Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Lepetés
2017. október 17. írta: szociál

Lepetés

27541827-femme-en-col_re-face-portrait.jpg

-Kibonthatom ?

Vettem Dorkának valamit, és annyira izgatott hogy lassan le kell szedálni, mint egy 5 éves kis bogyó, aki a reggelt várja hogy a Télapó ajándékait felbonthassa.

-Te jó ég, egy Guccis táska, és egy Rolex Daytona 18Karátos Gold Stainless Black Mother of Pearl óra, egyedi gyöngyház számlalappal, Istenem imádlak !!!!

Na jó, nem ez volt benne :)

Hanem ez.

-Mi a f*szhom ez ? -néz ki a fejéből Dórika miután kibontotta.

-Everlast boxkesztyűk , szép piros, gyakorolhatunk babám :)

Rám nézett azzal az arcával, a fejemhez vágta, kiviharzott a konyhába, a hűtőből elvett egy Martinis üveget és öntött magának egy vizespohárnyit.

-Költözz anyádhoz, bokszolj vele ! Vagy Lucával te sHeggfej !

Bíztam benne hogy ragad rá valami Lucából , annyit vannak együtt.

Ezek után én is ittam volna valamit, de Dórika ebben a feszült állapotban a konyhából még Godzillát is kib*szta volna mint egy rühes macskát.

Ennyit a meglepikről.

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr4213003392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.17. 16:35:42

Biriksz_Krokiksz!

Baszki Kroki véletlenül kimoderáltalak :))
Ez még új nekem, majd bele jövök :))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.18. 08:25:18

@PeniValdes:

Gondolom észre vetted hogy ugrálok az időben mint Tarantino.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.18. 08:30:49

@PeniValdes:

Első írásban már az exem dorka, a köviben még szerelmesek vagyunk, és a hátiputisban is még járunk, Luca csak rajtam lóg, de Dorkát nem zavarja.
süti beállítások módosítása