Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Előzmények I-II. rész
2018. szeptember 13. írta: LucretiaBorgia

Előzmények I-II. rész

Fejezetek a Méregkeverő nem létező naplójából - avagy végzetes találkozás a Randivonallal

Fejezetek a Méregkeverő nem létező naplójából -  avagy végzetes találkozás a Randivonallal

Ti írtátok a társkeresésről. Élmények minden csütörtökön, egy olvasó tollából.

Előszó:

Célom a nevettetés (nem baj, ha valaki közben sír is… A röhögéstől, vagy a mély együttérzéstől, vagy csak kínjában)!

Alaptézis nr.1.: Nem, nem nincs több zakkant a társkereső oldalakon, mint IRL (ezt itt tanultam). Csak itt nem rejtőzködnek, mint IRL és nagyobb merítésből nagyobb a találati arány. De IRL* és NIRL* kb. 80%, ebből kb. 40% tényleg klinikai kezelést igényel(ne). A népesség mentális állapota katasztrófális. Mindemellett protestálok azon állítással szemben, hogy csak az IRL alkalmatlanok vetemednek fel a netre. Nincs már IRL plattform az ismerkedésre, max. baráti kör (veszélyes), szórakozó hely (ezt inkább hagyjuk), utcán,metrón, közértben stb. (erősen esetleges). Ja és IRL is belefuthatunk csalókba, szélhámosokba, őrültekbe (nekem simán megy, viszont én tehetséges vagyok!)

Alaptézis nr. 2: Nem kávéautomata (ezt valakitől loptam innen, botsi) a netes ismerkedés (se). Bedobod a 100-ast, vacak-kapu-csínó. A 200-ast, extra-csínó. 500-ast, szuper-csínó. 1000-est, lattemakkiátó Nagy-Ő-vel a hab tetején.

Alaptézis nr. 3.: Nem csak az egyik nem stigmája az önreflexió hiánya, az egy demokratikus gender semleges intézmény.

Alaptézis nr. 3.1.: Minden, de minden férfi 20 és a halál között max. 40-es, vékony csinos független hölgyet keres, akit nem kell támogatni, elégséges saját egszisztenciával rendelkezik. 

Az izgalmas és vicces eseteimet szeretném mindösszesen közreadni.

                                                                                                                                                      

 Előzmények:

A projektet indítottam. A neve: Mindentbelenemhagyodabbahabeledögleszis (ez utóbbi már alakul)

Projekt indítás: 2018. július 31.

Várható zárás 2018-december 31. (Ha akkor még élek és nem lettem leszbikus vagy bármi egyéb.)

I. rész

A sértődős pszichológus

Bemutatkozó és kit keres zanzásítva: 47 éves. Neki senki se elég jó. Tessék elfogadni! Jóképűnek mondott, barna haj, cicás zöld szem, kisportolt. Heti legalább 3x5 féle sportot űz. (Kép naná, hogy nincs kint). Két diplomás, közgáz és pszichológia. 5 nyelven beszél. Nagyon, de nagyon gazdag. Akit megfelelőnek ítél magához, azt  a tenyerén hordja, elhalmozza. Nagyon fontos számára a megjelenés. Szereti a divatot 

Kérdezem, hogy miért nincs kint képe? Mégis csak társkeresőn vagyunk vagymiaszösz. Írja, e-mailra küld képet. És meg van annak az oka, hogy ide nem tett ki. (Ezt már nem tudtam kideríteni vagy mégis?)

Jön a kép az e-mailemre. Gondolom minimum adonisz, ha ekkora arca van.

Krisztus irgalmazz! Nem, nem ronda volt, hanem ijesztő. Ami haja volt az valóban barna volt, és jó hosszúra volt hagyva. Fülig kopasz, felülről értve. A szeme akkor macskás, ha a macska egyenlő a tyúkkal. A kép elég homályos, a színe nem látszik. Kigombolt kockás ing (nem a jó fajtából). Az valóban divatos volt a 70-es években, a szép nagy gallérral. Ja beesett váll, görnyedt tartás. (Na ezért nem kell a sportot túlzásba vinni.)

A sokk élmény túlhaladta a 24 órát. Nem tudtam, erre mit reagáljak. Sebaj ő reagált. 2 órával az e-mail elküldése után, egyszerre az e-mailemre és a randivonalra. Tartalmas sorait minden változtatás nélkül közreadom. Íme: 

"Hagyjuk Jucus (a név kitalált)! Bocs!!

Bocs, de véletlenül félrenyomtam, és a küldött 8 képből egyiken sem én vagyok.

A piros Ferraris egy híres sportoló, néger, andoki kecskepásztor...egy világhírű svájci történész, meg pár éjjel-nappal szereplő régebbről, ja, meg egy volt villa lakó a Tv-ből. Hogy-hogy nem kapcsoltál, ezen csodálkozom... Ja, meg üzemszünet is volt, meg én is züllött vagyok, meg fekete macska....meg csak az R.V.-n* levelezzünk stb.stb.stb.

Istenem, Kedves Jucus, Te milyen naiv és könnyen felültethető kislány vagy. De nagyon kedves és vicces vagy, ez tény. Csak ez nálam nagyon kevés... És Te még szép is vagy, meg intelligens és egyebek. Csak így, egy sor után, egy pszichológustól. Nekem ez a szakmám. IQ és EQ teszteket veszek fel és értékelek ki...

Nem tűnt fel, hogy "túl szép, hogy igaz legyen"? Én az első pillanattól ugrattalak csak. Azt vártam már, mikor kapcsolsz. Ezért küldtem a végén már négerről is képet Neked tegnap...

Bocs, de nem hiszem el, hogy Te jogász vagy. De mindegy végülis. Én idén végzek kb.3. diplomaként, levelezőn a jogon. De,valahogy nem ilyen életfelfogású emberek járnak oda... De végülis tök mindegy. Szerintem Te pl. ezt a középfokú jogi asszisztensit végezhetted el talán...

A lényeg,hogy hagyjuk ezt a dolgot. De remélem, nem bántottalak meg!

Mindenütt letiltottalak, a gépem azonnal törli is ha írnál.

További sok sikert!"

Egy képet küldött, amiről fentebb beszámoltam. Nem leveleztünk. Semmit nem írtam magamról. Rögtön képet kértem.

Nos, Hölgyeim és uraim ??? Én egy büdös megveszekedett kukkot sem értek az írásból. Vki esetleg? Annyi világos, hogy nagyon megbántottam, hogy nem küldtem pozitív visszajelzést 2 órán belül. Vagy totál összekevert valaki mással. Hmmm? Nem tudom, mert a nevemet helyesen használta és tényleg jogász vagyok...

Per analógiam Total Recall, mi van ha igaz és tényleg pszichológus?

                                                                                                                                                      

                                                                                                                                                      

Előkészületben: A II. Rész, A részeges ex-navos, a III. Rész, A sírós kolléga. IV. A MENSA íkú bajnok, V. Rész Attila forever, Egyenlőre ennyi, mert a történet jelenleg zajlik NIRL és IRL valamint IRT*.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Szómagyarázat:

IRL: in real life - való életben

NIRL: not in real life - nem a való életben, online

RV: Randivonal

IRT: in real time - valós időben, most

                                                                                                                                                      

Végzetes találkozás a Randivonallal - avagy fejezetek a Méregkeverő nem létező naplójából  II.

A műsorváltozás jogát fenntartva, a II. Rész nem nevetős, inkább sírva nevetős, vagy nevetve sírós…..ezt előre is bocsátottam!

A II/A Rész azért került beiktatásra, hogy enyhüljön a blog-sokk, még akkor is, ha valóban végveszély van.

II. Rész

Az a fránya ideológia, az X faktor

Bevezető:

A Pasival már az első napokban kontaktáltam, szimpatikus volt, de aztán elkapott a gépszíj, zúdultak a levelek, kapkodtam a fejem, valahogy elfelejtődött. De aztán a cunami után eszembe jutott, hogy határozottan normális és visszafogott volt, hát megkerestem. Közben neki volt egy „szerelem”, ami kurtán-furcsán végződött, újra beszédbe elegyedtünk hát. A második forduló már flottul ment, telefonra, viberre váltottunk, határozottan jól megértettük egymást, nagyokat vihogtunk, volt humora, műveltsége, közös érdeklődési kör, ami igazi kincs. A külseje is tetszett. Úgy éreztem, ez az a ritka eset, hogy akkora a passzolás, hogy bárhogyan is nézzen ki IRL, az már szinte lényegtelen, tetszeni fog. (Eddigi munkásságom során ez már 3 esetben is így volt.) Kb. 4 napig ment a folyamatos kapcsolattartás, terveztük a személyes találkozót, amikor is egy nap…

Jót dumcsiztunk délután és cseten folytattuk este. Ő vallásos, erősen. Én ugyan romai katolikusnak vagyok keresztelve, de nem vagyok vallásgyakorló és ennek oka van. Azt mondja hogy, ha az emberek betartanák a vallás szabályait, akkor nem lenne ez a partner cserélgetés. Ha meghízott, cseréljük le (mindegy ki kit), ha unalmassá vált cseréljük le, ha más tetszik jobban cseréljük le, stb. Erre én azt mondtam, hogy ez azért így sarkos, már hogy a vallás szabályait betartva, bármi van, bármennyire is rosszul érezzük magunkat egy kapcsolatban, tessék tűrni. (Ő nem vált el, megözvegyült, ez a tényekhez tartozik, meg az is hogy azért akadt némi félrecsusszanás, elmondta.) Mondtam, lévén azért a vallások mindig apellálnak a szeretetre, én inkább úgy közelíteném, hogy a szeretetnek kell kitartania, meglennie és ezért kell dolgozni. Kompromisszumot akartam (!!!!!!). Azt viszont én nem tudtam elfogadni, hogy pusztán azért fenn kell tartani egy kapcsolatot, mert amit Isten összekötött, azt ember nem választhatja szét. A hűség ilyetén értelmezésével soha nem tudtam azonosulni. Sűrűsödött  a levegő, hát átugrottuk a témát.

Habár ekkor már üvöltött a kisördög hátulról az agyamban, de nem hagytam szóhoz jutni, ragtapaszt a szájára. Jött a második banánhéj, ezen már nem megcsúsztunk, hanem hanyatt zuhantunk. Szöveges üzentben írja, hogy őt nagyon frusztrálja, hogy párt kell keresni. Azt hiszem használta a „megalázó” szót, vagy talán a „lealacsonyító”-t is. Na itt kihagyott a motorom, kezem lebegett a billentyűzet felett…és csak lebegett. Jött a folytatás, bűntudata és lelkiismeret furdalása van, hogy ő társkeresőzik, keres valakit, akivel jobbá teheti az életét, miközben a világon milliók gyötrődnek, szenvednek és éheznek. Lefagytam. Percekig járt az agyam, hogy most hogyan tovább ? Van tovább egyáltalán ? Egyszerre tűnt abszurdan nevetségesnek és véresen komolynak, kezelhetetlennek a helyzet. Teltek a percek.

Áhh, leszedtem a kisördög szájáról a tapaszt, hadd üvöltsön, úgyis tudom mit akar mondani. Esélytelen. Ideológiai és erkölcsi szakadék. Tudom. Ezekben a kérdésekben nincs kompromisszum (már ha van egyáltalán). Egyszerűen más a világképünk erkölcsi, ideológiai vallási meggyőződésünk. Mégis tökéletesen hihetetlen volt. Erre aztán nem számítottam.

Annyit írtam, hogy szerintem hagyjuk, ez nem fog menni ! Ő másnap kérte, hogy azért találkozzunk, beszéljünk. Nem válaszoltam. Semmi értelmét nem láttam, futóhomokra nem lehet építkezni. 

Ezért mondom is mindig, hogy nem hiszek a kompromisszum hossztávú fenntarthatóságában, fegyverszünetet lehet kötni, békét nem. Örökre ott szunnyadna az újabb háború parazsa. 

Ui: Ez egészen friss, és nagyon sajnálom, hogy így alakult, már egészen közelinek éreztem a sikert…! „A közelgő jövőt láttam távolodni” (Mona Lisa mosolya, Julia Roberts-el)

II/A Rész

A részeges ex-navos

Bemutatkozás: 45 éves, diplomás, semmi különös, vonzó, jó arcú pasi. Ami megfogott, hogy már tudniillik, természetesen, mindenki 3 féle (harcművészet kötelező, de vajhh miért ?? na mindegy..)sportot űz, legalább hetente 3x és természetesen nem fogyaszt alkoholt, max. nagy ritkán. Erre a szentem, polgár és nő pukkasztó módon kiírja, hogy „sport: NEM, fogyaszt-e alkoholt? gyakran”. Gyorsítok. Telefon kapcsolat létre jön, azonnal kérdezem, hogy Te jó Ember, direkt rontod ebben a szuper egészséges világban az esélyeidet. Mire Ő: nem érdekli, neki az intim testrésze televan ezzel, hogy mindenki hazudik, mert ha ennyi józan, sportoló férfi lenne, már másként nézni ki a halandósági tábla. Mert ugyan mi a baj azzal, ha egy 90 kilós 185 centi magas pasi megiszik pár sört egy nap, a nagy melegben. Mondom, az ég egy adat világon semmi. Sőt bírom a karakán nőket, akik nem röstellnek legurítani egy sört. Na, mondom én magamban, itt az emberem, humor a helyén, nyíltság a helyén, laza, de értelmes. Nosza, rajta !

A sors úgy hozta, hogy nekem már volt egy programom fél 10-re hazaértem, újra fürdés, sminkelés. (Kellemes 35 fokos nyár este volt.) Megbeszéljük, hogy 11-kor, hol találkozunk és elmegyünk a Gozsdu udvarba táncolni, meginni egy koktél. Egyre jobban feldobódtam, aztaaaa, ezzel a pasival el lehet menni táncolni is. Most mindjárt megfogom az Isten lábát.

Emberem megérkezik pontosan, úgy, sőt jobban néz ki, mint vártam….csak…..csacsi részeg. A beszéd már eléggé kásás, folyamatosan ismétli a mondandóját, a járás még stabil. Gondoltam, csak a nagy melegben eggyel több volt a sör, megesik férfi emberrel az ilyesmi. Mondta, hogy szomjas, igyunk valamit út közben. Gondoltam, nagyszerű egy kis víz segít józanodni. Bementünk egy helyre, ő rendelt fél liter rozé fröccsöt, leültünk, próbáltam valamelyest beszélgetni. Negyed óra múlva még egy, majd még egy rozé fröccs. Eljutott a mozgáskoordináció részleges elvesztéséhez. Mondtam én mennék, „fáradt” vagyok. Azonnal felállt (na jó próbált), hogy menjünk szexeljünk. Mondtam, hogy khmmmm, az most nem fog menni. Nekem köszi nem, dehogy neki sem az is biztos (az évek meg a tapasztalat). Jó akkor ő marad szórakozni (?). Hazamentem. Ez úgy hajnal 1 körül történt. Azért pici düh mellett, jókat somolyogtam. Lapozzunk, ez is meg volt. Részeges randi, pipa. 

De nincs vége, ám! Másnap reggel 9-kor sms, hogy nagyon bejövök neki. Én még halott voltam. Hogy bírja ez az ember? Azt hittem nem is emlékszik. De igen, tetszett a fehér ruhám, meg a lábam nagyon. Stimmelt a ruha. Ő hajnal 4-ig maradt, még táncolt is valami írekkel. Majd, hogy menjünk strandra. Végül, hogy szex este nála a teraszon ? Nem válaszoltam.

Semmi bajom a kulturált alkohol fogyasztással. De részegen megérkezni egy első randira, majd hagyni a nőt elmenni (mert nem áll a szexhez kötélnek) és másnap out of the blue teraszos szexre invitálni…..

Hazudott a korát illetően, valójában 20 éves maradt, és most már marad is örökké. Lehet, hogy nem is rossz sohasem teljesen kijózanodni ? 

És még mindig nincs. Végül, most 3 héttel később, írt, hogy reméli nem bántott meg, mert ha igen, akkor bocsánat. Kedvesen válaszoltam: „Dehogy. Csak a tempó túl gyors, a véralkohol szint túl magas volt.” Azóta nincs hír. Ennyiben maradtunk.

 Ui: Majd végül lehet ő lesz az emberem, csak lenevelem a túlzott alkohol fogyasztásról…senki sem tökéletes !

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr2814113303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.09.13. 13:02:49

Na elkezdődött ;)

LucretiaBorgia 2018.09.13. 13:04:33

Tjúk jó ! Iparkodok a folytatással.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.13. 14:01:24

Ügyik vagytok, jól össze lett kalapalva.

2018.09.13. 16:30:27

@LucretiaBorgia: de fura ez a mindenkiwel szín biózisod... miért nem csinálol salyát blogot?
De a sztorilyaid lyók, fojtazsd

2018.09.13. 17:32:58

:D végül mindenkit beterelsz ide, szoci ? :)

LucretiaBorgia 2018.09.13. 18:07:19

@zölderdő vilmos: fedd fel magad nehai troll tihamer

LucretiaBorgia 2018.09.13. 18:12:06

@zölderdő vilmos: És csapat jatekos vagyok. Nem szeretek egyedul jatszani. Szeretnem ha mas is irna. Béndzsa vok a rendszerhez. Cseti is tobbek kozt azert olte meg a blog-gyerekét, mert sok ez egyedul. Csak az átállással egesz nap molyoltunk, Cseti is sokat segitett. Jo lesz ez így

LucretiaBorgia 2018.09.13. 18:14:09

@zölderdő vilmos: Holnap de. Jon a kovetkezo, meg csiszolgatom, de mar meg van. Képpel szépen, ahogy csetiskolaban tanultam.

2018.09.13. 19:44:25

@LucretiaBorgia: várjuk már, itt az egész falu nevében.

pannonfunk 2018.09.13. 23:16:52

Hát akkor szép jónapot itt is :)

2018.09.14. 08:12:52

Majd az elvonó kúra projectről se felejts el írni !

PálGyöngyi 2018.09.14. 08:15:36

@LucretiaBorgia: jövök reggel, hogy jól széttrollkodjam a blogot, erre semmi új cikk. hát mi van már kérem szépen? :D

2018.09.14. 08:46:54

@csetlekbotlok.blog.hu: Majd jól ki leszel moderálva :D:D:D

LucretiaBorgia 2018.09.14. 09:42:38

@csetlekbotlok.blog.hu: Édes a bosszú, mi ?! Köszi, hogy jöttél ! És ne legyél goni, te már profi vagy, mi meg kezdők ! Minnyá kint van, naa. Nem tehetek róla, hogy ebben a rohadt országban dolgozni kell a fizuért.
Trollkodj csak ! Tudod a csetlek blogon voltunk troll-kezelő kiképzésen.....Húzzál bele ! Egyenlőre a blog hivatalos trollja néhai Troll Tihamér.

LucretiaBorgia 2018.09.14. 09:44:37

@Womb Raider: Nem, nem ! De azt egyenlőre írja az élet, türelem. Most ott tartunk, hogy mi a programom hétvégére. Mindösszesen 4 napba tellett, hogy válaszolt. A türelem rózsát terem.

LucretiaBorgia 2018.09.14. 10:12:16

@csetlekbotlok.blog.hu: Na ! Mehetsz trollkodni ! A profi IT csapat kitette !

LucretiaBorgia 2018.09.14. 10:13:11

@Trolll Tihamér: Arc tolvaj ! Jól van, látom bemelegítesz !

2018.09.14. 10:14:42

@LucretiaBorgia: "Most ott tartunk, hogy mi a programom hétvégére."
Visszaviszed az üres üvegeket?

LucretiaBorgia 2018.09.14. 10:14:56

@LucretiaBorgia: De ha sokáig lógatsz fejjel lefelé kígyót békát hányok...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.14. 11:09:58

@Womb Raider:

Rozét iszik tejjel, mint az angolok :)

2018.09.14. 11:30:02

@LucretiaBorgia: biztos ájultan feküdt és józanodott :) - neki olyan mintha csak tegnap lett volna.... minden :)

LucretiaBorgia 2018.09.14. 11:35:35

@Mia and me: Ebben van valami ! Határozottan elképzelhető. Vele kapcsolatban jók a meglátásaid....azok is amiket elvitt a csetlek hegyomlás.

2018.09.14. 11:44:07

@LucretiaBorgia: ismerem az alkoholistákat ;-). Szerintem tök jó fejek, amíg még benne vannak a társadalomban. És a függőség mindig valami hiányt pótol, és mindig valami érzelmi vagy hitbéli hiányt. Ha kellőképpen meg tudod őrjíteni, akkor kapsz helyet az alkohol mellé, és idővel ki lehet szorítani egy kezelhető mértékre. Totálisan biztos hogy nem lehet.... legalábbis olyat még nem láttam :(. De ezzel együtt ha értelmes normális jófej ember, akkor érdemes belevágni barátkozni és atöbbi. :)

LucretiaBorgia 2018.09.14. 12:35:19

@Mia and me: Milyen nap ez a mai! megint tökkéletesen egyetértek. Jó a megfogalmazás " amíg" benne vannak a társadalomban".
Volt egy imádott főnököm, ivott mint a gödény, nincs mit szépíteni. egyre magasabb potíciókba jutott egy nagy hatalmú központi közig szervnél- Amíg együtt dolgoztunk, azaz volt munkája, fix munkaideje, tenni valója, és fontos ember volt, nem volt semmi baj. Az apróbb cikiket mi kollégák kezeltük. ha nem ért be egy megbeszélésre. A titkárnője (mai napig barátnőm) telefonált, hogy én fogok menni, mert a főnök házon kívül kezdett (de szép!), pl. Mindig illatos, rendkívül elegáns öltönyös pasi volt. nagyvonalú, elképesztően okos, művelt. Láttam rengeteget inni, de sose láttam részegen.
Aztán jöttek a tuggyuk kik, kidobták, nem találta a helyét, lezüllött, nem borotválkozott, fodrászolt, illatosított, öltözködött (az utolsó években mackó naci póló, pulcsi) és 6 évvel később temettük.Kikerült a keret rendszerből.

LucretiaBorgia 2018.09.14. 12:37:17

@Mia and me: A pasinak azt fogom javasolni, hogy legyen egy klasszik vacsi. Bootoljuk újra a rendszert. Amúgy sztem ő is ott csúszott meg, hogy kikerült a rendszerből és önálló cége lett, nincs időkeret, nem kell elmenni melózni, stb.

2018.09.14. 12:39:44

@Mia and me: Én is ismerek alkoholistákat, egyetlen jófej sincs köztük. A két részegség közötti józan állapot nem feledteti azt, amit művelni tudnak alkoholos befolyásoltságuk alatt.
Lehet a rossz (rokoni is) tapasztalaim mondatják velem, de soha semmilyen körülmények között nem kezdenék alkoholistával!

LucretiaBorgia 2018.09.14. 13:04:00

@Szőkenőőő: Lehet különbséget kell tenni a kereteket tartó iszákos (aki napközben azért józan, ad magára nem állatiasodik el) és tényleges alkesz között (aki már egyáltalán nem tud meg lenni csak folyamatos töltéssel, ápolatlan és kárára van a környezetének.

pannonfunk 2018.09.14. 13:04:24

@LucretiaBorgia: A klasszik vacsin azért igyatok meg 1-2 pohár jó minőségű vörösbort, és figyeld meg, hogy abba tudja-e hagyni (maradj vele jó hosszan este). Ha nem bírja 2 pohár bor után megállni, hogy ne részegedjen le aljas mértékig, akkor tipli...

2018.09.14. 13:12:45

@LucretiaBorgia: Az alkoholisták viselkedése terén óóóriási különbségek vannak..de szinte egyöntetűen fárasztóak, ha nem vagy velük szinkronban benyomva.
Másrészt az egy dolog, ha nem napi szintű, vagy egészen szoros a kapcsoalt, mert olyankor kizárt, hogy ne legyenek rossz pillanatok. ..és ez a terep csúszós lejtő...lefelé.

2018.09.14. 13:28:19

@LucretiaBorgia: Én nem mondom, hogy ne adj neki esélyt, mindenki megérdemel egyet. De ha te olyan nő vagy, aki nem él az alkohol adta mámorral, nem fogod tudni elviselni rövid távon sem. Nem úgy értem, hogy alkoholistának kell lenni mellette, úgy értsd :) hanem ha nem iszol vele (eleget).

LucretiaBorgia 2018.09.14. 13:28:48

@pannonfunk: Pont ez a titkos stratégiám. Csak annyi különbséggel, hogy rozé. Ha nem áll meg kettőnél max. akkor faképnél, hagyom. Annál kínosabb nem kell, hogy egy részeg támolygót bébiszitteljek.

LucretiaBorgia 2018.09.14. 13:30:33

@Szőkenőőő: Azt terveztem, amit pannon írt. Tesztelem. Nem hozom fel a témát csak figyelem kér-e egy 3. pohárral is. És nem fogom kioktatni se, csak felállok.

2018.09.14. 13:31:55

@LucretiaBorgia: Igen, ez egy nagyon jó tanács volt :)

pannonfunk 2018.09.14. 13:50:16

@LucretiaBorgia: Én nő lennék, eleve nem kezdenék olyan pasival, aki rozét iszik :P Pedig egyszer nagyon benyomtam egy üveg rozétól Angliában, és még meg is volt örökítve anno a szakítshabírsz blogon :) (részegen ott kommenteltem :) :) :) ) Nade azóta... :P

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.14. 13:50:26

@Szőkenőőő:

Nem jó alkoholistával élni, mert számára a pia fontosabb mint a nő akivel él, hiába nem agresszív alkesz, függő és ez a lényeg.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.14. 13:51:35

@pannonfunk:

én ittam már garronét is :)
még se lett nunim :)

pannonfunk 2018.09.14. 13:56:26

@szociál: Meg béjliszt meg karolájnszt :)

Node a rozét nem értem én. De valószínűleg ez csak azért van, mert a vörösborokat imádom. És szentségtörésnek tartom, hogy ha egy szőlőből lehet piszok jó vörösbort csinálni, akkor miért kell ugyanazt a szőlőt elpazarolni rozéra...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.14. 14:02:45

@pannonfunk:

béliszt nem szerettem, meggy garrone fini volt a sör mellé, csak iszonyat édes és a kettő úgy hízlal mint állat.
Rozé annak jó aki nem szereti a fehéret és a vöröset, rozé fröccs jó lehet, de én nem vok boros.
Én egy pohár vörösbortól megdöglenék, elpattanna egy ér az agyamban, nekem feltornászná a vérnyomásom, jobban mint 3 redbull.

pannonfunk 2018.09.14. 14:40:22

@szociál: Béjlisz kávéval pedig nagyon jó :) garrone sörrel? Jujj...

De a kedvencem a Patxaran. Idén nem rágták le a kökényt a hernyók a Budai hegyekben, úgyhogy fogok idén is csinálni, de szentségtörő módón úzót használok hozzá, mert Anisette-et nem igazán lehet itthon kapni :)

2018.09.14. 14:41:23

@LucretiaBorgia: igen, az alkoholista mellé kell egy kapocs a társadalomba.

@Szőkenőőő: azért van különbség köztük. van aki jópofa, vicces, és utána elájul.... Nyilván a brutál alkesz, aki alapból is haragszik a világra, ital hatására csak bátrabb lesz meg még haragosabb. De őket én úgy veszem ,hogy "nem illeszkednek be a társadalomba"- mivel egyébként józan pillanataikban is általában nehéz emberek, vagy épp nekik nehéz a világ és a többiek.
Én úgy vettem észre, az alapjellemet erősití fel ill ferdíti egy kicsit az alkohol, tehát egy jó ember max csak gyerekesebb, viccesebb, lazább lesz - na meg hányósabb :D.

Aki meg amúgy is olyan hogy nem lennél vele egy légtérben sokáig, azzal alkohollal együtt se kell, mert náluk aztán nem lehet tudni mit hoz ki.

napirend, hetirend, ill. pl. randirendszeresség tud segíteni a dolgon - elválik, hogy mia fontosabb, az ital, vagy az új "drog", ami jelen esetben a nő és a szerelem :).

2018.09.14. 14:42:17

@pannonfunk: :) húh de rég láttam olyat, aki ismeri és issza az ouzót :)

2018.09.14. 14:45:04

@szociál: mindenki függő, baszki.

én kólafüggő vagyok.
van aki cukorfüggő
van aki kávéfüggő
van aki dohányfüggő
van aki játékgépfüggő
van aki munkafüggő
van aki pénzfüggő
van aki szexfüggő
van aki veszekedés-függő
van aki adrenalinfüggő
van aki megfelelés-függő
van aki cukormentes-függő
van aki gluténmentes függő
és a többi...
:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.14. 14:51:50

@pannonfunk:
Garrone naranccsal már buzis, de sörrel annyira nem :)
De ritkán ittam úgy.

LucretiaBorgia 2018.09.14. 14:53:07

@szociál: mikor ellenorizted utoljára? H nincs e nunid?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.14. 14:53:15

@Mia and me:
Játék és alkohol az durva, nem is ertem mi abban a jó hogy dobálja bele a pénzt.
Mert ha nyer azt is eljatssza.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.14. 14:54:10

@LucretiaBorgia:
Kell itt neked nunizni, mindjárt rám száll Horkay :O

LucretiaBorgia 2018.09.14. 14:56:13

@pannonfunk: Mert lukreszi bele nem kompatibilis a vörössel. Lazza rozzé jöhet. Amugy miert lenne anti pasis a rozé? Akkor rozsaszin ingrol polorol mit monnyak?

LucretiaBorgia 2018.09.14. 14:59:51

@Mia and me: Jelen. Görög fankent imerem, iszom. De csak gorogorszagban. Csak egy hétig, amig nyaralok. Aztan a szagátol is rosszul vagyok.

LucretiaBorgia 2018.09.14. 15:01:56

@szociál: Te kezdted! Hogy ittal garronet nemtommivel, de nem lett nunid, éccsapa.

2018.09.14. 15:07:10

@LucretiaBorgia: igen az úzó húzós... én évek óta nem ittam szerintem... átpártoltam a tekilához, most meg hogy öregszem max csak unikum.

De inkább kóla ;-) :D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.14. 15:07:16

@LucretiaBorgia:
Már az is baj hogy nekem is nunim van? nunis kakas megy elől :)

2018.09.14. 15:08:35

@szociál: Adrásbácsinak mindeyg hogy nunid van vagy más ,az a lényeg hogy elalélj attól hogy van erdeje meg lova :)

pannonfunk 2018.09.14. 15:43:07

@Mia and me: Tisztán én sem, csak Patxaran-t csinálok belőle. Ha lusta vagy utánanézni, szívesen leírom zanzásítva, hogy mi az:

egy befőttesüvegbe teszel jó érett, megmosott kökényt, egy rúd vaníliát (most azt írja a wiki, hogy fahéj kell, de én most már a vaníliát szoktam meg), pár kávészemet, az egészet leöntöd ouzóval, és sötét helyre félreteszed. Mondjuk október végén szedsz kökényt, akkor legkorábban a szilveszteri bulira lesz jó, de farsangra még jobb. Leszűröd, és mosolyogsz, hogy mindenki fejreáll tőle (te is :P )

pannonfunk 2018.09.14. 15:43:49

@LucretiaBorgia: Rózsaszín inget az ukrán maffiózók hordanak :P

2018.09.14. 15:49:45

@Mia and me: Nekem is van barátom, aki egy aranyos, jópofa, okos, jó beszélgető partner, de szinte minden nap iszik. Ő az a fajta, akivel ha beülsz valahova beszélgetni, tuti megissza az 5,6 korsó sört, 1,2 felest. Jópofa, lehet vele röhögni, dumálni, de mindig elér addig a pontig, amíg egy bamba dülöngélő balfék lesz. Sose agresszív, de így is nagyon rossz így látni. Ő már alkoholista.
Az más, ha az ember elmegy szórakozni időnként, és kicsit bepiál. Az lehet akár mulatságos is.
Kiváncsi leszek Borcsa randijára. De nem vagyok túl optimista ezzel kapcsolatban....Bocsi Borcsa :)

2018.09.14. 15:54:02

@pannonfunk: Én szoktam pálinkát ágyazni, na az a gyümölcs üt mint a zállat, nagyon vigyázni kell a kóstolgatással :)

pannonfunk 2018.09.14. 16:09:28

@Szőkenőőő: Ezt mondom én is :) Hogy iszod, olyan, mintha egy 15-20%-os likőr lenne, pedig kőkeményen tömény :) Ja, a kökényt is meg lehet enni, az is üt. Olyan, mint a vodkában ázott Haribo macik :)

LucretiaBorgia 2018.09.14. 17:04:09

@Szőkenőőő: jujjj! Egyszer a volt ferjemmel gyanutlanul kiettuk az ágyas pálikabol az ágyat, az aszalt gyumiket, egy sombat de. Nagyon fincsi volt. Aztan nem tudtunk felallni, de nagyon sokat rohogtünk...horgolotűvel huzgáltuk ki a gyümiket az üveg nyakán...Na azota tudom, hogy életveszélyes az ázott gyümi. De jo történet volt, a konszolidált értelmisegi házaspár szombat de. bekómál .

2018.09.14. 19:29:51

@pannonfunk: köszi, ezt kinyomntatom a férjemnek, ő szokott biolabort üzemeltetni a kamrában :)

turautak 2018.09.14. 20:48:36

Piálós témához...a Pick kapitány iszik nevű csoportos játék alatt egy pohár pezsgőtöl álltam fejre, mire megtanultam a szabályt. Szóval akkor még nem is játszottam :D

pannonfunk 2018.09.14. 20:56:31

@LucretiaBorgia: Csak a férjednek kellett volna (felállni) :P Vagy... Kezdesz gyanús lenni nekem Borcsa... :P :) (Bocs... :) )

@Mia and me: Egészségetekre :) Egyszerű, de nagyszerű. Mondjuk kökényt szedni nem annyira egyszerű, de megéri :) Nagyon jó vendégberugató itóka :)

LucretiaBorgia 2018.09.15. 08:09:04

@pannonfunk: Te kis huncut funky! Vajon miért az volt az első, ami eszembe jutott, h éhes disznó makkal álmodik !? Különben is légy óvatosabb az incidens után! ....itt publikalod a zug pia csinálást...? Még a végén elkapnak itt nekem a hatóságok..

pannonfunk 2018.09.16. 11:58:43

@LucretiaBorgia: De hát ez kökény, nem makk! :)

pannonfunk 2018.09.16. 14:15:48

@LucretiaBorgia: A zugpia készítést nem értem. Megveszem a zárjegyes ouzo-t a bótba, miért nem önthetem rá egy marék kökényre? Ha pénzért árulnám, az más tészta lenne.

2018.09.16. 23:32:46

irl & nirl = in vivo & in vitro

(itt se vótam)

2018.09.17. 10:36:21

@Mia and me: "húh de rég láttam olyat, aki ismeri és issza az ouzót :)"

A görögöknél találsz bőven ilyeneket :)) Nálunk még ouzós cukrot is lehet kapni :)) igaz, jó szar is, ahogyan az illik.

@LucretiaBorgia: "Akkor rozsaszin ingrol polorol mit monnyak?"
A rózsaszín ing a határozott egyéniség és az erős férfi ismérve. Fel meri venni, mert még véletlenül sem (tudat alatt sem) fogják lebuzizni :)

2018.09.17. 10:42:03

@Mia and me: "átpártoltam a tekilához,"
Hihetetlen. ez most sokat segített abban, hogy megtaláljam a jót benned, ami amúgy állítólag még a legelvetemültebb emberek lelke mélyén is ott van.

"De inkább kóla ;-) :D"
Curtis így van ezzel..persze mértékkel... az más.

LucretiaBorgia 2018.09.17. 11:17:23

@Womb Raider: Értem, és logikus. Lenne, ha melegek nem hordanák eloszeretettel
Sajna, nekem nem ferfias.

2018.09.17. 11:35:04

@LucretiaBorgia: A XIX. sz végéig a rózsaszín konkrétan a férfiak színe volt .Aztán egy ügyes húzással újrapozícionálták a marketingesek és azóta a sztenderd gender séma érvényesül. Kék-fiú, rózsaszín-leány. Ami legyünk őszinték, baromság. Nehogy már a ruházat alapján ítéljünk meg embereket..Én pl. nőként hányok általában a rózsaszíntől, inkább a földszínek, terrakotta, pasztellek..de a rózsaszín..broáf. Van, akin meg rohadtul jó fest az outfit, ha dominál benne a pink..

LucretiaBorgia 2018.09.17. 12:10:32

@Womb Raider: Akkor tudomanyosan is alátamasztva elvagyokszocializálódva. De legalabb gendersemlegesen. Sehogy se teccik a rózsaszin.
Miert is rózsa szin a rózsaszin? A rózsa szine nekem alabol vörös.

2018.09.17. 14:20:56

@pannonfunk: Jó...nem mindenki hordhat lopótökből fabrikált tokot a férfiasságát rejtendő.
Amúgy nekem Mel Gibson kiltben is messze férfiasabb, mint Alföldi frakkban. (Connor MacLeod-ot már ne is említsük :) )

@LucretiaBorgia: "A rózsa szine nekem alabol vörös."
www.youtube.com/watch?v=LrgCGtMFeyU

Na.. akkor lebbentsük fel a fátylat: a vadrózsa (a rózsák őse..) bezonyám hogy rózsaszín :)
www.youtube.com/watch?v=lDpnjE1LUvE

pannonfunk 2018.09.17. 14:42:33

@Trolll Tihamér: Ha jól tudom, azért volt a rózsaszín férfi szín, mert az angol katonáknak volt piros az egyenruhájuk, és akkor a fiúk meg "halvány pirosban" voltak, azaz rózsaszínben.

pannonfunk 2018.09.17. 14:44:32

@Womb Raider: A csipkebogyó virága is rózsaszín. Márpedig a csipkebogyó ugye vadrózsa.
hu.wikipedia.org/wiki/Vadr%C3%B3zsa

LucretiaBorgia 2018.09.17. 14:51:59

@Womb Raider: A dobj egy pinket óta tudom, hogy szakérdésben csak hozzad fordulok. Könyvjelző ügyben is!! Még most is röhögök! Több mint 10 perc volt a reakcio időm, szégyen. Mivel a szöke akkor már nagyon röhögött, majdnem ráírtam h mijazakönyvjelző???
Régi szép idők....

2018.09.17. 16:21:04

@pannonfunk: Khmm..pont ezt írtam fentebb.
@LucretiaBorgia: :)

pannonfunk 2018.12.31. 18:24:17

Lehetek napitroll, ha ezt a posztot most feldobom előre és megkérdezem, hogy mi van a projectzárással? :)

LucretiaBorgia 2018.12.31. 19:13:58

@pannonfunk: nem figyelsz, pannonpuma
Irtam h zartam a projektet
A tarskeri mint üveggolyó...illúzijó-ban

pannonfunk 2018.12.31. 19:24:33

@LucretiaBorgia: Oh, bocsánat a figyelmetlenségemért :(

BUÉK! :)
süti beállítások módosítása