Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Véres Aréna á lá magyarmódra
2018. november 20. írta: LucretiaBorgia

Véres Aréna á lá magyarmódra

blood-spatter-497546_960_720.jpg

A verbális üvöltéssel kezdődött az észlelésem, de azt inkább a felszínnek vagy formának tekinteném. A pokol egyik langyosabb bugyra csupán.

Szoktam blogokat olvasni, nem titok. Bármiféle témában, ami érdekel. Ezen tevékenységem közben bukkantam egy gyöngyszemre. Van még rengeteg hasonló, de ez az állatorvosi ló maga. A szerző se egy matyóhímzés, de azért egész jó, eleve bokszállásban, edzetten. A témák javarészt politikaiak.

Gyönyörűen kivehető a minta. A blogger bedobja a véres húst, valami politikai téma, lényegtelen hogy narancssárgát dob-e a létező összes többi színbe vagy bármely szint a narancssárgába ( itt épp az előbbi történt). A poszt mint ingerküszöb feletti kikerül az indexre és már rá is repülnek a piranha-k. Azonnal kezdődik a mélyrepülés a stílustalanba. Teljesen tökéletesen mindegy a poszt tartalma, néhány notórius vagy fizetett alkalmazott azonnal kezdi a fideszribancozás, míg a másik a libsizést, persze sokkal több jól hangzó szinonima van, de inkább nem jegyeztem meg. Jól láthatóan a szerzőn kívül, aki szintén kommentel, és néhány kommentelőn kívül senki se olvasta a cikket, csak kiragadta a hívó szót és indította a motort. Alaposan és figyelmesen olvastam, még ha kínszenvedés is volt. Tisztelet a kivételnek senki el nem olvasta rendesen azt, amire reagált, csak okádta a tüzet. A kín közepette is jót nevettem azon, hogy arra is támadtak a tomboldában, aki azonos véleményen volt….

gladiator-1910255_1280.jpg

Szóval még csak mutatóban se volt érvelés. Csak a virtuális farok méregetés és esztelen, értelmetlen hőzöngő odaköpések. Igazam van, mondja az egyik saját bloggal rendelkező user, mert én intelligensebb vagyok mint itt bárki ?! Ez így le van írva, kérem. Zéró kommunikáció. Csak be az arénába és folyjon a vér, mindegy miért, kiért !

Van egy olyan rossz érzésem, hogy ez valóban az ókori prototípus reinkarnációja…, de akkor nem véletlen….

Még a jobbik eset, ha működik a conteo és ez valami szervezett dolog, mert ha nem akkor: „Ez vicc ? Mert annak kicsit durva!”

Panem et circenses virtuálisan. Itt tessék kiadni a kiadni valót. Gondolkodni nem kell, csak szórakozni. Addig se csinálnak a népek más „butaságot”.

Vagy az is lehet, hogy ez az új gumiszoba, olcsó és bárki használhatja, kiüvöltheti a netre az aktuális őrjöngeni valóját, még akkor is ha esetleg rajta kívül úgyse érdekel senkit.

Vagy mindkettő ?!

 

Lucretia Borgia

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr514383370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LucretiaBorgia 2018.11.26. 16:26:16

@Womb Raider: Pukkadj meg :):):) Én csak annyit írtam, hogy de paprikás a hangulatod. De hagyjuk. Úgyis mezei vagyok és pószter. A megfejtésem hónapok óta folyik :):):) A gumicsont njálas, fujjjjj.

2018.11.26. 17:00:50

@Womb Raider: gyorsan gyorsan lökj nekem a tjúk levesbe egy jó kis paprikáskrumpli receptet még melegiben :D

2018.11.26. 17:39:10

@Womb Raider: tudod mi itt kapáltunk napestig - nem cápauszonylevest kanalazgattunk a gumicsónakról :)

2018.11.26. 17:41:44

@szociál: "UK-ben mindenki kövér, persze hogy bevezették a chips adót, ott minden kaja tocsog az olajban."

:D:D jaj hjaj...
Ha én nem vagyok kövér, nekem miért kell adóznom? :)
(direkt wr-nek persze)

2018.11.26. 17:44:19

@szociál: hú... na ilyenkor bánom hogy reggel nem olvasok mert nincs okos telefonom ;-)

Ez aranyba önthető szösszenet.... és sajna félő hogy ha meglátja valamelyik bennfentes, ötletet kap belőle és így is lesz!
:/

2018.11.26. 17:44:39

@Mia and me: Ki nem szarja le? Neked ez az életed? A szenvedés?

2018.11.26. 19:10:06

@Womb Raider: tényleg nem értem miért nem nyitsz egy blogot.

2018.11.26. 19:18:29

@Mia and me: ??? Ezt én is kérdezhetném tőled... vagy még pár tucat embertől :) de megszoktam, hogy rengeteg dolgot nem értesz, így most sem lepődtem meg.
(beszólogatsz, aztán játszod a szegény kis Miát, akit WR báááánt... tényleg semmi nem változott :)

2018.11.26. 19:34:12

@Womb Raider: nem kérdeztem, kijelentettem :). Most tanulom a mondatfajtákat ;-).

Amúgy meg miért változott volna? Te is pont ezért a változatlan de biztos ponttért kezdted rögtönazonnal itt amint kipihented a nyaralás fáradalmait :).

2018.11.26. 19:37:25

@Womb Raider:
Hol jártál 2 hétig, hogy azon csodálkozol, hogy itt semmi nem változott?
Mintha legalábbis 1 évre mentél volna el ;)
Remélem azért sikerült kipihenned magad és jól sikerült a nyalalás :)

pannonfunk 2018.11.26. 20:54:43

@Szőkenőőő: Ja, ez a mi változott, semmiről mindig eszembe jut ez a klasszikus :) Ennél jobb már csak a de dídzsé... meg holland... meg AZ nem is szex... volt jobb :)

flood.blog.hu/2012/01/18/semmi_lego

Untermensch4 2018.11.26. 23:17:18

@pannonfunk: " Node, ez papíron nagyon egyszerű, a gyakorlati megvalósításon meg elhasalt eddig mindenki."
Ugyanazt lehet úgy is tanítani hogy felkeltik az érdeklődést, vmi "kézzelfogható" kimenetel képzetével.
Konkrét példa: szaki a családjával belgiumban él, már állampolgár. 8 éves gyereke mondja neki hogy megcsinálta a házit matekból, zöld színűre szeretné a szobája falát. WTF??!! nézi fater a számokat... a feladat: számold ki a szobád kifestéséhez szükséges festék mennyiségét, falak, ablak-ajtókeret, kilincsek festékfajtánként. Utánaszámol... és jó. Gyerek nem zseni de ezzel a felütéssel jobban számol anyagszükségletet mint a legtöbb kezdő festő szakmuki akikkel apja itthon együtt dolgozott anno... ugye mondanom sem kell hogy az összes geometriai felület ami egy szobában adódik messze több mint amit nálunk egy hétvégényi házi feladatban "el lehet adni".
Másik példa, egykori tesitanárunk (az egyik). Első óráján szétnéz a szertárban... ne a kislabdás kosarat hozzátok hanem azokat a ott. Meg két olyan piros szalagot ami önmagába van kötve. Feladat: ezekkel a gumi gyakorló kézigránátokkal azokat a célpontokat kell eltalálni (piros körök jelölik a fűben), közeli találat is játszik a repeszhatás miatt... a következő páros az előzők dobása után odaszalad, közben visszaszámolok, aki nem ér eléggé távol a célterülettől mirte "dobás"-t kiabálok az hasal és fogja a fejét nehogy egy rövidebbre sikerültebb eltalálja (meg hát a repeszhatás...).
Sokkal szórakoztatóbb volt mit a "dobd el ezt a kislabdát a lehető legmesszebbre". Mert azt minek is? Semmi értelme.

Hehe... jók ezek a legók :D
www.youtube.com/watch?v=iA5RGI3zn20

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.27. 07:04:38

@Mia and me: @Womb Raider:

Miának igaza van, egy blogot indíthatnál, tuti járnánk oda Szőkéjékkel, még Dio is betolná oda az arcát :)
De politika mentes legyen.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.27. 07:07:47

@Untermensch4:

én emlékszem ilyen órára, fent a mecseken voltunk az osztállyal és nyeles kézigránát replikákat dobáltunk, pont úgy nézett ki mint az eredeti, volt súlya.
Ma már mikor találnak ki ilyet egy osztálynak ?

pannonfunk 2018.11.27. 08:25:04

@Untermensch4: Igen, valahol itt kellene elkezdeni az _alapfokú_ oktatást. Már itt elrontjuk, és később nehéz javítani. De utána kellene, nagyon kellene stratégia a közép és felsőfokú oktatásra is.

pannonfunk 2018.11.27. 08:28:31

@szociál: Én munkásőr-szakkörön dobáltam olyat :P Nagyon komoly volt, ideológiailag azt se tudtuk, hogy hova járunk, de jó buli volt. A helyi tűzoltók vitték, szerencsére nem erőltették ők se az ideológiai maszlagot, mondjuk akkor volt szívás, amikor lejöttek Pestről valami fejesek, és azt se tudtuk, hogy ki az a Münich Ferenc, meg mikor volt a párt XX. kongresszusa :P

2018.11.27. 08:48:05

@Untermensch4: "Sokkal szórakoztatóbb volt mit a "dobd el ezt a kislabdát a lehető legmesszebbre". Mert azt minek is? Semmi értelme."

Stimmt... de sajnos most diktatúra van és a jelenlegi rezsim állománygyűlésen eskette fel a tanárokat, hogy csakis olyan módszertan szerint oktathatnak, aminek eredménye a tökéletes analfabéta nercseléd . Csakis!!
Én meg (már említettem..) hogy azt látom, sok tanár úgy gondolja, hogy praktikus zsarolási pozíciót felvennie. Ha nem kap államtitkári fizetést (de legalábbis holland átlagbért) úgy csak kicsit focizik.. nem megy le a pályáról.. csak szabotálja a meccset. (most a kompetenciák milyenségébe nem is mennék bele..)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.27. 09:03:47

@pannonfunk:

Na látod lehet hogy ilyen munkásőr basz volt amin részt vettünk, nem sima tesióra a szabadban :)
Néha azt sem tudom mit reggeliztem, nem hogy azt mi volt a 35 évvel ezelőtt :)

pannonfunk 2018.11.27. 10:00:21

@szociál: Én a kollégiumban egyszer majdnem megvertem az egyik tenyérbemászóképű lakótársam, mert amikor megkérdeztem, hogy mi az a krém, amit adnak reggelire, azt mondta, hogy nem tudja. Kértem, hogy akkor legalább annyit mondjon meg, hogy édes-e vagy sós (néha kaptunk margarinnal összekevert mézet, néha töpörtyűkrémet, stb.). Akkor ment fel bennem a pumpa, amikor erre is flegmán azt mondta, hogy nem tudja. Aztán én is megkóstoltam, és annyira semmi íze nem volt annak a vacaknak, hogy tényleg nem lehetett tudni, hogy az most édes-e vagy sós :P
Szóval régebben minden jobb volt... Ja, nem... :P

pannonfunk 2018.11.27. 10:03:11

@szociál: Belegondolva, szerintem a szeptember huszonkilencedikei akadályversenyen is dobáltunk olyanokat.

Untermensch4 2018.11.27. 10:06:13

@pannonfunk: Elég egy elnagyolt stratégia mert
1) a világ változékony, a legjobb haditerv is túlhaladottá válhat néhány év alatt (meg az ellenség aljas módon nem azt szokja csinálni amit a haditervben előírunk neki)
2) kultúránk erősen anarchista a maga antik-individualista alapjaival (ami egyébként jó dolog), ismereteim szerint az egyetlen eset amikor megvolt a nagy-nagy egyetértés és központi irányítás alatti stratégia végrehajtása egységesen és önként, az a vérszerződés-honfoglalás. És akkor is csak azért volt meg látszólag a nagy egyetértés mert akik nemmel szavaztak azok maradtak keleten... :)
3) olcsó az információs technika, a létszámarányosan egyre drágább frontális oktatás nagyrészt kiváltható (lenne) onlájn
4) a sziget-nyelvi lét és a balkáni-mediterrán kommunikációs habitus olyan hátrányok amiből előnyt is lehet kovácsolni, ha nem is bármilyen területen

Untermensch4 2018.11.27. 10:13:53

@Grünwald Tihamér: "azért ez se kissé meredek, hogy szerinted azért szar az oktatás mert a tanárok kapzsiak és zsarolják a kormányt"

Ezt sztem kissé félreérted. A '90-es évek eleji nagy felsőfokú létszámbővítési lázban (amikor még viktorék is liberálisak voltak, tudod, pár évvel azután hogy sorosbérencek voltak...), nos akkoriban a tömegesség hígító hatása miatt egész generációnyi, a korábbiaknál kevésbé színvonalas tanárt sikerült képezni, azóta már az ő diákjaikból is lettek tanárok... és bizony vannak kompetencia-problémák. A kevésbé jó képességű versenyző pedig a tekintélyuralmi ("poroszos", mármint annak haluzott mert kb annyira porosz mint königsberg manapság) oktatási rendszerben pedig hajlamosak az egyszerűbb, sírós-zsarolós mentalitást vinni (aminek egyébként van társadalmilag is egy igen széles elterjedtsége).

2018.11.27. 10:42:08

@Grünwald Tihamér: Szerintem felületesen olvastad...A lényeg annyi volt: az oktatás színvonaláért a felelősség megoszlik :)..ez az egyik. A másik (úgyis én vagyok a falu rossza..) meg az, hogy a romló eredmények (PISA) hátterében bezony ott van túltolt polkorrektség és egyenlősdi jegyében üldözött "szegregáció" Ha a tempót mindig a leglassabbhoz mérjük, úgy nyilván senki nem marad az árok szélén, de hogy lassan járva sehová sem jutunk.. az is sejthető.

" Nyilván nincs felmérésed és csak a szubjektiv fideszmániád tudja ezt mondatni veled, illetve az állandó provokáció kényszered."
:) Úgy érzed, ha sikerül stigmatizálnod, mint "fideszmániás", úgy tiéd lesz a győzelem? A pepita látásmódoddal én nem tudok mit kezdeni.. kezeltesd magad.
@Untermensch4: Na, látom, megint valami, amiben egyetértünk. Az éremnek legalább kettő(három) oldala van..

"Te szerinted ők vannak meghatározó számban. "
Ezt hol állítottam? Hmm? Én egyet állítok: mindenütt akad belőlük.. ált.isk>egyetemig.

2018.11.27. 10:45:53

@pannonfunk: "Szóval régebben minden jobb volt... Ja, nem... :P"

Régen minden lassabb volt..és a viszonyítási alapok is mások voltak. Gyereknek lenni szerintem talán mégis jobb lehetett.

(most lehet, elsőre megmondod, hogy sós, vagy keserű... de ma már nem tudod mitől az..és mit okoz)

Untermensch4 2018.11.27. 10:54:14

@Womb Raider: "Te szerinted ők vannak meghatározó számban. "
Összekevertél vkivel. Nem tettem arra vonatkozó gondolatolvasást hogy ilyet vélnél.

2018.11.27. 12:03:17

@Untermensch4:
Szerintem a magyar oktatast a Horn-kormany verlibsi oktatasugyi miniszterei tettek tonkre egy eletre. (Fodor Gabor es Magyar Balint) Az altalad emlitett belgiumi magyar festo is annak a korszaknak az aldozata.
BTW:
"szaki a családjával belgiumban él, már állampolgár."
Nem ertem ezt az allampolgar fetist: attol, hogy valaki felveszi egy orszag allampolgarsagat, nem lesz sem belga, sem francia, sem kanadai, stb. Kiveve az USA-t, ott veresszaju, "amerikaiabb az ameriakainal" valik meg az egyszer normalis emberbol is. :) Ennek a titkat nem sikerult meg megfejtenem. Amugy en lexarom az allampolgarsagot, csak egy papir a szamomra, mint pl. a polgari hazassagi anyakonyvi kivonat. :) Az egyikkel szavazni lehetne - meg eletemben nem szavaztam -, a masik meg a dugasra es vagyonkozossegre adna jogot, de csak egy konkret szemellyel.
Vilag proletarjai egyesuljetek, bunosok meg rettegjetek! :)

2018.11.27. 12:19:13

@Untermensch4: Ja.. néha (mindig) oda teszi nicket, ahol a kurzor éppen áll.. most a neked írt hozzászólás közepibe :)

Azért ugye tudtad, hogy az idézet nem tőled, hanem Thürmertől vagy (ki ez a ződ ember) jött?

Untermensch4 2018.11.27. 12:24:03

@Konni: Az enyhe lejtőn valóban akkoriban lökték meg hogy gyorsabban haladjon.
Esetében csak praktikum az a papír. A "belgák" úgy reagálták le a rájuk (is) erőltetett PC-izmust hogy a k-európaiakat utálják mert azok fehérek és így nem számít rasszizmusnak. :)

2018.11.27. 14:59:39

@Grünwald Tihamér: Ja.... dög unalom.. kéne má' egy jó kis fidessjobbágyozás..igaz? :)

Untermensch4 2018.11.27. 15:07:19

@szociál: "Sz USA-ban úgy tudom más módszerek vannak, hiába sötétek mégis talpraesett életképes csókákat próbálnak nevelni belőlük mert az oktatás máshogy működik, megértetik a tantárgyat a diákokkal és nem bemagoltatják."

24.hu/tech/2018/11/26/kaliforniai-tuzvesz-alhirek-osszeeskuves-elmelet-donald-trump-lezer/

Untermensch4 2018.11.27. 15:12:54

@Womb Raider: Thürmer... :) :D XD (sok XD)

LucretiaBorgia 2018.11.27. 15:25:22

@szociál: Azert erre ne vegyél mérget....

Untermensch4 2018.11.27. 17:11:17

@pannonfunk: A klasszikust már láttam korábban. :) A másik kiváló alapanyag lejhet a kövérhülyegyerek propagandistáinak :(
Földrajz kapcsán azért kíváncsi lennék hogy egy hétköznapi ember tudna-e az észak-amerikai (fél)kontinensről rajzolni egy térképet amim feltüntet minden államot. Esetleg a kanadai tartományokat/tagállamokat is (mexikóról nem is szólva, szintén szövetségi állam)...
A földrajz-oktatásunkban pl a ballaszt a túltolt gazdaság-földrajz. Néhány év alatt nagyon megváltoznak a számok. Tehát az erre fordított idő egy része pazarlás, olyan adatok megtanulása amik már az érettségi utánra elavulnak, a földrajzi adottságok és a gazdaságfejlődés összefüggései meg nem kerülnek elő.

2018.11.27. 17:58:58

@pannonfunk:
Ez se rossz:
www.youtube.com/watch?v=7_pw8duzGUg
Why we need to teach geography.mov (Jay Leno)

2018.11.27. 18:07:37

@Untermensch4:
hu.wikipedia.org/wiki/John_Taylor_Gatto
Fő tézise:
Mit tesz a kötelező beiskolázás a gyerekekkel? Erre a kérdésre következőképpen válaszol a Dumbing Us Down-ban:
1. Az iskola csak összezavarja a diákokat. Egy összefüggéstelen ismeretgyűjteményt mutat be, amit aztán a diáknak be kell magolni ahhoz, hogy ne rúgják ki az iskolából. A dolgozatoktól eltekintve, ez hasonlít a televízióhoz: a gyerekek szinte teljes szabadidejét kitölti, néznek és hallanak valamit, amit aztán egyből el is felejtenek.
2. Az iskola arra neveli őket, hogy elfogadják társadalmi osztálybeli hovatartozásukat.
3. Közömbössé teszi őket.
4. Érzelmileg függővé teszi őket.
5. Szellemileg függővé válnak.
6. Egyfajta önbizalmat sajátítanak el, melyben szakértők által folyamatos megerősítésre lesz szükségük (ideiglenes önbecsülés)
7. Világossá teszi számukra, hogy nem tudnak elbújni, mert folyamatos megfigyelés alatt állnak.

Gatto különbséget tesz közösségek és hálózatok között, az előbbit egészségesnek nevezvén, az iskolákat pedig a későbbi példájaként említve. Szerinte az Egyesült Államokban a hálózatok a közösségek egészségtelen helyettesítőivé váltak.
Elítéli, hogy az amerikai kötelező oktatás a gyerekkort mesterségesen meghosszabbítja, és hangsúlyozza, legkésőbb 10 éves koráig minden ember kellően érett ahhoz, hogy egyedül eldöntse, milyen témákkal foglalkozzon.

www.youtube.com/watch?v=eeEWPbTad_Q&t
John Taylor Gatto - The Purpose Of Schooling

csevely 2018.11.27. 18:28:45

Köszi hogy a hsz-em ki lett irtva. . . . .

2018.11.27. 18:41:10

@csevely: Semmilyen hsz nem lett kinyírva!!

Nem lehet, hogy tettél bele szmájlis karaktereket?Olyankor szoktak eltünni ismeretlen okból

LucretiaBorgia 2018.11.27. 18:43:12

@Szőkenőőő: Pannon is igy tuntette el a kommentje felét....o jött rá, h ez lehet a baj.

LucretiaBorgia 2018.11.27. 18:45:20

@csevely: ugyan...Téged miért moderálnánk?? Kinek irtal? Meg tudjuk nezni az e-mailt, ott meg látszik. Pannont is láttam, mig itt a fele hiányzott.

Untermensch4 2018.11.27. 18:52:58

@Szőkenőőő: "Semmilyen hsz nem lett kinyírva!!" A lemilesek moderációs gyakorlata nagyon olajozottan működik.

2018.11.27. 19:02:58

@pannonfunk: ilyen nincs.. ez scripted reality

LucretiaBorgia 2018.11.27. 19:07:26

@Untermensch4: Csevely soha olyat nem irt, csetihez se, amit moderálni kellett volna. Több hsz eltunt mar, eddig 4, 2 Tihi, fél Pannon es most ez. Ne, szépen kérlek!

pannonfunk 2018.11.27. 19:13:40

@csevely: A mobilról küldött smiley jelek írtják ki a kommenteket valamiért... Tapasztalat :)

LucretiaBorgia 2018.11.27. 19:17:40

Womb Raider:
Csak egy pici kérdés:
Ki vezette be a polihisztorok általi polihisztor képzést??
Egy tanerő tanítja az összevont fizika, kémia, biológia,földrajz. . . órákat.
Mit tud kezdeni egy énektanár ha testnevelést, rajzot...egyebet kell tanítani?
Ámbátor fordítva érdekesebb:)

Az ok okozat felcserélése szintén gyönyörű.
Merthogy először volt a tanári pálya lejáratása mindenféle megbecsülés megvonása, majd mindenféle plusz funkciók rájuk pakolása.
A hangulatuk a topon volt, mikor saját magukat kellett elmondani neten egy baromarcú miniszternek, és a 30 éve tanító is a kezdő kategóriába került?
Ki nem verné bele a f..szát? He?
Mostanság pl itten fizikus tanárnak 1-2 gyerek jelentkezik évente, de kémia tanárnak is 3-4. És akkor mi az hogy rosszul, enerváltan, motiválatlanul? És persze még rájön a gyereknek akkoris igaza van, ha megveri a tanárt?
Az örök mondás ( Hofitól ) : tud úszni? Nem. És ha megfizetem?
Innen elment egy millió ember valamiért, és mitadisten mindenhonnan hiányoznak. Oszt az itthonmaradtak lettek kikiáltva bűnösöknek. Csakszólok.

Hogy tiszta legyen a világlátás, mennyire "Európa motorja", " világelső" , "azért támadnak, mert irigyelnek", " mi máshogy vagyunk sikeresek", " ha szükséges meghajlítjuk a valóságot","mindenki annyit ér":

24.hu/belfold/2018/11/27/dio-aremelkedes/

444.hu/2018/11/27/a-legtobben-20-negyzetmeter-alatti-garzonokat-keresnek-budapesten

hvg.hu/kkv/20181121_Nem_lesz_aki_kiszolgaljon_karacsonykor_10_ezer_elado_hianyzik

g7.hu/allam/20181126/180-ezerre-is-lehetne-a-minimalbert-emelni-es-meg-se-kottyanna-a-gazdasagnak/

hu/allam/20181126/180-ezerre-is-lehetne-a-minimalbert-emelni-es-meg-se-kottyanna-a-gazdasagnak/

www.uzletresz.hu/penzugy/20181121-mikorra-lesz-400-ezer-forint-a-netto-realber.html

24.hu/belfold/2018/11/26/szombathely-korhaz-beazas/

hvg.hu/itthon/20181127_Be_kell_zarni_a_Honvedkorhaz_koraszulott_centrumat_a_szakorvoshiany_miatt

www.hazipatika.com/eletmod/otthon/cikkek/dragul_a_csirke_es_a_serteshus/20180918154845

24.hu/belfold/2018/11/26/nagyot-dragul-iden-a-fenyo/

hvg.hu/gazdasag/20181126_Par_szaz_forinttal_emelik_az_epitoipari_oradijat

hvg.hu/gazdasag/20181126_A_kormany_elott_van_a_terv_igy_valtozhatnak_a_nyugdijak_2019ben

LucretiaBorgia 2018.11.27. 19:18:39

Na, itt van. Emailbol
Nezem minden itt van-e.

2018.11.27. 19:19:27

@Womb Raider: "Ha nem kap államtitkári fizetést (de legalábbis holland átlagbért) úgy csak kicsit focizik.. nem megy le a pályáról.."

szerintem itt kevered a hivatalosan is focistákkal... igaz ők nem is államtitkári fizetésért, hanem sokszorosáért fognak most már kicsit futni a füvön az aranylábukkal ott ahol kieresztik őket kicsit levegőzni...

LucretiaBorgia 2018.11.27. 19:19:46

Asszem igen. Ez volt csevely eltunt hsz-e.

LucretiaBorgia 2018.11.27. 19:23:35

Ennyit az olajozott gyakorlatrol.

2018.11.27. 19:35:10

@LucretiaBorgia: Most ezzel mit is akarsz igazolni? (abba bele sem megyek, hogy a feléről már ordít a cím alapján is , hogy faszság.

A minimálbér emelgetés mit is keres egy piacgazdaságban, kérdem én? (az állam emelgesse, de a piac előbb-utóbb elunja a sunyiságot.. a cseheknél be is érett a gyümölcs. A nyugati befektetők már drágának tartják az ottani munkaerőt :)

A munkaerő elvándorlással meg ugye megint semmit nem tudsz bizonyítani.. biztos szuper agyfürkész szihológus vagy, de a reálgazdaság nem a te pályád. Magyarországról arányaiban és számát tekintve is a legalacsonyabb a kivándorlás..ami egyénbiránt az eu-s csaatlakozásban kódolva volt.. valójában a magországok munkaerőpiacainak megbillenése okán ötlötték ki, hogy bővíteni kéne a volt szoci országoik felé. 2011.-ben minden korlátozást feloldottak és onnatól minden nyugati EU ország célponttá vált.
Fogd már fel, hogy NEM lehet admisnisztratív eszközökkel felszámolni a két tábor közti bérszakadékot. Mert mihelyt megszűnik, abban a pillanatban utcára kerül sokszáz ezer ember.

Ja.. amúgy, ha annyira hipiszupi NyEU, akkor hogy a frászban van, hogy az emberek nem akarnak az ottani bérekért dolgozni, hogy van az, hogy Merkelisztánból kb 10000 orvos hiányzik? Hogy van az, hogy KEu felől kell elszippantani az olcsó, dolgos és képzett embereket??

A te posztod, de szvsz ne itt .. mert nem adok fél órát és itt fog tombizni a kemény mag :)

"hvg.hu/gazdasag/20181126_Par_szaz_forinttal_emelik_az_epitoipari_oradijat"
Ja.. oké, emeljük nettó 2000 -re!!! Aztán meg jön a sírás, hogy 800000Ft egy négyzetméter Káposztásmegyeren a 9.-en :)))

"444.hu/2018/11/27/a-legtobben-20-negyzetmeter-alatti-garzonokat-keresnek-budapesten"
Kamu... :) van ingatlanos ismerősöm, vannak kiadott ingatlanjaink és adtunk is el az idén.. 2hét alatt BÁRMIT el lehet adni. (Az más tészta, hogy mekkora hitel van mindemögött.. de nyugi, nyugatabbra nincs ilyen gond. Ott ugyanis az emberek háromnegyedének nincs és nem is lesz saját lakása. A bécsiek több, mint 70%-a szociális bérlakásban él. (állami tulajdon, a mások pénzéből is..)

Ha kellenek a linkek, szólj, van mindegyikhez ;)
(zárszónak: nincs kormány, akinek lenne eszköze 50 év leszakadásban töltött év eliminálására. Nem volt és nem lesz. A nyugatnak meg végképp nem célja a felzárkóztatás...)

LucretiaBorgia 2018.11.27. 19:38:11

Csevely eltunt kommentjet masoltam be, bakker. 5x leirtam.

2018.11.27. 19:40:10

@Mia and me: Meg van a megoldás!!! Tessék elmenni focizni! Az amúgy is minden magyar tud.. aki akr, az meg felvesz egy magántanárt a kölke mellé..

Amúgy árulj már el valamit.. sanyarú a pedagógusok sorsa, éheznek, kilőg a seggük a gatyóból.. de basszus kapásból tudok 2 családot, ahol a harmadik generáció végzi éppen a tanárképzőt :)))
(A tanári teljesítmények objektív mérésével van már valami, vagy csak a szülők és a diákok felé vannak (lehetnek..) elvárások?)

LucretiaBorgia 2018.11.27. 19:42:18

Azt hitte h mi töröltük. De nem. Ezert visszamasoltam a kapott e-mailből. De csípőböl tüzelsz, rám. Értem.

2018.11.27. 19:42:50

@LucretiaBorgia: :)) Nagy szerencse, hogy megmentetted az utókornak.. de ha tudom, hogy Csevely (bár felismerhettem volna..) akkor inkább hagyom a fenébe, mert mindjárt írsz egy új posztot a verbálagresszorokról...;)

Untermensch4 2018.11.27. 19:43:41

@Womb Raider: " Hogy van az, hogy KEu felől kell elszippantani az olcsó, dolgos és képzett embereket??"

Az ottani gazdaság vhogy kibírja hogy a bennszülöttek nem dolgozzák szét magukat és megkapják az ottani béreket...

Untermensch4 2018.11.27. 19:44:33

@LucretiaBorgia: Kroki mint lemil-törzsolvasó el tudja magyarázni hitelesen azt a fajta olajozottságot.

2018.11.27. 19:45:24

@LucretiaBorgia: "De csípőböl tüzelsz, rám. Értem."

Édes csillagom... semmi nem utalt arra, hogy nem te írtad..elég lett volna, ha odaírod: @Csevely.. és ha következetesen átteszed az offoldába :)
(A rád vonatkozó epés megjegyzésem ennek tükrében indokolatlan volt..de én már előbb lövök, csak után akérdezek. Buga doktor is ezt javasolná...

pannonfunk 2018.11.27. 19:46:47

Csajok! Szétültesselek benneteket?!?!? :):):)

2018.11.27. 19:49:39

@Untermensch4: "Az ottani gazdaság vhogy kibírja hogy a bennszülöttek nem dolgozzák szét magukat és megkapják az ottani béreket..."

És szerinted ennek mi a forrása??? (a bérekkel szembeni kiadási oldalt sem kéne amúgy teljesen figyelmen kívül hagyni.) Plusz, itt többről van szó. Ausztriát és Németországot már nem németek, de még csak nem is német/osztrák cégek építik, hanem a fél balkán és a KEU melósok.
Amúgy meg hozzánk éppen a nálunk is csóróbb ukrán népek jönnek dolgozni..

LucretiaBorgia 2018.11.27. 19:50:19

@Untermensch4: Nem érdekel a lemil olajozottság.

2018.11.27. 19:52:04

@pannonfunk: Én békejobbot, sőt,. szélsőjobbot ;) nyújtok Lukréciának.. akit ezek szerint sokadjára is ok nélkül sértettem meg (vagy legalábbis üvöltöttem le a haját)

Bocsánatot kérek!

LucretiaBorgia 2018.11.27. 19:54:02

@Womb Raider: Ott van elotte és utána több komment erről, h nem értjük mi történt. Csak nem olvastad. És nem irok több posztot a verbális aggresszióról. Mindent leírtam, amit szerettem volna.

LucretiaBorgia 2018.11.27. 19:55:58

@pannonfunk: Jó tanács: csaj vitába ne szolj bele, majd ök lebokszolják. Megtörtént.

Untermensch4 2018.11.27. 20:14:07

@Womb Raider: "elég lett volna, ha odaírod: @Csevely.. és ha következetesen átteszed az offoldába :)"
Odaírás igen de nem offolda, itteni komment."

A forrás részben az hogy "decentralizált/demokratikus" a kapitalizmusukban a "crony", amolyan polgári-gyarmatosító stílusban, ellentétben a k-eus feudális stílussal.

2018.11.27. 20:27:19

@Untermensch4: Hogyan is volt a Pulp Fiction-ben? Gyarmatosítani kellett volna, bazmeg, gyarmatosítani..

Untermensch4 2018.11.27. 21:03:03

@Womb Raider: Inkább a gondolkodásmód mint konkrétan a gyarmatok megléte a mai siker alapja.
Pl ott dolgozó szorgos k-európai mesélte a konténeres céget belülről. Elvileg itteni cégnek simán le kellett volna söpörnie a piacról DE ottani akármilyen cégben az ottani illetékes ottani konténeres cégtől vesz/bérel...

Ponyvaregény-zene jöhet? :)
www.youtube.com/watch?v=LW6qGy3RtwY

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.27. 23:32:18

@Womb Raider: @LucretiaBorgia:

Éppen van nálam egy békepipa, "elszívjátok" ? :)
Ne zavarjon ha közben nyögdécselek :))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.27. 23:34:23

@Untermensch4:

Bruce Villis utolsó filmje amiben értékelhetőt alakított :)
Energia italos fos reklámokat vállal már szerencsétlenje.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.27. 23:35:50

Bár vitatkozNÁK magammal, ugyan azt a karaktert hozta mint az összes akció filmjében :))
Csak a film volt jó, ő hozta a tőle elvárhatót.

2018.11.28. 00:54:19

@Womb Raider: "Meg van a megoldás!!! Tessék elmenni focizni! Az amúgy is minden magyar tud.. "

jaja. aki meg nem, az még mindig elmehet majd minizterelenöknek :)

(még mielőtt: erre ő maga utalt a tegnapi hiradóban)

LucretiaBorgia 2018.11.28. 05:53:11

@szociál: Milyen A kategoriás szerep jár érte? De utána akkor is miiituuu :):):)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.28. 06:34:22

@LucretiaBorgia:
Semmi nem jár érte, csak lenyugosztok a pipától :)

2018.11.28. 06:49:14

@Untermensch4: Jajjmááá... a protekcionista szemlélet nem píszí, nem szabadpiaci :) ..és igen, tapasztaltam már errefelé is. A német (audi) az igazán jó melókat a német cégeknek szórja ki.. akik persze a megvalósítást már rábízzák magyar vállalkozásokra, csak a maguk 20-40 százalékát legombolják.

Láttam már olyan megrendelést, amin rajta voltak az audi által elfogadott árak (jól-rosszabbul lefestve..és rajta voltak a "javasolt" árak. Sejtheted..Meg azt is, hogy mennyiért szállít egy magyar cég, ha megéri innen Mexikóba szállítani száztonnaszám a forgácsolt cuccokat :)
Vagy, hogy a német megrendelő előírja, hogy melyik német acélipari beszállítótól kell rendelned a nyersanyagot.. amivel ugye megint jól beszorít ..
Szóval szép és jó... de miként is képzeled el a magyar protekcionista gyakorlatot? Tőkeszegény, relatíve kicsi magyar cégekkel? Akiket már csak presztízsből is igyekszenek lenyomni a külföldiek? Mekkora idő alatt lettek akkorák azok a cégek..és mennyi idő alatt kéne a magyar cégeknek is versenyképes szintre emelkedni? Van ennek bármi realitása?? Vagy mielőtt növögetni kezdene a kis hal, addigra a nagy úgyis felfalja?

@Mia and me: "jaja. aki meg nem, az még mindig elmehet majd minizterelenöknek :)"

Na, ez az! ...és akkor te mi leszel? Focista, vagy miniszterelnök? Vagy várod a sült galambot, és panaszkodsz?

LucretiaBorgia 2018.11.28. 07:36:42

@szociál: Alanycivem, rég lenyugodtunk. És egy árvakurvaannya se hangzott el. Voltaképp prezentáltuk a kulturált érvelést. Szerep nélkül nem pipálok. Legalább egy jo kis reklám? Lehetek a sanel arca? Akkor a mitu masszírban is benne vagyok :):):)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.28. 07:54:47

@LucretiaBorgia:

kapol szerept, csak fújjad már azt a pipát :)

@Szőkenőőő:

csipkés kesztyűs kis teja ivós kislányok vagytok e :)

LucretiaBorgia 2018.11.28. 08:03:32

@szociál: Ahaaaa! Ezt nem veszem be! Nem vok én pehhfogel Asia Argento :):):) Papir, asztán pipa, vagy húzol a birosag elé oralis erőszakért :):):)

LucretiaBorgia 2018.11.28. 08:08:11

@Szőkenőőő: Jól látod! Minden ilyen alkalom kiváló lehetőség az önkontroll feszesítésre, bent tartod a kurvaannyát, mély levegő, és nyel. Kezdők békával gyakorolhatnak és ihatnak rá vizet :):):)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.28. 08:10:14

@LucretiaBorgia:

Az összes nő kulva !
Mindig kélnek valami ellenszolgáltatást !
Fujj :P

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.28. 08:16:35

Pedig csak egy békítő pipa lett volna, konkrétan a Vatikántól jöttem Pápai beleegyezéssel :)

LucretiaBorgia 2018.11.28. 08:30:26

@szociál: Jujjj! Ez már fájt, mélyre ment :):):)

Untermensch4 2018.11.28. 09:47:39

@Womb Raider: Nyilván a tőkeerősebbekkel nem lehet olyan "szabályok" szerint versenyezni ahol az erő dönt. Kezdetben olyasmi apróságokat tehetünk mint amit tavalyi melóhelyen láttam. Kis, tőkeszegény beszállító cég (mármint multinak beszállítgat de saját profilja ettől független). A cég korábbi alkalmazottja amikor elhelyezkedett multinál és beosztásánál fogva döntési helyzetbe került, a jó melóra a cégtől kért árajánlatot és valahogy valahonnan kiszivárgott az infó hogy mennyi az annyi ami fölé nem érdemes ajánlani... multinak megéri, haverunk végzi a munkáját mert olyan beszállítót talált aki tökéletes alkatrészt szállít elsőre, kis magyar cég kap jó melót.
Másik, multi gyárának üres gépidőre szerez munkát a magyar közepesfőnök, saját korábbi munkahelyének kell egy rövid projekt. Árszabás itt is mindenkinek jó, a mieink meg közben a "vendégmunkás" szakikkal összedolgozva véletlenül tanítanak némi havat (know-how) és a közepesfőnök sem zavar szét mindenkit eközben, természetesen semmiféle jogos üzleti érdeket érintő ipari kémkedés ki van zárva.
Ellenben ha feltűnne egy magyar cég mint eme multi versenytársa, esetleg vmelyik korábbi gonosz alkalmazott miatt a vevők rájönnének hogy irányukba történt sumákolás és hirtelen sokkal szimpibb lenne az új beszállító-jelölt...
Minden utat lépésenként kell megtenni.
Meg úgy emlékszem volt már olyan hogy fr-német viszonylatban az állami titkosszolgálatok lebuktak hogy iparikémkednek, ezt kisebb országok is meg tudják csinálni, a nyugati cégek tele vannak k-európai szorgos emberkékkel... ;)

Untermensch4 2018.11.28. 09:50:05

@Szőkenőőő: "Mert ide csupa úrilány és úrifiú jár kommentelni ;)"
Igen, én is mindig eltartott kisujjal a nyakkendőmmel túrok az orromba. :)

2018.11.28. 11:08:39

@Untermensch4: Szorgos népünk győzni fog!!
Valóban, van ilyen is.. meg olyan is, hogy a "multihoz" átnyergelő buzgó kis tetű viszi a fele ügyfélkört, meg doksikat.. és ugyanígy szereptévesztésben élő magyar kooperátor is akad, aki vért izzad minden egyes, az árból lealkudott százalékért, minek jutalma, hogy az évzáró vacsorán Herr Vínervalcer megsímogatja a buksiját.Sajnos valahogy arra szocializálódott a magyarok többsége, hogy hű szolgaként vérét (és másét..) adja a gazdiért.

Untermensch4 2018.11.28. 12:31:46

@Womb Raider: A szocializációs részt értem "gondolkodásmód" alatt.

2018.11.28. 19:47:35

@Womb Raider: nem lehet mindenki miniszterlenök.... én meg már vagyok valaki ;-)

2018.11.28. 19:53:07

@Mia and me: az is valami... a hit ereje..

mgdé 2018.11.29. 12:55:45

@Mia and me:
"hanem sokszorosáért fognak most már kicsit futni a füvön az aranylábukkal"

- most már -

Ha jól gondolom, hogy mire gondolsz, akkor nem teljesen így van.
Szvsz: Nem azért emelték fel a focisták maximális hivatalos kereseti felső határát, hogy a magyar focisták még többet kereshessenek, hanem hogy a Fradinak és a Vidinek (esetleg a Felcsútnak) - nekik futhatja erre - módja legyen komolyabb, valóban európai szintű légiósokat szerződtetni, mert kell - ha már a nemzeti elég esélytelen, akkor legalább klubszintű - valamilyen focisiker. Hogy attól duzzadhasson minden kebel, de legfőképp egy ...

Hogy jót pihent Womb mamó ugorhasson (de tényleg csak azért :D ) :
Csaunak is volt BEK győztes focicsapata (Steaua Bucuresti, 1986).
Meg az Abramovicsnak is (hisz Garancsi vagy Löli is kedvet kaphat ...), (Chelsea, 2012).

Az persze nem várható/valószínűsíthető, hogy magyar klubcsapat belátható időn belül eljuthat idáig (a focinagyokkal (M.City, MU., Bayern, Real, Barca, Juve, PSG, stb.) összevetve annyi pénz nincs, hogy: a) elég valódi, focizni tényleg tudó sztárt vegyenek egyidőben, b) legalább 4-5 ilyen felizmosított csapat legyen az NB I.-ben, hogy ne csak sétameccsek legyenek a bajnokijaik, hanem hajtós tétmeccsek, az nem megy, hogy csak BL meccsen hajtanak, reagálnak gyorsan, ahhoz hozzá kell szokni,
de mondjuk egy BL 16 esetleg 8 közé jutás, vagy egy EL elődöntő már nagy-nagy felső mosolygást váltana ki.

Hiába, minden hobbi pénzbe kerül. :)

2018.11.29. 13:23:45

@Én de genere Mi: Felőlem túráztathatod itt magad, bár az elsőre is nyilvánvaló, hogy téged jobban érdekel a foci.. szóval engem rohadtul nem érdekel, hogy mi zajlik a magyar sport háza táján.. se ott, ahol nemzetközi sikerekről beszélhetünk, se ott, ahol kutyaütők alibiznek.

A sport nálam ott kezdődi és ér véget, amit én csinálok. A többi showműsor, színes, szélesvásznű gladiátorparádé.. teszek rá. Nem ettől jó vagy rossz egy kormány..ahogyan a focigyűlölő ellenzék se számítson a tmogatásomra, amíg ennél többre nem futja részükről.

mgdé 2018.11.29. 13:54:39

@Womb Raider:

Nem túráztatom magam, csak leírtam, hogy szerintem mi van.

S a saját sportolásom engem is jobban érdekel ...

(Ha kötözködni szeretnék, azt kérdezném, hogy tetszik a színházak TAO támogatása megszüntetése? Vagy a kultúra sem érdekel? :P )

2018.11.29. 14:15:10

@Én de genere Mi: "Ha kötözködni szeretnék, azt kérdezném, hogy tetszik a színházak TAO támogatása megszüntetése? Vagy a kultúra sem érdekel? :P"

Az egész TAO-átcsatornázós dágványt is letojom, mindegy minek álcázzák éppen. (sőt.. gonosz geci módon az egész újraelosztósditól kivan a pejslim :) )
Szóval TAO.. nem tudom, mennyire kúl túra, mennyire sem, de ami a zenei vonalon ment ( Havassy szymfónyk & Co.) annak érzésem szerint sok köze nem volt a kultúrához, akármiként csomagolták. Tudom, hogy a kultúrát nem szerencsés a piaci automatizmus kénye-kedvére bízni, de abban sem hiszek, hogy pusztán attól igény generálódik, mert bőőődületes pénzeket borítunk egyik, vagy másik kalapba.

Talán már elfeledted, így a további üresjárataid megelőzedndő újra leírom: nem kell engem meggyőznöd, hogy a fidesz-éra nem a létező világok legjobbika, arról viszont nem fogsz tudni bizonyítékot mutatni, hogy jelenleg van bármi lehetséges alternatíva , ami különösebb gazdasági trauma nélkül terelné más, jobb mederbe a magyar politikát..

(másként.. nem azért szavaztam a fideszre, mert hülye vagyok és nem látom mi zajlik..sőt.. van, amit egészen közelről látok.. )

mgdé 2018.11.29. 15:06:54

"de ami a zenei vonalon ment ..... annak érzésem szerint sok köze nem volt a kultúrához, akármiként csomagolták"

Persze, igazad van. Valószínűsíthetően, sőt akár 'köztudottan'-nak mondhatóan voltak ezzel erős visszaélések. S azoknak valóban nem árt a Stop tábla. De így - talán - kiöntötték a fürdővízzel a gyereket is ... Mintha nem lett volna ez teljesen átgondolt lépés ... (Vagy, ha igen, ha mégis, akkor bizony eléggé sötét hátsó gondolatos.)

Nem akartalak meggyőzni :) , pusztán azért vetettem fel, mert te a focis egyszerű ismeretanyag kiegészítésemet - miről is szól ez - is már 'kötözködésnek' vélted. Pedig nem volt az. A kultúra meg mégis csak olyan, amire 'nem illik' teljes elutasítással reagálni :) , tehát, ha már gumicsont dobálást vélsz felfedezni, valóban kapjál is egyet ...

(Az "ugorhasson" :) az nem egyenértékű az 'ugorj!'-jal. Csak egy lehetőség. Már ha nincs jobb dolgod. :) )

2018.11.29. 15:38:17

@Én de genere Mi: "Az "ugorhasson" :) az nem egyenértékű az 'ugorj!'-jal. "

Persze.. az egyik csak szimpla provokáció, a másik meg parancs..
Nem vettem kötözködésnek , csak jelezni szerettem volna, hogy attól, hogy leszarom, még látom és értem.. talán éppen ezért szarom le :)

Vagyok olyan haszonelvű szar alak, hogy amennyiben valamin változtatni nem érzem kivitelezhetőnek, úgy igyekszem amennyire lehet, hasznomra fordítani. Mindenkinek ezt javaslom :) Pl. Mia esetében ezért merült fel a karierr lehetőség a foci terén.
Ha mondjuk sok-sok stadion épül..úgy pl. jó üzlet üléseket gyártani a lelátókra! ;) Amúgy mostanság éppen Bécsben futott egy stadionos projekt.. úgy látszik, máshol is hasonló hobbiknak hódol a nép.. A megrendelt székek számából arra lehet következtetni, hogy elég sokan!

LucretiaBorgia 2018.11.29. 16:39:24

@Én de genere Mi: Ezzel maximálisan egyetértek. Rühellem, amikor egy szabályt nem megfelelően hajtanak végre, akkor nem a végrehajtást szabályozzuk úgy, hogy ne, vagy kevésbé lehessen kijátszani, hanem kidobjuk az egészet. Már többször terveztem a diplomám visszaszolgáltatását. Ja, és inkám a színházak, mint a krőzusi további milliárdok a látványsportba. Látvááánysport, már megy is fel a vérnyomásom. Az RGS miért nem az ? Vagy a szinkron úszás ?

mgdé 2018.11.29. 16:47:35

@Szőkenőőő:

Nem mondom, hogy direkt kapcsolat, mert nem az, de nekem is eszembe jutott a Szaffi :) , mikor megszületett a nicknév.

mgdé 2018.11.29. 16:52:54

@Womb Raider:
NEM akarok kötözködni, de még a bécsi meccseken is jóval nagyobb a nézőszám, mint nálunk szokott lenni. S akkor ugyebár az angol, olasz, spanyol, német nézőszámokról ne is beszéljünk. DE a portugál, görög, belga, cseh nézőszámokkal való összevetés azért már jogos figyelmeztetés lehet ...

Azaz, stadionszékeket legyártani és eladni itt nálunk lehet jó üzlet, stadion az van, az ezeken a székeken ténylegesen üldögélőkből, nos, már lényegesen nehezebb megélni. (Persze a TAO-t nem számítva. :D )

mgdé 2018.11.29. 17:05:46

@LucretiaBorgia:
Ennek spirituális okai lehetnek.
Pl. amikor a San Lorenzo játszik az Indendiente-vel akkor az "Angyalok" játszanak az "Ördögök" ellen. :)

2018.11.29. 17:34:47

@Én de genere Mi: " De így - talán - kiöntötték a fürdővízzel a gyereket is ... Mintha nem lett volna ez teljesen átgondolt lépés ... "

Persze.. de ugye nem azé' nem lop az úrinő/úriférfi, mert tiltják/szankcionálják, hanem mer' a neveltetése folytán elutasítja a tisztességtelen dógokat. Itt viszont hirtelenjében minden mívész ráébredt, hogy nyomokban Mahlert is tartalmaz..és rögvest szimfónikus koncerteket kezdtek adni.. kicsit, nagyot.. mindegy, csak valami jogalapot lehessen barkácsolni a TAO-záshoz és mertek nagyot álmodni.. a vidéki kocsmahaknikról rögtön tizenezres sportcsarnokokra váltottak. (Itt Győrben is szinte hetente rendeztek "szimfónikus nagykoncertet" .. az AUDI arénában.. de hogy kinek, minek?)
Ebből az égészből kiviláglott, hogy az elvek, a morál olyasféle, mint a csilis bab utózöngéje. Közpénzlenyúlás, korrupció addig van, amíg be nem vesznek a buliba. Utána már kultúra, tánci-tánci, komolyzene meg sport..
Aki tehette, az nem hagyta ki.. és mindkét oldal érintett volt, ahogyan más területeken, a közbeszerzés/eu pályázatok esetében szintén. Mivel jó vastagon húsz éve figyelem-látom mi van, azt kell gondoljam, hogy a politikusi lét legjobban az ősrégi OTP reklám szlogenjének plagizálásával írható le.. és mivel ez nem országspecifikus, azt kell gondoljam, valójában egy teljesen természetes emberi attitűd.. Ha tisztességes tud valak imaradni, az vagy azért van, mert még nem környékezték meg.. vagy mert még nem ajánlottak eleget.

mgdé 2018.11.29. 19:15:03

@Womb Raider:
Ehhez nem tudok érdemben hozzászólni :) , ezek szerint
".. vagy mert még nem ajánlottak eleget."

Abban, hogy mindkét (illetve talán mindhárom, a 90-94-es MDF talán nem ekvivalens a Fidesszel, s talán mind a négy, lévén Torgyán Józsi bácsi és pártja is külön törzs, sőt, mind az öt, ha a "bal" meg a "lib" netán igazából mégsem sziámi ikrek, vagy mind a hat, ha Csurkáékat is számolom (no meg ha a Jobbik szellemi utódjuknak számít) így-úgy részes ilyesmikben, abban egyetértünk. (Arról, hogy kutyakötelesen csakis két fél létezik-e, létezhet-e, arról vannak fenntartásaim, lásd előző mondat zárójeles része.) Azt, hogy minden fél "egyforma" mértékben, azt viszont nem gondolom. Azt meg, hogy - bár a pártja, oldala, stb. igen -, de személy szerint is kivétel nélkül mindenki aki tehette volna, tette is, azt azért (igaz, csak nem_politikusként) vitatom. De hogy ez utóbbiak - a nem_tevők - megfogytak, azt elhiszem, tapasztalom ...
süti beállítások módosítása