Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Utam Párizsba
2018. december 01. írta: szociál

Utam Párizsba

Szoci kalandjai

paris_eiffel_tower_torony_parizs.jpg

98-ban a csajommal úgy döntöttünk hogy elmegyünk Párizsba mert annyira tetszett a Pont neuf szerelmesei c film :))
Jó kis művész film , Zsüliett Binos és Döniszláválal.
Azt nem mesélem el miről szól, mert meg kell nézni, de a rendező bácsi elég költségesen rendezte meg a filmet mert a komplett pont neuf híd makettjét is megcsinálták, még az is lehet hogy a samaritán áruházat is felépítették ettől minden kitelik :))))
Szóval anyagilag nem voltam annyira eleresztve, de volt egy kispolszkim, meg némi gubám, polákot eladtam abból megtudtuk venni a repjegyet retúr, persze anyám közben kapott egy sztrókot és egy infarktust mikor meghallotta tervemet :)
De a fiatalokat nem lehet visszatartani mert szerelmesek, vagy ha még sem azok akkor csak nem komplettek, hagyni kell rájuk.
Így lettünk szervkereskedők áldozatai, én szív nélkül élek és a két vesém mellé beültettek még egyet mert volt egy fölös, cserébe a fél agytekémet eltávolították :P
Nos az utazást csak annyiban terveztük meg hogy tudtuk a franciák augusztusban mennek szabira, így valszeg nem lesz rohadt sok ember, és még talán szállás is akad valahol.
Augusztus 19.-én felutaztunk pestre, csajnak az egyik ismerőse a Szakcsi lakatos szomszédja volt, a belvárosban, ott hédereltünk reggelig a repülő indulásáig.
Reggel kimentünk ferkóhegyre, asszem kivittek minket az ismerősei.
Becsekkoltunk, első repülőút, picit izgultam nem akartam az ablak mellé ülni tököm se kíváncsi az Alpokra amik akkorák mint egy medzsbox, egy repülő konténeren utaztunk aminek ha elszáll a hajtóműve akkor 3456789765 km/ó sebességgel belefúródunk a Földbe és az elég káros az egészségre úgy tudom.
Markoltam végig az ülés karfáját de közben azért csak megettem a malév kosztot is, ott nem hagyom.
2 óra repülőút után érkeztünk meg a Dögólra.
Buszra fel irány párí.
Leszálltunk a belvárosban valahol és beültünk egy kávézóba, én heinekent, ő kólát tolt és nézegettük az utikönyvet hol lehetnek olcsó motelek.
Néhány motelt bepipáltunk azt irány, mehettünk vagy 500 métert és mondom itt van a Pont neuf amiért jöttünk :)
Pont neuf közepnél van egy kis utca a rou Delphi ott van a IV. Henry motel, egy keskeny ház 4 emelet magas.
Motel recepciósával elmakogtunk pár szót és kivettük a szobát szaré-hugyé, majdnem ő fizetett kb. olyan olcsó volt, bent a belvárosban.
Igaz mikor a szobába értünk úgy nézett ki, mintha a pigálon lenne egy bordélyban ahol csak drogosok járnak, berúgott vörös ajtó ami össze volt foltozva néhány helyen.
Egy apró kézmosó, ott fürödtünk, mert a fürdő a folyosón volt négerekkel meg nem fürdök.
Az ablakunkból ráláttunk a Notredámra, közel volt és a Rendőrség épületére ahova Alain Delon olyan sokat járt a nyomozós filmjeiben.
Az udvaron volt olyan park golyós játékot űztek a vének éppen.
Elmentünk bevásároltunk egy üzletben és bekajáltunk, utána elkezdtünk bolyongani, bejártuk szinte gyalog a leglátványosabb helyeket, vissza fele busszal jöttünk.
Művészetek hídja, Panteon, Eiffel torony, felmentünk a kurvás negyedbe a pigálra NAPPAL, az a negyed kb. olyan mint london minden féle rassz megtalálható, ott minden volt 5 féle afrikai, azok a piacok amiket árultak levágott szárított babafejtől kezdve rohasztott mangót mindent :O
Beültünk egy mekdonácba, csak mi voltunk fehérek a csajjal, csak néztek kik ezek az állatok :))
Eiffel toronynak a feléig mentünk fel, onnan is fasza a kilátás.
Szákrekőrről is szép a kilátás Párizsra ott is voltunk, alatta vannak cuki piacok, ott vettünk sajtot, gyümölcslevet.
Mikor este visszamentünk hulla volt a csaj, én paraszt meg ott hagytam mert mehetnékem volt, vettem sört amit szigorúan papírba csomagolt a gyrosos csávó, mert aszonta csak így lehet utcán fogyasztani, közben meg lent a pont neuf lábánál üveg borokat szlapáltak gitározó fiatalok.
A két nap hamar elment, de sok fotót csináltunk, de nem bántuk meg, nem is volt drága, mert szinte minden 10 frankba kerül, buszjegy 10 frank, egy kóla 10 frank, egy szendvics 10 frank.
Természetsen a pincérek éppen olyan flegmák, ahogy a nagykönyvben meg van írva, de mi se voltunk angol lordok , szóval magasról leszartam hogy ő is magasról leszar :))
Amikor indultunk vissza magam sem tudtam elérjük e a gépet, ráadásul taknyos voltam mint az állat, picit megfázhattam.
Valamilyen busszal elmentünk valameddig, aztán metróval a Dögólig, vagy hogy volt, de csak kiértünk valamikor este 10 körül indult a gépünk vissza, én reptéren kapucnis hudiban ülö lehajtott fejjel mert annyira dőlt a taknyom, erre meglátok 6 bakancsot felnézek mindegyiknél gépfegyver, csajom meg elkezdi magyarul, ő csak a barátom :))))
Megszeppent, megnézték az iratokat, azt látták ártalmatlan vagyok, csak egy Ebolás majom akar haza utazni.
Visszaút jobb volt mert a taknyommal voltam elfoglalva a repüléssel nem :)
Megint aludtunk egyet Szakcsiék mellett, utána másnap haza vonattal.
Ennyike volt a Párizsi utazás.
Mondtam hogy nem nagy szám :)

Szociál

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr214407974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.12.01. 15:51:21

@szociál: Dehogyis, úgy már nem szocis ;)

2018.12.01. 16:18:52

És amúgy baromi jó lett ;)
Párizsba én is szívesen mennék, de legfőképp inkább Londonba.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.01. 16:20:37

@Szőkenőőő:
Londont én kihagynam.
De biztos szép.

2018.12.01. 16:24:10

Tényleg valaki írhatna Londonról :)
A címe: Londoni útnapló a szőkének ajánlva :)

2018.12.01. 17:51:33

@Szőkenőőő: évente legalább háromszor Londonban járok. Állatjó hely. Van egy olyan különleges atmoszférája ami sehol máshol.
És elképesztő kedvesek mindenhol, törődnek az emberrel, nyoma sincs a franciás és magyaros leszarásnak.

2018.12.01. 18:29:36

@Grünwald Tihamér:
Egy poszt? Érdekességek, tapasztalatok, sztorik? Hm? ;)

2018.12.01. 18:59:12

@Szőkenőőő: írtam már... Cseti kikukázta a teljes bloggal együtt. De az írásomért nem kár egyáltalán.

pannonfunk 2018.12.01. 20:44:35

@Grünwald Tihamér: Elvileg ott van jegyzetben, elkérheted tőle, szerintem, és akkor betolhatod ide is, hm?

@Taurusz: Atyaúristen, ez a Casio prüttyögés az elején... de az ének dallamvezetése sem semmi, hullára nem passzol a szövegre. Nem hiába nem ismertem eddig :) De legalább lehet írni viccet a hahahótába :P

2018.12.01. 21:00:38

@pannonfunk: áá nem ér annyit az egész. Jó is hogy eltünt. De már nem szeret engem, nem beszélünk.

pannonfunk 2018.12.01. 21:08:01

@Grünwald Tihamér: Welcome in the club. Engem is defriendelt fészbúkon.

2018.12.02. 06:19:59

"98-ban a csajommal úgy döntöttünk hogy elmegyünk Párizsba mert annyira tetszett a Pont neuf szerelmesei c film :))"
Milyen szerencses vagy, hogy a A Mentőexpedíció (The Martian) c. film nem annyira nyerte el a tetszesedet. :) Bezzeg Elon Musk-nak nagyon megtetszhetett. :)

2018.12.02. 08:21:57

@Grünwald Tihamér:
Sajnálom hogy már nem olvasható.
De azért gondold meg. Absz nem nyomulok meg könyörögni se fogok, de lécciléccilécciléccilécciiiiiiiiii !!!!!! :D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 08:24:48

@Konni:

:))

@Szőkenőőő:

Motiváld valamivel.
Én is kaptam tőled egy meztelen képet, és látod csak megírtam :)

LucretiaBorgia 2018.12.02. 09:03:04

@Árva Lányhaj: Ha elkérem, kitehetjük? Szerintem nem nem szeretésről van szó, egyszerűen lezárta ezt a blogos korszakot. Másra koncentrál. Pannon esetében is, ezt gondolom.

pannonfunk 2018.12.02. 10:08:11

@LucretiaBorgia: És ebbe az új korszakába meg nem fért bele, hogy 20 évente megigyunk egy kávét? OK, lehet, hogy neki meg nem kellenek ilyen kapcsolatok. De akkor meg köszönt volna el normálisan, mert az is ilyen ködösítős stílusban ment... És ha összefutunk valamikor az utcán a következő 10 évben (vaskosan jó esély van rá...), akkor azért fog köszönni, vagy úgy fog csinálni, mintha nem venne észre? :(

Btw, annyira lezárta ezt a korszakot, hogy a csajokéspasik blogon szokot kommentelni. Namost, az jobb, mint itt? De komolyan... :(

(ma nagyon depis hangulatom van, lehet, hogy most meg fogom bánni ezt a kommentemet, mert nem vagyok jó passzban, de azért csak megírom, bocs...)

LucretiaBorgia 2018.12.02. 10:11:21

@Árva Lányhaj: Rendben! Tiszteletben tartom a kérésedet.

LucretiaBorgia 2018.12.02. 10:16:47

@pannonfunk: Jó puma! Értelek, nagyon is. De őt is értem. Nehéz ez nekem, hidd el.
És ha vigasztal a depiben, nem fog, nekem se hepi 3 zsibbadt ujjal 70 centi hajat megszáritani :):(:):(

pannonfunk 2018.12.02. 10:37:33

@LucretiaBorgia: Legszebb öröm a káröröm, mert nincs benne irigység? :P

pannonfunk 2018.12.02. 11:46:26

@LucretiaBorgia: Forró fürdő, közben egy gránátalma és egy giga bögre tejeskávé. Mondjuk jobban nem vagyok, de talán rosszabbul se :(

Most, hogy két hete nem járok a kertbe, végig tudom aludni az éjszakát úgy, hogy nem ébredek fel az éjszaka közepén, hogy már annyira zsibbad a kezem, hogy fáj. Vettem egy SMR hengert is, masszírozom vele a hátam a lapockáim alján, meglepő módon az is jót tesz neki. Néha gépelés közben még egy picit zsibbad (pl. most, hogy gépelem be ezt a kommentet :P ), de pár hét, és ez is el fog múlni.

Te voltál dokinál? Most már tuti, hogy autoimmun? :( Mert azért egy mezei megerőltetés miatti gyulladás lényegesen jobban hangzik, mint egy autoimmun trutymák... :(

LucretiaBorgia 2018.12.02. 11:50:26

@pannonfunk: Tuti sajna...
Az alagut nem dagad és fáj.
Nekem 0 fájdalom. De már viselhető, eccer csak elmúlik.

2018.12.02. 12:38:22

@Árva Lányhaj: írj róla. RÉg voltam nagyon, és nekem is kedves hely. Tényleg jobb a kisugárzása mint Pestnek. Csak én nem birom azt az éghajlatot (folyton nedves )

2018.12.02. 12:39:30

post:
ez egy igazi szocis post lett :D
Nagyon jó a dinamikája :), szinte láttam mindent, pedig én nem jártam még ott ;-)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 12:46:07

@pannonfunk:

Nekem a bal vállam, bal alkarom és a jobb csuklóm van oda kicsit.
Régen vállaztam és az oldalemelést szerettem, jobb csukló meg asszem fekvőtámasznál baszódott el egyszer.
Időre nem érzékeny csak ha emelni kell megérzem rendesen.

@Mia and me:
dinamikáztam :*

2018.12.02. 14:06:08

@szociál:
"Régen vállaztam és az oldalemelést szerettem, jobb csukló meg asszem fekvőtámasznál baszódott el egyszer."
Dolgoztal te valaha is eletedben a mindennapi betevoert? Vagy csak gyurni jartal amikor nem filmeket neztel?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 14:13:50

@Konni:

Kezd a tököm egy kicsit tele lenni veled Konni.
Nem jártam le gymbe mint a gyúrósok, voltak otthon súlyzóim hogy megmozgassam magam, rudas és egy kezes súlyzók, ezért is jött ki 2010-ben a sérvem mert túltoltam.
Dolgoztam én fizikai melót is eleget, megnyugodtál ?
Vagy még basztacc kicsit ?

2018.12.02. 14:24:32

@szociál:
Megnyugodtam es bocsanat.
Ettol fuggetlenul aki gyurja magat, az mind narcisztikus vagy buzi a szememben.:)
Vilag proletarjai egyesuljetek!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 14:26:39

@Árva Lányhaj:

Ma már én se pakolnék fel/le egy nyerges teherautónyi blokk téglát rekkenő hőségben, bezzeg mikor haverom faterja kibővítette a csárdáját ,akkor nem rohadhatott ottAN a teherótón.
Födém betonozás is nagyon cukker másnaposan.

LucretiaBorgia 2018.12.02. 14:27:36

@Árva Lányhaj: Ne, pls. ! A nemek haboruja kedden indul, legyél nagyvonalú! Merci!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 14:28:09

@Konni:

A kis buzi szteroidos gyúrósók mint nárciszikusak, én nem azért toltam mert láttam a swarcit a tv-ben, csak nem akartam nyeszlett lenni, azt mégis az lettem :P

LucretiaBorgia 2018.12.02. 14:52:54

@szociál: Ködösítesz :) azé vagy nyeszlett mer agorafobiás zsidó modell vagy..:)
Nem menne rád a sok guccsiii meg lui vitton.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 15:03:40

@LucretiaBorgia:

Nem elég hogy agorafób, még klausztrofóbiás is vagyok ,úgy hogy vastüdőben élek, mint ha egy életre beragadnál egy liftbe ,fekve :)
Ráadásul még muszlim-zsidó is, aki buzi :)
Halmozottan hátrányos helyzetű vagyok azt kell mondjam.
Nah kezdődik a londoni derby :integet

2018.12.02. 15:09:49

@szociál:
"Nah kezdődik a londoni derby :integet"
Mire es mennyit fogadtal? Es hol?

LucretiaBorgia 2018.12.02. 15:11:14

@szociál: lebukktál! Pasi vagy. Vagy csak a kozonseg szettjeit nézed? :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 15:11:21

@Konni:
Arsenal - Spurs
Nem raktam, csak nézem.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.02. 15:13:50

@LucretiaBorgia:
Csipogsz itt :)
Írd az utazós történeted :)

LucretiaBorgia 2018.12.02. 15:20:43

@szociál: Hajcsár! Dgozzon más is :):)
Utazossal nem en vok a Soros..:)
A masik meg kész.
Jogom van a pihihez.
Vaddkappitalista.

pannonfunk 2018.12.02. 15:50:00

@szociál: +1. Azzal a kitéttel, hogy én azért nem lettem nyeszlett, valahogy kinézek :)

pannonfunk 2018.12.02. 15:52:22

@LucretiaBorgia: :( Sajnálom, de tényleg. :( Talán megéred, hogy meg lehet gyógyítani, fejlődik ezirányba a tudomány, szerencsére, de legalábbis remélhetőleg. Addig is, ha tudsz teljes életet élni, az már főnyeremény.

LucretiaBorgia 2018.12.02. 16:21:24

@pannonfunk: Csak ez muljon el...már! 2011ben volt utoljára gond. Tkp. Pofámat befoghatom. 7 evig csend volt. És csak 1 kéz. Az én esetem nem is sulyos. Van olyan 27 eves ismerosom aki szteroid nelkul nem birja a fájdalmat.

Untermensch4 2018.12.03. 10:00:54

@szociál: Ez jó mókás megfogalmazású poszt lett, kellenének még ilyenek :)
Miért nem kispolszkival mentetek?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.03. 14:17:34

@Untermensch4: @Szőkenőőő:

Jó is az kispolákkal levezetni 1200 km-t, aludni egyet párizsba és irány vissza 1200 km.
Ez a szar 600 km után megadta volna magát.
Mi van ha ott beszarik nekem a francia határnál ?
Eldobom ?
Mert tuti nem költenék már rá.
Onnan stoppolunk ?
Először párizsban 92-ben voltam, Freiburgból mentünk Dácsiával, mert a melós havernak olyanja volt, egyszer robbant le , bírta az utat.
Autóban aludtunk, rendőrök ébresztgettek minket, de utána le se xartak.
Oda vissza Zoránt és Pál utcai fiúkat hallgattunk, egy darabig tetszett a zene, később már nem :)

tomhardynészonja 2018.12.05. 15:50:53

hát én imádtam ezt az úti beszámolót, megkönnyeztem a Dögól és Szakrekőr kifejezéseket <3 <3 <3
Mivel alapból is nagyon megszerettem a szoci humort, bejött ez a vidám poszt:) Nagyon ügyesen gondozzátok ezt a blogot, gratula hozzá és szocinak még: ( Y ) ( Y ) ( Y )

LucretiaBorgia 2018.12.05. 17:32:45

@ szonja. Na mondom a tutit: neked is jár szpojler! Psszt! Holnap jön a nirvána, nem tőlem nyugi:):):)
Én a szakmányban erkölcsosztó vagyok.
Tenger, koktél, napfény, vauuuu!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.05. 17:35:20

@tomhardynészonja:
Jöhetne tőled is egy utazós írás :)

Lealltal teljesen az írással?

@LucretiaBorgia:
Szopizod a pina koladat :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.06. 13:50:27

@tomhardynészonja:

írjál utazóst ! :)
tudod mikor a család elmegy nyaralni, paraszték :))))))

nem te, hanem ők :)

tomhardynészonja 2018.12.06. 13:57:41

@szociál: dehogy álltam le, tumblr-ön továbbra is folytatom a blogolást. Facebookon pedig a Szonja emlékkönyve blog oldalra töltöm fel a korábbi posztokat, meg elvétve újabb írásokat is.

Van utazós írásom is, szívesen elküldöm, ha van rá igény:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.06. 14:13:57

@tomhardynészonja:

baszki a nőklapja káféba írhatnál simán ilyeneket, és még fizetnének is érte szépen.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.06. 14:17:09

@Szőkenőőő:

ja igen úgy lesz szép :)

szóval privát szőkének és ő kirakja ;)

2018.12.14. 21:38:00

Egy utat lehet megér.:)
süti beállítások módosítása