Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Kardio
2017. október 18. írta: szociál

Kardio

boxing-2627740_340.jpg

A szobám melletti szobában (ami a Luca helye, ha olyanja van, akkor ő ott van), nem sok bútor van, egy szekrény, egy matrac amin 2 ember is kényelmesen elfér, egy szőnyeg ami fel van csavarva, és néhány táska amiben a ruháit tartja, és egy álló boxállvány amivel kardiózni lehet rendesen, ütésre és rúgásra is alkalmas párnázott eszköz.

Amikor délután haza értem Lucának pont olyanja volt, szólt az ajtó mögül az a monoton zene, és csak a püföléseket hallottam, verte azt a szerencsétlen kitömött zsákot.

Nem nyitottam be hozzá, éreztem ez most nem az edzésről szól, inkább levezet valamit, mert olyan ütemben csapkodta hogy ember legyen a talpán aki kihordta volna lábon ezt a kalapálást :)

15 perc múlva bekopogtam hozzá, hogy enne e valami rendelős kaját, vagy cseréljem ki az olajat a ferráriában, vagy ő lelép zuhany után vagy mi lesz a program ?

Szakadt róla a víz, durci fejével ott áll és néz kérdőn hogy meddig akarok még ott állni, lenézett a rúgópajzsra, amit még tőlem kapott szülinapjára, szavak nélkül is értettem mit akar.

Felhúztam és figyelmeztettem, nem muszáj belesérülnie, csak annyira amennyire jól esik (aha láttam a fején, rábasztál barátom) és elkezdett térdezni, utána hátrált és lábfejjel rúgott rá néhányat, és nézte mit reagálok, a tekintetén látszott mint ha rám lenne mérges, egy kérdőjel volt a fejem fölött mint a rajzfilmekben.

Utána elkezdett kalapálni a tréningkesztyűjével, és bevitt egy gyomrost, úgy tett mint ha véletlen lett volna, aszonta bocsi, és folytatta, majdnem bedarált, de kezdett fáradni, kordinálatlanok lettek a mozdulatai, és kezdett sípolni a tüdeje, nem kis légszomja lett, összerogyott és ott ült a padlón.

-Mi volt ez Luka ?

Rám néz, és közben rángatja le magáról a kesztyűjét foggal, utána a fáslit.

-Fogd meg ,tegyük a sarokba. -rácsapott a zsákra.

Betoltuk a sarokba a boxállványt, a zenét kikapcsolta,, és elvonult zuhanyozni, de nem válaszolt.

Délután nem is láttam, zuhany után felöltözött és lelépett.

Este Dorka felhívott és mesélte ,hogy beszélt Lucával hogy ide költözik, így hárman fogunk együtt lakni....boldog volt, szerintem ő még nem tudja hogy Luca éppen e miatt rúgta szét a seggem majdnem .

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr5113014582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.20. 14:26:00

@PeniValdes:

Rázzam meg a pofonfát ? :)
Milyen kis g*ci kérdés ez :))
Nincs jó válasz szerintem :P

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.20. 14:27:50

@szociál: értem,vagyis már nem én vagyok szíved hercegnője. ilyenek vaygtok ti férfiak

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.20. 14:28:43

@PeniValdes:

Mondtam hogy nincs jó válasz, ti nők mindig ilyeneket tudtok kérdezni :)

Írtam újat, sasold meg :P

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.20. 14:35:16

@PeniValdes:

Az a búvár ruha rajtad, amiben majdnem elakartál jönni velem vacsorázni

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.20. 14:42:34

@PeniValdes:

Az a baj hogy nem, de te csak nem akartad lehúzni, kötöttet az ebet a karóhoz, meg a varjút, meg a kecskét...soroljam ?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.20. 17:59:02

@PeniValdes:

Ne feleselj, abban akartál elmenni :)
süti beállítások módosítása