Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Me-t too-dom én !?
2019. augusztus 05. írta: LucretiaBorgia

Me-t too-dom én !?

face-2083417_960_720.jpg

Íme a cikk, ami újfent elgondolkodtatott, több irányban is:

https://24.hu/poszt-itt/2019/08/04/karafiath-kenderesi-zaklatas/

Kétség kívül igaz, hogy jelenkorunk egyik központi kérdése, le nem rágható gumicsontja, hogy mit lehet és mit nem tenni egy nővel egy férfinak.

1. Tegyünk egy kísérletet és válasszuk le a celeb (élsportolók, színészek és hasonlók) világot a mindennapok világáról !

Régóta van egy olyan érzésem, hogy az egy másik világ, nem a miénk, az egyszerű halandóké. Itt nálunk a me too az beszólás az utcán, a csettegés, füttyögés, ilyesmi. Ott nálunk a fő motiváció a siker, a verseny, a legjobbnak lenni, de legalább a legjobbak között lenni. Országos, kontinens, sőt világ szinten. A siker elérhető-e ebben a világban agresszió és manipuláció nélkül ? Ami itt nálunk fujj kategória. De ott ?

Maradjunk a sportnál, azon egyszerű oknál fogva, mert e téren van némi tapasztalatom, emlékem. Eveztem, 17 évesen, ifiben, négyesben, másodikok lettünk az olimpiai reménységek versenyén. 13 éves koromtól eveztem, 18 évesen hagytam abba, pedig felkérést kaptam, hogy válasszam az élsportot, legyek hivatásos sportoló. Még csak meg se inogtam, habozás nélkül nemet mondtam. Nem tetszett a monotonitás (napi 6 óra edzés, még hosszú éveken át), a zárt világ, az hogy csak a győzelem a fontos, mert az hírnév és a hírnév pénz. Az hogy azon imádkozzak, hogy az ellenfél sérüljön, beteg legyen (elég egy hasmenés a T-napon és annyi), gyengébb mint én. Én pacifista és intellektuális lény vagyok/voltam is, ez nem az én világom. Nem akartam ismert lenni, címlapon lenni. De ötünket kerestek meg, és hárman azonnal igent mondtak. A barátnőm és én meg mentünk az egyetemre. Ma sem bánom. Meg vannak az „emlékeim”, a gerincsérv 26 évesen, egy tönkrement jobb kéz az örökös túl erőltetés miatt….

Tisztán emlékszem, hogy örültünk, én, is ha láttuk, hogy a másik csapat két tagjának be van fáslizna a bokája, csuklója, mi meg épp jól voltunk. És az se maradjon titok, hogy milyen játszmák, kegyetlenkedések mentek a lányok közt is, csapaton belül. Leszartuk a többi csapatot, igen és csak azt tanulmányoztuk (videó alapján), hogy melyikük hol ront, mi a gyengéje ! A sportban a manipulációnak olyan szép neve van, hogy CSEL, kicselezni, azaz megtéveszteni a másikat, hogy győzzek. És végül, a pszichológia, hinnem kell, hogy képes vagyok rá, hinnem kell hogy jobb vagyok a másiknál, és mindent el kell tudnom viselni, hogy én legyek a legjobb.

2. Van-e akkor létjogosultsága az élsportnak ?

Már elnézést, de fel kell tenni a kérdést. Az élsport maga generálja az agressziót, az érzéketlenséget, a kontroll vesztést a mindennapokban. Nem lehet hasadt elmével élni, a medencében „gyilkolni”, aztán meg gyengéd, udvarias érzékeny embernek lenni. És akkor még nem beszéltünk a megrészegítő sikerről, ami a többiek felé emel, szinte kötelező a különcködés, hogy még inkább istenséggé váljunk. Igen, akit csodál a pórnép, akinek a koncertjére világ szinten több tízmillióan váltanak jegyet. Aki élsportoló, megismerik az utcán, dől a lóvé, tömjénezik, egy nemzet büszke rá. Milliárdan nézik a tv-ben, interjú hegyeket készítenek velük. Az már csak kis színes, hogy a híres színésznő pl. mit művel a hotelban, meg hogy csak evian-ban képes fürdeni vagy ne adj isten szamártejben.…és így tovább. Vagy mi zajlik a backstage-ben, az agyon sztárolt rock celebek koncertjei alkalmával. Vagy hogyan tapizódik meg egy popó….idegenben.

És mi ezt isszuk, habzsoljuk, pletykálunk a pletykákról, ál-szánjuk az ál-szenvedő sztárokat. Bámuljuk a sport közvetítéseket, fizetjük a borsos koncertjegyeket, meccs, közvetítés jegyeket és faljuk a botrányos híreket. Ezek viszont mi vagyunk, a földi halandók.

Ideje belegondolni, hogy mi van a mi szórakozásunk mögött, meg a celebek világa mögött. Hát pl. ez, mint az úszósportunkban, évek óta hallani a horror sztorikat.

befunky_collage.jpg

man-2227804_960_720.jpg

3. Megéri-e, a pro-k és kontrák ?

Miért épp a hazai úszósport került górcső alá. Vajon mert ebben sikeresek vagyunk és  nagyobb rá a fókusz ? Vagy horribile dictu, azért vagyunk benne ennyire sikeresek, mert szinte állati kegyetlenség árán itt lehetett kiverni, kikínozni az eredményt, a nemzeti és világsikert ? Mert nemzet-büszkén dagad a dolmány, ugye ? Hogy miért van elsikálva, miért volt elrejtve a siker ára. Mert a siker, a hírnév a legnagyobb, legerősebb kábítószer ! Aztán sokszor az elviseléséhez már tényleg anyag kell, meg a fájdalom és megaláztatás tűréséhez.

Visítunk a popsi fogdosóra, hogy fujj, hogy merte, szégyent hozott. Meg a többi …Katinkával hogy bánt a férje ? Hogy kijöjjön a teljesítmény. Üvöltött vele, hajszolta mint egy állatot.

Szóval vegyük csak bátran számításba, hogy van egy pofon egyszerű megoldás. Oszlassuk fel ezt az úszó-fertőt. Nincs tovább dresszír, az erőszak és szexuális fertő eltussolás, de nincs többé magyar világsiker se. A klubokban úszhatnak a gyerekek a maguk örömére, a testmozgás kedvéért, nem brutális költségekért, hanem sima úszó gatyóban, olcsó dresszben. A szülők se szakadnának bele a versenysport finanszírozásba. Egy közepes női dressz is több 10.000 forint. A szülő beleszakad, a gyerek meg porrá omlik, hogy mégse elég jó. Folyton kapja az ívet, tűri, aztán ott áll leforrázva, örök kudarc élménnyel, mert ugye kevesekből lesz Katinka, nemzeti kincsünk..

Szóval kérdezem: kell ezen az áron az élsport ?

aggression-683910_960_720.jpg

4. Vessünk csak egy pillantást a férfi és az agresszió kérdésre !

Lássuk a tényeket. A férfi agresszióért és szexualitásért felelős agy területe nagy, sokkal nagyobb, mint a nőé, kommunikációs képességei cserébe szerények. Figyelme nem több síkú, mint a nő, szemléltessük csőlátással. Alapból jól simul rá a győzni akarás, a siker vágyás, a fanatikus céltartás, az ember feletti erőfeszítés, az érzéketlenségig tűrés.

Kikből lesznek a katonák ? Rendőrök ? stb. Kik erőszakolnak ? Bántalmaznak ? Kik fanatizálhatóak ember társaik legyilkolására ? Most kérem hagyjuk, hogy a nők között is vannak agresszívek. Persze. Pár százalék. Ahogy női katonák is vannak.

Minderre figyelemmel vajon elvárható-e a férfitől, hogy kutyából szalonna legyen ? Pláne, ha az előbb említett közegek, beleértve az élsportot is még rá erősítenek erre, építenek rá.

Szóval reális elvárás-e, hogy a hétköznapi erőszakmentes viselkedésen túl, egy férfi mitú kompatibilis legyen. És akkor nekünk nőknek tényleg nem lesz félni valónk, nem kell védekeznünk. Vagy azért idáig már ne menjünk el, mert a popsitapi azért nem erőszak, meg a kurjongatás se, azt kezeljük egy pofonnal, vagy poénnal vagy egy jól kanyarított visszaszólással ?

 A szörnyet mi szültük, akik itt rémüldözünk. Szörnyülködünk.

 

LucretiaBorgia

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr3114996222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.09.01. 08:25:29

Szolgálati közlemény: Kéne valami új poszt, mert az oldal megnyitásakor mindig ez a borzalmas horror maszk - kép nyilik meg már egy hónapja. Mindig megijedek tőle és a baba is harántfordul bennem.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.01. 12:57:24

@Daenerys Targaryen:

Mindjárt bedurrantok egy újabb rossz szokást, ha nem fejezitek be :)

LucretiaBorgia 2019.09.01. 15:16:57

@Daenerys Targaryen: Horror maszk?
Majd tustentkedem....
A poszt, nálam, nem fán terem. .
Kell az ihlet, megrendelésre nem megy. Wolf jobb nálam.

LucretiaBorgia 2019.09.01. 15:16:58

@Daenerys Targaryen: Horror maszk?
Majd tustentkedem....
A poszt, nálam, nem fán terem. .
Kell az ihlet, megrendelésre nem megy. Wolf jobb nálam.

2019.09.01. 15:26:28

@szociál: olyan kedves bárányos fotósat

God Harald 2019.09.01. 15:32:57

Szolgálati közlemény: a nyarat ezennel berekesztem! Lehet menni dolgozni, GDP-t termelni!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.01. 15:45:07

@Daenerys Targaryen:

:)

Az nem rossz szokás :)
De biztos cukibb mint ez az ijesztgetős fűrész maszk :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.01. 15:45:52

@God Harald:

majd szerdán termelek, addig döglés ;)

LucretiaBorgia 2019.09.01. 15:47:13

@God Harald: Na, végre!!!
Te vitted el az ihletemet, most visszajott:):):)
Itten mekkbecsüljük a törzset!

God Harald 2019.09.01. 15:49:15

@szociál: hejjj te mihaszna!!! :))))

God Harald 2019.09.01. 15:53:29

@LucretiaBorgia: hát visszahoztam! Én nem tudtam használni. Biztos mert női. :)))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.01. 16:36:20

@Daenerys Targaryen: A fotó az én érdemem, a duma az a szociálisé. Ebből is látszik, mindig a nők viszik el a munka oroszlán (juh) részét :)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.01. 16:38:19

@LucretiaBorgia: Wolfnak évekre visszamenőleg vezetett naplója van, úgy olvastam. És abból szemezget hétről hétre.
Te meg hirtelen felindulásból írsz ;)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.01. 16:40:14

@God Harald: Már most utálom ezt a berekesztést. Nem lehetne egyből tavasz???

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.09.01. 17:34:23

@Szőkenőő: kijaza Wolf?

Amúgy engem is kielemezhetnétek, ha éppen lenne időm írni, sokminden van a kis életemben...

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.01. 18:02:22

@úgymond olvasó mmkk: Ezt nem mertem mondani, mert már így is el vagyok könyvelve szexmániásnak (nemiértemért)

@Egon Estragon: Wolf a sorozatrandizó blog gazdája.
Kielemezzünk? Oké, írj :) De felelősséget nem vállalunk semmiért :)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.01. 18:24:35

@úgymond olvasó mmkk: sejtettem....úgymond....gyanítottam....főleg ahogy a szopóálarcot emítetted :D

úgymond olvasó mmkk 2019.09.01. 18:56:36

@Szőkenőő: öööööö..öööööööö.. feltörték a faceb..ööööööööö.. blogponthú profilomat.. ööööööö!

God Harald 2019.09.01. 19:23:16

@Szőkenőő: egyáltalán nem szeretném ha tavasz jönne. Őszi szünetben szeretnék tökig gázolni a hóban a hegyekben, télen szeretnék mínusz tizenfokban mókust etetni, szánkóval barangolni és tavon korcsolyázni a zempléni erdőkben!:)

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.09.01. 20:10:17

@Szőkenőő: óanyám, beleolvastam... OK, lehet, hogy egy fokkal jobb, mint adminka vagy a horkay vagy a sadist meg a társai. Első blikkre, de attól még puncivadász, akinek a nő csak arra kell...

Magamról majd írok, ha lesz időm, meg magam is tudom, hogy mit akarok. Illetve vannak álmaim, amik nem egyeztethetőek össze a valósággal, és az a kérdés, hogy ez baj-e, főleg akkor, ha a valóság egészen kellemes, és sokan irigyelnék.

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.09.01. 20:11:56

@God Harald: kedden jön az eső és a lehülés :) felér egy jó orgazmussal :)

úgymond olvasó mmkk 2019.09.01. 20:34:53

@Egon Estragon: nekem csak olyan álmaim vannak, amik nem egyeztethetők össze a valósággal :)

God Harald 2019.09.01. 20:59:33

@Egon Estragon: végre! Már rámrohadt melóban a nehéz vas:)))

2019.09.01. 21:19:14

@Egon Estragon: jajj nemár.
A felületes ítélkezés bajnokságán díjat nyersz.
A "nő csak arra kell..." édesistenem, ez az ostoba nézet mikor megy már ki a divatból? Te is adod tovább a következő nemzedéknek? Sosem fog kihalni ez a viktoriánus szemforgató álerkölcs?

úgymond olvasó mmkk 2019.09.01. 21:26:32

@Daenerys Targaryen: kinek mi az arra. lehet, hogy a nokedliszaggatásra gondolt :)))))

úgymond olvasó mmkk 2019.09.01. 21:38:40

@Daenerys Targaryen: nekem például arra kell a férfi, hogy hozzon nekem sós kisperecet a boltból. meg arra, hogy tudja, hogy utálok vezetni, és vezessen helyettem. esetleg arra, hogy főzzön nekem teát, mielőtt megyek dolgozni.
csak arra kell figyelnem, hogy az egyik legalább addig legyen a boltban, amíg a másik jön teát főzni, és mindketten elhúzzanak, mire a harmadik értem jön, hogy elvigyen dolgozni :))))))))))))))))

2019.09.02. 03:57:11

@úgymond olvasó mmkk: úgymond ez egy ideális életmód, gratulálok! Nekem még olyan kéne, amelyik ellát pénzzel, hogy ne kelljen dolgozni. Az lenne a kányoán! :-)

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.09.02. 07:50:13

@Daenerys Targaryen: ebben semmi álerkölcs nincsen. Egy szóval nem mondtam, hogy a szexuális élet nem kiemelkedően fontos egy párkapcsolatban, csak már uncsi ez a sok nethuszár dicsekvése, hogy hogyan énekeljük le a nőkről a bugyijukat...

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.09.02. 07:52:34

@Daenerys Targaryen: Andy Vajna utódja is olyan kőgazdag, mint az elődje? Timike rástartol? Ha igen, van esélyed vele szemben?

2019.09.02. 08:51:56

@Egon Estragon: Ha a felületes ítélkezéseden felülemelkednél - ami azért elvárható lenne egy bizonyos kulturális közegben - akkor észlelnéd, hogy azon a blogon legalább annyi felsülés is van, mint siker. Tehát semmilyen formában nem áll meg a kritikád, engedd el ezt a témát.

2019.09.02. 09:11:26

@God Harald: sorozatrandizo.blog.hu

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.09.02. 09:22:02

@Daenerys Targaryen: OK, megkövetem a bloggazdát, kevés posztot olvastam el. Igazából egyet.

2019.09.02. 09:30:30

@Egon Estragon: riszpekt.
A mai posztja is egy kudarc leirása.

úgymond olvasó mmkk 2019.09.02. 09:32:57

@God Harald: ezt printscreenelem, és megmutatom az illetékesnek, hogy ő is tudjon róla :))))))))

@Daenerys Targaryen: én nem bírnám elviselni, hogy egy pasitól függjön az anyagi helyzetem :)

LucretiaBorgia 2019.09.02. 11:47:20

@Daenerys Targaryen: Olvasom, olvasom, de nem értem mit akarsz mondani?
Egonnak igaza van. A mai pasinak a punci kell oszt annyika. Szépen elmagyarázták itt is, hogy pl. Én nem vagyok elég jó többre, vmiert. Szépen elfogadtam. Most akkor nincs más hátra mint előre, dugunk. Szex és más semmi.
Új idők, új dalok.
Szelávi.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.02. 12:27:09

@Daenerys Targaryen:

Az az oldal egy vicc kategori.
Szerintem fele nem igaz.

És ha igaz lenne, akkor se lenne igaz :)

God Harald 2019.09.02. 12:31:23

@LucretiaBorgia: ezek szerint én tegnapi pasi vagyok!:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.02. 12:37:35

@Egon Estragon:

Ugyan, ember ennyit nem randizik mint az a pöcshuszár.
Románc cunami , orgia orkán, fokozzam még ? :)
Rizsázik a gyerek, szerintem még babázik, vagy gyűjti a sörösdobozokat amit külföldről hoznak a barátai :)

2019.09.02. 12:42:05

@LucretiaBorgia: semmit nem akarok mondani. Én biztos nem mondtam h a nők csak dugásra jók.

@szociál: nekem nem kell megvédeni azt az oldalt, semmi közöm hozzá.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.02. 12:44:31

@Daenerys Targaryen:

Nagy ritkán bele olvastam, de oda inkább az incelek járnak incelkedni :))

Bár ha jobban bele gondolok nekem is ott kéne lennem, mert utálom a nőket :)

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.09.02. 13:26:55

@szociál: Jajj, ne már, mi van akkor, hogyha a nőktől kapott egyéb értékek akkora energiát adnak neki, hogy bírja a randizással?

LucretiaBorgia 2019.09.02. 15:15:28

@Daenerys Targaryen: Én már semmit se tudok. Ez már egy horror vigjáték. Hogy ki kicsoda. Te lehet nem mondtad, de lehet h egy korabbi te, igen. Mittudomén.
Ezzel kár is foglalkozni.
Követhetetlen.
Nikkcunami.
Számolom ki a tuti: én én vok, ezt tudom, szoci szoci, ez ok, a szőke szőke, ok, egont tudom, es god is god. Vége. Ja, a könyves lány, könyves lány, és wr wr maradt. Lecalyom h mit izélkedett a nevével.
A maradék hullámzó káosz.

2019.09.02. 15:53:39

@LucretiaBorgia: gyakorlatilag felsoroltad a blog összes látogatóját, hogy idemtifikációztad csekkolás révén és útján.
Maradtam egyedül hullámzó káosz :-)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.02. 16:39:04

@Egon Estragon:

Nem olvasom újabban szóval nem tudom mennyire bírja ez a szerencsétlen :)

De majd bele kukkantok ;)

@úgymond olvasó mmkk:

A hüje könyved miatt nem tudtunk elutazni a Bahamákra, pedig csudi jó idő van ott.
Legközelebb a reptéren a karoddal együtt távolítják el a kék könyvecskédet :)

twitter.com/NOAASatellites?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed&ref_url=https%3A%2F%2Fqubit.hu%2F2019%2F09%2F02%2Fsoha-nem-latott-irtozatos-hurrikan-csapott-le-a-bahamakra%3F_ga%3D2.199789422.1745644647.1567434747-33120861.1566014060

úgymond olvasó mmkk 2019.09.02. 16:53:40

@LucretiaBorgia: na de várjál, a hogyvolton a tudjukkik megvádoltak azzal, hogy én mindenki vagyok, és mindenki én vagyok. akkor most? :))

@szociál: viharvadász akarsz lenni, pillangógömbhal?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.02. 17:04:11

@úgymond olvasó mmkk:

Igen, mert akkor benne leszek a tévében, felveszik ahogy repülök a viharban körbe körbe :)
Felkapott videók közé kerülök, és a sírkövemre egy forgószéllel hadakozó szuperhős legyen rávésve.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.02. 17:08:22

@úgymond olvasó mmkk:

A házasságkötő terembe erre a zenére vonultunk be, mennyire meghitt volt :)

www.youtube.com/watch?time_continue=46&v=GqDZ9OTT_zs

LucretiaBorgia 2019.09.02. 17:16:25

@Daenerys Targaryen: De milyen gyönyörű fordulat...
Ki ne akarna hullámzó káosz lenni...
Neked is mekk van a juhsod:):):)

úgymond olvasó mmkk 2019.09.02. 17:18:10

@szociál: adok én neked sírkövet, várjál csak :))

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.09.03. 07:42:51

@LucretiaBorgia: én is már identitászavaros koalamaci vagyok, aki egérnek képzeli magát... Ja, várj, az Cini, az egérkém. Na, még őt is ismered, bár személyesen nem :)

2019.09.03. 09:44:22

3705 napja nem tudjuk ki volt Kaya Ibrahim.
És 30 napja nem volt új poszt :-)P

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.03. 09:48:01

@Daenerys Targaryen:

Akartam írni egy posztot a Pék facáról, de valahogy nem jön az ihlet :P

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.09.03. 10:25:10

@Daenerys Targaryen: Én valamikor tavasz végén csináltam egy női kamuprofilt, hogy csekkoljam, tényleg bunkók-e a férfiak társkeresőn, ha udvariasan utasítjuk el őket. 90%-ban nem azok, ha le akarom lőni a poént. akartam erről írni egy vendégposztot, de nincs időm rá. Cserébe a tegnapi Cs&P posztot jó eséllyel az egyik exem írta :) De nem én vagyok, aki három éve zaklatja :P Én rövid távon kidobtam (kb. 3 hónap után, szegény kislány bordi, kezelhetetlen... :/ ). Na, én azóta nem kerestem, most nézem, hogy tényleg 32 éves az exe (mutogatta nekem is, de amikor rákérdeztem, hogy mijafaszé nem tíccsa le, akkor leakadt arról, hogy engem zargasson azzal, hogy zargatja a zexe...). Nah, nem tudom megnézni, hogy hány éves az exe, mert engem bezzeg le tudott tiltani facebook-on :)

God Harald 2019.09.03. 10:29:06

Itt a jó idő végre,
Szaladok is ki a rétre!

2019.09.03. 10:35:52

@Egon Estragon: ez annyiból jó hír, hogy akkor nem csak kamu sztorik vannak ott. Hja hát a posztírók nem mellékelnek zárójelentést a mentális állapotukról, szóval simán lehet bármi bajuk nekik is. És attól kezdve torz képet kezd cincálni a nagyérdemű. De hát ez ott szórakozás, semmi egyéb.

Egon Estragon · http://egonazeger.blog.hu/ 2019.09.03. 10:53:45

@Daenerys Targaryen: Persze nem vagyok 100%-ban biztos, csak irgalmatlanul gyanús. A 3 év is, a 32 évesség is, az, ahogy a csajszi azzal igazolja magát, hogy ő jóban akar lenni a pasival, mert felelősséget akar vállalni azért, hogy mi lesz az exével, stb. stb. stb. Ez egy szomorú történet (illetve azért van benne dicsekvés is, mert azért lepottyan egy 15 évvel fiatalabb barátnő, az azért kind of proud :) ), de nem látod meg első blikkre, hogy valaki borderline. Persze, gyanús pontok vannak, de nem kiáltunk ki mindenkit bordinak az első gyanús jelre. Igazából az sem 100% még mindig még nekem se, hogy borderline a kislány, csak azért gyanús, hogy hogyan jutunk el három hónap alatt onnan, hogy elhomályosuló szemmel ölel át, és mondja hogy "szeretlek" oda, hogy szinte legyilkol a szemével reggel a buszon munkába menet, pusztán azért, mert át szeretném ölelni (nyilván ilyenek sokasága után szakítottam vele, abban a pillanatban, amikor kezelhetetlenné vált a helyzet, és nem lehetett vele értelmesen kommunikálni). Én nem tartom szórakozásnak azt, hogy ilyen esetekről olyan stílusban dumcsizzunk, mint ahogy a Cs&P-n megy, nem is kommentelek ott. De akinek ez szórakozás, persze hajrá. Néha elolvasom a posztokat, néha a kommentekbe is beleolvasok én is, de...

turautak 2019.09.03. 21:19:55

@Egon Estragon:
Anno én is csináltam ilyen kamuprofilt egy bizonyos "társkeresőn". 2 nap alatt, több mint 1000 levél hullott a postaládába, jobbnál jobb ajánlatokkal. Leány legyen a talpán, aki ennyit végigolvas, pláne válaszol.

ecetesepe 2019.09.04. 12:33:23

@LucretiaBorgia:

"@Daenerys Targaryen: Én már semmit se tudok. Ez már egy horror vigjáték. Hogy ki kicsoda. Te lehet nem mondtad, de lehet h egy korabbi te, igen. Mittudomén.
Ezzel kár is foglalkozni.
Követhetetlen.
Nikkcunami.
Számolom ki a tuti: én én vok, ezt tudom, szoci szoci, ez ok, a szőke szőke, ok, egont tudom, es god is god. Vége. Ja, a könyves lány, könyves lány, és wr wr maradt. Lecalyom h mit izélkedett a nevével.
A maradék hullámzó káosz."

Ez olyan beszólásszagú volt Mamzi... ne csináld. Tudod... nincs értelme a bajuszt húzogatni, amikor mást is lehet ;)

De én azért cuppantalak! Még ha csak egy senki is vagyok.

Womb Rаider 2019.09.04. 15:33:41

@LucretiaBorgia: "Ezzel kár is foglalkozni."

Nem az a lényeg (valójában..) hogy ki mondja..hanem az, hogy mit mond.

@Daenerys Targaryen: " gyakorlatilag felsoroltad a blog összes látogatóját"
Közel sem...

Walsh és Kirby 2019.09.04. 23:20:12

@úgymond olvasó mmkk: nyehhehheee

LucretiaBorgia 2019.09.05. 15:33:24

@ecetesepe: Édesespe ! Főnőasszony vagyok :):):) Mekkbeszéltük, nemdebár!
Megazután sokmindenek vannak miknek Epeséged nem vagyon tudója. Amikor itt nálunk is több olyan nick volt aki heti rendszerességgel váltott nevet, kommentelt új vagy alvó régi nickkel. Így hogy ki mit mondott követhetetlen.
Meg még sokk minden egyéb nem közreadandó dolgos vannak itten a háttérban :):):)

LucretiaBorgia 2019.09.05. 15:37:20

@God Harald: Te ??? Dehogy ! te önálló kategória vagy, Hozzád még a kétség se férhet :)

LucretiaBorgia 2019.09.05. 15:41:02

@Egon Estragon: Téged meg nem buktathattalak le, jó ember ! De te is azonosítva vagy az eredeti identitásoddal. Tiszta vagy. :)

LucretiaBorgia 2019.09.05. 15:45:36

@úgymond olvasó mmkk: Ja, igen. De azzal nem kell törődni, tuggyuk mijért :):):)
Különben is mindenkit én irányítok. Wombi szavaival élve - örökre megjegyeztem - én megkerülhetetlen blog celeb vagyok :):):)
Te csak ne aggódj a zidentitásod miatt :):):)
Olvass picit, az megnyugtat, vagy kicsit rendszabályozd meg a vadakat terelő juhászt :):):)

LucretiaBorgia 2019.09.05. 15:46:44

@Daenerys Targaryen: Most van új poszt, sok képpel, hogy ne a rémfejet kelljen látnod, amikor megtisztelsz kitüntető figyelmeddel :):):)

God Harald 2019.09.05. 15:58:08

@LucretiaBorgia: kedves vagy! De az az igazság, hogy egy egyszerű, hétköznapi átlagfazon vagyok. Tizenkettő egy tucat típus:)

2019.09.05. 16:20:28

@LucretiaBorgia: ó ez nagyon kedves tőled. Köszönöm. Megyek olvasni.

LucretiaBorgia 2019.09.05. 19:39:03

@God Harald: Naaaa...
Etess mást, écssapa! Az nem így néz ki, még szóban se:)
Van némi nemi tapasztalatom..

LucretiaBorgia 2019.09.05. 19:40:54

Némi nemű tapasztalatom..
Átkozott elütések..:):):)
Elvesztettem a karmaimat, újra tanulok irni:)

God Harald 2019.09.05. 20:07:59

@LucretiaBorgia: :)))
Néha a joginák is tévednek! A beszéd az más. Munkahelyen is, mikor elkezdik a szokásos udvariassági köröket, főleg a főnökeim, rövidre zárom: egyszerű rabszolga vagyok, beszélő szerszám! Mondjuk nekik olyankor hátsó szándékaik vannak:))
Te viszont egyszerűen egy finomlelkű kedves kis virágszál vagy.
Karmok nélkül védtelen vagy?:) Akkor ma beszoríthattak volna a sarokba egy kis gyömöszölésre!!!

úgymond olvasó mmkk 2019.09.05. 20:47:30

@LucretiaBorgia: te magad vagy az illuminátus :)))) a vadakat terelő juhász megkapja a magáét, ha alkalmas állapotban vagyok. a csütörtök nem az alkalmas nap :))))))

LucretiaBorgia 2019.09.05. 20:58:44

@úgymond olvasó mmkk: Jó, jó...nem sürgetlek, akkor kell csinálni amikor érzed késztetés:):):)
Nem kellett volna lelepnezned! De most már mindegy...úgy is kiderült volna:):):)

LucretiaBorgia 2019.09.05. 21:08:34

@God Harald: Már ettem, mondom..
Gyömöszölés? Engem? Mituuuuuuu
:)
Ugyan a kéretlen gyömöszölőt felnyársalom a kihegyezett szempilláimra:):)
A karmok csak a kisegítő eszközök.
És akkor még mesélhetnék a fojtószorításomról...

LucretiaBorgia 2019.09.06. 08:53:02

@Egon Estragon: Jajj, a zizi :):):)
Hogy én azt, hogy szerettem...
Epres meg vaníliás..

2019.10.08. 13:41:49

@LucretiaBorgia: ez kérlek szépen egy ugróhivatkozás. A szövegre rákattintva egy új, másik weblap jön be.
Ezen meg egy (talán) téged is érdeklő cikk található.
Ha mégsem tetszik, akkor ugord át. Tudod: ugróhivatkozás :-)
süti beállítások módosítása