Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Szörcs end disztroj
2017. október 17. írta: szociál

Szörcs end disztroj

banjo-3092285_960_720.png

Hajnali 8 óra, arra kelek hogy a konyhában zörög valaki, és motyog magában, mondom ha ez Luca (Lukának hívom, utálja) akkor inkább visszafekszem és nem érdekel, mert kevert harcművész a csaj, és ha valamin felhúzza magát, akkor előbb üt és utána mondja hogy bocsika, de nagyon felb*sztam az agyam. 

Meg neki van kulcsa a lakáshoz, mert a motyóit java részt nálam tárolja, össze költözött Izával aki albiban lakik a Práter utcában a 8 kerben.

Felülök az ágyon és megkérdem.

-Mit keresel ?

-F*szombat ! - motyog vissza

Állok a szobában boxerben, mint akit hókon nyomtak, elindulok a konyha irányába, megállok és látom ez nemaluca.

Dorka, az exem, aki Luca barátnője, aki olyan jó fej volt hogy a lakáskulcsot oda adta neki, mert ha ő valamit akar azt biztos megkapja, Luca meg őt nem ütné meg, pedig ráférne.

-Mit keresel hisztérika ? -kérdem kedvesen :)

-Anyád ! -válaszol, közben kutat a konyha asztal alatt egy táskában.

-Miért nem hívtál fel hogy jössz ?

-Felvetted volna ?

-Jogos.

-Akkor meg pofa súlyba, segíts keresni, vagy ülj le és bendzsózzál a fürge ujjaiddal valamit.

-Látom a bőrkabátom hozzád nőtt, ebben is alszol ? Kicsit nagy rád.

-Van neked másik, meg Luca is hordja nem csak én.

-Lukát leb*szom hogy oda adta a lakáskulcsot.

-Hehe...majd kapsz tőle egy muay taios forgórúgást mint az a tag aki lekiskurvárzta a sohoban.

-Szelektív a memóriád kincsem, lovacskám, velem szokott gyakorolni mint ha nem tudnád.

-Megvan végre !

Erre felpattant, adott egy puszit és kiviharzott.

Rejtély mit keresett, lehet Luca dolgai között volt valami.

Visszamentem a szobába és felvettem egy horgásztgatyát, és egy szamakalapot, és neki álltam bendzsózni....nem :)

Mindig ezzel szivat Dorka, ha szerinte paréj vagyok, akkor azokhoz a faék arcokhoz társít akik a verandájukon ülnek hintaszékben billegnek, olcsó dobozos sört isznak és bendzsóznak a pengetős hangszeren.

Nem is értem eddig miért nem vett Karácsonyra egyet, biztos félt hogy feldugtam volna a pulykájába, amit egyszer édes gesztenyével készített el és ki kellett dobni az egészet.

Ki is borult hálaadáskor, akkor evés helyett ittunk, utána pedig egymásnak estünk mint a szurikáták és makogva élveztünk el....vagyis ő, mert én sosem mutatom ki az érzelmeimet, még AKKOR sem, mert árt a schármomnak, egy Cary Grant vagy Humprey Bogart nem élvezhet el úgy mint Woody Allen.

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr8413002660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása