Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
III. rész - A tisztesség(es)telen ajánlat
2018. szeptember 14. írta: LucretiaBorgia

III. rész - A tisztesség(es)telen ajánlat

Fejezetek a Méregkeverő nem létező naplójából - avagy végzetes találkozás a Randivonallal

Még mindig forog az agyamban, még mindig nem tudom eldönteni.

Pasi jó ötvenes, házas, van egy kései, 10 év körüli kisfiuk. Kifejezetten így írta: nem élettársat, barátnőt keres. Státusz: házas, de független. Mindegy is, hogy néz ki, ez most lényegtelen. Mondjuk, hogy rendben volt amúgy. Publikus kép itt sincs kint, e-mailen küldött. Társalgás indul. Perceken belül  telefonra váltunk. Házasság megromlott, de megegyeztek, hogy nem válnak, mert egyikük se akar csökkent időben a gyerekkel lenni, és nem akarja, hogy más férfi vagy nő része legyen a gyerek életének. Eddig rendben. Legfeljebb akkor válik, ha a gyerek nagykorú lesz. Úgy élnek, hogy a gyerek a házasság kiürülését nem érzékeli, mondja ő. A házasság nyitott, megbeszélés alapján mindkét félnek van magán ideje, akár éjszaka, vagy több nap. A helyzetre tekintettel azt tudja felajánlani, hogy legyek a barátnője. DE !!! Én ismerkedhetek mással is, sőt ő támogat ebben, mert nem rohadt önző, mint a pasik általában. Minden nyílt és tisztázott. Lehet mással kapcsolatom is. Természetesen a kapcsolatot én bármikor megszüntethetem, mármint vele. Azaz csalhatom őt másik férfival, a másikat vele és akkor lépek, amikor akarok. Automatikus fejcsóválás indult.

Voltam már szerető, mert belekeveredtem egy szerelembe egy nős férfival. Na de szándékosan, tételezzük fel hosszú évekre ezt választani ???

Kérdeztem, hogy ugyan volt-e már hölgy, akivel ez működött. Mondta igen és évekig jól működött. A hölgy először elvált volt, majd férjhez ment. A kapcsolat vele egészen addig tartott, amíg a hölgy nem szült a férjnek gyermeket. (Emlékeztetőül: a szülést 9 hónap terhesség előzi meg.) A férj semmiről se tudott.

Leesett az állam.

Annyit mondtam: na ezen hadd gondolkodjak. Az külön idegesített, hogy szinte sürgetett, mondván min kell gondolkodni, ez kiváló ajánlat. Na mindegy. 

Hagyok ám a végére csattanót is ! 

1.       Ez a „gyerek miatt együtt maradunk”, számomra mindig álságos volt. Mert időlegesen persze jó a gyereknek, hogy egy háztartásban szeretheti minkét szülőjét. Azonban, hogy egyik félnek se jut eszébe, hogy a gyerek nem hülye csak kicsi, döbbenet. Még a felnőtteknél is kifinomultabb szenzorral veszi le az érzelmi hullámokat vagy annak hiányát. Ebből következően egy eleve sérült mintát fog adaptálni. Nagyszerű. És nem hiszem el, hogy ezt a giga áldozatot (hívjuk így) egyik szülő sem fogja egyszer utólag bánni, és a legnagyobb titokban haragudni a gyerekre, akivel szemben rettenetesen megnöveli a szülői elvárást, hiszen mit meg nem tett érte. Ez nem tisztességes a gyerekkel szemben.

2.       Az egész steril, mint egy műtő. Hol vannak itt az érzések ? Kérdeztem, mi lesz ha beleszeretsz ebbe a barátnőbe. Mondja semmi, annál jobb. És kérdem én, ennek ellenére szépen tűröd, hogy mással él, szexszel, utazik, csinál gyereket?  És szépen tűröd, ha lelép, mert köszöni elege van ? Mondja természetesen. Ez vajon tényleg így lenne adott esetben?  Ez nem tisztességes vele, a szóban forgó pasival szemben, persze bárki lehet tisztességtelen önmagával szemben…..

3.       A barátnő esetleges másik férfival való kapcsolatában a férfi eleve csalva van. Ez nem tisztességes vele szemben. Nagyon nem, itt nincs is dilemma.

4.       Milyen nő már, az esetleges barátnő ? Vagy veszettül szenved az egyensúlytalan kapcsolatban vagy egyenlít és bepasizik, sőt férjhez megy. Ez se tisztességes a nőnek önmagával szemben, de hát önmagával lehet az…...Emberünk (a csattanó ellenére) nem vette észre, hogy a nő csak egy szintre hozta a kapcsolatban önmagát. Az meg, hogy úgy megy bele egy másik kapcsolatba, hogy eleve megcsalásra játszik…..No komment. 

Na, de ! Egyébként, a barátnő esetleges pasijának kivételével (aki nyilván nem tud semmit) tulajdonképpen ez nyílt, korrekt, tisztességes ajánlat, szabad a döntés vállalom-e vagy nem, nincs hazugság, nincs birtoklás, valóban. De mégis, valami veszettül tiltakozik bennem….

Ezért a cím, mert ez szerintem egy tisztesség(es)telen ajánlat. Vagy csak én vagyok ó-ókonzervatív, egy Erzsébet korabeli herélt moly ? (Richard Dreyfuss, Hölgyem, Isten áldja)

Az ajánlatot nem fogadtam el. 

Csattanó: a pasi pszichológus. 

 

A Méregkeverő

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr2214239693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.14. 11:53:20

@Szőkenőőő:

Azért gondolom a Máté Gáborral se volt egyszerű az élet Jakupcsek Gabriellának :)
Mondjuk az a nő tuti 0-24-ben beszél :))

2018.09.14. 11:54:51

@LucretiaBorgia: a 13 és 14 már az az életkor amikor elválhatnak.
Van akik 2-3 éves gyerekkel válnak, és az számomra durva.

Ne legyünk ájtatosak a gyerekekkel: persze hogy rossz mintát látnak. egy rossz házasságban. Ilyen a házasságok 80%-a. Az idealizált világról ábrándozni infantilis dolog.

2018.09.14. 12:19:31

@Trolll Tihamér: "persze hogy rossz mintát látnak. egy rossz házasságban. Ilyen a házasságok 80%-a. Az idealizált világról ábrándozni infantilis dolog."

persze, de ha nem is törkeszünk a jóra,akkor 10 év múlva a házasságok együttélések 100%-a lesz rossz minta, és minden gyerek elvagdoshatja az ereit 12 évesen a sok hazugságtól meg képmutatástól ami körbeveszi

pannonfunk 2018.09.14. 12:28:49

Akik békésen tudnak egymás mellett élni, azok békésen el is tudnak válna, nem a maguk, hanem a gyerekeik érdekeit szem előtt tartva. Így a gyerek nem fog sérülni attól, hogy egy hazug, képmutató környezetben nő fel.

2018.09.14. 12:46:57

@szociál: Nemtom ők mit csináltak :P

Ja és hülye vagy! meg béna! meg lüke! helyehulya, de jó magamat lefikázni :D:D:D:D

2018.09.14. 13:00:37

@Trolll Tihamér:

Miért nem jó, ha a gyerek jön megy két szülő között? Persze jobb ha a gyereket a saját szülei nevelik fel együtt. De ha már nem működik, (a nem működő kapcsolatban nincs feltétlen gyűlölködés, lehet normális a kapcsolatuk a szülőknek.) akkor is el kell dobni a lehetőséget, hogy mással talán boldogok lehetnek? Jobb a gyereknek 2 boldogtalan szülővel élni?

LucretiaBorgia 2018.09.14. 13:05:09

@Szőkenőőő: De akkor engem is fikázol, helló ! Ahh mindegy...

2018.09.14. 13:40:38

@Szőkenőőő: pont azt mondom, hogy mindenféle minta jó lehet, ahol normálisak a szülők egymással. de NE jelentsük ki hogy CSAK AZ a jó, ha elválnak, mert hazugok meg érzelmek stb. Az IS jó lehet ha normálisan tudnak együtt élni és nem csak láthatáskor gyerekezni, viszont emellett nyitott kapcsolatban fűvelfával.

2018.09.14. 13:47:20

@Trolll Tihamér: Igen, ez a eset is lehet normális, de ha belegondolsz, ez a legkevésbé életszerűbb az összes változat közül.

2018.09.14. 14:01:28

@Szőkenőőő: egy troll nem tud belegondolni. nincs neki mivel.

turautak 2018.09.14. 14:35:44

A poszthoz: úgy levezette ezt a szeretősdi témát az úriember, mint a matematikus az egyenletet. Ráadásul pszihomókus...sajnálom a betegeit.

A bloggerekhez: így tovább...

LucretiaBorgia 2018.09.14. 14:45:46

@egyvagyok: Isten hozott! Hogy talaltal ide ?

LucretiaBorgia 2018.09.14. 14:47:16

@egyvagyok: azert ez egy kicsit speckobb, mint a sima szeretősdi...

turautak 2018.09.14. 14:57:47

@LucretiaBorgia:
Kattintgattam ;)

Kicsit bonyolultabb, több a változó.

LucretiaBorgia 2018.09.14. 15:04:48

@egyvagyok: Kattintgattál? Ééérteeemm....
Azaz nem...de ezen nem veszünk össze.

2018.09.14. 15:12:03

@Trolll Tihamér: "viszont emellett nyitott kapcsolatban fűvelfával"

ja, és akkor lesz nagy örömködés mikor a gimibe szánt 14 éves kiscsaj jön haza hogy pistivel jár, de gézutól 6 hónap múlva szül egy unokát nektek, oké ? :)

turautak 2018.09.14. 15:16:07

@LucretiaBorgia:
Sajnos a nevemre már valaki rátette a mancsát :(

LucretiaBorgia 2018.09.14. 17:08:33

@egyvagyok: Varázslatos tehetség vagy!!!!

LucretiaBorgia 2018.09.15. 10:57:01

@Trolll Tihamér: Na, Tihi! Engedd el ami volt! És élj a mának. Majd elmulik a rosszerzes! Trollkodj rendesen! Es minden ok lesz! Nekem is fura meg, h nincs csetlekblog...a maradekot áthoztuk cseti segitsegevel ide. Cseti hadd pihenjen! Kapsz egy vadiuj békahámozót! Jó így?

2018.09.15. 12:15:23

@csetlekbotlok.blog.hu: óóó köszcsipuszcsi.
@LucretiaBorgia: csakegyjótanács: ne legyenek azonos nevű posztok, mert a komment ajánlóban nem lehet megkülönböztetni melyik melyik. Tehát először írd, hogy "3.rész" és utána "
Fejezetek a Méregkeverő nem létező naplójából - avagy végzetes találkozás a Randivonallal", stimmt? Schatze?

amúgy ha nemlétező napló, akkor nem lehetne írni róla... meg miért végzetes a találkozás a randivonallal? Nem érdemes elpuffogtatni a bombasztikus kifejezéseket. ez a blikk szintje :-)P

LucretiaBorgia 2018.09.15. 14:12:23

@Trolll Tihamér: riport egy kepzeletbeli pop fesztivalrol?? Hmmmm.....
De nem volt rossz, fog ez menni!
Végzetes....az Tihi, még nem, de majdnem..
Azert brutalisan faraszto ám. És nem biztos h ép elmével túlélem. Kész túlélő tábor.
Nem sokára ígérem lesznek kis trolljaid és te leszel a főnök! De ahhoz kell a végzetes találkozás a randivonallal.

A másik tök jogos, majd kitalaljuk h lehet strukturalni jol. De az in forma tika most épp csodálatos kaját eszik a barinokkel. Szabadnapos. Megoldjuk.

2018.09.15. 19:48:02

@LucretiaBorgia: képzeletbelipopfesztivál??? na most kigugliztam mi is az... hááát akkor született anyukám.

LucretiaBorgia 2018.09.15. 21:12:26

@Trolll Tihamér: Szépen fejlődsz!
Deee. Retro van. Én 2 éve láttam egy feldolgozást. És a mai napig az illik ismerni kategoria.
És tetszik is.
De, jo volt! Érzed már a ritmust.
Ami azt illeti, en rap house mániás vagyok.

LucretiaBorgia 2018.09.16. 09:06:37

@Mia and me: jooooo, de nem jobb mint az eredeti

LucretiaBorgia 2018.09.16. 10:09:44

@Trolll Tihamér: Anyukad 1973-ban szuletett? Ugye Te mar nagykoru vagy? Kiskoru trollokat nem alkalmazhatunk, tv. tiltja a gyerekmunkát!

LucretiaBorgia 2018.09.16. 10:14:07

@Trolll Tihamér: Majdadokénneked! Isten igéjére figyelj, haszontalan bárány!
A Méregkeverő most haldoklási szabin van, leterítette egy légkondi. Imádkozz gyermekem! Ámen!

turautak 2018.09.16. 11:35:44

@LucretiaBorgia:
Kalapkúrát ajánlom, az mindenre IS hatásos...jobbulást!

pannonfunk 2018.09.16. 11:57:52

@LucretiaBorgia: Maga a színházi darab OK. De olvastátok eredetiben? Szegény Déry Tibor itt már nagyon leépült szellemileg és még a rendszernek is masszívan benyalt.

LucretiaBorgia 2018.09.16. 12:31:25

@egyvagyok: ...az már nem segít...inkabb antibiotikum, elkezdtem. Ez nagyon durva, agresszív kór. Le kell bunkózni.

LucretiaBorgia 2018.09.16. 12:33:52

@pannonfunk: hmmm..ebben van valami. Én ab ovo nem tudtam megszeretni. Még Fejes Endre is jobban csúszik.

2018.09.16. 12:47:20

@pannonfunk: Én olvastam eredetiben. A zenéjét imádom, megvolt cédén, fújtam mindet kívülről. Kezembe került a könyv, nosza elolvasom, érdekelt az eredeti sztori. Na...hát én még soha ilyen zavaros, unalmas könyvet nem olvastam még. Meg is bántam, hogy belekezdtem. Csak az ellenségeimnek ajánlanám olvasásra.

pannonfunk 2018.09.16. 14:18:35

@Szőkenőőő: Én nem bírtam elolvasni. Hülyét kaptam a tendenciózusan értelmetlen helyeken szétvágott, félbevágott, beékelt mondatoktól. Értem én, hogy ezzel a szerző azt akarta mondani, hogy Auswitz = Woodstock, de ha értelmesen írta volna ezt le, akkor is hülyeség lett volna.

pannonfunk 2018.09.16. 14:22:04

@LucretiaBorgia: Jobbulást! Én még bízom, hogy valami vírusos vackot kaptam el, tegnap este óta vagyok dögrováson, saját csodaszereim egyelőre... :/

LucretiaBorgia 2018.09.16. 16:50:55

@pannonfunk: Ez járvány? Tobb iamerosom is beteg. Lehet nem a kondi...

pannonfunk 2018.09.16. 16:56:49

@LucretiaBorgia: Simán lehet. És remélem, nem bakteriális, mert nem akarok orvoshoz zarándokolni és antibiotikumot feliratni.

LucretiaBorgia 2018.09.17. 10:11:57

@pannonfunk: jobban kedveled a virusokat????

LucretiaBorgia 2018.09.17. 10:14:48

@pannonfunk: én már eszem, muszaj talpra szökkennem! Vagy tihi probaido alatt felmond...
Már így is elcsesztem a nagymiséjét tegnap.Meló van!

pannonfunk 2018.09.17. 12:57:36

@LucretiaBorgia: Igazából nem, mert a vírusos betegség gyógyszer nélkül 7 napig tart, gyógyszerrel meg 1 hétig... (Bár most 1 nap intenzív pihenés és antivirális háziszerek után jobban vagyok, de egy hét, mire teljesen regenerálódom). Bakteriális fertőzéssel meg antibiotikummal két nap múlva kutya bajom sincs (de a kúrát természetesen végigszedem, ahogy az orvos előírja). Igazából dokihoz járni nem szeretek.

Én is dolgozom ma, de csak 5-6 órát, kicsit lightosan, de ennyit muszáj, sajnos...

LucretiaBorgia 2018.09.17. 14:43:52

@pannonfunk: Mindjart mekkapjuk, hogy egyszerre vagyunk betegek!!
Tihamér hol üdül? Ezért fizetem?

LucretiaBorgia 2018.09.17. 15:00:42

@Trolll Tihamér: Szegíny némber szex-el főz. Csak ne kelljen haj-kur-ászni Téged.

LucretiaBorgia 2018.09.17. 15:03:39

@pannonfunk: Drága Ízés Vegetámról nincs híred? Mintha jóban lettetek volna..
Az én drágám, hogy talál most majd ide ? Csetinél már nem lát semmit.

LucretiaBorgia 2018.09.17. 15:20:54

SZÓGÁLATI KÖZLEMÉNY!!!
A IT FEJLESZTI AZ OLDALT, KÉRI A VÉLEMÉNYEKET! KÖSZÖNI/JÜK!!!!
NEKTEK LESZ! TESSÉK AKTÍVKODNI!

LucretiaBorgia 2018.09.17. 16:46:59

@Szőkenőőő: Nekem is! A tobbiek meg majd szólnak, ha igény van.

turautak 2018.09.17. 16:57:08

@LucretiaBorgia:
Alakul a molekula :) szépek a színek, meg a formák :P

pannonfunk 2018.09.17. 19:47:05

@LucretiaBorgia: Hát, sajna nincs. Sose taliztunk IRL, pedig többször is próbálkoztunk. Állítólag privit nem tudsz írni, mert a megadott emailjét nem olvassa. Kell írni neki kommentet valahol, ahol kommentel, hogy várjuk itt.... :(

LucretiaBorgia 2018.09.17. 20:07:27

@pannonfunk: De cseti lezárt, nem tudok rapattanni, megnezni es oda kommentyelni, ahol ott van. Nem tudom hol jar irogat!
Na, igyekszem rengeteg hibával írni, hátha arra reagal.
Megláttyukk!

pannonfunk 2018.09.18. 12:16:31

@szociál: Igen, nagyon hiányzik, hogy a gróf úr itt kommentelgessen. Már csak az hiányzik...

LucretiaBorgia 2018.09.18. 12:36:23

@szociál: Nem húzgáld a pannonbajuszt ! Mert lendül a pannontérd...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.18. 12:51:40

@pannonfunk: @LucretiaBorgia:

Faültetéses, lovon becsajozós tanácsok kit nem érdekelnek ? :)

LucretiaBorgia 2018.09.18. 13:08:26

@pannonfunk: Köszi ! Írtam neki ! Sokáig ott dekkol agyvérzést kap a drága...elképesztő milyen politikai istenkáromlás megyen ott.

pannonfunk 2018.09.18. 14:45:57

@LucretiaBorgia: Vagy a pannon puma fog megharapni :P

csevely 2018.09.18. 23:01:44

@LucretiaBorgia:
Valamikor réges-régen megtanította egy NŐ nekem, hogy csak azok lehetnek az igazi élmények számomra, ha a kiválasztott NŐ olyan mint a kaleidoszkóp. Azaz ha fordítod picit, máshonnan látod picit, akkor állandóan mást , de mindig elképesztően kívánatosat tapasztalsz. Már sok éve vagyok feltétlen híved, mostanság Borgia. Az előző inkarnációk elmúltak, de az élmény megmaradt. Jó hogy idetaláltam, bár rengeteg véletlen volt útitársam. És azt mondom, írj, írj írj.......

2018.09.19. 07:38:49

@csevely: Há' mútkor még a Cseti vót a kalejdószkóp...

@pannonfunk: "Igazából nem, mert a vírusos betegség gyógyszer nélkül 7 napig tart, gyógyszerrel meg 1 hétig..."
Betegsége válogatja :) az aciclovir és a ganciclovir működik..tapasztaltam.

@LucretiaBorgia: " I love imagine dragons!"
Akkor most kapsz egy +-t, 5 + az 1 kis pirospont. 10 kis pirospont egy nagy..és öt nagy egy ötös magaviseletből. Csak így tovább!!

pannonfunk 2018.09.19. 09:24:16

@LucretiaBorgia: Bizony :)

@Womb Raider: Meg a teában levő csersavak. Meg a propolisz. Picivel meg lehet rövidíteni a betegség időtartamát, de max. 1-2 nappal. Nem olyan zavaró, de egy picit kellemetlen.

Acyclovir hat, ez tény, de ma nem vagyok olyan hangulatban, hogy beszéljek róla.... :(

LucretiaBorgia 2018.09.19. 09:37:00

@Womb Raider: Gonosz WR ! Az aciclovir és társai herpeszre hatnak !
Mint kiderült nálam szerencsésen az allergia és a bakteriális légúti fertőzés egyesült erővel támadtak. Azé csak megmaradok !

pannonfunk 2018.09.19. 09:40:28

@LucretiaBorgia: Oh, nekem is vegyesen parlagfű és valami kis genya. Most a torokfájás full elmúlt, és ráment az arcüregemre. Aszondta a dokid, hogy ez bakteriális? Én még mindig nem voltam dokinál, de már egész jól vagyok... (októberi maratonom kuka, ahogy van, érjek be szintidőn belül, a rengeteg meló + most betegség miatt kb. két hét most kimarad, előtte sem voltam toppon, evvan... :/ )

LucretiaBorgia 2018.09.19. 10:11:47

@csevely: Isten hozott ! Örülünk neked ! Cseti is be-be néz majd. Nagyjából összegyűjtöttük a hajótörötteket a Csetihajó elsüllyedése után. Cseti legalább megmenekült és nagyon sokat segített az átállásban.

2018.09.19. 10:27:21

@LucretiaBorgia: IS... meg hatnak a szintén sok embert érintő citomegalo vírusra, a herpes egyik törzséhez köthető övsömörre (ne tudd meg..) illetve általában támogatják az immunrendszer regenerációját/felépülését.
Vannak brutálisabbak is.. de ami a lényeg: a vírusfertőzések egyértelmű indikátorai az immunrendszer állapotának, amit ugye a stressz irtóra le tud gyöngíteni.

Annak, hogy túlélted, természetesen örülök és nagy nyugalom áradt szét bennem a hír hallatán!

@pannonfunk: Ez jókora szívás.. futkározol tökön paszulyon át, oszt a kis genyó pollenek meg elárasztják a nyálkahártyákat. Le kell menni a gimbe..oszt nyomni a kardiót :)

2018.09.19. 10:45:09

" Ez a „gyerek miatt együtt maradunk”, számomra mindig álságos volt."

Tudja a fene.. annyira azért ez nem természetellenes.. szerintem a gyerek is el fog jutni egyszer arra a szintre, hogy képes helyén kezelni ezeket a dolgokat és azt, hogy ahogyan ő egyszer kirepül a fészekből, úgy a szülők kapcsolatai is felbomolhat. ...és még az is lehet, hogy a szülők számára ez nem áldozat (mármint együtt lenni az utód felnevelése idején) de 20-25 év után kifuthatja magát a kapcsolat.
Más irányból... közhelyes fordulat: én ettől a férfitől/nőtől AKAROK gyereket! Miért? Mert a lehető legsikerebb génmixet szeretném a gyermekemnek, hogy sikeres legyen. Bonyolódhat persze a dolog és a géneket az egyik férfitől, a mémeket meg egy másiktól szeretném..mert így még optimálisabb , még jobb útravalóval indulhat a gyerek az életnek..
Nincs ebben semmi önfeláldozás, a saját génjeimért is teszem..adott esetben én ebben is látok logikát.

pannonfunk 2018.09.19. 11:35:06

@Womb Raider: Kertészkedés közben szívtam meg. Jó alaposan fújt a szél a Zsámbéki medencében szombaton. Attól a málnám nem fog kigazolódni, megmetsződni meg megkötöződni, hogy dzsimbe' nyomom a kardiót :)

Ja, stresszeltem én is a múlt héten a sok meló miatt, mint állat, meg is lett az eredménye... :/

LucretiaBorgia 2018.09.19. 11:36:57

@Törzskommentelő: Egyem a zúzád ! Már azt se tudom kivagy, fiú vagy lány, de bánja a Nagy Vak Egér (NVE)!

2018.09.19. 14:52:18

@Womb Raider:
"I love imagine dragons!"
Ezek szerint "You love Jesus Chirst and Brandon Flowers, too." :) How about Elaine Bradley? (
www.youtube.com/watch?v=kwUv-IOF1gQ )
F..n' mormon lovers! Go back to Utah! :)

LucretiaBorgia 2018.09.19. 15:39:24

@Konni: Én Áj Láv, ő csak idézett, de nem baj, ott is jó helyen van ! Isten hozott !

2018.09.20. 07:17:36

@Konni: Mi van? A nőd lelépett Provo-ba egy FLDS misszionáriussal? :P

LucretiaBorgia 2018.09.20. 09:35:18

FLDS, Fundamentalist Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints
Provo, a 3. legnagyobb város Utah-ban

2018.09.20. 09:51:34

@LucretiaBorgia: És nem utolsó sorban egy relatíve jó ár/érték arányú offshore cégszolgáltató :) jobb mint Delaware.
..és amikor menyecske voltam, volt egy magas derekú Utah márkájú farmerem, amiben teljesen elégedetten szemléltem a hátsómat a tükörben.

2018.09.22. 19:57:34

@csevely: "ha a kiválasztott NŐ olyan mint a kaleidoszkóp."

erről arra asszociáltam :), hogy mindenképp szódásüveg-szemüvege legyen :)

2018.09.24. 07:15:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Azóta sem változott sokat a helyzet. annyiban inkább, hogy nehezebb jó fazonú magas derekú farmert venni..és kevesebb alkalommal tudom hordani. :) Kielégítettem a kíváncsiságod?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.09.24. 21:25:28

@Womb Raider: Nem, én buta földhözragadt vagyok, látvány és tapintás is kell :((

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.25. 07:32:35

@Womb Raider:

elég egy kép isch, nem kell tapintásch ;)
egy segges farmeros kép megteszi e ;)

vagy bikinis narinak

pannonfunk 2018.10.18. 13:31:05

@szociál: Enyém meg a 101(-es szoba) :P

pannonfunk 2018.10.18. 13:33:12

Egyébként, amikor a Mátrix2-ben mennek a franciául káromkodó pasihoz, ott is baromi nagy feliratban van kirakva a 101. Ami egyrészt hommage az 1984-nek másrészt meg binárisan 5, és voltak olyan elméletek, hogy az volt az 5-ik mátrix :)

pannonfunk 2018.10.18. 13:33:55

@pannonfunk: Vagy a hatodik, és 0-tól indították az indexelést, minden minden rendes programozási nyelvben :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.18. 13:41:49

@pannonfunk:

állítólag lehetetlen hotelekben a 13-as szobát kérni, mert nincs.
Van ahol 13. emelet sincs bakker, 12 után jön a 13 :O
Idiót !

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.18. 13:42:20

12 után jöna 14 mááááár !

LucretiaBorgia 2018.10.18. 13:49:51

@szociál: Jóslat: ma vigyázzon a számokkal, baj lehet !

LucretiaBorgia 2018.10.18. 14:02:08

@szociál: Az nem véd meg az égi erőktől ám, csak mondom :):):)
Nesze, megpókollak!

2018.10.18. 14:05:38

@LucretiaBorgia: ezt a pókolást felveszem a szótárba :)

LucretiaBorgia 2018.10.18. 15:22:35

@Szőkenőőő: naccerű ! és mit jelent ? pontosan ? teccésemet nyilvánítottam ?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.18. 15:58:11

@LucretiaBorgia:

:))

Megpőkolás :):):) = szemmel verés

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.18. 15:58:41

Ó bmg ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ
süti beállítások módosítása