27. 14:44:18

@pannonfunk: Nagy szerelem, majd kiábrándulás, ennyi a történet. Elmúlt a vágy, és oka is volt ennek.

@Törzskommentelő: Az ő esetükre egy árva szó sem igaz ebből amit írtál. Nemhogy nem tökéletes példa, hatalmas mellélövés. Nem volt se domináns-pénzes-tökös férj, se fél ház. Se hipergám, se kasztrálás. A többi stimmel :D

pannonfunk 2018.09.27. 14:48:15

@Szőkenőőő: És a kérdésemre nem tudsz vagy nem akarsz válaszolni? :) És erre a kérdésre? :) :) :)

2018.09.27. 15:00:19

@Szőkenőőő: nyilván én nem ismerem a konkrét esetet. Én egy állatorvosi lovat vázoltam fel. Hogy az esetek nagy részében IGY történik.
A feleség egyszercsak elkezd vágyni egy JOBB férfira, mint amit már elhasznált.
Pasiknál uez megvan a húszonéves fiatal szerető esetében.

2018.09.27. 15:01:08

@pannonfunk: mi a lényegi kérdés?

Jelenleg 14 éve van szag-párom, majd ha most rossz irányba változunk ,akkor tudok tovább nyilatkozni bármilyen lényegi kérdésben :)

2018.09.27. 15:08:42

@pannonfunk: Gőzöm sincs, élvezte-e, hogy a férje ráizzadt vagy sem :)
Szerette, így ismerte meg, feltételezem, hogy nem volt baja ezzel. De hidd el van az a kiábrándulás, amikor hiába volt a pozitív élmény, simán átmegy undorba.
Ez teljesen élethelyzet függő, ki hogyan éli ezt meg. Ezért erre a kérdésedre nem lehet válaszolni érdemben.

pannonfunk 2018.09.27. 15:28:48

@Szőkenőőő: Velem még ilyen pozitívból undor még nem történt. De persze lehet, hogy másnál igen.

2018.09.27. 15:36:39

@pannonfunk: Azért mert valakivel nem történt meg valami, mással még megtörténhet.
Van ennek az izzadságosnak férfi változata is: Addig vagy szerelmes, míg a nő arcán a szépségpöttyöt ragyának nem látod :D

2018.09.27. 15:51:53

@Törzskommentelő:
Nem jelentheted ki, hogy az esetek nagy többségében. Ráadásul ez legtöbbször két emberen múlik. Az, hogy öncélúan, csakmerazért leváltom a férjem/feleségem, mert találtam szebbetjobbat, nem hiszem hogy gyakoribb, mint bármilyen más szakítási ok.

2018.09.27. 16:10:18

@Törzskommentelő: Annyira férfiszem ahogy látod :)
Én meg olyan konkrét esetekről tudok, hogy az a pasi, aki már idegesíti, megfojtja már a jelenlétével is, igazából egy bunkó, önző, fotelben ülő söröző zsírmalac, aki már ennél többet nem is tud nyújtani. És ilyenkor nem is csoda, hogy úgy érzi a nő, rá vár még a nagy boldogság ha ettől a béna házasságtól megszabadul. :D
Ragozhatjuk ám ezt még orrvérzésig, de akkor se lehet kijelenteni, hogy egyik vagy másik eset az általánosabb. ;)

2018.09.27. 16:22:30

@Szőkenőőő: "És ilyenkor nem is csoda, hogy úgy érzi a nő, rá vár még a nagy boldogság ha ettől a béna házasságtól megszabadul. "

szerintem van az a pont amikpr a nő nem érzi azt hogy bármi "vár rá" - főleg nem nagy boldogság, viszont azt tudja, hogy ettől az embertől meg kell szabadulnia ha nem akar élve elsorvadni... és már az is jó opció neki ha a faszi helyett végre beszerezhet egy macskát ;-)

2018.09.27. 16:28:35

@Mia and me: A boldogság nem csak egy másik férfiban mérhető. Jól mondod, akár egy macskában is. Én kutyát mondanék, mert nem vagyok túlzottan macskapárti :)

LucretiaBorgia 2018.09.27. 16:57:41

@Szőkenőőő: Velem is megtörtént, kiszerettem a férjemből, de annak nagyon komoly előzményei voltak. És azelőtt baromi jó volt a keksz, de miután minden tönkre ment, már rá se bírtam nézni. Ez nem hipergámia. Nem cseréltem le jobbra.

2018.09.27. 19:27:53

@LucretiaBorgia: "Tood, emlékszel...Poppernél 5 év"

A ruhám bőr és nem ballon,
Az arcszeszem is csak Pitralon,
De jegyezd meg jól, míg a Föld kerek,
Mindig lesznek Popperek!

Próbálom én ezt az 5 éves terminust valahogy összedrótozni a család építés-gyerekvállalás időtávjaival..
Persze lehet, hogy ha meguntuk már egymást 5 év után, akkor a kölköt leadjuk Fótra, mi meg megyünk a magunk útján.. aztán a következő kanyar után meglátjuk.
Csipem azért az öreget.. a saját élete egy közepes káosz volt, de mindig volt egy patent jótanácsa mindenkinek.. Így is kell ezt!

@Szőkenőőő: "Szerintem ez nem hipergám ösztön, simán basszus 7-8 év alatt kicserélődik minden sejtünk és lehet más a szagunk. "
Még csak az sem kell.. a sok bogyó, por, kence istentelenül el tudja tolni a testszagot. A táplálék és annak kiegészítői simán. A B vitaminok klasszikusan, a fokhagyma sztenderd, az intenzív és bőven fogyasztott fűszerek..amik ugye mostanság a keleti konyha hazai térhódításával kivonhatatlanok a trendi életvitelből.
Azért a testszag nagyobb hányadát kordában lehet tartani a napi higiénés tevékenységgel. Ha nem dolgoznak a bacik, a szag is erősen mérséklődik.
Szóval.. azé' lehet ezen dolgozni..bár elválni nyilván egyszerűbb.

2018.09.27. 19:43:44

@Womb Raider: "Azért a testszag nagyobb hányadát kordában lehet tartani a napi higiénés tevékenységgel. Ha nem dolgoznak a bacik, a szag is erősen mérséklődik"

Nem egyről beszélünk szeirntem. Mindenkinek van egy alap-test szaga - amikor nem izzadsz, akkor is jellemző mindenkire egy bizonyos illat- vagy szag, ugye ez attól függ kellemesen értékeled e vagy nem.
AZ más hogy amikor fokhagymát eszel, utána az alaptestszagod egy bizonyos irányba elmegy másfél napig- de az alap megmarad - és csak annyi hogy érzed az illetőn hogy valami szagosat evett. - Ital szintén, ha csak kicsit is ivott valaki, másnap reggel lesz egy kicsit másfajta szaga.
Amikor leizzad akkor ugye erőteljesen van izzadtság-szag, ami keveredik az alap szaggal.
A kiszeretés szerintem akkor van, amikor ez az alap is már elviselhetetlen, vagy úgy változott meg, hogy a másik felet taszítja.

2018.09.27. 20:25:21

@Mia and me: Szerintem ez nagyobb részt már következmény, nem ok. Ilyenkor az emberek próbálnak igazolást keresni a döntéseik mögé, csökkentendő a kezdeti bizonytalanságot. Jönnek a kifogások, a belemagyarázások, az ingerült, provokáló reakciók. Sokszor pont az offenzív fél az, akinek van vaj a fején..de a legjobb védekezés a támadás.. a megelőző csapás. Ezek mind olyan árulkodó jelek, amiből azért némi rutinnal ki lehet olvasni a vihar közeledtét..és lehet preventív tevékenységet kifejteni. Az a gebasz, szerintem, (a vesszőparipám) hogy az emberek belebambulnak a kapcsolatba, kész van, összeraktuk.. mennie kell. Csak ez soha nem igy működik. Kell egy verbális kapocs, mert a nonverbális kommunikáció sokkal durvább szokott lenni. Akkor már nagyon vékony a jég.. de tudom, hogy sokaknak ez megugorhatatlan magasság..és olyankor nem marad más: valahogy muszáj a másikra kenni amit csak lehet, mert áldizatként jobb eséllyel indulhat a jövőnek. Ilyenkor széles a vádak palettája: a büdös vagy csak az enyhébbek közül való. (Persze ez is intellektus függő..)
Az illatok forrása az anyagcsere függvénye.. abból indul minden.. Így van lehetőség változtatni..de kötve hiszem, hogy ez valakinél is valódi iniciátora lenne a hanyatló kapcsolatnak.

pannonfunk 2018.09.27. 20:57:10

@Womb Raider: nem, nem, nem és nem... :)

Nekem még soha nem volt bajom azzal, hogy a partnerem büdös volt. Ugyanakkor szép számban szakítottam már 1-1 biztató kezdet után pár héttel, mert a delikvens illata nem fogott meg. Nem rossz volt az illata, hanem semmilyen... :(

pannonfunk 2018.09.27. 20:58:20

@Mia and me: az alap vagy jó, vagy semmilyen.

2018.09.27. 21:06:21

@Womb Raider: nem akarlak megggyőzni. másképp látom (szagolom :))- de lehet hogy csak én vagyok erősen reagáló a szagokra.

2018.09.27. 21:14:16

@pannonfunk: "Nekem még soha nem volt bajom azzal, hogy a partnerem büdös volt."

:D

basszus ezen így röhögök egy ideje....
mondjuk eszembe jut a hontalan nénik szaga.... :)

Más a pasiknál biztos. A férjem is azt mondja, neki a szagom még rátesz az izgulásra, akkor is ha szerintem tök büdös vagyok :), más nőknél meg nem szag alapján dönt hogy "érdekli -e" mint ember vagy bármi, szóba áll-e vele, szimpi vagy nem, tetszene-e neki, stb.... Mindenesetre azt elfogadta hogy biztos van benne valami mert volt már hogy olyan nő izgatta (csak plátóin és gondolat szintjén :) legalábbis nekem ezt mondta ) - aki viszont semmi másban nem érdekelte - sőt rémálmai netovábbja volt kinézetre és viselkedésre - és ha nem volt fizikailag a közelében, akkor nem volt semmi (baja) :) :), szóval valszeg kémiailag viszont a vetélytársam lehetett .

pannonfunk 2018.09.27. 22:31:25

@Mia and me: Node nem hontalan nénikkel ismerkedem, valószínűleg azért... :P

"A férjem is azt mondja, neki a szagom még rátesz az izgulásra, akkor is ha szerintem tök büdös vagyok"

Ennyi... :) Erről beszélek...

csevely 2018.09.27. 23:14:22

@LucretiaBorgia:

Itten van a tudás tárháza, na .
Ha egy izzadt nő ingerlően hat, akkor izzadság nélkül is.
@Mia and me:
És van mikor egy izzadt, azaz nők szerint büdös, azaz feromonnal teli illat miatt fordul meg az emberfia a nő után....ez van.
És hidd el, nagyobb vonzerő mint egy Chanel fuvallat.

2018.09.28. 06:23:26

@csevely: Mikor anno a nőgyógyászom mondta, hogy nem szabad semmilyen szappant, tusfürdőt, intimmosakodót se! használni a nemi szervek megmosására, mekkérdeztem, akkor mivel mossam? Azt válaszolta: csak tiszta vízzel. Én azóta tartom magam ehhez.

2018.09.28. 06:26:05

@Mia and me: Semmi gond..
Igazából azért vitattam a 'saját, szaglenyomat' konstans létezését, mert egy ember simán lehet full szagtalan.
Amikor régebben huzamosabb ideig feküdtem kórházban, a kezdeti szakaszban egyrészt full infúziós tápláláson és antibiotikum lökésterápián volta, Egy hét után gyakorlatilag megszűnt az izzadtságom illata(jó--szaga..) pedig a folyadékháztartásom/folyadékcserém jelentős részben áttevődött a bőrön keresztüli kiválasztásra. Napi szinten literben kifejezhető mennyiségű folyadékot izzadtam ki, két garnitúra ágynemű, 3 váltás pizsama és egy-két frottír törölköző volt a kvóta.. és nem bűzlöttem, még a gyógyszerek néha jellegzetes illata sem nagyon volt érzékelhető. Sem én sem mások számára. Tehát ebből jött számomra, hogy a táplálálkozás és a tisztálkodás kombinációja határozza meg az eredményt, vagyis akár életmódváltással befolyásolható is, nem rögzített, kőbe vésett dolog.

2018.09.28. 06:36:07

@Törzskommentelő: Hehehe :) Ne fürgyééé le!

A szag amúgy reflexeket is kiépíthet.. összekapcsolódhat kellemes és kellemetlen élményekkel.. Pavlov rulez.
Ha mondjuk egyszer egy csatakosra izzadt kosaraslány a velőt is kiszívta belőled ..akkor a hasonló illat lehet újra fel fogja eleveníteni az élményt és ha a tudatosság határán is, de elindíthat bizonyos reakciókat.
A szag-azonosító szvsz egy folyamatosan, bár lassan változó egyedi azonosító, egy mozaik egy darabkája..önmagában kevés. Hozzá kell épülni sok más benyomásnak is.

@Szőkenőőő: Pontosan.. itt nincs olyan, hogy '16 orvosból 14.76 ezt ajánlja' Az orvosok (normál funkciók mellett) feleslegesnek és károsnak tartják a nyálkahártyák buzerálását.. A másik ilyen a fültisztítás kérdése. Egyszer sikeresen fültisztítottam és a pálcika egyik fülemen be, a másikon ki.. na, amit akkor kaptam a fülésztől :)))

pannonfunk 2018.09.28. 07:11:42

@Womb Raider: "egy ember simán lehet full szagtalan"

Erről beszélek. Olyan kis szürke senki. Sótlan. Unalmas. :)

2018.09.28. 07:17:11

@pannonfunk: Jó.. de az speciális helyzet, alapból csak táplálkozol, néha elgurul a szappan..szóval mondjuk inkább azt, hogy jelentősen képesek vagyunk ezen jellemzőnk befolyásolására.
... csak vegyük ugye, egy hasonlóan fontos testváladék jellemzőit.. bár gondolom ez téged marginálisan érint csak.

pannonfunk 2018.09.28. 07:52:00

@Womb Raider: Nem speciális helyzet, tapasztalat szerint. Reflektálnék vissza korábbi komentemre. Lehet, hogy túltolom a dolgot, de számomra lényegében az illat és az intellektus ami számít.

2018.09.28. 08:27:32

@pannonfunk: Jó..de a szaglás nem egzakt. Az egy dolog, hogy ki mennyi illatmolekulát emittál, de az is fontos, hogy az a másik félnek legyenek receptorai az adott molekulákra. Szimplán működik, hogy ugyanazon illatot, ugyanolyan intenzitás mellett mások másként értékelnek..és egyénen belül is változhat mindez.
Lehet, hogy valami bűzlik Dániában, csak te immunis vagy rá.
Triviális: a szagló receptorokkerülhetnek stabilan lekötött, túltelített állapotba, ignorálva a legorrfacsaróbb bűzt is. Olyan ez, mint a Dolby :) a felesleges jelösszetevőket, amik nem hordoznak szükséges információt, simán elnyomja.

pannonfunk 2018.09.28. 09:33:40

@Womb Raider: Igen.

És van, amikor van kedved sokat csevegni, van amikor meg nincs. Ez változhat. Sőt, egyénenként más és más lehet.

És van, amikor hagyományos szexet akarsz, és van, hogy ki akarsz próbálni valami újat. Sőt, egyénenként ez változhat. Van, aki konzervatívabb a szexben, van, aki útkereseő, sőt, van, aki konzervatívból útkeresővé válik és viszont, van, aki világéletében konzervatív marad, van, aki világéletében kísérletező marad.

És van, aki szeret eljárni otthonról, és van, aki otthonülő, és van, aki néha otthon ül, de néha eljár, és ez is változhat időben.

És van, akinek a biztonság fontos egy kapcsolatban, van, akinek a változatosság...

Szuperjól eldumcsizunk ezekről :) :P

2018.09.28. 09:40:11

@pannonfunk: Nem kell túltolni.. csak arra céloztam, hogy még az is lehet, az ön készülékében van hiba. Kontakthiba :)

...és vannak emberek, akik sikeresen menedzselik az életüket és vannak, aki kiváló elméleti szakemberek.. és minden tudásukat összevetve sem érnek el kielégítő eredményt. Tényleg sokfélék vagyunk :)

turautak 2018.09.28. 09:44:59

@Womb Raider:
Kontakthibára kontaktspray :D

2018.09.28. 09:50:21

@egyvagyok: sárkány ellen sárkányfű :D

2018.09.28. 09:51:42

@Womb Raider: Jesssszumpepító, ez a fülpiszka nekem is fájt, ahogy elolvastam :O

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.28. 09:54:56

@Szőkenőőő:

tjúkot tolláról :)

ezt elakartam lőni egyszer :))

2018.09.28. 09:56:18

@szociál:
Kakast tökéről izéééé tarajáról :D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.28. 09:57:22

@pannonfunk:

Wombi szereti a biztonságot, szereti ha jól lekötözik ;)
Vagy elrakja az embert egy ládába befőttnek :))
És mikor csettint ,kimászik bőrmaszkban apjuk :P

pannonfunk 2018.09.28. 10:42:16

@Womb Raider: Lehet. És? :)

@egyvagyok: Orrspray :) Vagy WD40, az mindenre jó. Pissz-pissz a zorrba, oszt már gyün is a zinstant szerelem :P

2018.09.28. 10:52:19

@pannonfunk: Csavarlazító..és addig ismeretlen dimenziók nyílnak meg.
@szociál: "Wombi szereti a biztonságot, szereti ha jól lekötözik ;)"

Na, ez csak nagyon érintőlegesen az én műfajom. Bár egy shibariban elmélyült mester egészen érdekes dolgokra képes pár méter kötéllel.
A kulcsszó: akkupresszúra.
@Szőkenőőő: :) Tanulság: ajtó mellett ne piszkáltd a füledet. (vagy jól zárd be)

2018.09.28. 10:56:55

@pannonfunk: Brrrr... képzeld el, amint egy kellemes hétvégi szintrehozó terepfutkározás közben lekucorodsz az árokparti susnyásban és halkan dudorászó szél himbálta zsacsekon egszercsak megérzed a felkúszó indák jeges szorítását.. és már késő, nem menekülhetsz .. nem marad más.. az övedről lecsatolod a Bear Grillys féle gerber bicskát.

turautak 2018.09.28. 11:03:30

@pannonfunk:
Tudtad, hogy a WD40-et is az űrkorszaknak köszönhetjük?

pannonfunk 2018.09.28. 11:06:43

@Womb Raider: Tanulság: mielőtt leguggolsz, meg kell nézni, hogy a lankás lejtő nem-e arankás :P

@egyvagyok: tuttam :) :P

LucretiaBorgia 2018.09.28. 12:16:59

@pannonfunk: nem arankás-e !!!!!! Heje sírás ! Sztrájkolnak a nyelvtannácik, szabotálnak a trollok, muszállyyy vagyokk beállni...

pannonfunk 2018.09.28. 14:38:56

@LucretiaBorgia: Erről most a klasszikus Hofi vicc jutott az eszembe :)

2018.09.28. 15:58:25

@Womb Raider: Úristenuristenuristen! Most olyantot csinálok, mint asszem egy bankos reklámba volt tán? Hogy ütögetem a fülem tenyérrel és bábábábábábá!!!!! :D

pannonfunk 2018.09.28. 15:59:53

@LucretiaBorgia: "Szójapörkölt, szójakolbász, szójafasírt, szólj a nővérkének, hogy befostam!"

e-hun 2021.03.01. 12:22:18

@Forsale2016: Muszáj most írnom ehhez. Az történt, hogy véletlenül újra elém került ez a topic, és most muszáj leírnom a hozzászólásoddal kapcsolatban valamit.
Képzeld el, hogy én másnap, azaz 2018.09.25-én életemben először találkoztam egy honfoglalós klántársammal. Azóta összeházasodtunk. Csak érdekességképpen, előző nap éppen erre írtál példát, és lám, én követtem, ha nem is tudatosan. :) Köszi a tippet. :D
süti beállítások módosítása