Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Így nem lettem szaúdi hercegné!
2019. február 20. írta: LucretiaBorgia

Így nem lettem szaúdi hercegné!

Testközelben az arab herceggel - megtörtént eset

people-3104637_960_720.jpg

Történik 2017. augusztus 22. napján, cc. 14.17.26 órakor. Helyszín: Kefalónia szigete, Lassi település legpuccosabb strandja (van rendes fából készült napágy, ami nem süppedős műanyag és rendes háncs napernyő, ami alatt nem ugyanúgy égsz, mint a tűző napon, strand fiúk, akik hoznak enni-inni, egyebekben csak sima görög-lájk strand). 

Fekszem a napágyon hason és olvasok. Kellemes, szolid 40 fok. Az egész strand bágyadtan hever a hullámzó, lüktető hőségben. Már aki nem az a vízben hancúrozik és visong. Minden teljesen átlagos/nak tűnik….

Míg nem mintha csökkenne a zaj és fél szemem sarkából látom, hogy a strand egyik fele csontra kiürült, pedig 10 perce még ott visítoztak a kis kölkök, pörkölődtek a népek a grillágyon. Felülök. Már mindenki ül és a kiürült strand felet bámulja. Csatlakozok.

8 sorban 15 napernyő/2 napágy a terület, amiből az első 2 sor gyönyörű, sötétzöld, hatalmas fürdőlepedővel leterítve, rajta hímzett logó, KINGDOM 5KR, alatta arab írás. Temérdek lenszínű egyenruhás (csinos rövid ujjú felső, blúz/ing és térdig érő sort) fiatal fiú és lány tüsténkedik, intézkedik, rohangál. Körülöttem találgatás, minden nyelven, egymást kérdezgetjük, hogy mi a fene történik ?

Elkapom az egyik strandfiút – ők is rohangálnak kis asztalokkal, jeges vödrökkel, miegymással - és megkérdezem, hogy mi történik. Mondja egy „rics gáj” érkezik, valami jachtról és lefoglalta a fél strandot. Felállították (a len-ruhás-had) az embereket és mindenkinek 100 eurót adtak, bocsánatot kértek, de elhajtották a népet. Gyorsan ment, szemmel láthatóan senki sem sértődött meg. A francba, hogy nem a másik oldalon feküdtünk. Gondoltam akkor még.

Még több ember érkezik. Egytől egyig törékeny testalkatú kétméteres úriember, embertelen sok és nagy dobozt cipelnek. Mit ád Isten (vagy Allah, hogy spoilerezzek), mivel későn érkeztünk a T-napi kötelező főlésre, csak a két strand felet elválasztó ösvény mellett kaptunk helyet, így az egész heppening tőlem pár méterre zajlik. Hűtőládák, játékos ládák és egyéb buzi nagy zárt (???) ládák érkeznek. Fegyver nem látható senkinél. Mondjuk ez nem jelenti azt, hogy nem volt a környéken egy tucat csőre töltött, nagyítós puskás mesterlövész, ugye. Plusz vagy 10 drón (azokat hogy rühellem).

Már félórája forog a mozi, amikor megérkezik a gazdag arab pléh boj – aminek gondoltam – még vagy 10 ember, egyszerű strandcuccban, az egész kompániából, úgy 50 emberből kb. 5 látszik arabnak mindösszesen. 

Éssss mossssst ! Ezen emberekkel körülvéve megérkezik Ő, már jól kivehető. Kb. 170 magas vékonyalkatú 60-as, arab férfi, egy szál (átlátszó, béleletlen !!!) fehér fürdőgátyóban, hatalmas napszemüvegben. Leül az első napágyra, elé tesznek egy színezüst (nem ellenőriztem, de a későbbiek tükrében még jó, ha ezüst volt és nem platina) lavoárt, édesvizet töltenek bele. Mellette, egy ággyal odább egy idős arab úr fekszik, mellette áll két „intéző/titkár”, akik szempillantásra odaugranak az Ő-höz. Az egyik ember kezeiben úgy 6 darab okos teló, 5 percenként jön megy, és nyújtja a megfelelő telefont, szó szinte el se hangzik. Egy hostess hölgy a jeges vederből kb. 20 féle üdítőt kínál Ő-nek, egyet laza nonsalanszal kivesz, beleiszik, leteszi. Jégágyon apró cikk dinnyét kínál neki az egyik titkár/intéző, elveszi, beleharap egyet, visszateszi. Majd tükörfényes tálcán 10 apró szendvicset kínálnak neki, nem kér. Egyszer csak feláll, ugrik a siserehad, beleértve a törékeny fiúcskákat és kb. 15-en, ki, ahogy van bemegy a tengerbe, kb. derékig, Ő telefonál a vízben állva, majd 5 perc múlva mindenki ki a vízből. Ő megmossa lábát az ezüst lavoárban.

A strand megmaradt része tökéletes összhangban igazítja a fejét az épp szükséges szögbe, hogy maradéktalanul megfigyelhesse az eseményeket. Vezényszóra se mehetne jobban.

Ő nemsoká távozik, utána még egy órát pakol, sertepertél az e célból hátrahagyott személyzet. 

„Ő”

arabian-1454009_960_720.png

Másnap megkérdem a strandfiút, hogy mégis ki volt a rics gáj, csak tudja. Annyit mond, hogy üssem be az okos telómon a gugliba, hogy „Talal”. Beütöm. És tádáám. Talal al-Valid, szaúd-arábiai herceg, a királyi család tagja, a világ 100 leggazdagabb emberében benne van. Mivel a vagyona nagysága ugye nem hitelesíthető, csak becslés alapján ítélhető meg, a 26. és 64. hely közöttre lehet kalibrálni. A KINGDOM 5 KR a 86 méter hosszú jachtja, a világ 54. legnagyobbja, Trumptól vette. (De már épül egy 173 méteres neki, mert az 54. hely a veszteseknek való.) Vagyona, a becslések szélsőértékei között 18 és 32 milliárd dollárra tehető (Részletek alább a linkelt cikkekben.)

Övé a legnagyobb AIRBUS, benne aranyozott trón, többek között.

Megrögzött telefonáló. Egyszerre több, különböző körökkel történő kapcsolattartásra szolgáló okos telefonja van. Ebből egy csak arra szolgál, hogy Rupert Murdoch-kal beszéljen, sms-ezzen, a nap bármely szakában.

Felvilágosult, jótékonykodik. Az egész vagyonát pár éve a nincstelenek segítésére, a nők jogaiért való küzdelemre, és a kultúrák közelítésének segítésére ajánlotta. Valamilyen ütemezésben, a jövőben. Sok nőt foglalkoztat és buzdítja őket, hogy a munkában ne hordjanak kendőt. Ami az arab világban forradalmi gondolat, teszem hozzá. Szeret elvegyülni is. Mielőtt ezt Kefalónián tette volna egy köz-strandon, augusztus 17-én Antalyában bicajozott az utcán, csak úgy.

Ja, és egyszerre csak 1 felesége volt, igaz abból már 3. És OV kitüntette. Az én emberem ! A sors vezérelte utamba.

Röviden. 

A fiaskó 

T-napon, körülbelül a történések félidejében, már nem bírtam tovább a hőséget és elszántam magam, hogy bemegyek a tengerbe hűsölni, szigorúan a matracommal. Na igen ám, de a levezető ösvény pont a herceg mellett vezetett el, alig több mint egy méter szélesen. A matracommal tehát keresztbe nem fértem el, így próbáltam a tőlem tehető legkecsesebben, lazábban eloldalazni a herceg mellett, úgyhogy hozzá ne érjek (akkor még csak pléh bojnak gondoltam). Megkezdtem a manőver végrehajtását, magam mellett a matraccal, tangás fenékkel a herceg felé, nehogy leüssem a matraccal. Egész jól ment volna, ha a jó ember – mert az arab herceg is férfi – nem hagyja szanaszéjjel a hercegi strand mokaszinját, amiben én elbuktam. Hasra estem, elterültem, rá a matracra. Borzalom. És ebben nem volt semmi elegáns, légies vagy kecses. Gyorsan feltápászkodtam, kétségbe esve fedve a felül semmi dresszbe nem bujtatott bájaimat a matraccal. Mert mégis csak arab férfi, még ha átlátszó fürdőnaciban is van. A tápászkodás menetében, más út nem lévén, térdelésből feltoltam a tangás popóm egyenesen az orra irányába, tőle párcentire, majd  felnyaláboltam a matracot erősen szorítva magamhoz és berongyoltam a vízbe, mintha üldöznének. Percekig tempóztam, hogy távolodjak esetleges üldözőimtől, de nem történt semmi. Az eset nem vont maga után megtorlást. Már úgy értem, utóbb annak tudatában, hogy 10 centire voltam a világ egyik leggazdagabb hercegétől, körülvéve vagy 15 testőrrel. Egy se ugrott, hogy odább penderítsen. Pedig akár a tangámba is rejthettem volna valamilyen gyilkos, Bond kütyüt. Ezt a vigyázatlan magatartást a mai napi nem értem. 

Epilógus 

Csak vártam, csak vártam és vártam, hogy ezután a csodás találkozás után, ami nyilván a hercegemben is mély nyomokat hagyott, megjelenjen az egyik platina burkolatú rojsz-rojsz és benne Ő, épp csak egy jelzés értékű apró figyelmességgel, pl. egy smaragd nyakékkel…, de semmi. Hiszen ez a Talal-kozás nem lehetett véletlen ! Teltek a hónapok és szívemben kihunyóban a remény.

Ám ekkor, szörnyű felfedezésre jutottam ! Jelen sorok írása előtt nosztalgiából felelevenítettem a hercegemmel kapcsolatos ismereteimet és mit lááátoook ?!

Még 2017 novemberében bebörtönözték és csak a vagyona 70 %-ának átengedése fejében engedték volna szabadon (szaúdi Trónok harca), de ő nem engedett. Egy évig raboskodott.

Hát ezért maradhatott el a leány kérés. Biztos a palotám sincs még készen, úgy ahogy méltó lenne hozzám.

Úgy hogy várok szépen tovább ! Várt lány várat (mutatis mutandis palotát, de ne kukacoskodjunk) nyer. 

Habááár, talán mégse akarnék szaúdi hercegné lenni…

Mit ér a Prada meg a Gucci, ha csak egyik szobából a másikba viselhetném....

 

LucretiaBorgia

 

Cikkek:

http://www.blikk.hu/aktualis/kulfold/igy-nyaral-egy-igazi-herceg/76wgh6r

https://index.hu/kulfold/2015/07/02/szaud-arabia_herceg_penz_adomany_gazdagsag/

http://www.hetek.hu/uzlet/201507/jotekony_herceg_vagy_kepmutato_milliardos

https://www.portfolio.hu/gazdasag/inkabb-bortonbe-megy-minthogy-hagyna-magat-kisemmizni-a-szaudi-herceg.273615.html

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr3614636366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.02.20. 08:33:25

"Mit ér a Prada meg a Gucci, ha csak egyik szobából a másikba viselhetném...."

Jó... de az egyik szoba az egyik kontinensen van.. a másik meg egy másikon..

Dubajos Borcsa... volt magának valami arabozós ügye...

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.02.20. 08:54:18

Azért az úgy elképzeltem, hogy a törékeny fiúcska testőrök lezúznak egy pillanat alatt, és megmotoznak fegyvernek látszó tárgy után a tangádban :D

2019.02.20. 09:15:23

@Szőkenőő: "úgy elképzeltem".... nedves lett a bugyi, mi? Vagy még mindig csak az orrod folyik?

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.02.20. 09:16:09

@Womb Raider: nem folyik már szerencsére.....az orrom ;)

LucretiaBorgia 2019.02.20. 09:43:31

@Womb Raider: Nem vettek be a buliba, mert testplasztik tartalmam elégtelen volt, konkrétan 0.
Amúgy meg disztingváljunk, más a dubajozás és más a hercegnéség. Pár 0 nulla a különbség.

LucretiaBorgia 2019.02.20. 09:46:32

@Womb Raider: Háááát....azért csak ritkán.
Olvastad Jean Sasson könyveit ?

God Harald 2019.02.20. 09:47:36

@LucretiaBorgia: romantikus környék. Majdnem halálosan beleszerettem! :-)

2019.02.20. 10:10:07

@LucretiaBorgia: Ááá... én csak Vidal Sassoon plakátjait szoktam nézegetni a fodrásznál...az számít?Amúgy tök klafák, ajánlom neked is!
;)

"Amúgy meg disztingváljunk, más a dubajozás és más a hercegnéség. "
Össze lehet kapcsolni a hasznosat a kellemessel.. csak ne halogasd, sok a jelentkező:
www.dcd.gov.ae/portal/en/h-h-sheikh-hamdan-bin-mohammed-bin-rashid-almaktoum-inaugurates-gitex-2018.jsp

azé' egy teve mán csak nem ellenfél egy feketeöves aranytangásnak:
amp.businessinsider.com/images/58de1de4dd089500628b4749-960-720.png

2019.02.20. 10:12:24

@God Harald: "romantikus környék. "

..és kicsit délebbre, mindjárt a szomszédban ott van Zakinthosz..

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.02.20. 10:18:09

@LucretiaBorgia:
Én olvastam, tetszett is.
Az egyik könyvben főleg, mikor a szaudi herceg odaad a feleségének egy platina american express kártyát félmillió dollárral, hogy vegyen ajit a családnak, meg magának. És ha esetleg komolyabbra vágyna, mint pl gyémánt ékszerek, akkor azt majd kifizeti a könyvelője.
Nagyon büszke volt magára a hercegnő, hogy mennyi mindent vett, és csak 450 ezer dolcsit költött :D
De csak olvasva tetszett, örülök, hogy nőként nem oda születtem.

LucretiaBorgia 2019.02.20. 10:28:13

@Womb Raider: Voltam ott is. Az inkább bulizós és zajos. És fele olyan szép sincs a tengerpartja. Igaz 20x több taverna, bár, mulató van, így a korosztály 20+, az állampolgárság brit. Borzalom mit művelnek.
Kefalónia visszafogott, nyugis és karibi a tengerpartja a legtöbb helyen.

LucretiaBorgia 2019.02.20. 10:31:35

@Szőkenőő: Nekem is tetszett, de tényleg borzalom ott nőnek lenni. Az meg van, amikor az egyik rokon vagy barinő meglép a szerelmével, mert nem akar a 60 éves pedofil kéjenc felesége lenni. Megszöknek. Utánuk megy a család és megölik a fiút, a lányt pedig örökös szobafogságra ítélik. Hál istennek sikerül éhen halasztani magát miután megtébolyul.

LucretiaBorgia 2019.02.20. 10:34:35

@Szőkenőő: Igen, az egy gyönyörű rész :):):) megkönnyeztem.
Persze a repülőn Európa fele levehették a csadort, visszafele meg fel, rája a prádára, guccsira, meg vuttyonra :)
Igaz, a birkin tatyót azt csadorhoz is viselhették :(:(:(

LucretiaBorgia 2019.02.20. 10:36:21

@Womb Raider: Figyelmes olvasás ? Egy o-val, Sasson, nem Sassoon. Picit elkeveredtél :):):)

God Harald 2019.02.20. 10:40:12

@LucretiaBorgia: a mediterrán medence azon része beégett az emlékezetembe, amíg élek. Hogy stílusosan fogalmazzak, azóta vagyok reneszánsz ember. Szó szerint!:-)

2019.02.20. 11:34:04

@LucretiaBorgia: Kefalónia öreges :P punnyadós.. ha lenne egy bazi melegvizes medencéje, az összes vendég abban ülne.. és tapló oroszból is akad bőven.. de kétségtelenül szép a part. Azé' Navaggio világbajnok. (Leonárdió II Cárpióval itt nem találkoztam)És,ha nem főszezonban mész, még el is férsz. éés azért szeptember végéig jó meleg a víz.. akinek ez kritérium.
Igazából a kettő együtt az igazi..

2019.02.20. 13:26:59

@Szőkenőő: "Az egyik könyvben főleg, mikor a szaudi herceg odaad a feleségének egy platina american express kártyát félmillió dollárral,"
Pfff... naccucc.. nálunk elég hívni a Providentet..

LucretiaBorgia 2019.02.20. 14:57:02

@Womb Raider: Kinőttem már a dizsimuzsiból :):), pihenni, aludni szeretek nyaraláskor, mérsékelt zsivaj mellett.
Di Caprio a Maya öbölben volt, Thaiföldön...khmmm, a Part c. filmben.
A Navaggio öbölben Nicholas Cage volt a Corelli kapitány mandolinjában...khmm.

De van azonosság: ami szép, az nem mindig jó, és ez igaz mindkettőre.
Én minkét helyen voltam, és a part nem homokos, hanem kavicsszilánkos, nem lehet mezítláb se elviselni.
Látványnak szép, de fürdeni nem javallom, mert olyan mint Thaiföldön a Maya, azonnal mély víz. Bemenni csak, csak, mert elrudod magad és úszol. De kifele hassal tudtam csak partra vergődni, a hasam meg úgy nézett ki, mintha medvével viaskodtam volna, összevissza volt karmolva a hasam és a tenyerem.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.02.20. 15:49:04

Bírom a tipikus "Borcsás" szófordulatokat. Élvezetes írás, ezt még akartam mondani ;)

A blikkes nyaralós cikkben 34 évesnek írják a herceget, neki jár a mínusz 30 év? :D Azért szerencse, hogy szeret elvegyülni :))))
Azért Borcsa, ha mégis jönne a béleletlen gatyójú hercegtől a fél pár aranycipellő próbálásra, kérlek említs meg neki engem is, mint olyan személyt, aki szívesen vesz fogad millácskát az adományra szánt összegéből :)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.02.20. 15:59:28

@Womb Raider:
És akkor a Mastercardról még említést se tettük, ami ott van minden másra :)

LucretiaBorgia 2019.02.20. 16:53:29

@Szőkenőő: Fel veszlek az udvartartásomba költészeti szakreferensnek és bankkártya menedzsernek. Így megfelel ?

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.02.20. 17:36:31

@LucretiaBorgia: tökk életes :D
Saját béleletlen gatyós kártyahordozót is kérek hozzá ;

God Harald 2019.02.20. 18:52:26

@LucretiaBorgia: röviden bankkártya költészeti koefficiensnek:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.02.20. 19:38:53

@LucretiaBorgia:

Tevehátra ültetném az összes sejket és menjenek a sivatagnak, egy fila táskányi cumót vihetnek magukkal azt gyí.
Nem tudnak mit kezdeni a pénzükkel ezek a kecskékkel kekszelők.

LucretiaBorgia 2019.02.21. 07:38:59

@szociál: Ízlesek és kulturák ....
Nálunk szegény malackákkal malackodók vannak. Boaaaaaa:(:(:(

2019.02.21. 08:01:34

@LucretiaBorgia: "Di Caprio a Maya öbölben volt,"

Tudom... de én konkrétan Dikk Aprióval szerettem volna nemtalálkozni.
Kalitka Mikivel meg netalálkozz te! Brrrr... a hideg is kirázott, ahogy rá gondoltam...

2019.02.21. 08:02:23

Na..de mit tehet a sejk, aki mit se' sejt?

LucretiaBorgia 2019.02.22. 13:53:28

@Womb Raider: Ott a pont ! :):):) Mutatis mutandis arab herceget.

ecetesepe 2019.06.25. 15:29:58

...még mindig nem jelentkezett ez a halal? ... izé... talal? Lehet nem tudja a számodat. Erre gondoltál már? Vagy hogy elé kell írni, hogy +36 ...
Vagy a tangából azé kiesett a névjegykártyád? Mert akkor tényleg egy rohadt ez a pasi....

ecetesepe 2019.06.26. 12:34:11

@Womb Raider: természetesen! Mi másra? ;)
süti beállítások módosítása