Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
(M)Orális erőszak
2018. december 03. írta: LucretiaBorgia

(M)Orális erőszak

Zöldkapszula sorozat I. rész

Előszó: Egy bizonyos jelenség elérte az ingerküszöbömet és beindította a küldetéstudatomat. A Zöldkapszula annak szimbóluma, hogy a Mátrix kék és piros kapszula választási lehetőségei mellé most már kívántatik egy alternatív kapszula, pont félúton a kettő között. Ebben a sorozatban arra teszek kísérletet, hogy bemutassam a két oldalt és kérdéseket tegyek fel. Válaszok egyelőre nincsenek, nem érett még meg a helyzet rá. A Nők és Férfiak között kibontakozó háború a téma. Lépésről lépésre szándékozom kibontani a jelenséggel kapcsolatos gondolataimat. Jelen, első poszt a felütés. Mert a metoo nem lerágott csont, hanem egy kövér cupák, amiből épp csak egy pár harapás hiányzik. Az utórengései talán még veszélyesebbek, mint maga a robbanás. Alattomosak, itt ott ütik fel a fejüket és újabb rengéseket indukálnak, amelyek random összeadódva már meglévő kisebb rengésekkel, hatalmas és kiszámíthatatlan katasztrófához vezethetnek. 

Alapelvek: Tiszta fogalmak használata mert csak, annak mentén lehet érvelni. A pártosság és a habzó száj teljes mellőzése. Az agresszió és erőszak teljes kizárása. Az általánosítás alkalmazásának szigorú célhoz kötöttsége. Távolságtartás a sértett és indulatos ítélkezéstől.

zkapsz.jpg

Mi az erőszak nagyjából általános fogalma ? Az a magatartás, amivel valakit az akarata ellenére kényszerítek valaminek a megtételére vagy meg nem tételére, beleértve azt is amikor egy személy, akár önhibájából, akár külső körülmény hatására került olyan állapotba, hogy nem képes akaratát kinyilvánítani és én ebben az állapotban teszek vele valamit (ide nem értve a segítségnyújtást, természetesen). Az erőszak lehet akarathajlító vagy akarattörő. Az akarat hajlítás jellemzően a fenyegetés vagy zsarolás, az akarat törés pedig jellemzően a fizikai erőszak, védekezés képtelenné tétel, fizikai bántalmazás.

Mi a nemi erőszak ? A másik személy nemi aktusra kényszerítése erőszakkal vagy védekezésképtelen állapotának erre történő kihasználása. Elvileg bármely nem sérelmére elkövethető (nem a változatos állami szabályozásokat veszem alapul, hanem az abból megállapítható közös nevezőt, de erre még kitérek, egyenlőre kéretik nem belekötni), mégis fizikai adottságokra tekintettel jellemzően férfi követi el nő sérelmére. Mivel büntetőjogi (és morális, pszichikai következményeken túl) nem azt tekinthető erőszaknak, amit valaki szubjektíve annak él meg, hanem az, ami a szankcionált definíciót kimeríti. Példával illusztrálva, ha rám üvöltenek, hogy húzz innen te rohadt ribanc, az nem erőszak, de ha közben a gyerekem nyakához kést tartanak akkor az az, akarat hajlító erőszak. Az is rögzítendő, hogy az esetek elenyésző számában van objektív bizonyíték (legfeljebb az igazoló orvosi jelentés, ha az áldozat elmegy azonnal orvoshoz), ezer körülmény vizsgálandó a kétes esetekben, a legtöbb eset kétes. 

És akkor a sztori, az Asia Argento sztori, a kezdetek, ami már azelőtt kiütötte a biztosítékot nálam, hogy kiderült volna, hogy szexelt egy sorozata béli kiskorúval, a sorozatban ő volt a vezető színésznő. (Ide egy infó kívánkozik, a kiskorú, kb. 14-18 év alatti, ipso iure védekezésképtelen, hívják ezt beleegyezési határnak is.)

A.A. azt állította, hogy H.W. orálisan megerőszakolta. Felajánlotta, hogy megmasszírozza és felhívta a szállodai szobájába. Majd orálisan kényeztetni kezdte, amire a színésznő állítása szerint nemet mondott, de valahogy ott maradt a szobában. A.A. nem állította, hogy megkötözték vagy bántalmazták vagy leitatták, bedrogozták volna. H.W. ígért egy szerepet, amit utóbb A.A. nem kapott meg. 

Mi vaaannnn ? Orális erőszak ? Azt, hogy lehet csinálni, ebben az esetben ? A nő, ha tényleg nem akarja, használva a kezét lábát az éppen lentebb ügyködő pasit eltaszíthatja, megütheti, lerúghatja, sikíthat, vergődhet, hogy kifejezze, hogy ezt már nem akarja és mivel mozgásában nem korlátozott elmehet a helyszínről. De nem, csak nemet mondott. Majd szépen tűrte, hogy a pasi folytassa. Az sincs kizárva, hogy élvezte. Azért felnőttek vagyunk, nehezen tudom elképzelni, hogyha rendesen izgatnak egy nőt orálisan, nem élvezi, még ha nem is álmai pasijától kapja. Na és a „felhívta a szobájába, hogy megmasszírozza” ? Krisztusom, egy felnőtt nő ezt nem érti ? Mit gondolt, amikor a producere ezt mondta ? Nem kell színésznőnek lenni, ha egy férfi felhív egy bármire a szállodai szobájába, lakásába, az szex ajánlat. A nő, meg ha nem értelmi fogyatékos, akkor megérti. ÉS, mielőtt repülnének a kések: természetesen lehet nemet mondani, meggondolni magunkat, bármi okból és azt ki kell fejezni, szóval, tettel. Úgy, ahogy írtam. Ha férfi ennek ellenére fizikailag megakadályoz abban, hogy kivonjam magam az aktusból, akkor az már erőszak. Perverzió. Mert ebben az esetben a szex lényege az, hogy erőszak árán, de megtörténjen.

stop-1715720_960_720.png

Aztán odáig jutunk, hogy a térd megfogása erőszak. Hát van keze a nőnek, nem ? Söpörje le azt a férfi kezet, akár adjon egy figyelmeztető pofont, jelezzen. Nőjünk már fel ! Ha meg tűrünk valamit és utóbb ezért frusztráltak vagyunk, bosszút állunk, az sem erőszak, hanem szemétség.

Majd a másik kedvencem: egy rádió műsorban egy fájdalmas sztorit mesél egy nő, aki hátul (HÁTUL !) kivágott blúzban van, sír is. A műsorvezető férfi is megkönnyezi és futólag átöleli a nőt, az ölelés technikai kivitelezése közben óhatatlanul hozzáér a nő hátának bőréhez. A nő nem tiltakozik. Majd később rájön, hogy zaklatták. Krisztusom ! Ha jól emlékszem ki is rúgták szerencsétlen pasit. 

És akkor robban a taposó akna. Kiderül, hogy A.A. is szexelt egy 17 éves fiúval, akinél jóval idősebb volt, és mivel ő volt a sorozat női főszereplője, kimondatlanul hatalma volt felette. Ez a kor Amerikában a beleegyezési korhatár alatt van, ergo automatikusan erőszak. Puffogjon a frázis: a világon minden a szexről szól, kivéve a szexet, mert az a hatalomról. Igen, lehet. A hatalom az élet minden területén a férfiaknál van, ergo ők tudnak visszaélni ezzel, azonban lássuk meg, egy nő épp úgy megteszi, ha teheti. De nem minden nő és nem is minden férfi él vissza a hatalmával, ez személyiség függő.

Ide kívánkozik egy provokatív kérdés: Vajon, ha egy nő se adja meg H.W-nek a szex-szolgáltatást, tudott volna bármivel visszaélni, zaklatni, erőszakolni ? Az már csak hab a tortán, hogy minden érintett elmondta, hogy hallott arról az „esemény” előtt, hogy H.W. hogyan viselkedik a nőkkel. Akkor miért ment szobára ? Azzal együtt, hogy ha fel is ment és nemet mondott és megerőszakolták, fizikai erőszakra gondolok, akkor az bűncselekmény. Az nem erőszak, még akarathajlító se, hogy kellett a szerep és lefeküdtem egy undorító pasival érte. Majd még meg se kaptam. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nő vagyok. Füttyögettek is utánam. Fékezett mellettem kocsi és kiszólt a pasi sofőr, hogy aztaa de jó segged van.  Aszfaltozó melós megkérdezte, hogy leszopnám-e ? Mondtam, sajna nem érek rá sietek. Röhögtek. Én is. Egy másik aztán azt mondta, bocs hölgyem csak azt akarta mondani ez a f@sz, hogy Ön nagyon csinos. Mentem utamra. És igen volt, hogy a főnököm kikezdett velem. Világosan elutasítottam. (Amúgy ez jó sztori, mert a saját fegyverét fordítottam ellene.) Nem vagyok cukorból. 

Ennyi. És most a véleményem. A férfi férfi, a nő nő, két különböző gender. És még akkor is az marad, ha egyszer a tehetsége és tudása (nem szexuális szolgáltatása) alapján mind a gazdasági mind a politikai hatalomból egyenlő esélyekkel (nem feltétlenül és automatikusan egyenlően, de akár) fog részesedni a nő is. De ez és ennek hatása a nemek háborújára, egy másik poszt témája.

play-2307717_960_720.jpg

Kéretik meghagyni a játékteret. Nem kell, szabad a jogalkotásnak olyan területen szabályozni, amit a mindenkori gender játékszabályok rendeznek. Végül úgy megvédik a jogainkat, hogy tönkreteszik a társadalmi életünket.

 

Nea

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr6514415286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 09:50:42

Előrébb hozott kiadás. Vitéz helyett Első ! Ő volt a Múzsa.

Untermensch4 2018.12.03. 12:15:39

@LucretiaBorgia: Jó poszt, kár hogy a rögeszmések nehezen tudják majd feldolgozni a tartalmat (pedig frankón kerek egész lett).

Ha esetleg azt gondoltad hogy "egyértelmű utalás" volt (nem szexuális értelemben) akkor nem, nem volt az. Ha kicsit kapkodósabb lennék vagy nem felejtettem volna el szabadságra menni (de tényleg) akkor véletlenül dekonspiráltam volna szegényt és akkor most mi lenne? Figyelmeztetni kellett volna hogy nem csak h.e.e.r. hanem u.b. is vagyok... :)

Meg hatásvadász is. Már nagyon várom amikor majd eljő a poén pirulásja... izé pillanata. :D

( - fortyogott vigyorogva az udvari bolond... )

2018.12.03. 12:21:29

Az első éjszaka joga, modern értelmezésben.. nyilván nem fizikai erőszakról van szó, hanem a hatalommal való visszaélésről. Persze, mindenki mondhatja , hogy nem kötelező filmezni..

2018.12.03. 12:29:52

@Untermensch4: "Jó poszt, kár hogy a rögeszmések nehezen tudják majd feldolgozni a tartalmat "

Én meg várom az erkölcsi piedesztáljaikról köveket hajigálókat.. mert mennyire jó is ítélkezni, főleg, ha nem is ismerünk pontosan minden körülményt.. a lényeg: egy kicsit jobbnak, többnek mutathatjuk magunkat ezeknél a szerencsétleneknél.

2018.12.03. 12:33:04

Jó a poszt, értelmes, korrekt, kiegynsúlyozott vélemény. Számomra kerek az egész. Ehhez képest már csak a szélsőségek vannak.
Csak azt tudnám hozzátenni, hogy különlegesen békés időszaka ez Európának, hogy nincsenek háborúk. emiatt a férfiak elgyengültek, feminizálódtak.
És csak emiatt lesznek az ilyen weinstein féle esetek hírek.
Mert amikor az előrenyomuló front összes katonája megerőszakolja a falu nő lakosságát és még örüljenek hogy nem ölik meg őket.
És ez nem relativizálás, hanem a vérvalóság. Mi egy különleges buborékban ülünk itt európában. És a buborékok ki szoktak pukkadni.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 13:02:08

@Untermensch4: Dekódolnád magad ! többszöri olvasásra sem ment a megfejtés. Lehet másnak se. Hétfő van.. :):):)

LucretiaBorgia 2018.12.03. 13:06:47

@Árva Lányhaj: Örülök, ha tetszett. És itt mutatnék rá a bevezetőben írottakra: ez a Felütés. Az első rész. Egyenlőre kb. 8 továbbihoz van vázlat. Nem állok meg. Szépen aprólékosan fogom kigubancolni a csomót, hogy megelőzzem a kettévágást.
Nem biztos, hogy mindegyik tetszeni fog...
De lekötöztem magam egy cölöphöz és bevettem a zöld kapszulát, hogy mindvégig középen tudjak maradni.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 13:08:05

@Womb Raider: Türelem ! mindenre sor kerül, lásd, amit Tihinek (árva lányhaj) írtam.

2018.12.03. 13:23:03

@LucretiaBorgia: "Ide kívánkozik egy provokatív kérdés: Vajon, ha egy nő se adja meg H.W-nek a szex-szolgáltatást, tudott volna bármivel visszaélni, zaklatni, erőszakolni ?"

Azt azért te is pontosan tudod, hogy H.W. sem volt megkerülhető az iparágban, ahogy sok más producer sem. Mel Gibson (régebben Marlon Brando) szóvá is kritikával illette őket és hatalmas árat fizettek mindketten.

Ezzel paárhuzamba állítani ezt: "Nő vagyok. Füttyögettek is utánam. Fékezett mellettem kocsi és kiszólt a pasi sofőr, hogy aztaa de jó segged van. Aszfaltozó melós megkérdezte, hogy leszopnám-e ? Mondtam, sajna nem érek rá sietek. Röhögtek. Én is. Egy másik aztán azt mondta, bocs hölgyem csak azt akarta mondani ez a f@sz, hogy Ön nagyon csinos. Mentem utamra."

:( Lehet, te másként olvasod, más gondolatokat indukál az írás, de simán össze is lehet olvasni: Mekkora kurva ez a X Y színésznő, de én erkölcsös vagyok, nem szoptam le az aszfaltozó melóst sem!

LucretiaBorgia 2018.12.03. 13:29:03

@Womb Raider: Jézus, egy hogy jött le ? Elötte ott van, hogy Ennyi. El van különítve. 3x újra olvasva se tudtam így összerakni.
És már bocs, de ha logika, akkor logika: Ha H.W-nek egy nő se fekszik le, akkor bármennyire megkerülhetetlen, szexszolgáltatás nélkül kellett volna szerepet osztania.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 13:33:43

Egy pillanatra visszaveszem vázlatba, találtam egy rossz ragozást !
Köszi Wombi, miattad újra olvastam és észrevettem !

2018.12.03. 14:07:32

@LucretiaBorgia: "És már bocs, de ha logika, akkor logika: Ha H.W-nek egy nő se fekszik le, akkor bármennyire megkerülhetetlen, szexszolgáltatás nélkül kellett volna szerepet osztania."

:)))) Perzse, tényleg ennyire egyszerű. A sok hülye picsa.. hogy miért nem olvasnak ezek szoci blogot.. Tulajdonképp ezek rántották a mocsokba csóri Weinsteint! Ha nem akarják magukat mutogatni a vásznon, akkor nem esik szegény kisértésbe!

"Az nem erőszak, még akarathajlító se, hogy kellett a szerep és lefeküdtem egy undorító pasival érte. Majd még meg se kaptam.

Nő vagyok. Füttyögettek is utánam. Fékezett mellettem kocsi és kiszólt a pasi sofőr, hogy aztaa de jó segged van. Aszfaltozó melós megkérdezte, hogy leszopnám-e ? Mondtam, sajna nem érek rá sietek. Röhögtek. "

Egyértelmű, semmi, de semmi összefüggés nincs a kettő között.. ha van is, akkor az a véletlen játéka..
Már ne is haragudj.. akrámennyire elhiszed magadról, hogy objektív vagy, sosem lehetsz az. Illúzió.. srődinger bordzsája.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 14:17:12

@Womb Raider: Tudod mit ? Húzok oda egy vonalat. Hogy világos legyen, ami sztem igy is az: a füttyögetésnek semmi köze a felette lévőhöz, mert ott van, hogy ennyi, az a rész lezárva, csak azt akartam közölni, hogy ne keverjük a beszólógatást az erőszakkal és a beszólogatást lehet és kell kezelni. Ne érzékenykedjünk már annyira. Pont. Jó lesz így ?
Viszont a csóri H.W. kiolvasása, egyértelmű csúsztatás és szándékos félre magyarázás.

Untermensch4 2018.12.03. 14:21:08

@Womb Raider: "Ha nem akarják magukat mutogatni a vásznon, akkor nem esik szegény kisértésbe!"
Egyik ismerősöm nem ment színművészetire, kérdeztem miért? Színésznőknek elkerülhetetlen a szereposztó dívány.
Így hát elkerülte en bloc... (illetve nem díványosan dolgozott filmesekkel de nem presztízs-hírnév meló). Meg lehet csinálni.
Aki meg qrvának megy ne sírjon ha dugják.

Untermensch4 2018.12.03. 14:22:34

@LucretiaBorgia: Nincs rossz ragozás. Atipikus esetleg :) vagy írói szabadság.

2018.12.03. 14:23:39

@LucretiaBorgia: "Viszont a csóri H.W. kiolvasása, egyértelmű csúsztatás és szándékos félre magyarázás."
Persze.. de hadd engedtessék meg a luxus, hogy amennyiben a posztoló megengednheti magának a kiskaput "Nem úgy értettem" , akkor nekem is legyen egy: Én meg vótam olyan bunkó és ezt olvastam ki belőle..
Egyszer persze eljutunk a nirvánába, ahol nem lehet majd kétértelmű , rébuszokkal színesített posztokat és kommenteket olvasni.
Azé' mennyivel szarabb az építész élete.. ő nem védekezhet azzal, hogy nem gondolta, hogy az egész család kimegy az erkélyre és ezért csak 8-as betonvasat írt elő.. ő csak egy módon gondolhatja: kell a 16-os.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 14:24:01

@Untermensch4: kevertem két kifejezést, erőszakkal árán-t írtam, az árán-t kitöröltem.

2018.12.03. 14:25:20

@Untermensch4: Tiéd volt az első kő... ugye, milyen jó, hogy szeplőtelenként végre van valaki, akinek jól odabaszhatunk egyet!

2018.12.03. 14:26:02

Kedves Nea :) Bármilyen nevet is használsz éppen, én még mindig bírlak, mert alapvetően egy kedves, empatikus embernek tűnsz. Ezért is furcsa számomra, hogy amikor szóba kerül ez a téma, mintha kissé kifordulnál magadból. Merthogy egy fejlett empátiával rendelkező ember valahogy ösztönösen a szarabb helyzetben lévőkkel szokott azonosulni, őket próbálja védeni. Ezzel a témával kapcsolatban viszont te pont az ellenkezőjét teszed. Mintha a már így is túl nagy hatalommal rendelkezők oldalára állnál, őket védenéd, miközben a nekik kiszolgáltatott helyzetben lévőket nemcsak hogy elítéled (ráadásul mint ahogy fentebb már utaltak rá, úgy, hogy te sem rendelkezel elég információval), de még degradálod is őket (pl. sokszor színésznőcskézted már őket). Úgyhogy akaratlanul is felmerül bennem a kérdés, hogy ezt vajon mi váltja ki belőled. Talán régen te is színésznői álmokat kergettél, csak nem jött össze, vagy vmi traumát próbálsz elfojtani?

Na mindegy, ami a posztot illeti:

1. Az emberek különbözőek. Ennek megfelelően stresszhelyzetben is különbözően viselkednek. Van aki lefagy, van aki elfut és van aki visszatámad. Ez ösztönös, nem tudatos, vagyis attól, hogy te az utóbbi csoportba tartozol, nem leszel jobb a többieknél. (Ennek amúgy van irodalma, ha érdekel, olvass utána.)

2. Nem tudom, milyen sorozatra utalsz, amennyire én tudom, a nő még régen játszott egy elég durva témájú filmben, amiben a srác játszotta a kisfiát. Innen ismerik egymást, szóval az eset történtekor nem volt közöttük már munkakapcsolat. (Amúgy az sem igaz, hogy az usa-ban 18 a beleegyezési korhatár. Minden államban más, ahol történt, ott mondjuk pont annyi.) Szóval ha már ítélkezni akarsz, legalább azokkal az infókkal legyél tisztában, amik számunkra is elérhetőek.

2018.12.03. 14:26:57

@Womb Raider: te sem vagy objektiv.
De legalább szórakoztató a szubjektivitás.

Amúgy az "erőszak" akkor merült fel amikor nem kapta meg az ellenértéket: nem kapott filmszerepet. Hahaha

- Hölgyem ez a százdolláros hamis!
- Akkor engem megerőszakoltak!
/régi vicc/

2018.12.03. 14:32:23

@Árva Lányhaj: " te sem vagy objektiv.
De legalább szórakoztató a szubjektivitás."

Talán pont emiatt nem írok erkölcsi dörgedelmeket szakmányban... persze ha az embert elkapja a gépszíj, ráérez az önkéntes mérvadás szépségére.

Persze , a vicc nagyon frappáns, de az kevésbé, hogy az összes esetet (meg amikről ugye nem is hallottunk) sikerül egy megoldás alá besorolni: tessék adni magunkra és az erkölcseinkre!!!

...és tudod még mi jutott ebben a pillanatban az eszembe? (Mielőtt Beverneky megemlítené..) Az Ember, Aki Soha Nem Hazudott! Én készséggel el is hiszem most már...

2018.12.03. 14:42:53

@Womb Raider:
"szóvá is kritikával illette őket"
Lassan csak kibujik a szog a zsakbol.

2018.12.03. 14:44:18

@Womb Raider: ki nem hazudott soha?

Ezek az erőszak történetek mindig két ember között történnek és oda-vissza hatalmas a csábitás a hazudozásra.
És végre számoljunk le a férfi-gonosz, a nő-áldozat c. szánalmas hazugsággal.

2018.12.03. 14:44:34

@Konni: Mármint? Volt szög a zsákban?

LucretiaBorgia 2018.12.03. 14:46:18

@Sally and Billy: Isten hozott, Sally ! Ha van türelmed, kérlek várj még. A hatalom és visszaélés az külön poszt lesz és akkor jobban fogod érteni. És ahogy írtam ez a felütés, a kifejtés eztán jön. Ez csak egy nyilvánvalóan zavaros esetet tárgyal. És pont az a lényeg (miattad még spoilereni is hajlandó vagyok, mert becsüllek és kedvellek) hogy a hisztérikus, kritikátlan melléállás hova vezetett. Majd látod. Bármennyire is empatikus vagyok nem szeretnék a fem-hisztériába esni. És nem tetszik az sem, hogy ennek a hullámnak eredményeképp elindult a nőgyűlölet is. És ne keverjük ide a gyengébb mellé állást. Külön poszt lesz arról is hogy ki és miért gyengébb vagy nem. Igaz változó a beleegyezési korhatár, én meg egyszerűen amerikát írtam, de különösebb jelentősége nincs. És azokban a cikkekből - lehet hogy hibásan - úgy tűnt, hogy még munkakapcsolatban voltak. De ismételten utána nézek.
Nem ítélkeztem és nem általánosítottam. Elmondtam a véleményemet. A mindenki által ismerhető információk alapján.

2018.12.03. 14:48:53

@Árva Lányhaj: "ki nem hazudott soha?" Orbán... nem tudtad???

"És végre számoljunk le a férfi-gonosz, a nő-áldozat c. szánalmas hazugsággal."
:) rajta, számolj le vele! Sajnos a szexuális visszaélések/zaklatások áldozatai jobbára nők.. ez persze abból is fakad, hogy a hatalmi pozíciók nagyobbik hányada férfiaké..és szegények folyton kísértésbe esnek.
Na, de minek ment oda a hülye picsa? Na, és ha meg is esett az eset? Mi van akkor? Elkopott neki?

(Sajnos most az inga visszafelé leng és szerencsésen túl is lendül..)

LucretiaBorgia 2018.12.03. 14:53:23

@Womb Raider: Nem kell olvasni ám. És mondom 100x, ez az eleje. Lesz még közepe és vége.

2018.12.03. 14:56:13

@Womb Raider: ja hogy te élvezed hogy az inga a végpontokba jut, akkor okés, én itt kiszállok

2018.12.03. 15:20:32

@Womb Raider:
Ne jatszd az artatlant, tudod te nagyon jol, hogy mit irtal.
Ja, hogy rossz az is, aki rosszra gondol?

2018.12.03. 15:48:38

@Árva Lányhaj:
Dehogy provokator, de meg csak nem is troll.
Ő korunk hőse:
“Look, I achieved something that’s beyond the reach of somebody else.” Hooray for me!
A social mediak tele vannak ilyenekkel. Buszkeseg? Hiusag? Ki tudja, ki lat az emberekbe.
PS: en pont az ellentetje vagyok: arra vagyok buszke, hogy nem ertem el semmit az Eletben, de azert nagyon megkuzdottem.:)

2018.12.03. 15:49:48

@LucretiaBorgia: Persze, majd elolvasom a következő posztokat is, bár nem hiszem, hogy vannak még olyan érveink, amiket anno nem sütöttünk el egymásnak :)

"És igen volt, hogy a főnököm kikezdett velem. Világosan elutasítottam. (Amúgy ez jó sztori, mert a saját fegyverét fordítottam ellene.)"

Na, ezekre a sztorikra kíváncsi lennék. Hátha tudnál ötleteket adni azoknak a nőknek, akik kevésbé találják fel magukat :)

LucretiaBorgia 2018.12.03. 16:03:47

@Sally and Billy: Ma már nem ígérem, de leírom :):)

2018.12.03. 16:13:07

@Árva Lányhaj: Ja, hogy te prekoncepciókkal vagy irányomban.. ez a te bajod, ugye belátod?
Nem, nem örülök, de nem is lep meg és nem pampogok emiatt. Az tetszik, hogy hirtelen mennyien érintettnek érzik magukat :)
"ő csak provokátor troll, azt élvezi ha köveket dobálhat vizekbe."
Jajj.. te nem unod ez a dedós sablonszöveget? Legyél már kreatívabb...
Feltűnt, hogy másnak is kicsit visszásnak hatott a poszt?
Másfelől... akkora ász itt mindenki (más) hogy az ember csak kapkodja a fejét.. és igyekszik tanulni a legászabbaktól... pl: hogyan fogadjuk el mások véleményét.,.vagy legalább: miként gondolkodjunk el egy pillanatra arról, hogy más nézőpontból lehet, másként fest a kép.. tudod, mint a kacsintós pénztárca. De az roppant lehangoló, amikor azt látja szegény alsóbbrendű hozzászóló, hogy lófaszt van itt elfogadás, mindenki ugyanúgy fújja azt, ami éppen a hangulatának megfelelő.. a profibbak legalább elmennek odáig, hogy azt is tudják, mit gondol és miért is az a másik.

2018.12.03. 16:17:15

@LucretiaBorgia: "Nem kell olvasni ám. És mondom 100x, ez az eleje. Lesz még közepe és vége."

Ez van..én ilyen csökött vagyok.. a végén lécci, majd öt mondatban foglald össze, mire is gondolt a költő..és miért..
(a krimikben is utálom a red herringet)

LucretiaBorgia 2018.12.03. 16:18:36

@Womb Raider: Fogod érteni ! Okos vagy, és ezt én biztos nem vontam még kétségbe.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 16:30:04

@Sally and Billy: Egy kis előzetes, mert nagyon örülök, hogy előkerültél. Ki a gyengébb ? Néha bizony a férfi. Sírt már a vállamon barátom a válása miatt, és én se értettem, hogy a felesége miért vadult meg és lett tényleg állattá. Ismertem őket évek óta. Igen beleszeretett a feleség egy pasiba és elszállt az agya. Szörnyű volt.
Zaklatás: vesztettem munkaügyi pert, mert a kirúgott (baromi csinos 3 gyerekes férj) pasi bizonyította, amit mindenki sejtett amúgy, hogy a 15-el idősebb mutatós főnöknő kikezdett vele és ő visszautasította. Egy hónappal később kirúgták. Többekkel megtette a nő, csak már nem rúgta ki őket. A nő férjezett volt és kicsi gyereke volt és a férje nála fiatalabb, jóképű. Ez is a hatalomról szólt.

Egy dolog az erőszak. Egy másik a zaklatás és a hatalom. És a harmadik, hogy milyen a férfi és milyen a nő és ahol most tartunk, az éppúgy nem jó mint a zaklatás. A nők sem angyalok egytől egyig.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.03. 17:08:41

Néha ábrándozok róla ,hogy viking szőke nők hada ostromolja falvainkat és vérfürdő helyett halomba erőszakolja a férfi lakosságot, köztük engem a legtöbbször ,mert én tiltakozom a legjobban.
Engem napi rendszerességgel erőszakolnak meg, és nincs köztük csúnya, mind szép és izmos kicsit :)
És etetnek is hogy bírjam szusszal :)
Aztán mikor jól széterőszakolták a férfi lakosságot megtanítanak minket a fegyverforgatásra, és sörivásra.
Én vagyok a leghangosabb, metoozok, de nyakon csípnek és elvisznek az amazonokhoz, ők is szép nők, csak barna hajúak.
Ott aztán úgy megerőszakolnak engemet, hogy nem is akarok vissza menni a viking luvnyákhoz mert itt rosszabb , jajj de rossz....jajjgatok csak és mikor felébredek szembesülök vele hogy egy vörös playmate vegzál ,és kikérem magamnak mert nekem érzéseim vannak, parancsra nem megy, közben rájövök hogy még mindig álmodom.....és ez így megy a végtelenségig amíg fel nem ébredek :O

Hajrá Argento, neked van igazad, tekerd meg a tinédzsereket, had tanuljanak ! :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.03. 17:18:36

@Untermensch4:

"...Egyik ismerősöm nem ment színművészetire, kérdeztem miért? Színésznőknek elkerülhetetlen a szereposztó dívány.
Így hát elkerülte en bloc... (illetve nem díványosan dolgozott filmesekkel de nem presztízs-hírnév meló). Meg lehet csinálni.
Aki meg qrvának megy ne sírjon ha dugják...."

Szerintem a színház még durvább mint az egyetemi évek, szerintem úgy szexelnek mint a nyulak ezek a művészlelkek.
El nem tudom képzelni hogy Máté Péter ne ment volna végig az egész társulaton, férfiakon-nőkön, belőle kinézem, rohadt jó színész és gyanítom mindig bizsergett a zsákja.
Azt nem értem Stohlt eddig miért nem jelentették fel , mert ő aztán tényleg végig kúrelt mindenkit, és ez nem titok :)
H.W.-vel kapcsolatban meg, egész hollywood és az egész filmipar a világon így működött, leszzopol e ? Akkor játszhatsz Klónival vagy Pittel.
Dobó Kata vajon szerelemből ment hozzá Vajnához ?
Ne vicceljünk már, a szerepekért dugott vele.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.03. 17:19:39

jav : nem a hemüveges Máté Péterre gondolok hanem Máté Gáborra !
héllo

LucretiaBorgia 2018.12.03. 17:55:58

@szociál: nem ment hozza, csak jártak. A Timi ment hozzá zséerelemből. Csak mondom....

LucretiaBorgia 2018.12.03. 17:59:01

@Árva Lányhaj: Stohl alfahím? Hat mind ma, mind 20 evvel ezelott sikitva menekulnek. Nekem férfiatlan es visszataszitó.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 18:06:50

@Árva Lányhaj: Na, igen. Iszonyuan nem vonzó. De pénze mint a krőzusnak. Simán fizethetett volna a megfelelő szolgáltatónak, ott ez nem gond. Habár még folyik az eljárás, de őt konkrét erőszakkal is vádolják. Ahhoz h egy ffinek kelljen egy letepert nővel a szex, ahhoz már mentális probléma is kell.

csevely 2018.12.03. 18:08:05

@LucretiaBorgia:

Valaha régen egy másik galaxisból zene:

www.youtube.com/watch?v=XP-zG6PmbQ4

Sziámi.....

2018.12.03. 18:32:28

@LucretiaBorgia: A hatalom megrészegít.. nyilván semmi nagy extra élvezet nem volt fizikailag egyik lány/nő sem.. de az, hogy olyanokat alázhatott meg (ő konkrétan szopatni szerette a wannabe sztárokat..) akiket mások még megvenni sem tudtak, na ez adta az extrát.
Mark Oppenheimer írt róla egy érdekes kis cikket.. de aztán megbánta :)

Untermensch4 2018.12.03. 18:41:39

@Womb Raider: "Sajnos a szexuális visszaélések/zaklatások áldozatai jobbára nők.. ez persze abból is fakad, hogy a hatalmi pozíciók nagyobbik hányada férfiaké..és szegények folyton kísértésbe esnek."

Abból is adódik h a ffiak folyton dugni akarnak és ha nem kimondottan csúnya nő letámadja őket akkor nem annyira sértődnek meg... :)

2018.12.03. 19:27:33

@LucretiaBorgia: Nem azt írtam, hogy ösztönösen a gyengébbik nemet kell védeni, hanem hogy a szarabb helyzetben lévőt, aki természetesen lehet férfi is. És a weinsteines ügyekben azért elég egyértelműek voltak a hatalmi viszonyok.

Ha nem titok, lehet tudni, hogy mivel tudta bizonyítani a pasi, hogy azért lett kirugva, és hogy milyen büntetést kapott a nő? :)

Untermensch4 2018.12.03. 19:30:16

@LucretiaBorgia: Milyen jó gerilla-marketing... még a bloggazda is reagált rád, olvastad? :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.03. 19:55:23

@Árva Lányhaj:

Az mindegy mennyire ronda volt H.W. a lényeg az hogy ő volt a legbefolyásosabb producer hollywoodban, ha ő azt mondta kap szerepet ,akkor az biztos volt.
H.W. több nőt megkapna mint Brad Pitt ,ha az csak egy autómosóban dolgozna.

@LucretiaBorgia:
És szerinted miért járt Dobókata Vajnapapával ? :)
Biztos nem azért mert jó a pocit simizni, hátsó szándék vezérelte a csajszit.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 20:20:22

@Untermensch4: jé tényleg! De nem volt gorilla marketing, eszembe se volt. Azt történt, amit irtam. Nezem a blogokat, ez a nemvagyokkotelezos indexes volt es szembeotlott az itt sir ott üt ellentmondás, ami valljuk be még mindig ellentmondás, csak hagytam a fenébe. És a bloggertől én is "kikaptam". Pedig nem szemelyeskedtem. Nem mondtam h te egy....ize vagy. Ő élböl lehülyézett. Ennyi. Nem megyek oda tobbet. Kell a fenének. Érezzék jól magukat, nincs ezzel baj.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 20:28:55

@Sally and Billy: E-mailek, rossz időben rossz tartalommal. Tanuk, arrol hogy amig a pasi nem sokallt be addig volt jutalom...aztán h ki kell rugni aki tegnap még a kedvenc volt. Es a pasi orara percre tudta igazolni. Az maleket lementette. A nő erre nem számított, mert a ceges gepet visszaadattak. Nem szamitottak a mentésre, es a kollegak a biroságon megszepoenve igazat mondtak. Egyezséggel zárult.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 20:33:05

@Árva Lányhaj: Hát, jó. De weinsteinről kb. Ugyanat mondjuk.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 20:33:57

@Sally and Billy: a nővel semmi se történt....egyezség...ma is főnök

LucretiaBorgia 2018.12.03. 20:37:31

@Untermensch4: ugye nem gondolod, hogy majd tömegesen jönnek ide kommentelni ?:):):)
Mert irtam 10 sort? Ugyan..

Untermensch4 2018.12.03. 20:48:33

@LucretiaBorgia: Lehet hogy jönnének ha nem így érkeztél volna oda... :)
www.youtube.com/watch?v=xrYXRYIHCmg

Egyébként amennyire eddig láttam a kommentelőkhöz képest döbbenetesen olajozottan működik ott a moderálás...

( - mondta az udvari bolond... )

LucretiaBorgia 2018.12.03. 21:36:04

@Untermensch4: Ugyan....
Teljesen más világ, ne mondd h nem jött le??? :):):)
Jól megvannak. Én se szóltam volna, ha nem 1 percen belül látom, amit látok. Mit keresne itt, aki szerint a nők 98 %a defektes, valami hasonló...már nem emlékszem. Nincs is ott nagyon nő. De semmi baj. Ez is tapasztalás. Nincs közös halmaz. Sebaj. Van 900 blog. Elférünk.

2018.12.03. 22:02:06

@LucretiaBorgia: Na, akkor az is fasza kis munkahely lehet :/

LucretiaBorgia 2018.12.03. 22:55:10

@pannonfunk: Na jó, akkor megvagy! De picit kifejtenéd!?

LucretiaBorgia 2018.12.03. 22:57:10

@Sally and Billy: Az. De nem akarok egyedi panasznaplót írni!

2018.12.04. 08:45:40

@szociál: "Az mindegy mennyire ronda volt H.W. a lényeg az hogy ő volt a legbefolyásosabb producer hollywoodban, ha ő azt mondta kap szerepet ,akkor az biztos volt."

A másik ilyen ááállat Terry Richardson, csak talán ő annyiaban más, hogy egy olyan iparág 'erős embere' ami szomszédos a prostitúcióval.. és így nem számítottak túlságosan kirívónak a 'hóbortjai'...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.04. 08:50:32

@Womb Raider:

Sztem a modellek kb úgy tolják mint a prostik, kokós 45 kilós paráznabillegetők.

Untermensch4 2018.12.04. 09:11:11

@LucretiaBorgia: " És a bloggertől én is "kikaptam". Pedig nem szemelyeskedtem."
Mármint jól értem hogy ez a "sorozatrandizo"-s eset amire írtad? Csak mert az utóbbi időben van ott némi tapasztalásom... kb. olyanok voltatok picspaccsal mint amikor brúszvilisz meg a néger bebirkózzák magukat a boltba a ponyvaregényben :D ...csak itt máshogy folytatódott. :D :D :D
Nincs közös halmaz!? Tihi eléggé közösnek tűnik és a zöld pirula is határos, szomszéd téma. A "csak meg akart dugni" poszt meg kimondottan átlóg az ottani olvasóközönség profiljába.

LucretiaBorgia 2018.12.04. 09:32:59

@Untermensch4: Max. az az egy poszt. Ott meg főprofil. Tudható rólam az általánosítással kapcsolatos averzióm. De sztem engedjük el. Virágozzék ezer virág. Tanulságos olvasmány. Lapoztam. Mély közös meggyőződésben lévő csapatot felesleges inzultálni. Ennyiben nem igaz az egyébként, hogy az egyetértés, a vita hiánya behalást okoz. Itt a példa, 3 éve jól elvannak. Az meg, hogy vki több helyen kommentel nem jelent még közös halmazt, legfeljebb kiterjedt érdeklődést.

Untermensch4 2018.12.04. 11:06:59

@LucretiaBorgia: A "jól elvannak" sztem túlzás. És ahogy elnéztem, az a mély meggyőződés nem annyira közös...
Viszont az egyik vicces manószférás ragaszkodik hozzá hogy én ezen a néven kívül vagyok még "Frau Untermensch4" és "Womb Raider" is... :) :D

pannonfunk 2018.12.04. 11:53:57

@LucretiaBorgia: Egyrészt, blogmoci vacakol, nem kapok értesítést az új bejegyzésekről, hiába vagyok feliratkozva.

Másrészről meg kijött rajtam a poszt-traumatikus sokk, konkrétan tegnap kénytelen voltam kivenni egy nap szabit, mert elmentem reggel futni, aztán visszafeküdtem és du. 2-ig aludtam. Akkor is csak azért keltem fel, mert már éhes voltam és ettem :) Most kellemesen be vagyok lassulva, igyekszem felvenni a fonalakat, de elsősorbán melóügyileg, és nem fért bele ennek a posztnak az elolvasása, a kommenteké sem nagyon :(

2018.12.04. 12:33:26

@Untermensch4: "Viszont az egyik vicces manószférás ragaszkodik hozzá hogy én ezen a néven kívül vagyok még "Frau Untermensch4" és "Womb Raider" is... :) :D

Mi a szar az a "manószféra" ? Az atmoszféra és a manométer szerelemgyereke?

Untermensch4 2018.12.04. 12:46:55

@Womb Raider: Nem néztem még utána annyira részletesen, sztem Tihamér jobban el tudja magyarázni mert ő már ősidők óta előfordul ott...

LucretiaBorgia 2018.12.04. 13:06:03

@pannonfunk: Jézusom, ha poszttraumád van akkor ne is olvass posztot, rosszabbodhat :):):)
Látod ezért kel kerülni a depit merasztán jön poszttrauma.
Nyilván nem publikus az ok, de jól bedepiztél..... csak a vidítással próbálkoztam :):):)

LucretiaBorgia 2018.12.04. 13:09:13

Manoszféra: a “vörösek” (MGTOW, MRA, PUA) által írt blogok összessége és laza rendszere (manosphere).

Unti és wombi, ne szpoilerezzétek már szét a ygönyörűen kigondolt sorozatomat !

Ezerrel próbáltam unter terelni, de makacs mint az öszvér, aki nem engedi a foga közül a csontot !

Untermensch4 2018.12.04. 13:30:04

@LucretiaBorgia: Pejoratívan "makacs", elismerően "állhatatos" v "kitartó" :D

Nehari de annyira megtetszett ez a vicces szó hogy "manószféra". :D XD

Inkább zenéljünk...
www.youtube.com/watch?v=ABX0ELBe3rg

pannonfunk 2018.12.04. 13:31:33

@LucretiaBorgia: Az okok vegyesek:
1. qrva sok meló
2. napfényhiány
3. magánéletbeli problémák
4. lehet, hogy nem ideális a fogyókúra sem most, de úgy felszaladt rám pár kiló, hogy IR-gyanús a dolog, egyrészt, másrészt meg nagyon elegem van abból, hogy önmagamhoz képest is csigalassan futok, egy 2 órán belüli félmaraton most esélytelen lenne. Már fogytam 5 kilót, még 3 kellene az egészséges BMI-hez, 6.5 az ideális versenysúlyhoz, de azért nem tesz jót a depimnek az alacsony széthidrát tartalmú étkezés sem (naja, a cukor is egy kemény drog, amiről szintén le kellene szoknom... :( )

Untermensch4 2018.12.04. 14:00:59

@pannonfunk: A BMI nem egyénileg hanem statisztikai mennyiségű emberre alkalmazható mérőszám.
"nagyon elegem van abból, hogy önmagamhoz képest is csigalassan futok"
Kb 10 éve felhagytam bármiféle futással. A sebesség-kultusz sztem betegsége a civilizációnknak.

2018.12.04. 14:32:00

@Untermensch4: "Inkább zenéljünk..."

Már azt hittem, hogy Manowar lesz ..
www.youtube.com/watch?v=Dll329ggLIY

pannonfunk 2018.12.04. 14:32:56

@Untermensch4: Értem, de több okból is szeretnék bemenni az egészséges/elhízott határának számító 25-ös BMI alá.

2018.12.04. 14:36:07

@pannonfunk: :O Te most sanyargatod magad? Rossz voltál? Megbüntesselek?

pannonfunk 2018.12.04. 14:51:56

@Womb Raider: Hát, ha a mértéktelen süteményzabálást és a napi 5-6 kávét rosszaságnak könyveljük el, akkor rossz voltam :) Ha nem, akkor csak szimplán egy picit egészségesebben szeretnék élni, ami nem mindig kellemes az adott pillanatban, de azért hosszú távon megéri :)

LucretiaBorgia 2018.12.04. 15:11:51

@Untermensch4: te kis goni !!! mano, nem manó :):):)
és nyilván a man-férfi angol szóból....
ha ottan akarsz sertepertélni, akkor tessék mekktanulni az ottani szótárat
nem fogom az oldalt népszerűsíteni, 1 perec alatt megtalálod :):):)

Untermensch4 2018.12.04. 16:04:07

@LucretiaBorgia: Segítenél? Az asszonnyal ketten nem találjuk mi a szótári jelentése annak hogy "pertye"... :)

Jótett helyébe jót várj, ontopikológiailag a hahahótában folyt.köv... :D

LucretiaBorgia 2018.12.04. 16:18:44

@Untermensch4: pertye ? Hát passz....persze selypítve :):):)
próbáltam az elütésekkel is variálni, de egyenlőre semmi
a szövegkörnyezet esetleg segítene....

Untermensch4 2018.12.04. 16:43:00

@LucretiaBorgia: A szövegkörnyezetet nem tudom megjeleníteni mert az egyik fél sztem nem járul hozzá, a másik meg persona non grata tehát nem jelenhet itt meg a kommentje... :D
Meg az egész szövegkörnyezet az maga a blog amit nem akarunk reklámozni... :D :D :D

LucretiaBorgia 2018.12.04. 16:46:27

@LucretiaBorgia: Most már komolyan aggódok..nem vetted észre, h a kell-t egy l-el írtam ...??

Untermensch4 2018.12.04. 17:07:31

@LucretiaBorgia: ".nem vetted észre, h a kell-t egy l-el írtam ...?? "
Egyrészt nem szeretem azt az ételt... :)
Meg, ha emlékszel én nyelvtan-antifasiszta vagyok... :D

LucretiaBorgia 2018.12.04. 18:59:10

Bocsi...pannonak akartam.

LucretiaBorgia 2018.12.04. 21:54:07

@Untermensch4: ....azt akartam h övé legyen a nyeremény...
Hátha jobb kedvre derül!
Zsibbadt ujakkal nehéz telón irni.

pannonfunk 2018.12.05. 08:26:19

@LucretiaBorgia: Cuki vagy :) Jobb a kedvem, most már csak a munkához való kedvemet kellene megkeresnem :) De erről is van vicc, megy a hahahótába :)

LucretiaBorgia 2018.12.05. 13:04:27

@pannonfunk: ha már keresed, keresd az enyémet is keresd! :):):)

LucretiaBorgia 2018.12.05. 13:15:31

@Szőkenőőő: Pedig nem. Vagy, ha igen akkor lehet neha vallalni kell a pellengért. Nem a Nőknek, hanem az esetbeli szinesznőnek. Tisztaban vagyok vele, hogy mikor melyik oldalt taglalok az ellenkezonek tetszeni fog, a másiknak nem. Nem baj. De csak az nyer meghallgatást aki tud onállo és higgadt vélemenyt nyilvanitani.

LucretiaBorgia 2018.12.07. 09:17:53

@Untermensch4: Elmész Te a pertyébe ! :):):)
Te írtad. :):):) 12.05.18.44

LucretiaBorgia 2018.12.07. 10:28:29

@Untermensch4: Na, visszavonom ! Megtaláltam az Eredetet :):):) (na jó, nem én, hanem a Hozzáértő) És fenntartom, hogy a pertye az a persze, csak egy 82 éves fogatlan nő vélelmezett selypítésével. Nem maradhat rejtély megoldatlanul !

Kulics 2018.12.11. 11:26:25

@LucretiaBorgia: SZÁZADIK!

na és hol a folytatása ennek a folyamnak? nem kedd van ma?

LucretiaBorgia 2018.12.11. 12:26:31

@Kulics: Még hosszú órákig kedd van :):):)
Meló is van a világon, esetemben és most q. sok :(:(:(

Kulics 2018.12.11. 12:40:42

@LucretiaBorgia: jólvanmármegishunyászkodtam.
Év végi hajrá? Hozni kell a tervszámokat a XVIII. ötéves terv kommunista vállalásaihoz?

LucretiaBorgia 2018.12.11. 16:40:01

@Kulics: na, azé csak kész, még ET dolgozik rajta :):):)
mekkhunyászkodás elfogadva, megértésért vállveregetés foganatosítva :):):)
ez má nem csak évvégi, ez állandósult
süti beállítások módosítása