Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Réka hopp, Réka hopp, máris egyet elkapott !
2020. január 29. írta: LucretiaBorgia

Réka hopp, Réka hopp, máris egyet elkapott !

Hát mit mondjak, erősen elgondolkodtató ez a Norbi-történés ! Kész szerencse, hogy nem tegnap írtam meg a posztot, mert mára fenekestül felfordult a látószögem (egy kis képzavar mindenkinek kell, pláne ebben az ügyben, ide ugyanis kifejezetten kívánkozik!).

Nem mintha bárki kötelezne, de szeretem mindig megalapozni a vélemény nyilvánításom létjogosultságát. Jó magam is, egyetem alatt és utána is sokáig, összességében 10 évig fitnesz oktató voltam.  

untitled_2.bmp

Nem, nem, még véletlenül se fogok felülni a fikázós-anyázós mainstream-re. Nem csak mert nem stílusom és nem csak mert sok mindennel egyetértek a Norbi által elmondottakkal, (erre alább részletesen kitérek), hanem mert még mindig nem tudom eldönteni, hogy vajon, hogyan működik ez a kortárs közösségi média, azaz NorbiRéka zseni vagy lúzer, az se kizárt, hogy még ők sem tudják eldönteni, mi lesz ennek a vége. 

Nem kétséges, hogy ilyen félreérthető tartalommal (ja, nem is…csak a már a régóta nagy súlyfelesleggel élő anyákra vonatkozik, meg a férfiakra issss), megalapozatlanul (nem láttam felmérést, hogy a szült nők körében nagyobb lenne a tartós elhízás, mint az azonos korú nem szültekében, arról meg pláne nem, hogy hány százalékban oka a válásoknak az anya tartós vágy romboló súlyfeleslege, meg különben is mivel igazolja, hogy az vágy romboló) és ostoba stílusban, tárgyi tévedéseket se nélkülözve (az elvált szülők gyereke nem félárva, mert élnek a szüleik) beleszállni a szült anyákba, nem volt szép húzás, de egyáltalán nem biztos, hogy nem volt jó húzás. Úgy gondolom a kortárs médiában ez most egyfajta vízválasztó lesz. Volt ugyanis a mondandójának néhány olyan eleme, aminek magalapozottságát lehet vitatni, de felesleges és álságos, ezek:

  1. A hiúsággal jobban lehet, hatni az emberekre, mint azzal a riogatással, hogy majd 10-20-30 év múlva cukor beteg leszel, sztrókot, szívinfarktust kaphatsz.
  2. Hazánk a legelhízottabb nemzet Európában.
  3. 20 kiló feletti tartós túlsúly után hiába fogyunk le, a bőr nem tud visszahúzódni a vékonyabb testre és vagy ezzel élünk, vagy plasztika.
  4. Nem visít, akinek nem fáj, aki nem érzi találva magát. 

Nos, itt jönnek az én személyes tapasztalataim, a fitnesz múltamból és egyéb múltamból.

A riogatás vs. hiúság, naná, hogy a leghatásosabb a hiúság, mivel senki nem élvezi, ha piszkálják ferde szemmel néznek rá, kritizálják, sőt szíve mélyén maga se elégedett magával. Tehát akár azt is mondhatjuk, hogy a cél szentesíti az eszközt.

kkep.jpg

Ehhez csak annyi kiegészítést fűznék, hogy még a diabetes és rettegett társai előtt törvényszerűen bekövetkezik egy nagyon kellemetlen, idővel elviselhetetlen, életminőséget fájdalmas-borzalommal lerontó betegség, az ízületek tönkremenetele. Normál súllyal is jönnek az itt ott fájások egy kor felett, térd, csípő derék, elhasználódunk. De tartós, 10 kiló feletti túlsúllyal nagyon gyorsan támad a kín, minél nagyobb a túlsúly, annál gyorsabban. És legalább öngerjesztő a folyamat hízok mert túl sokat eszem és nem mozgok, túlsúlyom van, egyre nehezebben mozgok. Sőt ! Annó nálunk az volt a szabály, hogy 10 kiló feletti súlyfelesleggel (mérleg, táblázat) nem lehetett az „ugrálós” óráinkra járni. Kedvesen adtunk kalória táblázatot, tanácsot, dietetikus szakember elérhetőségét és szeretettel vártuk vissza az illetőt. A vállalkozás vezetője, az edző, koreográfus, korábban tornász edző volt és azt mondta nem vállalja a felelősséget, hogy egy lendületes guggolásnál valakinek reccsenjen a térd ízülete. Őszintén szólva Norbiéhoz nagyon közeli, sarkos álláspontot vallott. 165 cm, max 55-57 kiló és ennek arányos változatai.

A 2. pontot nem kívánom illusztrálni. https://magyarnemzet.hu/belfold/a-magyar-europa-legelhizottabb-nemzete-6935804/

Ami a 3. pontot illeti: 10 kiló és az se évekig, vagy bizonyosan sérül, tönkremegy a bőr. Én a húszas éveim elején egy rossz gyógyszertől 12 kilót híztam, 65 kilóra, majd egy influenza súlyos szövődménye miatt 16-ot fogytam, külön életet élt, lengedezett a bőröm 22 évesen. Az edzőm azt mondta ez kétesélyes, de próbáljuk. Végül lényegében sikeresen helyrejöttem, híztam 4 kilót, edzettem mint a güzü, az izom is jobban kitöltötte a bőröm és össze is húzódott. De striák kivédhetetlenül maradtak: a karomon, a fenekemen és comb és térd tájékon, mivel a hízás alatt is sportoltam, a hasam valahogy megúszta.

Ide nem teszem, mert engem megríkat az olyan kép, ahol a 40-50 kilót fogyottak, inkább a nők, akiken további 5-10 kiló bőr lóg, plasztikára várva…..has, kar, mell, comb, sőt épp tegnap láttam egy 100 kilós fogyásról képet, a hölgynek a lábszárán is túl sok bőr maradt, akadályozta a járásban. 

Nekem akkora rémület volt a megállíthatatlan hízás, ahogy elváltozik mindenem, hogy soha többé nem kellett motiváció a súlytartáshoz. Jelenleg is tartom az 53-55 kilót, nem is tudom hány éve.

De ez nincs ingyen és itt kezdünk ráfordulni a lényegre…..

A népesség jelentős része, érzésre kb. 70 %-a hosszú éveken át ülő munkát végez, ami mellett a normális napi 3-5x étkezés, legalább heti 3-4x1 óra, mozgás nélkül önmagában lassú elhízáshoz vezet.

Ki kell mondani az igazságot, az elsőt: ülőmunka, család mellett a normál testsúly tartása fegyelem, lemondás és küzdelem, nőként pláne, mivel lassabb az anyagcserénk és az idő múlásával még lassul. Ki kell találni egy olyan táplálkozási formát, hogy sikerüljön tartani a súlyt, kinek-kinek az általa legjobban tarthatót, ha kell szakember segítségével. És egy életen át tartani kell, én ezt hívom életmód váltásnak, amikor egy nem teljes kínszenvedés táplálkozást magunkévá teszünk, megszeretünk. Már nem kínoz az édesség utáni vágy a napi nasi, stb. Természetesen kisebb elhajlások néha megengedhetők, sőt meg kell engedni őket. Nekem ez a magok megengedése és pogik, erősen a gyengéim. Itt kell megjegyezni, hogy a Norbi pogik ebben sokat segítenek, nem tökéletes az állag, de az illúzió megvan fele annyi kalóriából. Isten engem úgy segéllyen, nem vagyok neki senkije ! De a termékei 80 %-a jó és hasznos. Épp a legújabb kenyerét eszegetem, imádom, kifejezetten finom.

Ki kell mondani az igazságot, a másodikat is: túl sokat eszünk, és túl sok „vackot”. Látom, láttam mi mennyiséget reggeliznek, tízóraiznak, ebédelnek, uzsonnáznak, nassolnak munkahelyeken, minimum a másfélszeresét a tolerálhatónak. És mind műkaja, innen, onnan rendelve, csak úgy repkednek a kiflik, croissanok, hambik és társaik. Néha-néha valaki bepróbálkozik, hogy ne vacak kaját rendeljen, de nem tart sokáig, mert mások az alapanyagok, ízek állag és már kétségbeejtően hozzászoktunk a túl ízesített, ún. hagyományos étkezéshez. A közértekben a polcokon is ilyen dolgok vannak, itt utalnék a gyümölcs joghurtokra, chipszekre. Finomak, hogy a macska rúgja meg, és csak ártanak, hogy rúgná meg még egyszer ! Erre a kísértésre egyszerűen merev és notórius negligálással kell/ene válaszolni. Nagyon nem könnyű. Tudom, tudom fogyasztó társadalom: minden guszta, vonzó, ízes és minek ?! Vajon miért tesszük ezt magunkkal ? Ezeket a holmikat is emberek találják ki, gyártják, teszik elénk, hogy a nyálunk gyűljön tócsába és frusztrálva nyűglődjünk vakságot fogadva.

Még egy kis finomság ide ! 3 évig voltam fent különböző társkereső oldalakon és állíthatom, hogy minden második férfi kifejezetten leírta, hogy „A salátát csipegető nők kíméljenek, egészséges étvágyú nőt keresek, aki meg tud enni egy rendes tál ételt!”. Ugye értjük ? Na, most akkor mi van ? Mit szeretnének azok a bizonyos férfiak ?

A 4. pontnak egy másik olvasatát boncolgatnám itt.

untitled4.bmp

Mivel a többség súlyfelesleggel él, ezért a maradék a kisebbség. Na mi következik ebből ? Az irigység, a beszólogatások, hogy „ez már nem normális (nem egészséges), amennyire keveset eszel, „ ja, persze, aki ilyen gebe az felveheti…”. Nyilván eleget eszem, mert nem haltam éhen, nem látszanak ki a csontjaim. Fordult a kocka, paradox a helyzet. 

Úgy gondolom, hogy itt nem másról van szó, mint arról, hogy vállalván egy brutális és rizikós felütést (szándékoltan olyat, ami garantáltan cunamit biztosít), akkora hullámverést akartak kelteni, amin már szörfölhetnek, saját üzleti érdekeiket érvényesíthetik, és még azt se mondhatja senki, hogy az ő érdekük nem simul rá az össztársadalmi érdekre, az elhízás elleni harcra.

untitled5.bmp

És most jön a cím magyarázat: tegnap Réka bejelentette, hogy ő maga nyit 2 héten belül Update boltot (bisztróval egyben) a Mamutban, Norbi meg képen kívülről bekiáltotta, hogy és boltjuk nyílik a MOM-ban is.

Jelenleg arra hajlok, hogy zseniálisak, marketing szempontból (ami ugye nem ritkán kegyetlen, pláne napjainkban), még egy kicsit az örök pszichológiai befutót is bevetették, a jó zsaru-rossz zsarut, határozottan le a kalappal ! Norbi megcsinálja a balhét, Réka kicsit mentegeti tompítja, de Norbi azért érdemben nem visszakozik, kidobják a Mamut vonatkozó szaküzletéből a termékeiket, majd Réka - HOPP ! - megteszi a bejelentést, cukin, finoman, boldogan és a szeretetre, az álmaink megőrzésére, ébren tartására, dédelgetésére biztat. Ügyes, de még mennyire az !

Ilyen ez a pop szakma ! Kockázat nélkül nincs nyereség ! De meglátjuk….

Mert, hogy a Norbi felütés az negatív visszhangot eredményezett, negatív reklám lett. És jelen korunkban nagyon nehezen megállapítható, hogy igaz-e még a mondás, miszerint negatív reklám már pedig nincs ! (Jó pár picit niggerező, hitlerező média sztárt nyelt el a süllyesztő napok alatt.)

Kérdés csak az, hogy mire van esélyük, mire mennek ? Mert el kell ismerjem cunami kell/ene, hogy az inga legalább a középhez közel lengjen. Az embereknek sok jelenség kaotikus kakofóniájából kellene kihallani a dallamot, vagy legalább a ritmust.

Hogy mire gondolok még ?

Hát Erre, ni !

untitled6.bmp

https://velvet.hu/elet/2018/04/28/engedelyt_kert_kapott_levetkozott_kikuldtek/

A Plus Size modell jelenségre. Csak emlékeztetnék, hogy honnan indult eredetileg, teljesen támogathatóan és indokkal. A modellek Twiggy óta anorexiásak voltak, 170 cm felett, csakis 50 kiló alatt, 32-34-es ruha méret, szó szerint éheztek, voltak halál esetek is. Ekkor indult a mozgalom, hogy átlag, normál méretű manökenek legyenek bemutatva, kb. 38-42-es ruhaméretűek, akiket azelőtt lekövéreztek. És ma ott tartunk, hogy életveszélyesen elhízott ún. plus size modellek vetkőznek mini bikinire.

 Azt lehet mondani, hogy manapság mindenből, ami ésszerű és elfogadható gyorsvonat sebességgel lesz extrém túlzás. Indultunk a másság elfogadásából és tartunk annál, hogy egészségtelenül elhízott nők (bocsi PC) nevezik magukat telt (duci, gömbölyded) modellnek….

Szép dolog a másság elfogadása, de nem vezethet a túlsúly, a plasztika függés és az önrombolás (szemfehérje tetoválás, gyíkká, vagy barbie-vá, kenné műttetés) elfogadásáig.

Ahogy én látom nuku közép út mostanság. Vannak a csak a testükkel foglakozó, valószerűtlenül karcsú, meztelenül, az észbontón gyönyörű tengerparton jógázó, picit plasztik leányok, aztán van a Kardasian-jelenség, valószerűtlenül túl formás alak és hatalmas fenék, plasztika az egekben, agyon sminkelt, fotoshoppolt önimádó, másik világban élő ideálok, és a plus size-ok, lásd fentebb.

Eladó az egész világ, a kattintásokért cserébe. 

No, szóval, ha megvette, hadd vigye NorbiRéka ! Élni és élni hagyni ! Legalább, amit ők csinálnak az a normális közép út felé mutat. Ha ők is keresnek rajta, hát keressenek ! Én kifejezetten örülök, hogy végre Budán is elérhetőek lesznek a termékeik.

 Ui 1: Idézném Náray Tamás - egykori divattervező, ma író és festő (született február 3-án ), aki 61 éves és baromi jól tartja magát – jól követhető táplálkozási tanácsát: Nagy pohár, kis tányér, sok zöld ! Briliáns, egyszerű és nagyszerű.

Ui 2: RékaNorbi ! Ha netán olvasnátok kis írásomat, lenne egy kérésem ! Hozzátok vissza azt brutál finom brut pezsgőt, aminek csökkentett alkohol és kalória tartalma volt ! Szuper ötlet volt és nem is volt drága. Köszi !

 

LucretiaBorgia

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr7315435846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LucretiaBorgia 2020.01.29. 16:26:52

Mint közismert blog celeb, most már eljött az ideje, hogy én is megszólaljak és magvas gondolataimat hintsem ! Lehet kapirgálni az ólban !

LucretiaBorgia 2020.01.29. 16:29:37

alakorvoslas.blog.hu/2020/01/24/ezert_nem_igaz_hogy_a_nok_a_szulesnel_cseszik_el

Nem csak én éreztem így, úgy tűnik !
habár a poszt nem fejti ki, hogy a norbi update miért is pont káros módszer...

csevely 2020.01.29. 19:34:47

Erről a volt rendőrről csak ennyit:

index.hu/tech/mem/2017/02/06/kokain_cukor_vegyjel_keplet_nem_mindegy/

Szal egy senki és valaki vegyjele szinte azonos, milyen véletlen. . .

LucretiaBorgia 2020.01.29. 20:23:15

@csevely: Olvastam anno...de most nem erről van szó:)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.01.30. 00:12:39

ha valakit az motivál hogy retteg, az elég szar ügy. én pl nem azért mentem vissza az edzőterembe, mert akkor majd jobban fogok kinézni, meg 36-os méretem lesz, hanem mert tökre király dolog, és a test arra való, hogy mozgasd. és amióta így gondolkodom felszabadult bennem valami, és elmúlt a "félelmem"

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.01.30. 00:17:32

azok a bizonyos férfiak meg készen akarják a nőt. hogy van benne munka? na azzal nehéz szembenézni..

LucretiaBorgia 2020.01.30. 08:19:55

@PeniValdes: szar ügy, szar az élet, a szar is szar

csevely 2020.01.30. 08:32:02

@LucretiaBorgia:
Volt egy hülye Francia író, aki szerint " A stílus maga az ember".
Remek reklámfogás leanyázni a nőket parasztként, de a lófejű nejével azért én nem dicsekednék.
Ja és a kokain vegyjele nagyon hasonló a cukor vegyjeléhez. . .

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.01.30. 09:30:14

Igen ez a kommunikáció, amit Norbi véghezvitt, elég siralmas volt, és ez akkor se elfogadható egy 'közszereplőnél' ha a viszki is közrejátszott a szavai formálásában. De jó, hogy nem egy fikaposztot írtál, mert már a csapból is ez folyik.
jó zsaru-rossz zsaru :D És tényleg, most hogy mondod :D:D

Erre a plusz 10 kilós korlátozásra felkaptam a fejem, ilyet nem tapasztaltam sehol, ahová jártam tornázni. A zumbán pl az a módi, hogy mikor bérletet veszel, akkor az elején van egy felirat, hogy csaját felelősségre járhatsz. Alá kell írni, és passz.

LucretiaBorgia 2020.01.30. 10:07:28

@Szőkenőő: Igen, az is egy módszer. Az én egykori edzőm annyi sérülést látott, hogy azt mondta itt ez a szabály. De azért, amit akkor jazzgimnasztika címen mi csináltunk, az durváb volt a zumbánál :):):)

LucretiaBorgia 2020.01.30. 10:13:38

@csevely: Azt hiszem el kell fogadnunk, sajna, neked és nekem is, hogy jelenkorunk kommunikációjában az és, a műveltség és a stílus nem játszik szerepet.
Szerintem, és erről szól a poszt, ő egyszerűen élt a kor hívószavával, szándékosan belettrafált a legérzékenyebb csoportba, tudta, hogy ez elég nagy nyilvánosságot és figyelmet fog hozni, egy jó időre és arra felülhet és népszerűsítheti az új boltjait, ennyi.
Szép új világ. Lehet sírni, lehet szomorkodni, h bezzeg az én időmben, de ettől marad a jelen hatásvadász, félművelt/letlen, kommunikáció. Evvan, barátom.
Engedjük el a színvonalhoz való ragaszkodásunkat vagy menthetetlenül megőskövülünk :)

LucretiaBorgia 2020.01.30. 10:15:12

@LucretiaBorgia: ..a 2. mondatban az "az és" az az ÉSZ :)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.01.30. 10:52:16

@LucretiaBorgia: igen, ebben van valami, jobb az elővigyázatosság. Viszont láttam már zumbán szívrohamot kapni egy csajt, újra is kellett éleszteni. Szerencsére megúszta.

És a témához, a második ponthoz. Ejjj mennyi ilyet látok nap mint nap a melóhelyen, egyik héten 90 napos diéta, másik héten somlói galuska, (nyami:D) Aztán következő hónapban csak minimál kaja, gyógybigyók, aztán egy hét múlva csokikasütike. Aztán elkezdtem tornázni szöveg, 2 hét múlva megkérdezem, na milyen a torna...hát most nem voltam egy hete...
És mindezen nem csodálkozom. Ha valaki eljut egy olyan pontra, hogy már csak életmód váltással tudna lefogyni, nagy eséllyel nem fog sikerülni, mert ehhez igazi komoly eltökéltség kell. Pláne családdal, gyerekekkel nehezítve a terepet. Nem lehetetlen, de nagyon nagyon nehéz.

Womb Rаider 2020.01.30. 15:49:26

@Szőkenőő: Mámma már nem hasad tovább... ;)

Womb Rаider 2020.01.30. 16:33:55

www.youtube.com/watch?v=7kouRE3ciSE

Zsír! (Az nem szénhidrát.. és a képlete sem olyan, mint a kokainé..szóval full aptudét, vagy mi)
12:20 elértük a platofázist ,14.30-nál pedig megjön a kis halál :)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.01.30. 17:57:43

@Womb Rаider: Nagyon guszta, igazán minőségi étel, csak nekem a steak-kel az a bajom, hogy képtelen vagyok megenni, ha véres részt látok benne. Teljesen átsütve meg szittyós lesz :)

Womb Rаider 2020.01.30. 18:08:35

@Szőkenőő: A steak-ben az a tutiság, hogy valójában mioglobin van benne, ami ugyan vörös, ám nem vér.. :) Szóval jó étvágyat! (Még full nyers állapotban sem találsz vért a jó minőségű steak alapanyagban.)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.01.30. 18:26:17

@Womb Rаider: Ezt nem tudtam. No majd alkalomadtán túlteszem magam a látványon, és megkóstolom :)

Lorrh 2020.01.30. 21:15:21

Nocsak, micsoda komment takaritás lett itt. Helyes!

LucretiaBorgia 2020.01.31. 10:23:10

@Lorrh: A tjúkól a közhiedelemtől eltérően tiszta hely :):):) Nem úgy mint, a disznóól :)

LucretiaBorgia 2020.01.31. 13:21:15

Na ezért csinálta ezt norbi, a konkurrencia folytásából próbált menekülni.
Nem én jöttem rá, a kozmetikusom mondta tegnap. :):):)

lifetilt.hu/

LucretiaBorgia 2020.01.31. 13:21:47

@LucretiaBorgia: katasztrófa, na most sikerült leírnom :)

Womb Rаider 2020.01.31. 15:28:26

@LucretiaBorgia: Jézus.. miért kínzod magad? Vezekelsz?

LucretiaBorgia 2020.01.31. 21:38:00

@Lorrh: Jogos! Rohanásban irtam, szolgáljon mentségemre, a drágábol is dága lett...:):)

LucretiaBorgia 2020.01.31. 21:40:16

@Lorrh: Amugy ez j ly a legnagyobb baromsag a magyar helyesírásban. Sokmindenben egyetértek e téren USA-val...egyszerűsítsünk.

LucretiaBorgia 2020.01.31. 21:41:08

@Womb Rаider: Véletlen baleset, de attól még fáj..:)

Lorrh 2020.02.01. 09:51:29

@LucretiaBorgia: lyogos a felvetésed. Ok boomer

LucretiaBorgia 2020.02.02. 10:17:19

@Lorrh: Ugyan ugy ejtjük ki, csak szobéria és uri huncutság, j vagy ly.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.02. 14:05:07

A gusztustalan az hogy direkt akarta ilyen durvára fogalmazni a mondandóját, hogy betaláljon mindenkinél, így durran nagyot a bomba.
Én erre azt mondom hogy ha bevállalta, akkor igya is meg a levét.
Galambos Trombitás Lajos is úgy járt kelt mint aki egyedül szarta az univerzumot, mutogatta a birtokát a halastavával meg hogy milyen szép öltönyben topognak otthon a gyerekek ha jön a tv stáb.
Nem kellett volna túltolnia Lajosnak, lehetett volna szerényebben is, és most ráment az egészsége.
Én ezt kívánom Norbinak is, fingassa meg valamelyik oligarha, annyira biztos nincsenek rendbe a papírok .
Nem volt elég a szívműtét neki, azóta is maga lóról tolja az ipart, úgy néz ki kell még egy pofon, csak az ilyenkor az utolsó.

Womb Rаider 2020.02.03. 08:37:20

@Lorrh: " Ok boomer " Ez most nagyon kellett :(

@szociál: No, miért vetted ennyire a szívedre? Csak nem elhíztál szülés után? :P

"Én ezt kívánom Norbinak is, fingassa meg valamelyik oligarha, annyira biztos nincsenek rendbe a papírok ."
:( Őszintén.. ettől neked jobb lenne?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.03. 08:56:44

@Womb Rаider:

Kirekesztés hogy nem szülhetnek a férfiak !!!
Én pedig fogok, mert méhet akarok, lesz mézem és babám is egyben ;)
Szóval mostantól magamra veszem ha a szülésznőkről beszélnek !

LucretiaBorgia 2020.02.03. 10:21:09

@szociál: Gondolataid oly magaslatokon szántanak, hogy mi földi halandók fel nem érhetünk hozzájuk!
Őszintén szólva még csak nem is látjuk őket, innen a földről, távcsővel se:):):)

Womb Rаider 2020.02.03. 14:23:48

@szociál: "méhet akarok,"

Karácsony Gergely a te barátod!

God Harald 2020.02.05. 18:25:44

Köszönjük Norbert! Értékes intelmeid oly nagy jelentőségűek, hogy 11-ik parancsolatként kőtáblára vésetjük: Ne hízz!
Aranyeső hulljon reád! És szép, csinos őziketekintetű nejedre. Neki küldjük kisgrofótól a nézését meg a járását! Mindennapi cuffogós fánkunkat add meg nékünk ma!

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.06. 08:42:25

A plus size modellekről jutott eszembe a másik véglet.
Az egyik barátnőm lánya 20 éves, olyan 3 éve modellkedik. Eleve is egy csinos, magas, vékony lányka, helyes arccal, nagyon szép hosszú természetes szőke hajjal. Nem az a babaszépség, de hihetetlenül jó arca van a fotózásokhoz. Intelligens, egy nagyon kedves, okos lány.
Amikor egy ügynökség a szárnyai alá vette, azonnal mondták, hogy akkor fogyjon x kilót, csípőből derékból x centit, mert ez az alap.
No a lányka most annyira véknya, hogy már gebe. A minap láttam róla videót, és képet is, fájdalmasan sovány. Kérdem én miért??????? Miért jó, hogy ennyire ceruza lányok kellenek a kifutóra, fotókra?
Volt már sokat külföldön, hívják különböző projektekhez, szépen alakul a modell karrierje, bár nem lesz Palvin Barbi magasságban, de azért ez sem rossz.
De ez a testkép pont ugyanolyan káros példának, mint a duci modellek, hogy fogadd el a tested.
Palvin Barbit mikor lekövérezték, na az volt egy jó nagy állatság, mert VÉGRE van egy normális, nem kórosan sovány modell, ez kellene alapnak lennie mindenhol.

Womb Rаider 2020.02.06. 08:42:46

@God Harald: Már Madách is felhívta a figyelmet a fitt külső fontosságára:

Mondottam: Ember, küzdj és bízva bízzál!
Sakkozzál, hogy el ne hízzál!

Womb Rаider 2020.02.06. 08:50:04

@Szőkenőő: "Miért jó, hogy ennyire ceruza lányok kellenek a kifutóra, fotókra?"
Pl. azért, mert praktikus olyan célokat kitűzni az emberek (nők) elé, amit a többség még irracionális ráfordítások mentén sem képes elérni..és állandó a késztetés, hogy újabb, meg még újabb áldozatokat hozz a sugallt optimum eléréséhez. Ami valahol, valakinek profitot eredményez. Másrészt azért lássuk be, a ruhák többsége, szabásvonala, anyaghasználata okán a vállfán mutat a legjobban.
Az egészség ... ugyan már. Persze, aki bedől ennek és mások irreális elvárásainak próbál megfelelni, az meg is érdemli.
Az is érdekes, ha már sztár vagy, a kutyát nem érdekli, hogy akkora valagat növesztettél, hogy könnyebb átugrani, mint megkerülni.. Akkor már az az ideális.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.06. 09:58:57

@Womb Rаider: Ez igaz, hogy szinte vállfaként működnek ezek a lányok, de nekem ez nagyon riasztó.
Azt mondod, hogy aki mások irreális elvárásainak próbál megfelelni, az meg is érdemli. Ez azért nem így van, sajnos sok fiatal életét keseríti meg, hogy hasonlítani akarnak erre a képre, és képesek magukat kínozni is emiatt, vagy épp hogy sose lehetnek ilyenek az alkatuk miatt, és akkor meg lelki probléma hegyekkel fognak küzdeni. És míg fiatal az ember lánya, és nincs rálátása ezekre a dolgokra, addig sokuknak meg se tudod magyarázni, hogy ezt miért káros.
Persze ez nem minden fiatalra igaz, de ha már csak egy kis részükre, akkor is egész életre kiható lelki sérülés az ára.

mgdé 2020.02.06. 11:58:27

@Womb Rаider:

Olvass utána Kaszparov hajdani napi fizikai edzés adagjának. :D

Az nb I-es magyarfocistáink jó része belehalna abba, a mindentudó politikusainkról - pártoktól függetlenül - nem is beszélve ...

Womb Rаider 2020.02.06. 13:20:53

@mgdé: Na, most mondd meg! Itt van ez a Stephen Hawking.. ez a politikus focistáknál is lustább vót, világ életében..oszt jól meg is halt!

Womb Rаider 2020.02.06. 13:29:22

@Szőkenőő: A testkép zavar korunk ajándéka. de nincs mese, ha fenn kell tartani a keresletet, akkor semmi nem számít. Az alapszabály: légy másmilyen! Mámint költs sokat arra, hogy a külsődön változtatásokat eszközölj. Az a gond, hogy arányaiban kevesebben vannak azok, akik az egészséges határig mennek el csak. Ismerősöm lánya hat évig küszködött, hogy végre teherbe essen, de ez csak azt követően jött össze, mikor depressziós lett és elkezdett szarni az 'alakjára' és felszedett 15 kilót.. (még így sem volt 60 kg.) Pedig előtte kb a második nőgyógyász már azzal indított, hogy vagy képez zsírtartalékot, vagy adja fel a terveit. Végül a természet kicselezte :)

mgdé 2020.02.06. 14:46:29

@Womb Rаider:

Nem halt meg, csupán szelleme levetette teste korlátait.
De hogyhogy nem szerepel egyetlen műve sem a NAT-ban?
Bezzeg a Romana, meg a Rózsaszín Füzetek. :P

Womb Rаider 2020.02.06. 15:23:39

@mgdé: Miért tőlem kérded? Ugyanígy szerepelhetne 643 másik tudós, író, költő. Szerintem gondolkodásmódot kell tanítani, nem kijelölni ezt, vagy azt az utat. Vagy még továbbmenve tiltani ezt, vagy azt. Mán, ha valóban komolyan gondoljuk hogy gondolkodó embereket szeretnénk nevelni az utódainkból, nem pedig ennek, vagy annak az ideológiának a hű szolgáit ;)

Ha ezt megtesszük, akkor azok, akikben elplántáltuk a vágyat arra, hogy kérdezzenek és válaszokat keressenek, azok fel tudják majd tenni a saját kérdéseiket és keresni fogják a válaszokat. Hagyjuk meg nekik , hogy megtalálják..a felfedezés , a megvilágosodás felejthetetlen pillanatait.
..és ne gondoljuk, hogy mindenkit egy kaptafára tudunk húzni. Én pl. ugyanígy Dawkins, Daviest, Calvint.. végtelen a sor, is odatolnám (odatoltam) egy középiskolás elé.. aztán vagy ráharap, vagy nem.

Az a baj, hogy a NAT-ot kritizálók sem igazán ezt szeretnék.. ők a maguk 'igazságait' és válaszait (fel sem tett kérdésekre..) gondolják helyesnek. Semmivel sem jobbak. Szerintem...

"Bezzeg a Romana, meg a Rózsaszín Füzetek. :P "
Kac-kac.. te, meg a kis sztereotípiáid.. :(

LucretiaBorgia 2020.02.06. 15:32:40

@Womb Rаider: Az igazság valahol a légy mindentől másmilyen v tartozz egy (pl. gebe v agyon feltöltött egyen szemöldökű) klánhoz, vagy fogadd el önmagad, között van. Egyik sincs rendben. Szerintem.
Ahogy írtam a posztban, az úgy kezdődött, hogy egy normál testalkatú csajt elzavartak a modell ügynökségtől, azzal hogy 38-as mérettel plus size, a vége meg az lett, hogy fogadd el a másságot, lsd a link és kép a posztban, azaz szép és ok a 140 kiló és 160 centi.

LucretiaBorgia 2020.02.06. 15:35:27

@Womb Rаider: @LucretiaBorgia: Monnyuk abban igazad van, hogy egyiknek a kaja kerül sokba, a másiknak meg az éhezős-személyiedzős-fitnesz. A KK szubkultúrának meg a plasztik, a kencék, meg a cuccok.

mgdé 2020.02.06. 15:38:57

@Womb Rаider:

"Szerintem gondolkodásmódot kell tanítani, nem kijelölni ezt, vagy azt az utat. Vagy még továbbmenve tiltani ezt, vagy azt. Mán, ha valóban komolyan gondoljuk hogy gondolkodó embereket szeretnénk nevelni az utódainkból, nem pedig ennek, vagy annak az ideológiának a hű szolgáit ;) " Jé! :D

"és ne gondoljuk, hogy mindenkit egy kaptafára tudunk húzni", "aztán vagy ráharap, vagy nem" Nahát! :D

"te, meg a kis sztereotípiáid"
:D Én utazom metrón, te meg valószínűleg nem sokat. Az meg már egy másik gondolatkör, hogy már a Romana is visszaesett, hisz lehet nyomkodni az okostelót ...

LucretiaBorgia 2020.02.06. 15:46:15

@mgdé: ...az e-romanát lehet okos telón is olvasni, már ha valaki egyáltalán olvas még és nem filmet néz, minden lehetséges eszközön....

mgdé 2020.02.06. 15:52:35

@LucretiaBorgia:

Igen, látok olyat is, csak keveset.
Aki többet olvas, annak inkább e-bookja van a teló mellé, az azért célszerűbb, olvasásra kényelmesebb, s szintén elfér egy női táskában.

LucretiaBorgia 2020.02.06. 16:09:37

@mgdé: Igem, magam is közel állok egy e-book olvasó vásárláshoz, csak most még nem vagyok motivált eléggé..
Szülinapomra 23 papír könnyvel leptem meg magam. Szerencsére jó része akciós vagy antikvár. Nekem a papír alap jön be igazán, de ez táska súly dolog nagyon igaz.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.06. 16:31:53

@LucretiaBorgia: Pedig motivállak ezerrel, csak nem vagy egy könnyű eset :)

mgdé 2020.02.06. 16:47:00

@LucretiaBorgia:

Metrón, orvosnál, 12- napos utazásnál, ilyesmik, papír könyv van nálam.
Hosszabb nyaralásra e-book, előzetesen feltöltve az aktuális ötleteimmel. Az alapművek eleve rajta vannak. :)

A poszthoz, bár én biztosan nem értek hozzá :) :
Én is, már eleve amikor elkezdődött, úgy véltem, hogy ez a "mindegy mit, csak írjanak" típusú kampány. Hogy végül merre sül el, én sem tudom, nekem ellenszenves volt, mert Norbi azért elég prosztó, de az eredmény nem rajtam fog múlni ... :D
Eddig - ha jól értettem - egyetértünk.

Ez meg csak érdekesség...
Elég sokat járok - mint Wombiboszi tudja is, csak nem hiszi el :P - Görögországba. Nos, a 80-as, 90-es években (meg nyilvánvalóan ezt megelőzően is) a görög lányok közül jóval nagyobb arányban voltak elhízva, mint itt - akkor - nálunk.
Mára ez egyértelműen megváltozott, megfordult, inkább nálunk a több elhízott kamaszlány és fiatal nő, mint ott. (Az idősebb korosztály némileg más, ott társadalmilag is, és önmaguk belül is elfogadják, hogy alapvetően anyaként töltötték be a szerepüket - észrevehetően több is a gyerek -, kevésbé ciki a korosztálya átlaga szerint kinézni.)
Tehát, lehet tenni ellene ...

Természetesen ott másképp tettek, kellett tenniük.
A görög lányok jó része korábban azért hízott el mert míg gyerekkorban szabadon rohangálhattak, akár sportolhattak is, onnantól hogy (nagy)kamaszodtak, ez - legalábbis a családok többségénél - leállt, megszűnt, nem illett, azaz, jelentősen lecsökkent a mozgás. A másik fele, meg - bár a mediterrán, így a görög konyha is "egészségesebb" - dívott a sokféle, meglehetősen cukros édesség csipegetése, kínálgatása. Ha megkínáltak, s nem fogadtad el, megbántódtak. A lányokat, nőket pedig édességgel kínálják ...
Ma a lányok már sokkal többet mozognak (ebbe nyilván belejátszik a fittnesz, zumba, jóga, mittomén, divatja, elterjedése, ezek mégsem versenysportok, de még, bár azért kevésbé, a konditerem - khm, kandi mediterrán férfiszemek ... - is beleférhet.) Az édességeket pedig egyértelműen visszafogták. A lányok már a nagymamának is meg merik mondani, hogy most nem kérek. :)
Az egyéb étkezési szokások maradtak, de azok amúgy is nagyjából megfelelnek az "egészséges" elvárásoknak. Az eredmény látható, a változás egyértelmű.
Ami érdekes, hogy ezt ott igazából a fiatal nők kezdték MAGUKTÓL, nem guruk "szorították" rá őket, akár jó szándékból, akár profitérdekből. Egyszerűen azért, mert a 70-es évek második felében megindult a tömegturizmus, s a lányok nagy része hasonlóan szeretett volna kinézni, mint a turistalányok. Az ő szüleik többnyire ezt még nem vették túl jó néven (a vidéki Görögország szokásaiban elég konzervatív), de az ő lányaiknak, de akár már a kishúgaiknak, már egyértelműen szabad volt a pálya ...
No most: az "átlagos" magyar lányokban megvan ez a belső indíttatás? (Már nem csak vágy szinten, hanem a mindennapi életbe ténylegesen beépülően?) Én - maradjunk a metrónál - egyelőre nem így látom ...
(Bár ismételten leszögezem, nem vagyok szakértő.)

(W.-nek meg, bár régebben már leírtam: én szegény csóró azért járok sokat metróval és hévvel mert pont elvisz a lakásomtól a munkahelyemig, s ha nem szándékszom máshova is menni, feleslegesnek tartom, hogy egy bő másféltonnás autó cipelje az én egy darab fenekem (anatómiailag tőlem lehet ez 2x fél is).)

mgdé 2020.02.06. 16:47:41

@mgdé:

" 12-"

természetesen 1-2 ...

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.06. 16:52:17

@LucretiaBorgia: Én reggel a buszon mindig olvasok. Tegnap egy kollégám bejelentette, hogy most már ő is arrafelé lakik mint én, és mikor indulok a busszal, mert akkor odaszegődik útitársnak. Nekem a reggeli olvasás már egy rituálé, így indul jól a napom.
Na természetesen reggel már ott volt a buszon, egy megállóval később száll fel mint én. Erősen gondolkodtam megbántsam-e, de aztán nem érdekelt szerintem vagyunk annyira jóban, hogy megértse. Közöltem vele, hogy tőlem jöhet reggelente, de én olvasni fogok. Azt mondta oké, nem gond.
Holnap élesben tesztelem mennyire nem gond :)

God Harald 2020.02.06. 17:20:52

@Szőkenőő: nagyon dícséretes a sok olvasás. Bár van akinél ez egy idő után elindít egy kényszeres írhatnám folyamatot. Mivel már mindenkinek megadatik a virtuális irodalmi felület az írhatnám paraszt teleokádja az egészet a félautista életének ”különleges érzelemvilágával” :) Lehetőleg jó sok hejjeirási hibával és töménytelen képzavarral. Egy szó mint száz, inkább olvassunk mint írjunk!

Womb Rаider 2020.02.06. 17:27:29

@mgdé: Nem kérdeztem, miért jársz metroval, felőlem akár konflissal is járhatsz.
Tudom, neked, mint székesfővárosi környezettudatos hívő léleknek meghökkentő-megdöbbentő az a fajta tunyaság, miként a vidéki parasztok élnek.
Az a baj, hogy a házunkhoz legközelebbi metro megálló a Donaumarina, Bécsben.. az is van vagy 120 km. Odáig reggelente gyalogoljon a fene.. tudom, persze, mehetnék biciklivel, esetleg villamossal.. is, de én már csak ilyen tespedős, lusta naccsága vagyok. Kompromisszum gyanánt hangoskönyv néha befigyel.

Womb Rаider 2020.02.06. 17:28:54

@Szőkenőő: "Közöltem vele, hogy tőlem jöhet reggelente, de én olvasni fogok. Azt mondta oké, nem gond.
Holnap élesben tesztelem mennyire nem gond :) "

Szerintem egy felnőtt ember simán képes úgy folyamatosan beszélni hozzád, hogy közben olvasol.

mgdé 2020.02.06. 18:17:36

@Womb Rаider:

De, kérdezted már mivel járok - ha jól rémlik, akkor is vmi "környezettudatosság" kapcsán - ha nem is most, hanem úgy egy-másfél éve.

(Amire én anno leírtam, hogy kint utoljára egy Toyota Yaris volt, itthon pedig egy elvben hazai gyártású német autónk van, de elég keveset használom, többnyire metró és hév. Habár ez most nagyjából mindegy ...)

mgdé 2020.02.07. 01:25:01

@God Harald:

Az Athoszon a tudós szerzetesek azt mondják, a katolikusok eretnekek! :)

Pedig oly mindegy ...

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.07. 08:20:15

@God Harald: Ebben igazad van, de épp ezért jó, hogy van a virtuális világ, ahová bárki, bármilyen indíttatásból teleírhatja a rendelkezésére álló felületet. Én ezzel úgy vagyok, hogy tőlem aztán bátran, ha ettől könnyebb lesz a lelkivilága, kiélheti örömét, bánatát, nyomorát, bármit.
Nekem viszont azért jó, mert ha akarom nem olvasom el, ha nem érdekel, átgörgetem, és nézek olyat, ami nekem elfogadható téma. Hála az égnek a szabad akarat az miénk. :)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.07. 08:25:24

@Womb Rаider: Megtörtént a reggeli tesztelés. Mire a kolléga felszállt a buszra, nekem már kezemben a könyv. Mosolyogva lehuppan mellém, és mondja, olvassál csak olvassál! És onnantól békén hagyott. Szóval jól sikerült :)

God Harald 2020.02.07. 09:18:35

@Szőkenőő: hát éppenséggel én is egyetértek a sajtószabadsággal, de a lélekmaszturbálós, halottszerelem megidézős, hosszas és heves baromságokat betiltanám :)
Demokráciapárti vagyok, de azért a nők autóvezetését és szavazati jogát erős túlzásnak tartom:))))

God Harald 2020.02.07. 09:21:07

@mgdé: a Grinpíszben az áltudományos aktivisták azt mondják, hogy a yarisszák eretnekek. Pedig tudjuk, hogy az okos környezetkímélés a helyes út!

LucretiaBorgia 2020.02.07. 09:31:21

@God Harald: Azon tűnődök, hogy magamra kellene-e ismernem ? :):):)

mgdé 2020.02.07. 09:34:46

@God Harald:

Különösen, ha vica Verso! Peace! :D

Womb Rаider 2020.02.07. 09:38:22

@Szőkenőő: "Mosolyogva lehuppan mellém, és mondja, olvassál csak olvassál! És onnantól békén hagyott."

Lehet, csak jobban szereti a te illatod, mint Kálmánét, a aki TMK-s a Continentalnal :)

God Harald 2020.02.07. 09:50:21

@LucretiaBorgia: amennyiben autót vezetsz...:)))

Womb Rаider 2020.02.07. 09:51:47

@mgdé: "De, kérdezted már mivel járok - ha jól rémlik, akkor is vmi "környezettudatosság" kapcsán - ha nem is most, hanem úgy egy-másfél éve."

Lehet.. majd megnézem a jegyzeteimben :)
Egyébként.. mint írtam, itt, "lenn", falun ritkán jár a metro és én meg ugye a falu mellett lakom egy dombon, na, ott előbb ütök el vaddisznót, mint nyugdíjast ;) és itt a főkefe sem annyira aktív, mint felétek, volt, hogy 30 centis hóban kellett útnak indulnom. Ti meg maximum a másik oldalatokra fordultok és nem mentek el otthonról, max bekommentelitek valahová, hogy Tarlós egy g3ci, mert nem takarítja az utcáitok.

God Harald 2020.02.07. 10:01:27

@Womb Rаider: a kollégának meg lehet, hogy erőlködés szaga van:))...valamire érdemes szagosodni!

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.07. 10:23:08

@God Harald: Miért tiltanád be? Van aki kifejezetten ezeket szereti olvasni, miért fosztanád meg őket az élvezettől, ne legyél már ilyen önző :P

"Demokráciapárti vagyok, de azért a nők autóvezetését és szavazati jogát erős túlzásnak tartom:))))"
Szoci egyenesen tiltakozik ellene, sőt hajlandó tüntit is szervezni emiatt :))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.07. 10:24:32

@Womb Rаider: Az lehet, de ma befürdött akkor, mert tegnap hagymát ettem hagymával.....szerinted? :D
Ma belőlem fog megélni a rágógumi gyár :))

mgdé 2020.02.07. 12:29:51

@Womb Rаider:

"max bekommentelitek valahová, hogy Tarlós egy g3ci, mert nem takarítja az utcáitok."

Na, ilyet pl. sosem tettem. De majd te, Karácsonyról ... :P

mgdé 2020.02.07. 12:36:27

@Szőkenőő:

Ha még a fokhagymát is betársítanád, Vuhanban te lehetnél a Szent Leheletű Nagy Gyógyító. Ha mindenkitől csak egy-egy marok rizst fogadsz el, már többre vihetnéd, mint Lölö ...

God Harald 2020.02.07. 12:41:42

@mgdé: karácsony kor tarlóvágás

Womb Rаider 2020.02.07. 13:26:35

@Szőkenőő: Neeefüürgyé' le! :P

God Harald 2020.02.07. 13:40:52

@Womb Rаider: e-bookodat is hagyd úgy, nehogy kitörüjjed!

LucretiaBorgia 2020.02.07. 17:47:59

@Lorrh: Bocsi, de ez a boomer, mi? Megragadt bennem. Most megnéztem a neten, és aszerint a baby boom alatt születetteket jelzi, 1946 es 1964 kozottieket. Gondolom nem ebben az ertelemben használtad, mert ennek a szöveg környezethez semmi kapcsolódása.

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.02.08. 16:37:07

Viszont ha plüssegérke vagy, akkor tolhatod a nutellás-lekváros pirítóst minden reggel, akkor sem hízol el :)

LucretiaBorgia 2020.02.08. 17:30:47

@Egon Estragon: hmmmmm...
Nutellat es lekvárt sztem ugy 500 éve nem ettem.:)))
Isten kegyes volt, nem vagyok édesszájú.

Lorrh 2020.02.08. 20:14:45

@LucretiaBorgia: Az "ok boomer" az az idősebb generáció letorkollása - mondom ezt a huszonévesek önhittségével.

God Harald 2020.02.08. 23:13:36

@Lorrh: aha...akkor idézem neked bölcs nyugdíjas kollégámat: 40 év tapasztalatot 40 év alatt lehet gyűjteni! :)

Lorrh 2020.02.09. 08:16:41

@God Harald: roppant okos mondás, ellenben a sok tapasztalat arra jó, hogy visszamenjünk a kádári meg a hortista műltba és ez tetszik a sokat tapasztalt választó polgároknak. Ugyan mire is jó a tapasztalat, ha ostobák maradunk alapjaiban és nem ismerjük fel a jelenségeket?

God Harald 2020.02.09. 09:55:57

@Lorrh: nem. Ő azt a klasszikus gépészmérnöki tudást képviselte szemben a mai wi-fi alapú tudással:)

Lorrh 2020.02.09. 10:25:37

@God Harald: mint az ámisok, akik meg vannak győződve, hogy az emberi civilizáció és technika fejlődése 1870-ben érte el a csúcsát és ők megmaradtak abban a korban.

LucretiaBorgia 2020.02.09. 11:14:41

fokusz.online/schobert-norbit-meglincseltek-es-halalos-fenyegetest-is-kapott-119732

Na, jó. Ez már hivatalos. Norbi nagyon nem hüje! Szépen kerekíti, sorjázza.

LucretiaBorgia 2020.02.09. 11:17:53

@Lorrh: Jajj, istenem...inkább nem mondok semmit.
Na, megyek befejezem a szülinapi ünneplés hetet az Utolsó Ebéddel:):):)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.09. 11:45:02

@LucretiaBorgia: Na nekem nincs erre fél órám, csak bele bele hallgattam.
Azért bármennyire is bántó sokaknak ez a nojbi duma, azért amiket kapott, hát nem egyenértékű azzal amit ő kinyilatkoztatott.
Ennyi ostoba, kretén, nemnormális, frusztrált, szemét, undorító, nyomoronclelkű ember van a világon, ez nagyon szépen kiderült.

Lorrh 2020.02.09. 12:14:53

@LucretiaBorgia: Neked van szülinapod? Isten éltessen!

LucretiaBorgia 2020.02.09. 12:26:34

@Lorrh: Erre most mit mondjak?????
Az udvariassági köszönömön túl?
Jó, ok! Értettem. Játszunk tovább. Színház az élet.

God Harald 2020.02.09. 14:53:12

@Lorrh: remélem, hogy nem műszakias végzettségű vagy szájbergyerek! :) Nem szívesen szállnék be abba a készülékbe amit te terveztél. Sajnos a nehézipar, vegyipar és energiaipar történetét vérrel írják, ebben pedig vaskos részük van a hozzád hasonló laikus, dilettáns és nagypofájú amatőröknek.

Lorrh 2020.02.09. 15:57:28

@God Harald: Nem muszaki. Fogorvos vagyok. Csinalok neked koronát te király.

LucretiaBorgia 2020.02.09. 16:39:31

@Lorrh: Már h lenne furcsa??? Ismered jól:)
És ne használj emot ikonokat attól szétesik a blog.hu. Praktikus tanács.

God Harald 2020.02.09. 17:35:30

@Lorrh: akkor jó. Abban nem kell nagy tapasztalatot szerezni. A fiatal, biztos kéz a fontos.:)

Lorrh 2020.02.09. 18:27:07

@LucretiaBorgia: azért furcsa, mert a "boldog szülinapot"-ra úgy kell válaszolni, hogy "pacalpörkölt".
namostmártudod.

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.02.10. 08:21:31

@LucretiaBorgia: Csak szegény Cinivel nem kegyesek az égiek. Se a beigért karcsú egérlánykák nem jöttek meg, se ezzel a zsemlebarna-fehér cicával nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy azt szeretné. Ez a macska menekül ez elől az egér elől... :( Szegénykém, túl nagyra nőtt, egy normál méretű egérhez képest ő egy óriásegér... Hát mit csinálna bánatában? Eszik.

youtu.be/MABhq4cBCfI?t=65

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.02.10. 08:24:29

@Lorrh: Azzal a koronával vigyázni kell mostanság :)

Womb Rаider 2020.02.10. 09:10:19

@God Harald: A tapasztalat , hosszú távon és nagy volumeneknél jelentős költségcsökkentő hatású lehet. Sok esetben már csak azért is, mert interfész a tervezés/fejlesztés és a gyártás között. Sokat fejlődtek és sokat tudnak a 3d fejlesztő eszközök/rendszerek, de még mindig felbecsülhetetlen az a tudás, amit nem sikerült és talán nem is sikerül soha integrálni egy-egy ilyen szoftverbe.
Másrészt, én nem hiszem, hogy a tapasztalt mérnök és a begyöpösödött őskövület közé egyenlőségjelet lenne szabad tenni. Inkább azt gondolom, hogy a tapasztalat katalizátor is egyben, segíti az új ismeretek rendszerezését és beépítését. Enélkül nem igazán nyer értelmet a honnan-hová viszonylat. Nyilván vannak mára meghaladott ismeretek, technológiák, metódusok, de a többlet tudás még mindig kevésbé veszélyes, mint az alapok ismeretének hiánya. Ez utóbbira a pályakezdők esetében sajnos nem kevés esetben van példa.. (persze kompenzálják önbizalommal!) Egyébként ez szerintem még nem is csak idehaza jellemző.

Womb Rаider 2020.02.10. 09:12:27

@LucretiaBorgia: Újabb lépés az elmúlás felé vezető úton... legyen hosszú-hosszú és kalandos az utazás!

guma 2020.02.10. 10:02:16

@God Harald: :-D

"A fiatal, biztos kéz a fontos.:-) "

hiszen idővel még az állóképesség is helyettesíthető a popó alátolt székkel :-)

God Harald 2020.02.10. 14:15:47

@Womb Rаider: jól látod. Nálunk a tapasztalat a legfontosabb. Üzemelésben és karbantartásban egyaránt. Meg a szerencse:)

mgdé 2020.02.10. 14:46:41

@God Harald:

"Tájfunban nincs jó hajó. Csak szerencsés hajó."

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.10. 15:04:54

@mgdé: Van szerencsém olyan irodaházban dolgozni, ahonnan rálátni a Dunára.
És jött épp Ciara, esővel viharos széllel, ahogy azt már napok óta belengték.
Fél órája azt látom, hogy kb. 10 kajakos húzza a kis hajóját széllel szemben. Erre mit lehet mondani? Normáááliiiiiis ??????

God Harald 2020.02.10. 16:27:07

@Szőkenőő: szerencsés ember vagy!:)))

Womb Rаider 2020.02.10. 16:41:39

@Szőkenőő: Lehet, mögöttük ott lihegett a Viking Sigyn

Womb Rаider 2020.02.10. 16:54:07

@God Harald: "Nálunk a tapasztalat a legfontosabb."

Plusz az évek alatt felépített kapcsolati tőke/kapcsolati háló.
Amikor van bianco csekked szivességre, amikor egy szombat esti telefonnal is mozgásba tudsz hozni valamit. Amikor ismernek és elismernek.

God Harald 2020.02.10. 17:21:39

@Womb Rаider: igen, az nagyon fontos. A megfelelő kommunikáció kollégák között meg életbevágóan fontos. Ennek hiányára már láttam megdöbbentő példákat. Egykori főnököm gyakori mondása volt: csak a híradóba ne kerüljünk be!:)))

God Harald 2020.02.11. 09:10:46

A k...va életbe! Teljesen hülye vagyok

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.11. 09:14:15

@God Harald: Látom sikeresen kiragadtad a lényeget :D

@Womb Rаider: Hú de norbi izé morbid vagy :P

God Harald 2020.02.11. 09:37:23

@Szőkenőő: otthon felejtettem a gépemet. Melóhelyen vettem észre. Mehettem haza:(

LucretiaBorgia 2020.02.11. 11:44:24

@God Harald: Ciara zavarja a concentrácijjót! Is.

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.02.11. 13:52:15

@God Harald: welcome in the club! :)
Ma pont nem felejtettem el, de csak mert este háromszor is elmondtam, hogy be kell pakolni a gépemet (amin persze nem dolgoztam a hétvégén... :/ )

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.02.11. 13:53:00

@LucretiaBorgia: hát a reggeli villámlás/mennydörgés brutál volt...

LucretiaBorgia 2020.02.11. 13:56:25

@Egon Estragon: Teljes időzavarom volt! H holvagyok és mikor vagyok..
Februarban nyári zivatar?? Mennydörgés?

God Harald 2020.02.11. 16:01:50

@Egon Estragon: hát hétvégén én sem. Csak utazást szerveztem:)
Lehet, hogy nem a ciara zavart meg, csak most baromira stresszes időszak van, napokban meg kell magyarázni egy év csúszást és párszáz misi túlköltést. Megint fellendült a nyugtató biznisz:)

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.02.11. 16:11:32

@LucretiaBorgia: azt hittem, valaki fotót reggel :)

@God Harald: ja, szerintem én is a stressztől vagyok kikészülve. Szerintem most jön egy (relatíve) nyugodt tavasz, azután majd nyáron belevágok a lecsóba, addig töltődöm.

God Harald 2020.02.11. 16:39:26

@Egon Estragon: na azért kikészülve még nem vagyok:))

guma 2020.02.11. 17:24:15

@God Harald:

"Csak utazást szerveztem:)"

hova?
kicsit irigykedni akarok! ;-D

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.02.11. 17:42:54

@God Harald: OK, csináld ügyesebben, mint én :) aztán mindjárt itt a tavasz :)

God Harald 2020.02.11. 18:28:55

@Egon Estragon: nem hiszem hogy ügyesebben csinálom. Csak megtanultam, hogy meg kell kötni a kompromisszumainkat. Ha stresszes a meló, akkor nyugodt magánéleti háttér kell. Amit és akit lehet, el kell engedni. Nem lehet kétfrontos háborút viselni.

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.02.11. 19:15:54

@God Harald: De hát az ügyesebben csinálás pont ezt jelenti :) Néha valamit nem csinálni nehezebb, mint csinálni...

God Harald 2020.02.11. 22:36:58

@Egon Estragon: rólad jut eszembe: múlt héten voltunk kollégákkal az egyetemen ahol végeztem. Vizsgálatokat, számításokat rendelnénk tőlük. 3 öreg prof, meg egy korombeli docens olyan szorgalmasan jegyzetelt, mint lelkes kisdiákok. Öröm volt nézni:)))

guma 2020.02.12. 07:42:20

@God Harald: ;-DDD

a vicc az, hogy tagát üldözi szerelmes figyelemmel és mivel én csipem azt lökött melós fejét tagának, ezért, állandóan nekem ront.
ezzel a stílussal nálam nem boldogul, mert bármilyen furcsa "vendégeim" nem engedem lerohanni, így maradok én a szeme fénye.
máshova nem irkálok, tehát néha idekövetve elárasztva szeretetével.

----------------------------------------------------

ja és: Párizs!
imádtam ott csatangolni, lépcsőkön üldögélni - leszakadva a csapattól...
sőt a Didalív liftjét nekem nyitotta ki a srác, amikor a sorban állóktól messzebb mentem cigizni...
(amikor beírtad, aznap találkoztam valakivel, aki útitársam volt ott.
szóval nem irigység kapott el, csak nosztalgia...
nem férek a bőröndödbe? ;-D)

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.02.12. 08:06:14

@God Harald: Oh, de én sose tudtam jegyzetelni. Duda Ernő rajtam gazdagodott (volna) meg :P Volna: de az évfolyamtársnőm olyan gyönybetűkkel írt, hogy 70%-ra kicsinyítve A4 spirálfüzet két oldalát lehetett fénymásolni egy A4-es lapra. Ráadásul kétoldalasan fénymásoltam, úgy még olcsóbb volt. Az első 1-2 évben próbálkoztam bejárni előadásokra, aztán rájöttem, hogy teljesen felesleges, drága időpocsékolás.

Úgyhogy maradt kedd este blues kocsma az építész koleszban, csütörtökön meg az ELTE Dayka Gábor utcai kollégiumában buli. Péntekenként olyan 11 felé keltem (Nagytétényi koleszban laktam), a délután 2-kor kezdődő gyakorlatra úgy mentünk be, hogy jó reggelt kívántunk :P Nagyjából a szemünket ki tudtuk nyitni :)

Aztán valahogy mégis tudós lettem, de ahhoz a szerencsés véletlenek sorozata kellett, meg nyilván az is, hogy anyukám hétvégeken mosott-főzött rám, meg persze az is, hogy szeretem csinálni azt, amit csinálok, és gondolom, hogy valamennyi tehetségem is van hozzá, mert a össze- meg vissza- meg szétdaj-dajozott egyetemi évek önmagukban nem lettek volna elegendőek :)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.12. 08:12:08

@guma: @God Harald: Kedves barátaink! Szolgálati közlemény!

Kérlek benneteket, ha egy ilyen beszólós nick jelenik meg az oldalunkon, ne reagáljatok rá. Az első adandó alkalommal, mikor meglátjuk azonnal moderáljuk, és töröljük. Ne adjunk alkalmat arra, hogy folytatni tudja a mocskolódást.
Ne lepődjetek meg, most az összes ezzel kapcsolatos kommentet törölni fogom.
köszönjük az ól nevében!

guma 2020.02.12. 08:25:47

@Szőkenőő:

köszönöm!

tudod, ha (vissza)dumálok, sosem akarom elhinni, hogy csak ez és ennyi a mondanivalója...

tehát elnézést (a hordám nevében is)! ;-D

God Harald 2020.02.12. 08:39:04

@guma: Párizs nekem is tetszett. Csak a korábbi két alkalommal alig volt időm nézelődni. Most lesz majdnem egy hét rá. Sokmindennek bele kell férnie. Fura, hogy Trianon századik évfordulóján látogatok el Versailles-ba.

God Harald 2020.02.12. 08:42:11

@Szőkenőő: igazad van, de szeretem, amikor a kis nyomoroncok harapdálják a klaviatúrát:)))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.12. 08:49:10

@guma: @God Harald:
Tegyék, csak ne a tjúk ólban.

Womb Rаider 2020.02.12. 08:53:26

@God Harald: Hja.. ezt is megértük :(
Bennem ambivalens érzelmek fortyognak. Szeretném megérni a 200. évfordulót , idehaza, a Nagy Magyarországon :)

God Harald 2020.02.12. 09:43:08

@Womb Rаider: bennem is. Engem nem érdekelnek sem a véresszájú mindent vissza nacionalista, sem a mi a probléma, nincsenek már határok liberális idióta vélemények. Csak a saját tapasztalataim, érzéseim. A történelmet a győztesek írják. Vérrel, populizmussal, kapzsisággal, önös érdekkel. Ha valaki járt már az 1.vh nagy francia csataterein, mint pl Verdun, Somme... stb, sétált a fehér keresztek végtelen sorai között, nehezen tudja elképzelni, hogy számítottak nekik az ellenség érzelmi szempontjai.

guma 2020.02.12. 19:00:13

@God Harald:

mikor, mivel mész, csak azért, hogy "kísérjelek" ;-D
és egy kis beszámoló sem ártana, hol csavarogsz a városban... :-)

God Harald 2020.02.12. 21:09:16

@guma: kedves vagy:) Családdal, repülővel. Majd beszámolok:)

guma 2020.02.12. 22:09:53

@God Harald:

"Családdal, repülővel." - az jó! :)

"Majd beszámolok" - várom.

God Harald 2020.02.12. 23:35:43

@guma: amúgy március második fele.

guma 2020.02.13. 11:19:42

@God Harald:

hohó! addig lélekben is ráhangolódhattok, piszokul. :-)
lazíts, hogy igazán kikapcsolódj azon a pár napot

én szeretek néha limonádét vagy romantikus filmet is végignézni egy ember vagy hely miatt...
pl az Álomhajó részeiben nem csak a szokványos, hanem fantasztikus tájképek, helyek is elém tárulnak.
vagy most Modigliani életét feldolgozó film miatt egy korai és a nemrég készült változatban felbukkant Párizs...

God Harald 2020.02.13. 11:44:50

@guma: talán most jó lesz a ráhangolódás, mert ott lesz előtte a hétvége. A pére lachaise temetőt azért szeretném megnézni. Jó sok “ismerősöm” van ott:)

God Harald 2020.02.13. 15:32:40

@Egon Estragon: hála a tervezőnek. Nekem ez a típusú hivatás nem jönne be. Én szeretek a vas közelében sertepertélni, beszívni az olaj, az oldószer és egyéb ch szagát:)

guma 2020.02.13. 17:13:22

@Egon Estragon:

ez olyan aranyos: "Aztán valahogy mégis tudós lettem" :)))
(én csak azt mondom: valahogy ember lettem...)

@God Harald:

"szeretek a vas közelében sertepertélni"

erről meg az ugrott be, hogy a 60-as években az előnyújtónál a bugákra, szőlővessző kötegeket dobáltak a hengerlés alatt, hogy a revét eltávolítsák...

God Harald 2020.02.13. 18:40:51

@guma: a népi gyógyászat!:)))
Nem jól írtam: nem vas, hanem acél közelében. Egyre ritkábban sajnos. Mostmár inkább csak KOM, FEL-1, IPP, QAR, státuszjelentés, tender meg egyéb dögunalmas baromság jut:(

guma 2020.02.14. 09:23:19

@God Harald: :D

3 kedvenc blogomban volt pár ember akinek az egyéniségét tükröző szövegét imádtam.
eszméletlen széles érdeklődésű emberek szórták a sziporkákat amin lehetett szórakozva tanulni.
egyik kedvencem Knósszosz a görög világ, vagyis a mediterán élet szerelmese volt, akivel a komoly zenével is ezen a terepen kötöttünk kicsit mélyebb ismeretséget, barátságot...

miért ez a hosszas bevezető?

a vas miatt!
neki a repülők minden formája - vas volt.
csodákat tudott róluk. miközben főzött is, közkívánatra a blogon, kísérte a világjáró társak repülőútjait is...
hihetetlen micsoda jó fejekkel hozott össze ez a világ...

guma 2020.02.14. 09:24:48

@God Harald:

remélem, jól bespályzoltál az utatokhoz euróból...

God Harald 2020.02.14. 12:30:59

@guma: nem szoktam sok kp-t vinni magammal. Hitelkártyákkal jól le lehet fedni a dolgot. Szállás, repcsi előrefizetve...

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2020.02.14. 12:47:02

@God Harald: Az ilyen típusú perverzitásomat kiélem kertészkedés közben. Persze sokszor földtúrás közben is nagyon elborult matematikai problémákon töröm az agyam :)

@guma: "(én csak azt mondom: valahogy ember lettem...)"
Mostanában én is egyre inkább csak ember szeretnék lenni. Csak az a fránya ambíciózusság... :/ Mert ugye a pénz nem boldogít, de pénz nélkül meg nem boldogulsz... Úgyhogy még egy nagydoktorit valamikor csak meg kellene csinálni, aztán utána mindenki hagyjon békén a 'csába, hagy csináljam azt, amit szeretnék. Már mostanában is sokszor ezt teszem, magasról teszek rá, hogy nem mainstream, amit csinálok, nekem ez tetszik, osztjónapot...

LucretiaBorgia 2020.02.14. 12:52:35

@God Harald: Szerintem arra gondolt, hogy még idejében vettél, mielőtt 340 lett volna.

God Harald 2020.02.14. 13:11:33

@LucretiaBorgia: az az igazság, hogy ma is vettem 500-t, de ez csak egy baráti szívesség volt. Általában szokott lenni otthon párszáz euró, mert mi van ha lesz lészen nosza?! Utazás előtt mindig sortírozás van, mert egy ládikóban van az összes (főleg apró). EUR, font, kuna, zlotyi, korona, lej, frank, dollár, jüan :))))

God Harald 2020.02.14. 13:17:42

@Egon Estragon: az a lényeg, hogy jól érezze magát az ember! Baromira szerettem melóhelyen egy-egy átgürizett nap végén egy jó magas ponton ücsörögve nézni a naplementét. Jó büdösen, rozsdás vasszagúan, kollégákkal ökörködve. Tudom, hogy perverz, de valahogy olyan férfias is, a jól végzett munka örömével:)

God Harald 2020.02.14. 13:36:08

@Womb Rаider: :))) nana, azért ilyen őrültséget...

LucretiaBorgia 2020.02.14. 14:27:12

@Womb Rаider: Ezt kimoderálom ! Véletlenül megnéztem, pedig éreztem, hogy nem kellett volna.....
Olyan tériszonyom van, hogy arra nincsenek szavak !
Most hetekig rémálmaim lesznek !
Galád nőszemély ! :)

Womb Rаider 2020.02.14. 14:57:35

@LucretiaBorgia: Jajjj, én annyira imádom ezeket az őrülteket, meg úgy a magasság is oké, de fura, hogy filmen zavaróbb, mint élőben, amikor te mászol.
A DIGI W-n belefutottam egy ukrán (mi más..) sorozatba, az Insiders Project forgatta, a volt Szovjetúnió idején épített és azóta elhagyatott, vagy éppen ménkű magas helyeket, gépeket járják végig. Szerintem kib@szott jó (de én amúgy is csípen az ilyen szellemtanyákat)
Múltkor éppen a Південний hídra kúsztak fel , csak úgy a tartósodronyokon :) valami 140m magas . De voltak már szintén Kijevben egy böszme ipari óvóhelyen, ahol kb. 30 éve otthagytak mindent.
Szovjet mondstrumok meghódítása a címe :) ajánlom + 2 szem Deadalon!

boborján20 2020.02.14. 21:41:05

@LucretiaBorgia:

hallod borcsa! te itt kvaterkázol wombival?

és én vagyok kitiltva?:))

mijen világ ez?

zene!:))))

www.youtube.com/watch?v=7eiogukIlyc&list=RD7eiogukIlyc&start_radio=1

God Harald 2020.02.14. 22:44:25

@Womb Rаider: hát nem is tudom... Nekem simán elég ha darun felhúznak 55-75 m-re:) volt, hogy viharos szélben, mínusz 5 fokban. Rossz magasságba húzott a darukezelő, nem tudtuk lehorgonyozni az emelőkosarat. Nem volt nálunk rádió sem, elfelejtettünk vinni:))) A kémény kürtője olyan volt mint a pokol kapuja:)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.02.15. 08:12:25

@Womb Rаider: Ez egy angyal, aki lebukott a magasból, és önként feladta az öröklétet :)

LucretiaBorgia 2020.02.15. 10:42:02

@boborján20:
Arany Tagának (ezt egy nagy magyar költönktől loptam, aki hasonlóan osztotta meg credoját a fiával)! És akár mindenki másnak!
Miért lenne kitiltva wombi?
Itt az a szabály, h az van kitiltva, aki trágár és/vagy irigységből, féltékenységből táplálkozó gonoszság, rosszindulat vezérli. Wombi ezekből egyet se követett el. Ahogyan azt Sir találóan megfogalmazta, ez egy szalon, 3an vezetjük, másfél éve ezen közösen elfogadott elvek mentén.
Istenem/istenünk az ész, a humor, a stílus! Vannak blogok, ahol kifejezetten megengedett a mélyütés, itt nem az. Asszem kapunk elég basztatást, beszólást, ide nem azert jövünk! Vélhetően te se?!
Wombinak más a hitvallása, másnak hisz, a statisztikának, én a szememnek, mindkettőnek meg van a hiba százaléka.
És akkor mi van ?
Ráadásul - habár nem volt időm teljeskörű kutatásra - wr nekem már 2x igazat adott, ami nagy eredmény!
Szóval nézz magadba! Miért érzed kényszerét a trágárságnak, a mocskos beszédnek, holott láthatod ez itt nem elfogadott? Ennek oka kell legyen! Sem az alkoholt, sem a mindennapi élet okozta frusztrációt nem tudom elfogadni!
Ja, és te is csak egy tockost kaptál, 1 honapot.
Miért nem tudsz rendesen, értelmesen kommunikálni? Ezen gondolkodj! És tartsd féken boborjánt is, kérlek! Megígérted.
Dr. Lukrécia rendelt
Ui: itt nem javítunk zsebórát kalapáccsal, csak ha nagyon muszáj. Ne kényszeríts!

boborján20 2020.02.15. 14:05:53

@LucretiaBorgia:

sok mindenben igazad van;)
én próbálok fejlődni, ezé ilyeneket nézek tág szemekkel.

www.youtube.com/watch?v=HRZ_N-4x8DI

LucretiaBorgia 2020.02.15. 15:14:30

@boborján20: Na, ez méltó egy vizöntőhöz! Csak tartsd magad, ne ess vissza! Ne cigányozz ab ovo és ne támadj mint egy ostoba puffogó vipera!
Pax tibi!

boborján20 2020.02.15. 15:37:07

@LucretiaBorgia:

a cigányozás görbetükör.

ilyesmi, mint ez. pont az ellenkezője, mint amit lácc.

ez viszont egy kurvajó film:)

www.youtube.com/watch?v=lz71SFBbx7o

LucretiaBorgia 2020.02.15. 17:07:40

@boborján20: Akkor se cigányozz, je vous remercie!
Ha folyvást ezt teszed, amúgy sincs súlya.

boborján20 2020.02.15. 18:33:47

@LucretiaBorgia:

il n'y a rien.

hogy minek van súlya, az csak később derül ki.

zene mehet? pardon. (a zegyik legjobb:)

www.youtube.com/watch?v=5CbpOGl-4ec&list=RD5CbpOGl-4ec&start_radio=1

guma 2020.02.15. 19:11:38

@God Harald:

lehet, hogy ez bejönne neked és barátaidnak? :-D

roadster.hu/szalloda-a-kemenyben/

@Egon Estragon: :-)))

minél előbb írd meg azt a nagyot, hogy legyen elég időd arra amit szeretsz!

God Harald 2020.02.15. 21:33:48

@guma: vagány, de nem hiszem. Ár-érték arányban a konvencionálisak szoktak bejönni.

guma 2020.02.16. 11:04:58

@God Harald:

hoho
nem arra gondoltam, hogy odaköltözz! :)
csak néha a naplemente gyönyörködésére használhatnád... :D

God Harald 2020.02.16. 20:13:28

@guma: tény, hogy nem rossz. El is képzeltem, ahogy ülnék a magasban, a nemlétező teraszon, valamelyik barátommal szivarozva, viszkit vagy konyakot kortyolva. És megbeszélnénk a női gyarlóságot. És jókat röhögnénk. Hiába no, a naplemente romantikus dolog:)))

Womb Rаider 2020.02.17. 09:28:44

@LucretiaBorgia: "Ráadásul - habár nem volt időm teljeskörű kutatásra - wr nekem már 2x igazat adott, ami nagy eredmény!"

HÁROM!!! Lukrécia M'M'IV Borgia, aki vagyok :)
youtu.be/ElZh7t0PYMM?t=61

God Harald 2020.02.17. 09:41:32

@Womb Rаider: na mostmár feltesznek egy WR szemüveget!:)

Womb Rаider 2020.02.17. 10:50:03

@God Harald: Jöjj és láss!

God Harald 2020.02.17. 10:57:37

@Womb Rаider: jó, de előtte kell egy kelj fel és járj!:)

Womb Rаider 2020.02.17. 11:29:07

@God Harald: Olyat is tudok :)
Télen a vízen is tudok járni!

LucretiaBorgia 2020.02.17. 13:22:46

@Womb Rаider: Ha ez így folytatósik, már nem sokáig! Vagy a ciara fúj el vagy leégsz téli vizenjáráskor :)

God Harald 2020.02.17. 13:43:53

@Womb Rаider: azzal csak óvatosan! Tizenegynéhány éves koromban sieléskor beszakadt alattam a folyócska jege. A hídról ugráltunk a jégre síbakancsban. Térdig. Csomót kellett várni a buszra, majdnem lefagytak a lábaim.

God Harald 2020.02.17. 15:00:44

@LucretiaBorgia: tavaly vittem fel 4 középiskolást a reaktor platformra. Az első gyerek 10m-ről visszafordult tériszony miatt. Kb. 40 m-en a másikon észrevettem, hogy el van fehéredve az arca, remeg a keze. Tériszony:) Mondom maradjon, üljön le a járórácsra. Mondja, hogy egyedül pánikba esik. Inkább jön. Felküzdötte magát a 65 m-en lévő szerelőszintre. Nem voltam nyugodt. Ha nekem kellett volna levinni, elátkoztam volna az anyját is...

notC 2020.02.18. 16:36:36

Imádtam olvasni minden sorodat!!! Betűről betűre értek egyet vele... De jó, hogy nem vagyok egyedül...

Most nem tudom megmutatni, de a fácsén szembe jött ma egy eredetileg is durván elhízott lány "hálálkodása" a gyönyörű testéhez, ami segített kihordani karon ülő kislányát, aki alig évesen már kétszer akkora volt, mint rendesen lennie kellene a nagykönyvek szerint... Ufelb.ta az agyam...!

LucretiaBorgia 2020.02.18. 16:46:14

@notC: Meg-e mondod, hogy ezt kinek írtad ? Csak tudja, akit illet.

notC 2020.02.18. 16:59:30

@LucretiaBorgia: természetesen neked, mint szerzőnek! :-)

LucretiaBorgia 2020.02.19. 09:46:28

@notC: Hát ezesetben én köszönöm meg a kedves méltatást ! Rökktön kedvet is kaptam egy újabb poszthoz :):):)

Womb Rаider 2020.02.19. 12:42:45

@LucretiaBorgia: Az a bibi, hogy mindkét szembenálló fél 'célcsoportja' ugyanaz.. csak esetleg 'mi' sokkal jobban utáljuk 'azokat'..
Ami meg ugye azért jó, mert az egyik jobbára a bamba áhítatból facsar rénus forintokat.. a másik meg ennek ellentettjéből.. hogy az árkot ki ásta, az már lényegtelen, de lesz-e valaha, aki betemeti? (Tudom, az nem biznisz)

Lorrh 2020.02.25. 10:17:58

@LucretiaBorgia: ezeknek az "intelmeknek" a 99 százalékát nők mondják nőknek. Anyák a lányaiknak, barátnők és kolléganők egymásnak, egymás háta mögött.
Elég béna dolog az ismeretlenre kenni, hogy ki is a bűnös a kondícionálásban és nem megnevezni a probléma forrást.

Womb Rаider 2020.02.25. 12:31:33

@LucretiaBorgia: Nem ő volt a S&NY ügyvédnője? Mintha abban ő pont ezen 'értékek' népszerűsítéséből keresett volna dollármilliókat és nem ebből alapozta meg a kényelmes életét, amiből néha ki-kiszólhat ?

Éééés, ha elolvasod egy-egy, a magánéletét teregető nyilatkozatát/interjút vele, akkor láthatod, hogy otthon ő a pasi :) minden látszat ellenére.

Lorrh 2020.02.25. 12:57:03

@Womb Rаider: navégre, hogy egyetértünk valamiben :-)

LucretiaBorgia 2020.02.25. 14:31:02

@Lorrh: @Womb Rаider:
Nos, én akkor meg nem értek egyet.
Mivel szerénykedés nélkül állíthatom, hogy S&C ("city"hejjesen, akkor teljesen angolul idézzük a címet), mind a tv sorozatot mind a mozi filmeket. Én nem emlékszem hol foglalt állást ezen értékek mellett ?
De tévedhetek, úgy hogy nyugodtan lehet a tényekre (évad, rész, óra,perc) hivatkozva cáfolni.
Mennyiben releváns, hogy leszbikus kapcsolatában ő a férfi ?
Én megnéztem a videót, és nem rémlik, hogy azt állította volna, hogy ezeket az elvárásokat ffiak támasztanák. A they said fordulatot használja.
Ja, és ha szabadna hivatkoznom saját észlelésre: szintelmélet, húspiaci érték ? Ezeket a nők szokták használni ?
Amúgy meg pont ide passzol. Ki kövér, ki nem ?! Fogadd el plusplus size önmagad, és így tovább !

Lorrh 2020.02.25. 15:00:54

@LucretiaBorgia: még mindig nem értem kinek szól a csaj tirádája? Ez az elvont alany semmire nem jó, csak hogy C.N. most szót kapjon, igazolja a megszólalása jogosságát.
Pedig nem jogos a megszólalása.
Én csak ennyit akartam mondani, hogy árnyékboxol a csaj.
Pont hogy ennek az ellenkezőjét harsogja a feminista média, hogy légy önmagad, kövéren is értékes vagy... blablabla

LucretiaBorgia 2020.02.25. 15:37:17

@Lorrh: Nem szól senkinek, vagy inkább mindenkinek. Sztem nézd meg még egyszer, sőt elég hallgatni. Semmi köze a feminista médiához. Ne kenjük már mindenre és mindenkire az endékás generál szószt. Ennél jobban semmi se tud felbosszantani. Pont arról szól, hogy hány egymással ellentétes kimondott vagy ki nem mondott elvárásnak kell megfelelni. Még akkor is ha az elvárást az idealizált képek a nőkben magukban alakítják ki.

Womb Rаider 2020.02.25. 16:09:59

@LucretiaBorgia: "Én nem emlékszem hol foglalt állást ezen értékek mellett ?"

Csak annyival, hogy az arcát adta egy sorozathoz, ami érzésem szerint (talán revans?) éppen annyira tárgyiasította a férfiakat, mint azt az átlag macsó és a véleméynformáló macsók is teszik a nőkkel.. Oké, hogy a sori a 4HP-ről szólt.. de a férfiak határozottan díszletként szolgáltak.. szóval C.N. akkoriban is lehet, hogy a mostani elveit vallotta, csak éppen bölcsen félretette azokat, és szerepet játszott egy kissé sarkított tündérmesében..
Ami azt sugallta, hogy "Én" fontosabb vagyok, mint a "Mi"..
(Ha megbocsátasz, most nem fogom a múltból előtúrni , 6 évad és 2 film távlatából minden szavamra a precíz igazolást. Ez nem bűnvádi eljárás, csak egy kötetlen beszélgetés.. én elmondtam a globális benyomásaimat.
Nem állítom, hogy nem voltak érdekes és kedves pillanatok (mindig becsúszi baki, még a legjobbaknál is) de összességében egy olyan világot festettek, amiben én speciel nagyon szarul érezném magam. (Nem állítom, hogy a mai valóság tökéletes, korántsem.. de csak rajtunk múlik)

LucretiaBorgia 2020.02.25. 16:56:33

@Womb Rаider: Asszem nagyon elbeszélünk egymás mellet. A videoja a ffiak eltárgyiasításáról viszont biztos nem szól.
De arról se, amiről írsz. A videóban szó sincs arról, hogy az én fontosabb, mint a mi...
Amúgy meg szerinted a mi fontosabb ? Mert a szövegedből az következik.
Miért kéne minden futó numerárban az én-t meg a mi-t méricskélni.
Ha sztorit ismered, akkor a karakterének pont a mi volt fontosabb ezért költözött el Manhattan-ből és ezért vállalt kevesebb munkát a végén.
na, mindegy..

Womb Rаider 2020.02.25. 17:03:08

@LucretiaBorgia: Ehhh... nem érted.. nekem büdös C.N. kapuzárási megvilágosodása..
És igen 8ha már személyes síkra terelted valami okból a csevelyt..) a futó numerák kérdésköre picit komplexebb és részemről soha nem vagy/vagy..hanem mindig ÉS.. ha érted a különbséget.
De ezt nem igazán látom szerencsésnek (tanulva a tapasztalatokból) itt megvitatni.

LucretiaBorgia 2020.02.25. 19:08:39

@Womb Rаider: Én aztán nem tereltem semmit személyes síkra. Csak arra reagáltam teljesen személytelenül, amit írtál. És ehhez ragaszkodnék. Olvasd ujra!

LucretiaBorgia 2020.02.25. 19:12:52

@LucretiaBorgia: Teszem hozzá ezt a leszbi részt tök felesleges kerekíteni, mert semmihez semmi köze. Te hoztad fel egyáltalán, h ő volt a pasi a kapcsolatban, amit teszem hozzá2, nem is tudhatunk. Külsőleg fordítva is gondolnám, igy hát inkább nincs véleményem.

Lorrh 2020.02.25. 20:29:17

@LucretiaBorgia: jó. akkor mire szeretnél kifutni?
Arra, hogy a gonosz "akárkik" micsoda elvárásokat támasztanak a nők felé, hogy sok szerepben legyenek tökéletesek (nőként, anyaként, munkában, ebben a csúnya férfiak uralta világban) és ez frusztráló?
Ezt nem éppen száztizennyolcmillió-hatszázhetvenezer-ötszázkilencvenszer leírták, elmondták már mindenféle médiában?
Téged még érdekel ez a téma?
És pont C.N, aki arcát adta egy vitatható szellemi szinvonalú sorozathoz.
Mesélj, miért?
Te olyan kevés alkalommal írod le a te véleményedet itt a kommentekben. Azt hiszed elég ha beidézel egy videot. Na mindegy.

Womb Rаider 2020.02.26. 08:04:51

@LucretiaBorgia: "Csak arra reagáltam teljesen személytelenül, amit írtál."
vs.
"múgy meg szerinted a mi fontosabb ? Mert a szövegedből az következik.
Miért kéne minden futó numerárban az én-t meg a mi-t méricskélni."

De, ha ebben nem volt semmi célzatos, úgy lapozhatunk ;)

"Teszem hozzá ezt a leszbi részt tök felesleges kerekíteni, mert semmihez semmi köze. "
Talán annyiban, hogy ő az életének eléggé fontos részéből teljesen kizárta a férfiak 'akaratát'..egy nő egy másik nő elvárásainak próbál megfelelni.

"Te hoztad fel egyáltalán, h ő volt a pasi a kapcsolatban, amit teszem hozzá2, nem is tudhatunk. Külsőleg fordítva is gondolnám, igy hát inkább nincs véleményem. "

Nos.. ebből látható, hogy egy ilyen kapcsolat néha bonyolultabb, mint azt a szokványos XX-XY pároknál megszokhattunk.

Egyébként a személyisége és karrierje (ha jobban figyeled) inkább predesztinál férfi szerepet egy társkapcsolatban, mint hagyományos nőit, de végső soron semmi jelentősége. Egyébként ők nyilatkozták valahol, hogy kb ilyen a felállás náluk (a szex más tészta, ott érthető okok miatt nincs olyan egyértelmű helyzet, mint kuki-punci leosztás mellett)

A többi a dzsendör-szakértők terepe.

De.. (ez a szigorúan az én elfogult magánvéleményem) a SZ&NY :P egy szempontból jó sorozat volt.. illusztrálta, hogy nincs általános recept, bár valahogy mégis a legtöbb ember az élete későbbi szakaszaiban valami hasonlóra vágyik egy kapcsolattól.. és itt át is kötnék egy szerintem sokkal-sokkal érdekesebb sorozatra, ami (bár tudom, nem az érdeklődésed fókusza..) egy kissé bonyolultabb is ..sok pasinak biztosan vannak fenntartásai, pedig..
Ez pedig a mostanság futó The L Word: Generation Q. Katherine Moenniget bírom, haláli, ahogyan szimplán adja magát.
www.imdb.com/title/tt7661384/

Lorrh 2020.02.26. 09:17:08

@Womb Rаider: na újra egy közös pont: nagyon szerettem az L word-öt. Ahogy látom ez egy újabb sorozat. A régiből én Karina Lombard-ot imádtam.

Womb Rаider 2020.02.26. 10:00:58

@Lorrh: Ez elvileg annak késő folytatása.. de megáll azért a saját lábán.

Hála az égnek, hogy Ruby Rose kimaradt, viszont Ellen Page beférhetett vóna..vagy Sarah Paulson

LucretiaBorgia 2020.02.26. 12:49:06

@Lorrh: Egyrészről kissé gúnyosan megkérdezed, mint egy ostoba tyúktól, hogy te kis együgyű, ez még téged érdekel ?
Képzeld, igen. Van bármi akadálya, hogy érdekeljen ? Valamilyen szabály elkerülte a figyelmemet ?
Másrészről nehezményezed, hogy nagyon ritkán fejtem ki a véleményem.
Majdnem minden posztom a véleményyemet tartalmazza, a kommentekben is a véleményemet írom.
DE (mert mindig van egy de), ebbe nem emelem be a szükséges legkisebb mértéknél jobban a magánéletemet (tudom, hogy ezt már jopár jogelőd nicked nehezményezet) és
DE , nem célom a nyílt provokáció ezért olyan véleményt nem osztok meg, ami tudom, hogy közfelháborodást keltene, feleslegesen, mert csak az én véleményem, másrész olyat se osztok meg, ami álláspontom szerint a többiek érdeklődésére nem tartana számot.

Lorrh 2020.02.26. 12:57:54

@LucretiaBorgia: nem volt semmi gúny. Magánéleted se érdekel. Hamis vágányon vagy.

Egyszerűen azt látom, hogy te mint blog-hangadó csak kérdéseket fogalmazol meg és nem látni a te állásfoglalásodat. És konkrétan a cintianixonos videora gondoltam, hogy nekem kevés egy linkelés. Nem értettem te melyik állásponton vagy? pro vagy kontra vagy rekontra vagy fedáksári.

Mi az hogy közfelháborodás? Az ideirogató 5-6 ember az már "köz"?

LucretiaBorgia 2020.02.26. 15:55:50

@Lorrh: Álláspontom pro. Csak nekem ritkán van időm kommentelni, posztokat is csak havi egyet ha ki tudok termelni. Arra volt időm, hogy a linket gyorsan ide tegyem, nyilván azért mert azt gondoltam, hogy jelen, a nőket érintő kihívások, elvárások témát is feldolgozó poszthoz van köze és szerintem van köze, különösebb magyarázat nélkül.

Ha leírnám egy két sarkosabb véleményemet biztos érdekelné az indexet oszt áramlana a köz meg a felháborodás.

LucretiaBorgia 2020.02.26. 16:06:00

@Womb Rаider:
Lényegében egyetértek. csak erre szeretnék reflektálni, mert ezt pont fontosnak érzem:
"Talán annyiban, hogy ő az életének eléggé fontos részéből teljesen kizárta a férfiak 'akaratát'..egy nő egy másik nő elvárásainak próbál megfelelni."
A videó, tök mindegy egyáltalán arc is van a szöveghez, nem szól arról, hogy a felsoroltak férfi elvárások lennének. Nem kell már mindezekhez ffi, elég a rengeteg netes őrület, hogy csak néhányat említsek a plusz 50+ kiló szépnek és egészségesnek fogaddelönmagadozása, vagy már az eleve vékonyak viktóriaszíkritté éheztetése, vagy az egyen kardasian arcok, a fenék implantátumok, kacsaszáj stb. Ezeket aztán tuti nem ffiak követelik meg. Én a jelenségre való figyelem felhívást hallottam ki a videóból, mely szerint a nők és jellemzően a nők azt se tudják, hogy milyennek kellene lenniük, mert egyszerre ömlik rájuk minden KÍVÜLRŐL, és saját belső rend és érték nélkül egyikből a másik végletbe esnek.
Ismétlem, semmilyen feminista felhangot nem hallottam ki, mert minden ott van minden irányból.

Lorrh 2020.02.26. 16:15:21

@LucretiaBorgia: én a tragédiát ott látom, hogy ha egy embernek nincs belső önértékelése, értékrendje, amit mondjuk gyerekként otthon egy stabil családi háttérrel sajátított el és felnőve úgy érzi, hogy a kacsaszáj, a tetovált szemöldök vagy a ribancrendszám az érték.. nos, akkor mi lesz azokkal a gyerekkel, akiket ezek a nők (férfiak, családok) nevelnek ? Onnan milyen értékrend jön ki?
Persze minden generáció huhogott ezekre a "mai fiatalokra", na de ez már fénysebességű rohanás az idiotizmus kellős közepébe. Nem?

Womb Rаider 2020.02.26. 16:24:29

@Lorrh: Nos, pedig ehhez már régen hozzá kellett volna szoknod. Ezen lehet lamentálni, de változtatni ugyan kevéssé. Az egész hátterében egy haranggörbe áll.. az intelligencia emelkedése kuuurva lassú folyamat, szerintem manapság még lassul is..
Egyet lehet tenni.. a saját hatáskörben mindenbt megtenni, hogy legalább az ép ész átadása is megtörténjen a következő generáció irányába.. hogy legyen magnak :)

Az idiotizmusnak rendesen megágyazott és rohamosan terjeszti a globalizált kultúra-multikulti. valahogy a szar minták hamarabb terjednek, virulensebbek és a csoportnyomás fokozott.

LucretiaBorgia 2020.02.26. 17:41:34

@Lorrh: De! De ez van. Ebből kell/ene főzni, csakhogy ebből már nem lehet. Már csak a net számít, ki mit mondott, ki hogy nez ki, kinek hany kovetője van, kit kell utánozni.

LucretiaBorgia 2020.02.26. 17:42:42

@Womb Rаider: erről szól az uj posztpm, épp :):)
süti beállítások módosítása