Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
NorbiRéka & KígyóBéka
2020. február 26. írta: LucretiaBorgia

NorbiRéka & KígyóBéka

Lázadás vs. Elfogadás

dualism-597093_960_720.jpg

https://tibiatya.blogstar.hu/2020/01/20/schobert-norbi-szerint-azert-vannak-valasok-mert-a-nok-elcseszik-es-nem-fogynak-le-szules-utan/89184/

 Mindenen túl és felül, még ezek előtt, Tibi Atyának az utolsó fonémájáig igaza van. A fogalmazástól és a szóhasználattól pedig már félig megevett a Nagy Sárga Irigység ! Úgy, hogy bele kell húznom ! Már úgy értem mielőtt még teljesen megesz, a posztot be kell fejeznem :).

DE (mindig van egy ebből) !

Van-e értelme a lázadásnak ? Egy világ jelenség ellen ?! Ez a jelenség a katasztrófa turizmus, amely a mindennapi média lét alfája és omegája lett, és amely alapvető emberi tulajdonságokban gyökeredzik. Az emberi psziché fogékony a szörnyűségre, borzalomra. Gondoljuk csak meg, miért nézünk horrort, meg katasztrófa filmeket ? (Na, jó, hogy legyen benne személyes elem, önvallomás, a katasztrófa filmeket én is imádom.) Vagy miért volt a boszorkány égetés delikát vásári mulatság, vagy a nyilvános lefejezés. Ez a kegyetlen énünk, jó is, hogy van, mert a védekezést is szolgálja. Normális (értsd a közösségi média világra jövetele előtt és elmebetegség nélkül) esetben mind maga a psziché korlátok közt tartja, mind a szociális környezet Pl. úgy felidegelnek, hogy megrúgnám az illetőt, de ezt a közösség elítéli, így nem teszem. Vagy egy ilyen esetben azt mondanám (különösen a főnökömnek) szemtől szembe, hogy hogy rohadj meg te bűzös görény ? Tehetem ? Nem. Társadalmi korlátok és egyéni félelem állít meg. Megazután nehéz ilyet a másik arcába mondani.

És ezen a ponton történt a közösségi média berobbanásával, majd – merem állítani – teljes egyeduralkodóvá válásával, valami nagyon félelmetes. A biztonságos láthatatlanságot, sőt bizonyos esetekben arctalanságot biztosító internet szépen kiiktatja a személyes jelenlét visszatartó erejét és a hagyományos társadalmai kontrollt.

 Majd katalizátorként bebiciklizik a szintén agresszív kereskedelmi vonal és az ember eredendő lustaságból fel is ül a bicajra. Mi nem jobb munka és tudás nélkül celebinfluenszervloggerként sok zsét keresni ?! Ez kikényszeríti a „mindent a klikkért” új pszichózist, ami szintén a fékrendszert eliminálja. És kész is az ördögi kör. És valóban ördögtől való, mert a személyiség agresszív oldalát kordában tartó falat téglánkét lebontja és átveszi az uralmat a személyiség felett. Optimális – és egészséges –esetben egy emberben egy személyiség van ám, vagy jön Norman kézen fogva 5. Sallyvel……

 Ez ellen nincs mit tenni, ez maga e-ebola. Az ellen sincs vakcina, csak bent tartják Afrikában, amennyire tudják. Ez a vírus hasonlat nagyon fekszik. Épp így terjednek a járványok. Minél több a kapcsolat, vonat, autó, repülő, mutatis mutatis internet, annál jobban terjed a /virtuális/ vírus.

Mit lehet tenni ? Hát, ahogy a vírus esetén, ne menjünk közösségbe.

Maradjunk ki ebből ! Pontos tanácsaim a poszt végén. 

A lázadásnak, a tükör tartásnak, nép nevelésnek, nyilvános elítélésnek semmi értelme. Aki egyetért, egyetért, aki nem meg tojik rája. Vagy ami még rosszabb tovább dagasztja a talmi celebrátus vitorláját.

Szép új világ, mondaná Orwell koma.

revolution_police_rebels_fire-134184.jpg

Lehet

reptiles-1006900_960_720.jpg

-t, 

macro_green_nature_animal_animals_fauna_canon_nederland-505456.jpg

-t kiabálni, ez már az új társadalmi kommunikáció immanens része. És hatásos, mi több hatékony és ami külön tetszik maga a szuperponált manipuláció.

A megoldás végül meggyőződésem, hogy a történelmileg igazolt tisztitó tűz lesz vagy a hordák (másképp gondolkodók kicsiny, de bővülő titkos csapata) lerohanja az internetet. Nyugi, ez csak az én konteom :) !

Műveljük Kertjeinket !

Voltaire sosem volt még ennyire UpDate !

És közben mantrázzunk Asissi Szent Ferenc úgy szintén soha el nem évülő imáját:

 

Uram, adj türelmet,

Hogy elfogadjam amin nem tudok változtatni,

Adj bátorságot, hogy megváltoztassam,

Amit lehet, és adj bölcsességet,

Hogy a kettő között különbséget tudjak tenni.

 

Uram, tégy engem békéd eszközévé,

hogy szeressek ott, ahol gyűlölnek,

hogy megbocsássak ott, ahol megbántanak,

hogy összekössek, ahol széthúzás van,

hogy reménységet keltsek, ahol kétségbeesés kínoz,

hogy fényt gyújtsak, ahol sötétség uralkodik,

hogy örömet hozzak oda, ahol gond tanyázik.

 

Ó Uram, segíts meg, hogy törekedjem,

nem arra, hogy megvigasztaljanak, hanem hogy én vigasztaljak,

nem arra, hogy megértsenek, hanem arra, hogy én megértsek,

nem arra, hogy szeressenek, hanem hogy én szeressek.

 

LucretiaBorgia

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr5715491298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2020.04.20. 22:52:18

@God Harald:

fogalmam sincs :)
nem jelezted, hogy tetszik-e valami, vagy borzalmasan érdektelen számodra minden, nálunk...

guma 2020.04.20. 23:00:05

@mgdé:

egy ideje nem igazán értékelem a fantazi filmeket...
bár valamikor majd pont a Csillagpor lesz nálunk is, mert nagyon magas a pontszáma, ha jól emlékszem...
most, hogy többet mozizom, rájöttem, hogy elképesztő sok filmet (sorozatokat szibte mindig) "kikerültem". maradi vagyok...

mgdé 2020.04.20. 23:19:18

@guma:

Nekem a vegetáriánus farkas bácsi kifejezetten tetszett, jó fej volt, az először nagyongonosz boszi - aztán amikor anya lett, megjavult -, s az először jó, aztán gonosz fekete párduc csaj meg jó nők voltak. :D S a rókalány se csúnya.

De a legjobb fej El Cucuy, a mexikói hetvenéves néniszörny, akit a kétségbeesett anyák sírása csal elő, s semmi perc alatt tépi szét a gonosz vadállatlényeket, akár többet is egyszerre. A véres azték hadisten Vitzilopocstli hozzá képest kutyafüle. Szerintem példaértékű! :D

God Harald 2020.04.21. 00:12:19

@guma: elnézést:) Szétnéztem nálatok. Jó hogy vannak közéleti dolgok, filmek. A politikai posztok is jók gondolom, de nekem személy szerint elegem van a belpolitikából, a gusztustalan politikával, korrupcióval átszőtt közéletből és gazdasági életből. Ha lenne egy kellő nagyságú pénzösszeg a kezemben, visszavonulnék, elköltöznék a Bakonyba vagy a Zemplénbe és egész nap az erdőket és mezőket járnám a vizslámmal:)
Az a baj az oldalatokon, hogy bár napi több témát feltesztek, de nincs hozzászólás, vita, beszélgetés.

Lorrh 2020.04.21. 07:28:18

@God Harald: ezen a messzi helyre költözésen én is gondolkodtam már... a gond a sok lumpen és cigány szomszédoddal lesz akik éjjel baltával fejbevernek és ellopják mindenedet. Úgyhogy én maradtam Monaconál. Ott se vicces a sok suttyó, ahogy üvöltözteti a ferrariját és vagánykodik. ehhh mindenütt a gond.

guma 2020.04.21. 08:07:38

@mgdé:

jééééééé! de ismerős némelyik :-)))

guma 2020.04.21. 08:23:12

@God Harald:

tökéletes. :)))

amiért viszonylag sok a "belpolitika" annak csak 1 oka van. elmentek pár jellegzetes fordulópontot...
tudod, nagyon meglepődtem mennyi jó, izgalmas anyag eltűnt - csak úgy "nyomtalanul".

beszélgetés hiánya?
ennek is "fájdalmas" oka van, már én is inkább csavargok, kártyázok vagy mahjonggal ütöm el az időm, mert, hogy idézzelek: "De hogy mi megy a virtuális térben, az már leírhatatlan."
már az is csoda, hogy veled dumálok, lazításaim közben... :-DDDD

God Harald 2020.04.21. 09:32:21

@guma: hát ha ekkora csoda, akkor pláne megtiszteltetésnek veszem. Nem vagyok ám hozzászokva, hogy rám vesztegessék emberek az értékes idejüket:)

guma 2020.04.21. 10:13:22

@God Harald: :-)

vesztegessük együtt az időt, míg visszavonulási lehetőség nem lesz? :DDDD

God Harald 2020.04.21. 10:21:37

@guma: hát persze!:)
Az a baj, hogy szerintem én már tényleges életfogytos vagyok ebben a modern rabszolga világban:-D

God Harald 2020.04.21. 10:22:35

@Lorrh: hát...nincs tökéletes világ:)

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.04.21. 15:38:00

@God Harald: LOL :) Szerintem mi toltuk este is a tudományt, munkavacsora közben. Volt egy trilaterális pályázat, kellett egy francia fél, egy EU10 csatlakozó meg egy EU-n kívüli európai ország. Bosnyák kolléga hozta a muszlim diákját, bevettük magunkat a lyoini konyha rejtelmeibe, az étlapon volt véres hurka, sült békacomb, szegény mulszim diák egy pohár narancslevet nem mert inni, mondta, hogy ez nem tiszta hely, itt ő nem táplálkozhat :) Próbáltak meghökkentő kajákat hozatni, sem a véres hurka, sem a disznósajt nem volt meglepetés, na de az, hogy a véres hurkát almaszósszal eszik, na az furcsa volt :P
Én meg Budapesten meghívtam őket egy pacalpörköltre :P (akkor még nem voltam vega :) ). A francia kollégának volt egy kínai diákja, neki bejött a pacalpöri :)

God Harald 2020.04.21. 17:19:31

@Egon Estragon: ti egyetemi tanarak teljesen fanatisztikusak vagytok!:)
Tudom jól, mert jópár egyetemek által szervezett konferencián vettem már részt.
Lyon maga igen tetszett nekem, de gasztronómiailag nem mélyedtünk el benne. Egyszer USA-ban voltunk performansz teszten. A cégnél kiderült, hogy megcsúsztak időben. Mondták, hogy maradnunk kell tovább. Mindenkinek volt valamilyen fix programja már, vakartuk a fejünket. De azért megnéztük az adott napra a repjegyet. Csak első osztályra volt már csak...2,4 MFt! Tanakodtak egy kicsit, aztán mondták, hogy menjünk vissza este tízre, addig összeraknak mindent. Nem is volt baj, mert napközben 42 fok volt, este csak 36:) Előtte bedobtam egy 12 unciás rib-eye steaket. Éjszaka, miután végeztünk, még bedobtunk pár whiskeyt és sört egy ír kocsmában. Összességében nem volt rossz:)

LucretiaBorgia 2020.04.21. 19:30:45

@God Harald: Fana-tisztikus! Zseniális! Fejlőcc! Ha jó leszel tanítlak méregkeverésre es kígyóbűvölésre. A békalencse sodó az a gasztro mellékirány. De fel lehet venni:):):)

God Harald 2020.04.21. 20:04:09

@LucretiaBorgia: kedves kis boszorkány vagy:) Bár mindkettőt szeretem enni, de a kígyóbűvölés klasszikusan inkább női szakirány;)))) meg aztán félek, hogy gyíkká változtatnál!

mgdé 2020.04.21. 20:49:25

@God Harald:

Nyugi, a gyíkság elmúlik. Mint a múltkor is. Komodóinak lenni amúgy nem is volt olyan rossz. Jó levegő, friss szarvashús, odaadó, kezes nőstények, adakozó, gazdag turisták, tekintély, Insta sztárság. :D

God Harald 2020.04.21. 21:32:05

@mgdé: királyul hangzik:)
Már jelentkezem is Lukrécia úrnő stúdiójába! A maszkot ő adja:))))

God Harald 2020.04.21. 22:44:35

Basszus, minap olvasom az indexen, hogy milyen kíváló kis biszbasz az Apple watch 5. Mondom magamban egy ilyen nekem kell. Erre a végén olvasom, hogy 150-től indul az ára!!! Normálisak??? Akkor inkább hurcolom mindenhová a féltéglát:(

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.04.22. 11:10:31

@God Harald:

Nekem egy rozzant Patek Philippem van, rongyos 35 misiért a tied.
De van egy húzósabb is, ha nem akarsz beégni az 5 csillagos hotel várójában, 168 milla, ezért az orosz tini lányok is ledobják a bugyogót ;)

www.chrono24.hu/patekphilippe/minute-repeater-perpetual-calendar-5074r--id8106695.htm

God Harald 2020.04.22. 13:53:15

@szociál: minden sznob baromságodat megveszem!:)
Ötcsillagos szállodában egyszer voltam. Reggelire lazac, pisztráng és pezsgő:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.04.22. 14:15:02

@God Harald:

:)

500 eurósokból van wc papír gurigám, 12-es pakk.
Kicsit karcol, de a tudat hogy 500-assal törlöd.... ;)
Vigyed :)

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.04.22. 15:15:21

@szociál: és a sóherek a 168 millás árra simán rátesznek még 66 ezer szállítási költséget :))))

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.04.22. 15:22:35

@God Harald: a debreceni termál 4 csillagosban voltam, amikor orvosok hívták előadni. Csilivili enteriőr, full extra tusfürdők, testápoló krémek, de ha kérsz plusz törölközőt, egy ezres. A reggeli full svédasztal, legalább 12 féle kenyér, kalácsok, piríthattad így-úgy, sült kolbász-rántotta-virsli-hideg felvágott-széles sajtválaszték, több sütemény, mint egy Fornettisnél, muffinok, gyümölcsök, ötféle kávé, tizenötféle tea. A narancslé meg 12%-os, cukrozott, vizezett sz.r, a mogyorókrémben úgyszintén jó, ha volt 2% mogyoró, a teszkós nutoka oridzsinál Nutella lehetett volna mellette. Legközelebb hívnak orvosok, megmondom, hogy csak öt csillagosba vagyok hajlandó menni :)

God Harald 2020.04.22. 16:46:19

@Egon Estragon: az anyjuk sóher úristenit:(
Az én egyetlen ötcsillagos kalandom Luxembourgban esett meg. Azért a világ egyik leggazdagabb országában nem illene meggyalázni a csendőrséget!:)
Az a tapasztalásom, hogy Nyugat-Európával szemben kb egy csillag különbség van. Ami itt négy csillag az ott zömmel csak három.
Vegyes a kép itthon is-külföldön is. Itthon három és négycsillagos szállodákba szoktam járni. Ezek általában rendben vannak reggeli szempontból. Semmi extra, de jó. Viszont tudnèk mesélni életem legrosszabb reggelijéről Poole-ban, ahol a rántotta egy nagyjából megszáradt purhab teljesen ízetlen variációja volt. Vagy a négycsillagos oklahomai szálloda, ahol a reggelihez vagy narancslé, vagy kávé tartozik ingyen. De volt jó is: a sanghaji négycsillagos holiday inn pudong, ahol rengeteg féle európai és mindenféle ázsiai fogások voltak reggelire. 100 napos tojás is! Vagy a luxemburgi 7 kastély völgyében egy rendes tornyos várkapus exkluzív szállodácska 6 szobával, ahol a bagettet és a croissont helyben frissen sütötték reggelire.

Sir Bates dö Hól 2020.04.23. 21:06:28

@Egon Estragon: a boudin noir az sokszor eleve almával készül (krumplival és almával keverik a vért)...

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.04.24. 15:03:08

@God Harald: Ettél a 100 napos tojásból? Asszem én a látványtól összetaccsoltam volna mind a 4 csillagjukat :D

Womb Rаider 2020.04.24. 15:27:06

@Szőkenőő: A látványával mi a gond? Kifejezetten tetszetős. Én kétszer ettem, egyszer hánytam, de az szerintem a haltól volt. Ízleni nem ízlett különösebben.

Ami nagyon zorall (nincs is a bakancslistámon), az a dongyangi, szűz fiúk vizeletében főzött tojás :(

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.04.24. 15:40:35

@Womb Rаider: :DDD
Még mindig röhögök :D

Ennek a pisis tojásnak utána néztem, eléggé baráti áron van :)

m.origo.hu/tafelspicc/20190502-szuz-fiuk-tojasa-vizeletben-fott-tojas.html

Womb Rаider 2020.04.24. 16:05:33

@Szőkenőő: Na, ugye? Aztán még száz nap sem kell hozzá! Csak van a rokonságban egy-két kissrác, ki lehet próbálni.. hiszen most van szezonja..

Érdekes, hogy az ázsiai népek mennyire odavannak a legbizarrabb tojásos kajáknak.. hogy mást ne nézzünk, ott van a balut. És ide a rozsdás bökőt, hogy a tonhal szemért is azért vannak oda, mert olyan, mint egy tojás..Tuti, hogy van valami taoista filozófiai jelentősége ezeknek az egymásba ágyazott golyóknak..

God Harald 2020.04.24. 18:58:28

@Szőkenőő: nanáhogy ettem! Dupla adagot:)
Szeretem az újdonságokat, ettem rovart is. Az viszont száraz volt, kívánta a sört!:)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.04.25. 13:41:34

@Womb Rаider: Amíg nem egymás tojásait eszik addig jó :D de akkor is fúúúúj :)

@God Harald:
A rovar is fúúúúj! Az ilyenfajta újdonságok nem nekem valók.
Hernyót kell enni az biztos szaftosabb.
Jézusom minnnyá rókázok :DDD

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.04.25. 14:16:59

Alapszabály: női dolgok vásárlásához SOHA ne vigyünk pasit! Már egész jól betartom, de ma megszegtem, kellett nekem!!
Mennem kellett a Rossmannba, mert női borotvát akartam venni, meg pár apróságot.
A férjem mondja, jön velem. Motoszkált bennem a kétely, hogy nem kéne, de aztán mondtam neki, gyere.
Előkészítettem a telómat a kuponnal, és látom van valami kaparós játék. Lekaparom, kiírja hogy nyertem egy wc illatosító tisztítót Hurrá! Úgyis akartam venni.
Na Rossmannba be, teszem be a cuccokat a kosárba, odaérünk a borotvákhoz, leguggolok, válogatok. Van egy csomó féle, nézegetem, mustrálgatom, elvagyok magamban.
Apa kb 5 perc után elkezd motyogni a hátam megett, hogy milyen rohadt nehéz kiválasztani egyet, ami borotvál! Kezdtem ideges lenni. Mondom neki nagyon is nem mindegy! Hány penge, milyen széles fej, hogy mozog a fej. És akkor még a színéről nem is beszélve! :D
Mutatom neki, hogy 4 pengés kell, ez csak 3. De csak pampog, hogy mit tud a 4, amit a 3 nem! Na akkor már tudtam, hogy kár volt hozni magammal utánafutónak. Itt sürget, toporog, miközben én szépen komótosan, körültekintően válogatnék.
Na jólvan, választok, beteszem a kosárba, mehetünk a pénztárhoz. Apán megkönnyebbült mosoly. Erre eszembe jut, az online kaparós klotyóillatosító. Haggyam már a fenébe, menjünk már! De nekem kell, úgyhogy fordulás, megyek hátra, megkeresem, bele a kosárba, irány a pénztár.
Mutatom a telómon a nyeremény vonalkódját, semmi. Újra próbálja, semmi. Apa arca torzul.
Becsipogja a többi árut, addig csönget a vezetőnek. Odaér, mondja a pénztárosnak, hogy nem jó, előbb a kártya vonalkódja kell, aztán a nyereményé. Oké lehúzza a kártyáét aztán a kaparósét, semmi. Kurvaélet, mondom, hagyjuk, akkor nem kell, mögöttem már a sor áll, mindjárt lelő valaki :D
Erre a vezető csak felordít, hogy persze hogy nem jó! Én a sárga színűt hoztam, erre a kuponon meg fel van tüntetve, hogy a KÉK !!! a nyeremény!! És ott morog az orra alatt.
Na apánál eddig tartott a cérna, és közölte, hogy a nővel, hogy azért nem kell lehülyézni a vásárlót, mert félrenézte. Az eladó válaszol, hogy ő nem hülyézett le senkit! Erre a férjem: de láttam a szemén hogy ezt gondolja!
Na itt lettem kész! Mondom a csajnak, hogy oké köszi akkor ezt itthagyjuk, majd legközelebb. Már nem akartam visszamenni a kékért, mert akkor is skandallum lesz :D
Végre kijöttünk a boltból és közöltem a férjemmel, hogy soha többet nem jöhet velem. Most nézze meg, mi történt. Ha egyedül megyek,nem sürget nem kapkodok, akkor tuti nem nézem el, hogy az a szarság kék vagy sárga, és nincs ez a hajcihő a pénztárnál.
Jól összekaptunk, hazamentünk és morcoskodtunk egy darabig.
Na de sokáig nem tart, benyögte neki, valami ökörséget, és ő is elröhögte magát, most szent a béka :D
De hogy többet nem viszem magammal, az már tuti! :D

Womb Rаider 2020.04.25. 18:08:44

@Szőkenőő: Nyehhehhhehhh :)))
Nem tanulsz, sose tanulsz :) Jó hogy már a fodrászhoz nem viszed magaddal :)
Az én uram is dettó ilyen. Impulzív. 25 perc alatt az egész Árkádot végigfutná.. Már az Intersparba sem lehet elvinni, mert ugye ott egyrészt rövid a szalag, cserébe mindig hosszú a sor.. (most meg..) egyetlen egyszer, amikor kórházban voltam, akkor küldtem el a Müllerbe arckrémet meg egy-két ilyesmi vackot venni.. ne tudd meg. Neki nem tetszett az, amit kértem, mert szerinte amit ő választott, az jobb!
Szóval nehéz, nagyon nehéz.. persze amikor azon agyalt, hogy melyik sövénynyírót vegye, akkor már majdnem nekiálltam egy hét után létráról én lenyírni, mert randán ránőtt a magnóliámra és azért harapok.

God Harald 2020.04.25. 19:47:47

@Szőkenőő: van akinek semmivel sem lehet a kedvére tenni!:)))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.04.28. 07:27:06

@Womb Rаider: @God Harald: Bezzeg a pl. Dechatlon vagy a Media Markt kütyüosztályán nincs sürgetés, hogy mennnnyünk máááá!!
:D

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.04.28. 07:28:45

Szőke újabb jótanácsa:
Ha előző este qrvaerős hagymát ettél, és a a metrón kötelező a maszk, mindig legyen nálad rágó !!!!
;) :D

guma 2020.04.28. 19:09:28

@Szőkenőő:

vagy ital, esetleg nikotin :-)))

"Terkám jóváhagyólag konstatálta a védekezés új módját, de fölvetette, hogy értesülése szerint az alkohol szintén hatásos, amit Ilonka néni megint csak elhitt, mert mondtuk, hogy csupa hívés volt ez az asszony. Így a fatalisták megadásával tűrte, hogy Terkám áttipegjen, majd egy jókora üveg kisüstivel térjen vissza meg kupicákkal, majd kérjen tőle egy szál cigit, rágyújtson. Beléje – és magába is – pálinkákat diktáljon, hogy a védekezés komplett legyen.

Körkörös úgymond, kialakítva egy ufós energiapajzsot közöttük és a vírus között, ami módszer lehet, hogy az örök élet titka. Így történt tehát, hogy a két öregasszony, mint valami vén tengerészek, dohányzott és ivott, egészen addig, hogy kezdték elveszíteni az önkontrolljukat, dévajságok költöztek a lelkükbe meg a szemeikbe, kamaszok lettek újra, és lovagoltak fűzfasípot fújva, hogy gyí lovam, gyí, betyár.

Teljesen elment az eszük. Vagy csak most jött meg igazán, ez végül is mindegy is, de kitárták az ablakot, s mivel már elmúlt kilenc óra, s az utca tele volt botorkáló vén öregekkel, de akiket a két elhajló suhancoknak látott mégis, szóval ordibáltak nekik meg füttyögtek, mint malteros kőművesek, hogy gyere be egy menetre, kisapám! A szerencsétlenek meg menekültek, mert ők meg azt olvasták, hogy a vírus az agyára is mehet az embernek.

Így kezdődött el ez a nap, és ki tudja, mi lesz a vége, hogy hová vezet ez az egész. "

ja és a fehér oroszlánt láttad már vagy megakartad nézni?

@God Harald:

szia! :-)

"van akinek semmivel sem lehet a kedvére tenni!:))) "

????

God Harald 2020.04.28. 20:23:16

@guma: szia!!!:)))
Hát, hogy szőke lefitymálta a tojásaimat, aztán mikor a rovart vettem terítékre, arra is csak fintorgott. Már nem tudom, hogy mivel békítsem meg?! Lehet, hogy a kígyóval és békával degeszre zabálta volna magát. Rizspálinkával isteni volt!:)

guma 2020.04.28. 21:31:14

@God Harald:

a tojások biztos nem voltak elég színesek. :-)
mivel békítsd meg?
olyan helyre vidd ahol a terülj terülj asztalkámon más fogások találhatóak!

God Harald 2020.04.28. 21:45:18

@guma: de, a száznapos az elég színes: narancssárgás zöldes fekete:)
Remélem az elvitelt csak virtuálisan értetted?!:) Már öreg vagyok és rozzant ahhoz, hogy feldühödött férjek elől meneküljek. Meg már a szívem sem bírná úgy ezt a sportot, mint fiatal koromban!:)))

guma 2020.04.28. 22:34:52

@God Harald:

virtuálisan? :-DDD
arra elég egy képeslap :-)))
olyan öreg sosem lehet az ember, hogy egy jó kis dumapartit kikerüljön...
mivel asztal mellett meg nem kell rohangálni, esetleg a férjet is meghívod.

God Harald 2020.04.28. 23:06:11

@guma: hát...lehet, hogy jobb ha a virtuális ismerősök megmaradnak annak. Nem biztos, hogy élőben ugyanazok vagyunk. Volt már rá példa, hogy a valóságban az illető pont az online személyiségének az ellentéte volt. Úgyhogy ezzel csak óvatosan. Meg aztán belesimultam ebbe a karanténba: rájöttem, hogy élőben senki nem is hiányzik:)

guma 2020.04.29. 10:37:05

@God Harald: :-DDD

"rájöttem, hogy élőben senki nem is hiányzik:) "

még virtuálisan sem vagyunk mindig "ugyanazok" :-)))
a változásokon mindig meglepődöm. sokat elárul 1- 1 reakció. tudod ahogy féltenek, vagy kiosztanak a nem "élő" csak online ismerősök, az maga egy csoda.
talán azért mert nem álmodozom, de roppant naivan bízom még mindig az emberekben, akiket "közel" engedek magamhoz (igaz, ma már ritkábban történik ez meg)...

God Harald 2020.04.29. 11:31:38

@guma: :)
Az emberek többsége önző egoista. Csak nem vallják be, vagy nem is tudják magukról. Nemegyszer volt, hogy onlány ismerősök folyamatosan telesírták a fiókom mindenféle bajukkal. Én meg sajnálom az embereket, átérzem a bajukat. Aztán próbálok segíteni, vigasztalni, szórakoztatni. Aztán volt, hogy nekem volt szar időszakom és ezt megemlítettem. Erre az volt a válasz, hogy forduljak szakemberhez.:) Az emberek többségét tökéletesen hidegen hagyja ha szeretettel fordulsz feléje. Volt olyan lány, akit annyira szerettem, hogy bármit megtettem volna érte. Ő meg megdöbbenve újságolta az ismerőseinek, hogy egy ennyire szeretetéhes emberrel mit lehet kezdeni?!:))) Aközött sem tudott különbséget tenni, hogy valaki szereti őt, vagy valaki azt szeretné, ha őt magát szeretnék. Pedig ő az érzelmek nagyasszonyának tartotta magát!
Úgyhogy nem irigylem a netes társkeresőket. Nem látod az illető környezetét, barátait, apró rutin szokásait. Ehelyett elhiszed azt a képet, amit együtt felépítettek róla.

Womb Rаider 2020.04.29. 11:53:32

@God Harald: Lakva ismerszik meg az ember, bajban meg a barát..

Lorrh 2020.04.29. 13:32:37

@God Harald: ezt nagyon adom!
Hányszor éltem már át ugyanezt, hogy nekem elsírták a bánatukat és amikor nekem lett volna segítségre szükségem, akkor üveges szemmel bámutak és síri csend. Le kell szokni a lúzer lelki szemetes szerepről. Nekem ez lett a felismerésem. Meg az is, hogy egyre több manapság a jéghideg, szerettetlen rideg nő. Aki meg nagoyn kedves, az is csak pillanatokra szól, mert hosszú távon nem bírja ezt az üzemmódot, láthatóan nem belülről jön, hanem csak narcisztikus póz.

guma 2020.04.29. 14:11:53

@God Harald: :-)

"netes társkeresők" :-D
talán az a baj, hogy eszembe sem jutott ilyen helyre tévedni. (kitérő: még pornóból is csak mostanában néztem meg párat, mert valaki "felvilágisított" amit leellenőriztem)
ráadásul férfiak százával voltam körülvéve még nem rég is, tehát emberi kapcsolatokat sosem kellett hajkurásznom. mivel jó hallgató vagyok, olyan lelki szemetesláda típus - és ez mint te is írod félreérthető, a kapcsolatok világában.
az azonban biztos, hogy akikkel (ha csak telefonon is!) kapcsolatba kerültem az oldalakról azok nagyon figyelmes, kedves, szerethető emberek. némelyiknek még a családjával is volt szerencsém dumálni, ami különleges élmény.

@Lorrh:

"egyre több manapság a jéghideg, szerettetlen rideg nő"
igen. rideg és számító emberek érvényesülnek - férfiként is.
valahogy a körülmények megnyomorítják a lelkeket is. alap nélküli érvényesülés van minden téren. csalnak, hazudnak szinte mindenhol egymásnak, hátha így többnek látszanak mint amik.
érzékenység, empátia ma nem sikkes.
ezek pedig kapcsolati alapok...

Lorrh 2020.04.29. 14:27:17

@guma: egypár ilyen hideglelkű nőnek megismertem a családi viszonyait és kivétel nélkül mindenhol papucs apák és domináns, szigorú, hideg anyák voltak a képben. Az apák hamar meghaltak, az anyák meg demenciába "menekültek"

Womb Rаider 2020.04.29. 15:00:37

@Lorrh: Te szociológus vagy? Vagy családterapeuta?

Az emberek zöme alkalmatlan a tartós együttélésre, a klásszikus társadalmi keretek között végképp. Ez nőre, férfira egyaránt igaz, de a férfiak jó részének ez szerintem sok esetben be is jön.. MGTOW rulez!
Hány és hány férfi 'vállal' 50-60 évesen gyereket, akiknek a felnevelése persze jobbára a nők felelőssége marad, mert Apu 65 évesen kétszer kap sztrókot, aztán végül egy agyvérzés viszi el..

A nők jókora része neeeem azért lett kőszikla, mert neki ez akkora hepiség, hanem mert az élet ütötte -verte és megkeményítette.. és igen, talán lehetett rossz példa a kemény kezű anyja, de vajon apja áldozat volt, vagy csak anyja legnagyobb gyereke, némi fogyatékossággal, de elvekkel, ahogy az illik?
Hát már nehogy Anyu legyen a bűnbak, hogy nem adta fel és nem kucorodott a sparhelt mellé, ahol a helye volna.
"Az apák hamar meghaltak, az anyák meg demenciába "menekültek" "
Ügyes és finom terelés..

Én hajlok abba az irányba, hogy ezen emócionális/egzisztenciális nyomort valójában mindkét fél megszenvedi (a maga módján..) de a felelősség nem kizárólagosan az övék. A fogyasztói/individualista eszmék mentén szerveződő társadalmakba valahol mélyen be van kódolva a kielégíthetetlen vágyak hajszolása, ami mellékhatásként a párkapcsolatokat is erodálja. Nagyon nehéz észnél lenni, amikor mindenből az folyik, hogy neked ez jár, csak ezt kell megszerezned..és boldog leszel.. de legalábbis boldogabb, mint múlt szerdán voltál!
Ha ezen vágyakat hajszolod..és persze miért ne tennéd, hiszen jár, el kell venni, akkor már egyedül maradsz, hiszen mindenki más csak fék és ellensúly.. mások által eléd tűzött célokért taposol, pedig sokszor csak karnyújtásnyira szuszog horkol melletted életed értelme.. egy másik ember..

God Harald 2020.04.29. 17:34:18

@guma: “kitérő: még pornóból is csak mostanában néztem meg párat, mert valaki "felvilágisított" amit leellenőriztem”
Hehehe, ez jó!:))) Tényleg felvilágosult volt az illető?:)
Netes társkeresőhöz nekem sem volt még szerencsém, sőt társat sem kerestem soha. Igyekeztem felszedni nőket, vagy ők engem, aztán melyik meddig tartott. Volt ami 5 órát, volt ami sokkal többet. Aztán néhány bestia csúnyán összetörte a szívem. Átlagember átlag dolgai:)

Lorrh 2020.04.29. 19:38:39

@Womb Rаider: "Hány és hány férfi 'vállal' 50-60 évesen gyereket"... egyedül vállalja? Vagy kell egy agyatlan nő is hozzá, amelyik ilyen öregembernek gyereket szül? Vagy csak az ösztön dolgozik ezekben a nőkben? Nem tud húszig számolni az ilyen nő, hogy annyi ideig (vagy még több) kell nevelni a gyerekt és anyagilag szupportálni?

Igen, nyilván nem gonoszságból lettek ezek a nők ilyenek, ezt egy szóval se mondtam. A végeredmény viszont egy párkapcsolatra alkalmatlan ember.

Womb Rаider 2020.04.29. 21:18:08

@Lorrh: Persze, hogy nem.. megszülni sem tudná :P

De a nő és a férfi motivációja egészen eltérő ilyen helyzetekben. Bár valahol mélyen mindkettőjükben ott a kétségbeesettség (sok nőben a számítás is, de ez azért még ugye nem mentség a teremtés koronáinak? Hát már nekik legyen eszük, ha egy nőtől ilyet nem várhat az ember;)

" Nem tud húszig számolni az ilyen nő, hogy annyi ideig (vagy még több) kell nevelni a gyerekt és anyagilag szupportálni?"

Ha valamiben nagyon jók a nők, az a számolás :) És galád módon (bár ezt lehet akár az ösztönökkel is magyarázni..) képesek arra, hogy az utódjuk jövője érdekében ők maguk hozzanak meg kompromisszumokat, áldozatokat.. minden nőben van egy pici Jézus :)))

Lorrh 2020.04.29. 22:19:02

@Womb Rаider: Sőt! egymillió pici krisztus.... már lenin elvtárs is megmondta.

guma 2020.04.30. 10:13:16

@Lorrh:

szerintem: valahol igazad van. csak az élet úgy alakult - szemben az anyajogú társadalmakkal, melyek a mai napig több helyen, de még Kinában is szuperül működnek - hogy sikerült a nők vállára súlyos terhet rakni.
a férfiak létfenntartó szerepe a munkaerő kiszipolyozásával, csekély lett a kétkeresős családmodell favorizálásával.
ez qrvára megkeményítette a nőket (- gondolj bele: már nem csak otthon lett kiszolgáltatott -) a férfiak lába alól meg kihúzta a talajt és "gyengébbek" lettek. néha csak bámultam, mennyire beszűkültek és elhagyták magukat, ha házasságot kötöttek.
ezért nem csak a papucs férjek halnak meg korán - sajnos.
(de van olyan ismerősöm aki 3x vált el a nejétől, majd újra elvette...)
szóval én sajnálom a férfiakat, de nem azért mert a nők kemények...
közben azt ne feled: ezt a játszóteret nem egyedül nők hozták létre.

@God Harald:

amiről dumált, abban igaza volt :-)))))
erről még annyit, hogy sosem értettem mit tudnak csemegézni a pucér nők fotóin a hapsik. ismertem olyant aki ifjú házasként is órákat tudta bámulni a női nemi szervek képeit...
--------------------------------------------
te meg talán nem mérted fel jól a kapcsolatot és többet, mást láttál abban a nőben aki összetörte szívedet.
mivel azért csak, csak megházasodtál, azért valakinek sikerült a cserepeket összerakni :-)

Womb Rаider 2020.04.30. 11:17:29

@guma: A szuperül működnek azért átértelmeződik ha azt nézzük, hogy 1 399 960 000 ember egészen más rendszerben létezik.
Nagy vonalakban inkább 'anomália', kuriózum a mosuók kis világa. Ott, a nagy Kínába beágyazódva, egyfajta inkubátorban, búra alatt.. látványosságként , ilyen is van címszóval haladékot kaptak.. de meddig?

mgdé 2020.04.30. 13:34:38

@Womb Rаider:

"Ha valamiben nagyon jók a nők, az a számolás :) "

Amennyiben "nők"-nek csak a "nők" egy behatárolt részhalmazát nevezzük.

Különben nem mennének férjhez alkoholistákhoz, kezdenének hirtelen kezű börtöntöltelékekkel, b@sznák el a saját lányuk életét, stb.

Ja-ja, csupa Jézus ...

Womb Rаider 2020.04.30. 13:50:44

@mgdé: Látom a mondateleji 'ha' ilyentén jelentésmódosító hatása elkerülte becses figyelmed, vagy csak reflexből beszólni támadt kedved..

"Ja-ja, csupa Jézus ... "
Csak nem egy újabb csalódott, összetört szívű pasit tisztelhetünk személyedben? (de ugye nem fogsz megütni?)

mgdé 2020.04.30. 14:43:41

@Womb Rаider:

Mi is a problémád? A "nők" egy másik része meg - évmilliós ösztönök - nagyon is számolva, sőt jól számolva választ párt. Gondolom te is. Meg a golddiggerek is. Meg a kezdő színésznőcskék is. Meg a suba a subához is. Stb. Állítólag még valami liánozás is dívik a köreitekben (egy-két XVII.-XVIII. sz.-i francia hölgynek bejött ...), de arról másik blogon szoktál tárgyalni. Tehát sommás ítéletként se ha-val, se ha nélkül nem igaz, csak lózung, amit mondtál,ugye-ugye, kedves számolni nem tudó kivételes mérnökhölgy ...

Miért lennék összetört szívű? :D
Attól, hogy szinte mindig többet akartok kapni, mint adni, kétségbe kellene esnem? Belétek van kódolva. Amolyan zsírtartalék a fenéken féle ez is. Szerintem bőven elég, ha csak helyén kezelem a dolgokat.

mgdé 2020.04.30. 14:47:14

@Womb Rаider:

Nem, nem foglak megütni. :D (Eléggé egységsugarú proli gondolatmeneted van.) De dekázgatni szívesen eldekázgatok veled.

Womb Rаider 2020.04.30. 15:13:15

@mgdé: Hát persze... de őszintén? Kellek én az autofellációdhoz? Vagy arra indulsz be, ha néznek közben? A Kék Osztrigában lehetnél te a fő attrakció!

"Eléggé egységsugarú proli gondolatmeneted van."
Frusztrált vagy :) Fogaztál?
Mindig jót röhögök azon, ahogyan magaddal vitatkozol és a saját állításaidat próbálod bőszen megcáfolni..
Na, menj, csináld meg a szokásos fikanickedet, aztán ami a csövön kifér ;)

guma 2020.04.30. 15:15:21

szigoruan csak a gondolataimat közlöm a témában, mert a feminizmust, sem a történelmet igazán jól nem ismerem - tehát csak konyha szintű ismereteim vannak a témában.

milyen rendszerben hol, mi létezik, működik azt nem számok hanem hatalmi erőviszonyok döntik el.

neked nem furcsa, hogy pl az un őskorról, vagy azt megelőző időkről, szinte semmit sem tudni...
még a művészetük is alig ismert...
de pl még a biblia is emlit könyvégetést és nem ad magyarázatot sok kérdésre, csak kijelenti: hinni kell.
miért hozom ezt fel: mert a misztikumot (a természetbe vetett hitet - ami több ezer évet határozott meg) felváltja a vallás mágiájával vezérelt élet, miközben tűzzel, vassal írtja más szabályoknak létét meg az emlékét is.

én pl Szumátráról is olvastam, ahol a mai napig ez a társadalmi forma 6 millió embernek. persze a többi helyen pl még a sivatagi Tuaregek is élnek így. igaz a többi helyen sokkal kisebb létszámú közösségek élnek anyajogú társadalomban, de nem inkubátorban...

és amíg nincs külső kényszer, addig őrzik hagyományukat.
(ez engem emlékeztet arra az angol szigetre ahol az EU-ba lépés pillanatáig feudális rendszer volt, mert vagy változtatnak vagy nem lesznek tagjai az EU-nak...)

guma 2020.04.30. 15:24:09

@mgdé:

ne legyél ennyire kemény!
férfi párti vagyok, de azért azt tudom: nem minden nő számító... ezt te is tudod.

mgdé 2020.04.30. 15:32:34

@guma:

Nem is mondtam, hogy minden nő az. :)
Valamint, szerintem természetes, megérthető, hogy az "átlag" nő jobban igényli a biztonságot, a biztonságérzetet, mint az "átlag" férfi. Egyszerűen hoztuk magunkkal. (Sáskáéknál, pókéknál, csukáéknál más a helyzet, ott a nőstény a nagyobb, erősebb. :D)

mgdé 2020.04.30. 15:36:28

@guma:

A briteknél és a pikteknél is női ágon öröklődött a királyság, a királylány (akinek az anyja az előző királylány volt) férje lett az új király. (Jééé, népmesék.) Aztán jöttek a rómaiak, aztán az angolszászok, fentebb a skótok, s ez megváltozott, mert állandó harci körülmények között gyengébben teljesítő formának, megoldásnak bizonyult. Nagy-nagy békességben lehet, hogy működne. :)

guma 2020.04.30. 15:43:20

@mgdé:

az "átlag" férfi...
na nem folytatom. :-)

ma már eleget irkáltam.

mgdé 2020.04.30. 15:45:24

@Womb Rаider:

Cicuska, te csajozol, nem én pasizom.
Magánügyed, de akkor legalább ne hőbörögj. Tévesen különösen ne, az úgy olyan szakadt kocsmai prolinői szokás ... Csak nem bunyózni akarsz az utcán? :D

Fikanicket? :DDD
Cicuska, én nem a Tini Troll Teknőcök kisdobosai közül való vagyok, azok a te v.nyalonctársaid. Úgy elmerevedett a nyakad, hogy eltévesztetted az oldalt? Ejnye ... :P

guma 2020.04.30. 15:47:33

@mgdé:

olvastam több helyről ahol valaha (ill ma is) a királylány örököl...
de én sosem merültem el úgy a történelemben mint te.
sokkal felszínesebb vagyok, de a világ érdekességei érdekeltek mindig minden vonalon...

Womb Rаider 2020.04.30. 15:55:14

@mgdé: "Cicuska, te csajozol, nem én pasizom. "
Ettől még biztosan megtapsolnának a bőrtangás srácok :) .. lazíccsá, megint lila a fejed.

"Cicuska, én nem a Tini Troll Teknőcök kisdobosai közül való vagyok, azok a te v.nyalonctársaid."

Óóó, a szokásos nagy mgdé sejtések egyiket. Megtennéd, hogy bizonyítod? Ha már.. vagy a szokásos szardobálásod láthatjuk?
Amúgy néztem, hát, öregem, nagyot mentetek az expat kommandóval :)
De megértem, manapság egy zsoldos sem válogathat.. aki fizeti a prímást, az kéri a nótát.

mgdé 2020.04.30. 16:03:44

Az expatot vizslatod? Hiába, nagy dolog a szerelem. :D

Sejtés? :D Mutass csak egyetlen hsz-t, amelyikben valamelyik kisdobos akár csak egy fél szót is mordult volna Viktorotok valamelyik csodás intézkedésére. Hisz mind tökéletes, Hajrá Felcsút! Én Viktor helyébe építtetnék oda egy dutyit, s áthozattatnám oda Ronaldinhót. :P

No, pá ...

God Harald 2020.04.30. 16:05:50

@guma: “de én sosem merültem el úgy a történelemben mint te.
sokkal felszínesebb vagyok, de a világ érdekességei érdekeltek mindig minden vonalon...”
Na tessék, kezdem azt hinni, hogy sok közös tulajdonságunk van:)))

Womb Rаider 2020.04.30. 16:11:13

@guma: "és amíg nincs külső kényszer, addig őrzik hagyományukat. "

Igen.. vagy amíg a fejlődésre való igény kibillenti őket a kvázistabil állapotból.
Valahogy azért csak az látszik, hogy a társadalmi evolúció egy pontján 'lenyomják' a matriarchátust, főleg a klasszikus, törzsi szintűt. Ez számomra még véletlenül sem jelenti azt, hogy ezzel örökre eltűnik, vagy, hogy azért tűnik el, mert egy igazságosabb, vagy jobb váltja fel, csak azt, hogy az adott környezethez valamiért kevésbé képes alkalmazkodni. A jövőbe meg végképp nem látok, de őszintén szólva nem érzem szerencsésnek, ha a hatalom gyakorlói nem kvalitásaik mentén szelektálódnak, hanem alapvetően a biológiai nemük szerint. (Ugyanígy baromságnak gondolom a kvótanőket is.

"neked nem furcsa, hogy pl az un őskorról, vagy azt megelőző időkről, szinte semmit sem tudni...
még a művészetük is alig ismert..."
Igazából nem címezted meg a kommented, így nem tudom, kitől kérdezted.. de ez nem zavar és leírom a saját véleményem ;)

Nem, szerintem nem furcsa.. ha belegondolsz, olyan információkat, ami az aktuális témában releváns, milyen 'adathordozó' őrizhetett volna meg?
Nem volt írásosság, az idő oly messzi távolából egyre soványodó leletanyag alapján kell következtetéseket levonnunk, ami egyre nagyobb hibalehetőséget hordoz magában. Az őskor (konszenzus alapján) akkor ért véget, midőn megjelent az írás ÉS elterjed ÉS leletünk van erre nézvést.
Őseink életéről, ezt megelőző időszakokból csak elképzeléseink lehetnek, a rendelkezésre álló csontok, eszközmaradványok alapján. Ezek ráadásul csak a Föld bizonyos helyein, megfelelő speciális körülmények mellett maradtak fenn, emiatt is hézagos , fehér foltokkal tarkított (képzavar..) a kép.
A Föld lassan megemészti, elnyeli a múlt emlékeit. Utánunk már talán tartósabb nyomok maradnak, de minden azon múlik, hogy lesz-e folytonos civilizáció, vagy nagyon súlyos kataklizma olyan szakadást idéz elő, ami a közös nyelvet is eltörli.. és a távoli jövőben utánunk jövők (vagy máshonnan érkezők) nem lesznek képesek dekódolni a hagyatékunkat.

Womb Rаider 2020.04.30. 16:22:04

@mgdé: Vizslatja a rossebb.. már megint be akarod beszélni nekem a képzelgésed termékét..
Ki sem lehetne kerülni benneteket ott. Puszta négyes, meg a kocsis a bakon..

God Harald 2020.04.30. 16:25:03

@guma: “te meg talán nem mérted fel jól a kapcsolatot és többet, mást láttál abban a nőben aki összetörte szívedet.
mivel azért csak, csak megházasodtál, azért valakinek sikerült a cserepeket összerakni :-)”
Egyszerűen gyerek voltam. Első két alkalommal kor szerint, harmadik alkalommal naivitás szerint. Az elsőt az emberségem bánta, a második majdnem az életembe került, a harmadik...az megtanított rá, hogy mennyi hazugság és cinizmus veszi körül az embert, tetszetős csomagolásban.
Nem, az asszonynak nem sikerült megragasztani, mert pár nagyobb darabnak lába kelt: vettem egy olcsó replikát:)))

guma 2020.04.30. 18:55:47

@God Harald:

"vettem egy olcsó replikát:))) "

remélem hitelesített a másolat - mert az sokszor aranyat ér! :-)))

guma 2020.04.30. 19:01:22

@God Harald: :-)

"Egyszerűen gyerek voltam."

sajnos, én az vagyok ma is :-DDDD

God Harald 2020.04.30. 19:37:38

@guma: hát...aranyat nem ér de többnyire teszi a dolgát. Bár egyszer egy szívdöglesztő dokinéni (falatnyi miniszoknyában!!!) csúnyán lefitymálta:(
Azt mondta, hogy egy vacak és a tervezett futamidő felét sem tudja.
Nem baj ha gyerek vagy, azok könnyebben meglátják az igazságot:)

guma 2020.04.30. 21:10:26

@God Harald: "Bár egyszer egy szívdöglesztő dokinéni (falatnyi miniszoknyában!!!)"

és nem szóltál be neki, hogy ezt nem teheti veled? :)))

én sosem hagyom ki az "ilyen" szitukat. ne tud meg milyen pofátlan vagyok, ha kell. viszont zsinórban röhögnek és igen alaposak. alig akarnak elengedni... :-D

God Harald 2020.04.30. 21:25:07

@guma: nem voltam jó passzban, 190 volt a vérnyomásom, 200 fölött a pulzus. Szerettem volna mindenképpen alkalmasnak bizonyulni a munkára:)

mgdé 2020.04.30. 23:22:37

@Womb Rаider:

Szeretem, amikor egy pirosra sült seggű mesterséges intelligencia oly nagyon okoskodik. Meghatároznád, mi az az "ott"?, vagy csak vagdalkozol szokásod szerint, mert az ösztöneid esszenciája a tésztaragacsos sodrófa, semmi több. A B1 blogjai, posztjai 95 %-ba nem írok, olvasni se nagyon olvasom őket. Az meg, hogy valakik írnak a blogokba, egyik ide, másik oda, a harmadik amoda, az természetes, azért vannak a blogok/posztok. Az, hogy amit egyesek - különböző személyek -írnak, az neked nem szimpatikus, az úgy van rendjén, (most még) semmi sem biztosítja számodra, hogy csak a teknőcök írhassanak azokba.
A te "benneteket"-ezésed pont annyira értelmes, mint mondjuk a "te, az ex Cecília, R. Zsófika, Birca meg a többi golddigger" megfogalmazás lenne. De ugyan mi mást is várhatnék egy számolni se tudó, bőrtangákról ábrándozó nőcitől ...

Womb Rаider 2020.05.01. 10:10:53

@mgdé: " A B1 blogjai, posztjai 95 %-ba nem írok, olvasni se nagyon olvasom őket."
blog.hu/user/690416/tab/activity
A kommentjeid jókora hányada, ezen a nicken a B1-en landol, kevéske itt, jó adag a MOFF-on.. de végső soron nem a mennyiség, hanem a tartalom a lényeges.. és zömében ugyanaz a sztaniolba csomagolt pökhendi, politikai nézetek triggerelte személyeskedés.

"Meghatároznád, mi az az "ott"?"
Minek? Azonnal tudtad, hogy melyik blogról beszéltem.. :)

"Az, hogy amit egyesek - különböző személyek -írnak, az neked nem szimpatikus, az úgy van rendjén, (most még) semmi sem biztosítja számodra, hogy csak a teknőcök írhassanak azokba."
Itt pedig belép a projekció.. :) Mikor az elfojtott vágyak rád törnek vadul..

"A te "benneteket"-ezésed pont annyira értelmes, "
Ugyan már.. olyanok vagytok ott, mit a szeméttelep kóbor kutyái. Falkában rohanjátok le az arra járót, ha nem hajlandó betagozódni, elég 1 rossz komment (mármint nektek nem tetsző) és onnantól felváltva ugrotok a kommentelő torkának, ugyanazok, mindig ugyanazok.. mindig ugyanazon harcmodor mentén.

Ugyan.. ezért felesleges volt éjnek évadján keresni az alkalmat, hogy jól helyretedd Wombit..

mgdé 2020.05.01. 14:12:28

@Womb Rаider:

moff? :D

A mesterséges intelligencia úgy tűnik képtelen a mérlegelésre.
Ami nincs beléje programozva, arra gyagya, még ha állítólag kiváló "öntanuló" is.

B1?

Na ja, nyilván a prostisrácokon kellene posztokat olvasni, akkor boldog lennél. Csak nem részvényes vagy ott, nyűgös Wombika, hogy értük kampányolsz? :D Amúgy te miért írsz a B1-re? Már ennyire, de ennyire hiányzik az erdő?

Nem tetszik? Tiltass ki, ó, "nagyasszony", más fegyvered nincs.

Womb Rаider 2020.05.01. 15:18:51

@mgdé: Ja.. hogy megint csak a szalonspicces hablaty..
"Na ja, nyilván a prostisrácokon kellene posztokat olvasni, akkor boldog lennél."
Eccerű ember vagy te, egyszerű világlátással.. olyan bináris fajtával..Ott milyen néven nyomod? Már, ha arra járok egyszer véletlenül, legyen valaki ismerős, aki bevezet a társaságba.

"Amúgy te miért írsz a B1-re?"
Mert miért ne? Az előbb azon filozofálgattál, hogy én kitaltanék onnan minden ellenzékit... erre kiderül, hogy valójában nektek kínos, hogy a belterjes kis klubotok összejövetelét folyton megzavarják okvetetlenkedők.. (én a legritkábban, de mindegy is)
" Már ennyire, de ennyire hiányzik az erdő?"
Jó lesz az töltés menti dzsindzsásnak.. erdő.. önbizalomban nincs hiány, azt látom.
"Nem tetszik? Tiltass ki, ó, "nagyasszony"
? Már miért tenném? Hasznosabb, ha ott vagy. Másrészt árulkodó, hogy a te gondolataid forognak folyamatosan a vélemények elfojtása körül..
", más fegyvered nincs. "
Nekem ez nem élet-halál harc, mint nektek.. és elég, ha csak arra ügyelek, ne fordítsak egyikőtöknek se hátat.

mgdé 2020.05.01. 16:52:13

@Womb Rаider:

"Mert miért ne?"

Pár hsz-el előbb meg azon hablatyolsz, miért vannak hsz-eim a B1-en.
Hát pont azért, mert miért ne. :P Nagyon agyadra ment, hogy nincs előtted piros szőnyeg. De már belátom, lehet más oka is a hisztijeidnek, mint a korábban feltételezett. Klimaxnak hívják.

(Mer' azt azért nem merem feltételezni, hogy egy illlyen nagy üzletasszony, mint te, súlyos tíz- és százmilliókat bukna a válságon, s attól lett ilyen nyűgös. Hülyének mégsem nézhetlek, azt ugyebár nem illik.)

guma 2020.05.01. 17:18:24

@God Harald:

"Na tessék, kezdem azt hinni, hogy sok közös tulajdonságunk van:))) "

nagyon ne bízd el magad! :-)
akármit nem veszek a számba... :-D

@mgdé:

+

Womb Rаider 2020.05.01. 17:29:03

@mgdé: "Pár hsz-el előbb meg azon hablatyolsz, miért vannak hsz-eim a B1-en."

Te hülye vagy.. már ne is haragudj..Csak megemlítettem, hogy nem mindennapi ámokfutásba kezdtetek. Vedd elismerésem jelének...
Felőlem annyit és úgy kommentelsz és ott, ahol jólesik.

"(Mer' azt azért nem merem feltételezni, hogy egy illlyen nagy üzletasszony, mint te, súlyos tíz- és százmilliókat bukna a válságon, s attól lett ilyen nyűgös."
Te buksz a járványon? Mert amúgy miért is kéne bukni? Nem foglalkozunk idegenforgalommal, nem vagyunk autóipari beszállítók (legalábbis nem beépülő alkatrész téren) nem foglalkozunk vendéglátással sem divatáru kereskedelemmel.
Tudod te, mennyi volt 2 hónapja 1 db orvosi maszk nagy tételben? ..és mennyi most?
"De már belátom, lehet más oka is a hisztijeidnek, mint a korábban feltételezett. Klimaxnak hívják."
Akkor ezen logika mentén, analóg módon nálad az állandó (és némileg röhejes) feszengés oka az ED? Vegyél bogyót, megkönnyebbülsz ;)
mgdé szerint a világ...

God Harald 2020.05.01. 18:34:32

@guma: jó, akkor nem olyan sok:)

mgdé 2020.05.01. 21:24:51

@Womb Rаider:

"nem mindennapi ámokfutásba kezdtetek"

"kezdtetek" :D

Idéznél valami izgalmasat az ÉN ámokfutásomból? :D
Vagy csak a szokásos, az érv híján "összemoslak ám bárkivel" taktikád? :D

Nagyságos tiniteknőcnéni, nem kell elkezdeni kékosztrigázni, bőrtangásfiúkázni, bouzyzni, s akkor nem lesz elkenve - természetesen csakis verbálisan, mielőtt ismét, khm, "úrinő" módjára prolizni jutna eszedbe - hasonló stílusban a szád. (Ha meg Szájer partijáról jöttél akkor épp, akkor előbb aludd ki magad, s utána kommentelj.)

Ha betartod a szabályokat, akkor várhatod el te is a másiktól.
Ha nem, akkor továbbra is dekázgatni való kopott focigolyónak, Puskás Öcsi nyelvezete szerint bogyónak nézlek.

Te döntöd el, nem én. Hisz mint tudjuk, mindig a nő választ! :P

Bogyó ... :D

mgdé 2020.05.01. 21:26:13

@Womb Rаider:

(Azt meg ne akard, hogy azt feltételezzem, maszkokon tollasodtok épp.)

God Harald 2020.05.01. 21:58:52

Hmmm...csapataink harcban állnak...

Womb Rаider 2020.05.02. 11:53:41

@mgdé: Felőlem bármit IS feltételezhetsz. neked ez az életed.. feltételezni, aztán úgy eladni, mintha az már rögtön a valóság lenyomata lenne.

De feltételezzünk.. hajrá..
Nem olvastam, hogy felemelted volna szavad mondjuk a Rossman gyakorlatával szemben, ahol 5-600Ft áron mérnek egy, nagy tételben 60-90 Ft ért beszerezhető három rétegű , integrált merevítővel rendelkező maszkot..
Ha egy magyar 240-300Ft közötti áron árulja.. az persze rémísztő-borzasztó nyerészkedés. Vagy, ha mondjuk nagy tételben 150 Ft-ért adja el tetszőleges kiskereskedőnek..aki majd azért csak kirakja 300Ft-ért..
Esetleg vesz egy gépsort (használtan) 16-20millióért és percenként 180 maszkot gyárt és az önköltség kétszeresén értékesíti. Vagy, csak kap egy ajánlatot és csendestársként beleteszi a pénzét. Ha a profitot illő módon leadózza, azzal már kiérdemelt egy pirospontot és n másik cég számára biztosít forrást a mentőövhöz. Nem létezik olyan, hogy jó profit, meg rossz profit. (Más kérdés, hogy a ballib tábor számára a hazai profit üldözendő.. de mivel nincs sok ráhatásuk a gazdaságra, így csak érdekességnek számít..)

Szerinted végül miért állt le a GVH az 'árdrágítók' elleni szélmalomharccal? kapitalizmusban egyrészt rém vicces, másrészt meg eredménytelen is. Nem kell megvenni, ha van alternatíva.. oszt jónapot ;)

Lorrh 2020.05.02. 14:38:30

@Womb Rаider: patikában két féle maszkot mutattak: egy tizforintos értékü silány vackot 460ért és egy másik dizajnosabbat 1500ért. Le az árdrágitókkal - adta ki a jelszót rákosi.

mgdé 2020.05.02. 17:41:45

@Womb Rаider:

Vannak patikárius ismerőseim.
Ami 50 Ft/db-ért jött, az most 600 Ft/db-ért jön.
Előtte 80-ért adták, most 750-ért. És őket anyázzák, nem a beszállítókat.
Miközben ők állják a rohamokat, több munka, kisebb létszámmal (az összes nyugdíjas munkatárs - megérthetően - izibe felmondott mindkét helyen).

Gratula neked, nagy nerasszony!
Azt még azért megkérdem: Egyenesen a frontvonalba szállítasz, mer' te állítólag nagyon szociális lélek vagy, vagy állami raktárba, risztelve az átvevővel?

Az milyen lesz, amikor már felvágták a hasad, de még nem vették ki a nemtudommit, a doki megkérdi, akkor ez most megér magának, kedves kiskegyed, kétmillát, vagy sem, mer' a korábban beszélt 200-on nincs elég profitom, inkább menjen haza, s csináljon amit akar. Tudja, kapitalizmus ... De szóba hozhatjuk a tűzoltókat is. :P Gondolom a dokid is és a városi tűzoltóság is hazai, magyar ...

Womb Rаider 2020.05.02. 19:52:27

@Lorrh: Nem kell megvenni.. tényleg nem tudok többet hozzátenni. Nagy tételben (megnyugodhatsz) jóval olcsóbban veszik, de az olyan 5-10000 darab. Ennyit
@mgdé: Paff.. nekem is van és?
"Ami 50 Ft/db-ért jött, az most 600 Ft/db-ért jön."
50 forintért az EH háromrétegű egyszerűbb kivitelű darabjai voltak, két hónappal ezelőtt, 1m darabszámtól.. de az most sincs többe, mint 200Ft/db, jóval kisebb darabszámnál. 250-300-ért meg kismillió helyen kapsz. Igaz, ezek nem az eredeti hologramos-csicsa papírdobozos, adagolós kiszerelések, hanem csak huszasával-százasával fóliázott 'gazdaságos' kiszerelések.
Hatszáz forintért már egyszerűbb ffp2-es maszkot szerzel be 5000 darabtól simán. Talán már szelepeset is.
És igen, ez egy ilyen helyzet... de aki megvett 1 millió darab maszkot, annak is van üzleti kockázata, költsége és munkája is azzal, hogy ne maradjon a nyakán 500 000db. De tudok olyanról is, aki eladta a kocsiját, vett 6 millióért 80000 maszkot és a mai napig nem jött meg a rendelés, valahol elveszett a ködben.

"Az milyen lesz, amikor már felvágták a hasad, de még nem vették ki a nemtudommit, a doki megkérdi, akkor ez most megér magának, kedves kiskegyed, kétmillát, vagy sem, mer' a korábban beszélt 200-on nincs elég profitom, inkább menjen haza, s csináljon amit akar."

Nagyon rossz analógia..
Az orvos zsarol.. de ha nagyon megnézzük, inkább rablást készül elkövetni..mert kényszerhelyzetet teremtett.
Viszont a maszkot nem kötelező senkinek megvenni, ráadásul azonos időben elég jelentős számú 'versenyző' van a piacon, így valóban a klasszikus, szabad versenyes kapitalizmus törvényei, a piac irányít. A tranzakció nem kényszer alapú, megkötése ismert és rögzített feltételek mentén zajlik le, vagy éppen hiúsul meg.. nem olyan ördöngősség ám ez.

Úgy tűnik, kicsit indulatos vagy, ilyen állapotban nem megy a józan gondolkodás....

mgdé 2020.05.02. 20:25:49

@Womb Rаider:

Két hónap alatt durván felment a börtönök fenntartási költsége?

Akkor náluk mitől nő az ár?

A magyar állam rabjai által termelt izéket nem nagyjából ugyanazon áron kellene adni a magyar állam egészségügyi szerveinek, mint korábban?

Az orvos zsarol? Magyar ember nem tesz ilyet!

Nyerészkedj tovább ...
De ne értetlenkedj túlságosan, ha én meg úgy vélem, bizony lehet, hogy Salome véréből származol.

Womb Rаider 2020.05.02. 20:33:46

@mgdé: "Az orvos zsarol? Magyar ember nem tesz ilyet!"

Látod, megint milyen pöcs vagy? Rögtön csúsztatsz, ha kiderül, hogy hülyeséget állítottál..

"Két hónap alatt durván felment a börtönök fenntartási költsége?"
Az nem, de gondolom az alapanyagé igen.. :)
Az állami egészségügy illetve a védekezésben érintett szervezetek dolgozói nem a kiskereskedelmi forgalomból, nem a sarki drogériából vagy patikából szerzik be a szükséges anyagokat és eszközöket.
Nem tudom, hogy hol árulják a börtönök produktumát..se azt, hogy mennyiért. Szerintem valószínű, hogy belső elszámolási alapon és önköltségen zajlik az átadás.

"De ne értetlenkedj túlságosan, ha én meg úgy vélem, bizony lehet, hogy Salome véréből származol. "
Nocsak..ezt is megértük? Aztán, ha így van, az valami gondot okoz esetleg?
Levegyem a cipőm? A bőröm értéktelen, nincs dekoratív tetoválásom..

mgdé 2020.05.02. 21:02:51

@Womb Rаider:

Salome nehéz dió neked.

Annyi sok baj van vele, hogy te nem tudhatod, mely tulajdonsága(i) miatt.
Mondjuk sejtettem, elsőként mire AKARSZ majd asszociálni. :P

Ja-ja, az alapanyag ár a perdöntő ...
Korábban is az tette ki az önköltség 99 %-át.
süti beállítások módosítása