Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Táguló végtelen
2018. november 12. írta: LucretiaBorgia

Táguló végtelen

ora.jpeg

Vendégposzt Csetitől, fogadjátok szeretettel:

Ültem a teraszon. Végre csönd. Most először a nap folyamán. Este fél 10 van. Holnap hétfő, ovi, suli, délután fejlesztő foglalkozások... Megint hétfő. Az előbb is az volt.

Hajtom a kereket. De legalább van miért.(?) Néha olyan céltalannak, értelmetlennek és jelentéktelennek tűnik. Igen, itt vannak ők. Feladatom van, fel kell nevelnem őket. Aztán pár év... és ők is ugyanúgy hajtják tovább a maguk kerekét. Munka, kapcsolatok, család, talán válás, aztán újabb kapcsolat, vagy nem. Ki tudja. Aztán elmúlik minden.

Teljes nihil. Belegondolok hogy még van cirka 40 évem, vagy több. És ezt akár egyedül is eltölthetem. LEHET, hogy egyedül töltöm el. Ahelyett, hogy fognám valaki kezét, a vállára hajtanám a fejem. Megosztanám a nevetést. Az üresnél is üresebbnek érzem magam. Nem fáj. Egyszerűen olyan mint a fekete lyuk. Vagy a táguló végtelen. Képtelen vagyok befogadni. Értem, hogy fennáll ez a lehetőség, statisztikai adatok alapján... Vagy ha csak körbenézek. Mégis...

Körbenézek. Sok magányos kis katona. Van aki még nem jött rá... Azt hiszi minden idő az övé. Mert szép. Vagy gazdag. Vagy kapott egy akkora pofont hogy évek óta cseng tőle a füle. Mert leragadtak a múltban, és nem gondolnak a jövőre. És lassan, nagyon lassan megkérgesednek, bezárnak, ahelyett hogy nyitnának. Hallgatják a maguk kis bakelitlemezét, ahol mindig ugyanazon a helyen ugrik egyet a tű.

Csak egy karnyújtásnyira van. „Gyere, gyere velem. Megmutatom milyen együtt kacagni, milyen úgy ébredni hogy szeretlek. Hagy mutassam meg hogy van ÉLET! Igazi élet.”

Csak egy karnyújtásnyira van, de nem érem el. Láthatatlan falat húzott közénk, mely félelemből és a múlt csalódásaiból épül fel, s melyet csak ő tudna lebontani. „Képtelen vagyok” – mondja. „De ne menj el.” Maradok és várok. De nem tudom meddig.

Az a rohadt fal! Néha üvöltenék. Nem látod??? Erre vágytál mindig... És én meg tudom neked adni. Meg akarom neked adni. De befogom a szám, újra és újra. Vannak dolgok, amik erőszakkal és követeléssel nem mennek. Hit kéne. És bátorság.

Eltelik 30 év. A sok magányos kis katonát megtörte az élet. Alázatot tanultak. A gőg elpárolgott, és már hinnének, remélnének, újrakezdenék... Csak idejük nincs már. Vége van.

Ülök a teraszon. Mint a táguló végtelen... Nem tudom felfogni.

 

Csetlekbotlok

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr1814367967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LucretiaBorgia 2018.11.14. 12:44:46

@pannonfunk: Pedig segíccsééégggg ! :):):)
Valszleg algút van a jobb kezemben :(:(:( és még a billentyűket is nehezen nyomkodom zsibbadt nyúl-ványaimmal.

pannonfunk 2018.11.14. 13:08:33

@LucretiaBorgia: Te, nekem is... :(
:):):)

Nekem valószínűleg a sok ásástól. Meg nem tesz jót, hogy az eleve picit begyulladt kezemmel táblára kell írni. Perskindol + nyújtó gyakorlatok segítenek. Végső esetben segíthet a sebészeti beavatkozás, először próbáld meg a gyulladáscsökkentőkel + pihentetni, pihentetni, pihentetni + nyújtani, nyújtani, nyújtani.

Az a különbség még mindig Cseti és közted, hogy neki ennél összetette problémái vannak, és amikor próbáltam valami okosat mondani neki, akkor vagy

1. jól megsértődött, mert nem bírtam elég tapintatosan elmondani a véleményemet, vagy

2. közölte, hogy az a részprobléma, amire a megoldást mondtam, az nem is az ő problémája, hanem csak egy kitalált dolog a történetében, vagy

3. ezeknek a tetszőleges kombinációja.

Most ha közlöd, hogy csak vicceltél, akkor is az alagút-szindróma nem sebészi gyógyítása az, amit leírtam. Cseti zavaros történeteiben meg minden részlet átkombinálása más megoldást követelne.

LucretiaBorgia 2018.11.14. 13:37:51

@pannonfunk: nem vicc. csak nem biztos, hogy alagút, lehet, hogy az autoimmun nyavalyám. De nekem akkor jobb ha mozgatom, akkor csökken a zsibbadás. Voltam UH-n, lézer kezelésen, manuál terápián. Egyenlőre semmi.

LucretiaBorgia 2018.11.14. 13:48:02

@pannonfunk: Amennyire megismertem, a blog műfaj egy speciális műfaj, nem alkalmas "lelkizésre", mert az erősen verbális. Pár sorból, ami éppen kijön a posztban nem látsz teljes képet. nem ismered az egész sztorit és félre értelmezel. Szerintem ezért kerülendők a személyes közlések. Ne akard Csetit megfejteni vagy megmenteni, az az Ő dolga. Mindenki maga tudja, hogy neki mi a jó.
Mindannyian vergődünk néha és zavaros gondolataink is vannak, aztán vhogy megszüljük magunkat (ezt poppertől loptam) :):):)

2018.11.14. 14:22:51

@pannonfunk: "nyilván nem esett jól nekem, hogy defriendelt fészbúkon"

azért ilyenkor felötlik mennyi bajtól óvom meg magam hogy nem vagyok fészen :D

miaszar az a difrendel.... ?
(jó gondolom)- de basszus hát komolyan kit érdekel...

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.11.14. 18:26:22

@Mia and me: ló..fszt mama! - hogy klasszikusokat idézzek.

pannonfunk 2018.11.14. 19:00:42

@LucretiaBorgia: hát, az kicsit durvábban hangzik, mintha csak megerőltetted volna :( Autoimmun betegséget viszont ne netes kuruzslók segítségével akarjál gyógyítani, hanem mindenképpen orvossal!

@Mia and me: Meg sok lehetőségtől is. De nyilván te tudod, hogy jó-e neked. A fészbúk leginkább az olyan széles érdeklődési körű, kissé introvertált embereknek jó, mint én. Egy-egy közösséggel ritkán tudok IRL találkozni, de a fészbúk segít a (laza) kapcsolat fenntartásában. Pl. '90-es évek második felében működő jazz-rock zenekarom fuvolistájával pár hete találkoztam, több, mint 20 év után először. De basszus, működnek ezek a kapcsolatok, ott folytattuk a beszélgetést, ahol 20 éve abbahagytuk. Mindez nem történt volna, ha nem vagyunk ismerősök a fészen.

LucretiaBorgia 2018.11.14. 19:13:09

@pannonfunk: 9 eve meg van az auto baratom, mar jobb vok mint a dokik. De a tisztazas vegett mar folyamatban a kézsebész konzilium. Ui: autoimmun nem gyogyithato. Mert ezerrel mozgatom h ne zsibbadjon. Azt meg lehet nem kéne. Par nap es tisztazodik.

pannonfunk 2018.11.14. 19:19:21

@LucretiaBorgia: Autoimmunnak még nem tudjuk a gyógymódját. De hiszek benne, hogy egyszer gyógyítható lesz, és lehet, hogy még te is meg fogod élni. Valamennyire meg már kezelhető, és lehet vele teljes életet élni. Végülis "csak" deszenzitiválni kellene az immunrendszeredet. Nekem pl. a parlagfűallergiám jelentősen csökkent az elmúlt 10 évben, részben gyógyszerek segítségével, nagyrészt meg spontán. Tudom, nem ugyanaz a műfaj a kettő :(

2018.11.26. 14:32:38

:( Újra és újra ugyanazon folyóba tapodunk.. A világ igazságtalan, a zemberek a hibásak, de én már megvilágosodtam. Aki nem ért, az buta kiskatona.. amúgy is.. mindenki más kiskatona!

LucretiaBorgia 2018.11.26. 15:09:05

@Womb Raider: Occam beretvája. Mindig a legegyszerűbb az igaz. Kiváló elmélet ! Mindjárt kapod is a köveket...

pannonfunk 2018.11.26. 16:02:56

@LucretiaBorgia: A legegyszerűbb az, hogy menni kell kapálni, osztjónapot :)

LucretiaBorgia 2018.11.26. 16:05:34

@pannonfunk: Ez a kapálás nem tesz jót Neked ! Már mindenütt kapát látsz :):):)

2018.11.26. 16:10:49

@LucretiaBorgia: "Mindig a legegyszerűbb az igaz. Kiváló elmélet ! "

Valójában nem így szól... a "mindig" helyére a "legtöbbször" való, de mindegy..
(és tudom, nem úgy értette, nem azt mondta, nem erről van szó.. )

"Pár sorból, ami éppen kijön a posztban nem látsz teljes képet. nem ismered az egész sztorit és félre értelmezel. Szerintem ezért kerülendők a személyes közlések. Ne akard Csetit megfejteni vagy megmenteni, az az Ő dolga. Mindenki maga tudja, hogy neki mi a jó."
Ez az!!! Így kell! Üljön csak mindenki a maga kicsi elefántcsont tornyában, és mondja ami épp eszébe jut.. hiszen ez a jó az atomizált kis világban.
Ha varjú...

LucretiaBorgia 2018.11.26. 16:34:40

@Womb Raider: Valójában tényleg nem így szól, Ferdítettem.

LucretiaBorgia 2018.11.26. 16:35:58

@Womb Raider: + félreérthető volt, mert egy nagyon régi kommentre utaltál.

2018.11.26. 16:41:21

@LucretiaBorgia: Ha alagút , akkor a sebészi megoldás eredményes szokott lenni.. ha nem..:(

Nekem fél évig zsibbadt a bal kis- és gyűrűs ujjam. Aztán lassan magától regenerálódott. :O

LucretiaBorgia 2018.11.26. 16:47:10

@Womb Raider: Jajj, nekem a jobb és pont az kettő nem. De nem alagút. Klasszik auto nyavalya. Már vot hasonló...az 3 hónapig szórakoztatott. :(:(:(

2018.11.26. 16:58:18

@LucretiaBorgia: Vígasztaljon, hogy nem mitokondriális eredetű :) (Már, ha nem az)

pannonfunk 2018.11.26. 20:49:59

@Womb Raider: Pedig ha a midikorián szintje lenne magas, elmehetne dzsedájnak :P

pannonfunk 2018.11.26. 20:50:52

@Womb Raider: Enyhe alagút pihentetéssel, lokális (nem szteroid) gyulladáscsökkentővel, nyújtással is elmúlik, tapasztalat.

2018.11.27. 16:00:33

@pannonfunk: :) én húzogattam, recsegett-ropogott.. végül egy lecsó főzés során kapott akkora adag kapszaicint, hogy két napig égett és aztán pár nap után jobb lett!

pannonfunk 2018.11.27. 16:23:41

@Womb Raider: Azt hiszem, én is fel vagyok fegyverkezve erősekkel, lehet, hogy komolyabbakkal, mint amilyenből lecsót főztél :) Bár a Kegyes halálom most épp elfogyott, de az utána sorban következőkből még van :)

2018.11.27. 19:17:15

@pannonfunk: :) a lecsónak nem kell szétmarnia a tányért :) 20%-nyi natív bogyiszlói paprika még nem tapossa el az ízeket, de átmelegít.

Én az erősebb cuccok közül a habanerokat, meg a morugákat szeretem, mert azoknak van egy kellemes gyümölcsös-fűszeres íze, nem csak erősek.
www.blikk.hu/aktualis/egesi-serulest-okoz-a-legerosebb-paprika/ym06c6s

A paprika piros.. és éééget.. anyám borogass. Blikk..mi más.

pannonfunk 2018.11.27. 19:34:12

@Womb Raider: Habanerot csak mexikóiba, mert ott autentikus (meg minden, ami C. chinense). Magyar ételekbe (halászlé, lecsó, gulyás leves, töltött káposzta, stb.) inkább jolokiákat (C. frutescens). Ha nem akarok kiszúrni a vendégekkel, hogy ehetetlen, akkor nagyon jó a bird eye chili (piri-piri, meg a Kotányinak a Chili pepperoncini néven futó cucca is az), vagy esetleg cheyene bors (ami már C. annuum).

2018.11.27. 19:55:55

@pannonfunk: A tabasco is jó, (bár az is C. frutescens) Halászlébe meg a pórias cseresznye paprika is megteszi. :)

2018.11.27. 20:04:53

@Womb Raider: @pannonfunk:
Paprikagyujtemenyem egy resze (2017):
indafoto.hu/cascabel/szarado_paprikak
Bhut Jolokia (Scoville scale: 1 000 000)
indafoto.hu/cascabel/image/26143574-18bcb688/782354
Vilag proletarjai egyesuljetek! :)

2018.11.27. 20:24:18

@Konni: :)))) Az a citromsárga.. az mi? Mert valamikor nekem is volt, de a nevére nem emlékszem. Valami "Lemon..." de nem biztos. Nagyon vékony a húsa, de elég szépen szárad...
A jolokiámat megették a vércsigák :( de dorset naga meg még valami hasonló vadállat maradt. Persze tök értelmetlen termelni, mert egy bokor is fél életre elég.. de olyan szépek :)

A jalapenonál egy fokkal erősebb, de elég hasonló karakterű a bulgarian carrot

2018.11.27. 20:59:07

@Womb Raider:
Erre gondolsz?
indafoto.hu/cascabel/image/26143572-fd77c07d/782354
Azt hiszem, ez a habanero, csak meg zöld.
(gyerek kerdi az edesapjat: Edeasapam, milyen szilva ez? Kék szilva kisfiam. Akkor miert piros? Mert meg zöld.)
A felfuzottek kozott van sarga cheyenne peppers is.

2018.11.27. 21:25:14

A paprikaim nagy reszet a helyi piacon szereztem be:
indafoto.hu/cascabel/farmers_market_calgary_2017081
indafoto.hu/cascabel/calgarypiacjul15
A szomszed tartomanyban termelik oket, British Columbiaban, az Okanagan volgyben. Az europai fajtakat magyar es portugal kerteszek hoztak be, mara sajnos a kerteszetek, gyumolcsok nagy resze indiai szikhek tulajdonaba kerult.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.27. 23:28:13

@Womb Raider:

jaj de buta vagy, az nem is sárga hanem zöld, és kiwi a neve :)

@Konni:

Ha bármelyikbe beleharapNÁK hívhatnátok a mentőt, felérne egy kígyómarással.
Egy kommersz almapaprikától úgy megdöglik az epém, hogy haláltáncot járok :)
Pedig régen bírtam az erős paprikát, nyami.... persze a cserkópaprika nem erős ezekhez képest, Konni azzal dörzsöli be a szemgolyóját reggelenet hogy felébredjen :)
Világ proletárjai seggre üljetek !

2018.11.28. 07:14:12

@Konni: :)) Nem, arra a hosszúkás, karcsú sárgára. :) gondoltam.

Amúgy amit még érdemes kipróbálnod, az a rocoto. Maga a növény is gyönyörű, lila virágokkal, szőrös, mint a paradicsom, formás kis gombóc paprikákat terem , jó masszív hússal és remek ízzel. Töltve, füstölve, szárítva.. szuper!
Ja..és a legcukibb, hogy fekete magjai vannak.
A paprika meg jó árban van :) 1400Ft/kg

@szociál: Há' ne harapj bele.. csak nyalogasd ;)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.28. 08:04:32

@Womb Raider:

úgy is szétmarja a nyelőcsövem :)
te tájföldön a 80%-os páratartalomban is szívesen ennél csípős fűszeres levest ? :)

2018.11.28. 09:21:38

@szociál: Váááá... dél-kelet Ázsiában nem azé' csíp és fűszeres, hogy megizzadj..hanem , hogy ne érezd a punnyadt hús ízét :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.28. 10:48:57

@Womb Raider:
pedig annyira étvágygerjesztő mikor a büdös húsok felett rajzanak a legyek 45 fok árnyékban :)

2018.11.28. 11:39:06

@szociál: Viszont elképesztő mennyiségben és fajtában van friss, érett(!!!!) gyümölcs.. egy-két hetet azon is ki lehet húzni :)

Engem mindig lázba hoz egy jó kis sztrítfúdos videó.. Maugliland: www.youtube.com/watch?v=j3Sk8ZnAiEA

pannonfunk 2018.11.28. 14:30:31

@Womb Raider: A Tabasco az amcsi Erős Pista: ecetesebb, mint csípős :) De a tiszta tabasco paprika finom lehet :)
@Konni: Wow :) Nice :)

pannonfunk 2018.11.28. 14:32:29

@Konni: Ez nekem inkább tűnik jolokiának, mert hosszúkásabb. Vagy kereszteződött habaneroval. Már annyi fajta van, hogy nem bírok követni :)

pannonfunk 2018.11.28. 14:34:43

@Womb Raider: Hm, az explicite másik faj és nem csak fajta. Az 50-250 ezer SHU meg kellemesen csípős. Mennyire egyszerű otthon termeszteni?

pannonfunk 2018.11.28. 14:36:08

Ez azért jól hangzik:
They grow into four-meter woody plants relatively quickly, and live up to 15 years, which gives them, especially with age, an almost tree-like appearance.

:-O

en.wikipedia.org/wiki/Capsicum_pubescens

2018.11.28. 18:58:57

@pannonfunk: "Hm, az explicite másik faj és nem csak fajta. Az 50-250 ezer SHU meg kellemesen csípős. Mennyire egyszerű otthon termeszteni?"

Hmm.. pogyola vótam. Amúgy semmi nagy hókuszpók. Az üvegházat/fóliát nyilván meghálálja, de termett már a télikertünkben is.
Az biztos, hogy a hazai klíma nem a legoptimálisabb, főleg a hosszú tenyészidejű egyedeknek, fólia/üvegház alatt akár 3-4-szer nagyobb bokrot növesztenek, bár állítólag az igazán bikaerős példányok a forró, de száraz levegőt szertik. Tudja afene, egy szint felett úgy sincs jelentősége.

" De a tiszta tabasco paprika finom lehet :)"
Na, az is hatalmas bokrot növeszt, olyan, mint a NuMex Twilight, vagy annak lila levelű változata..simán elmegy dísznöványnek is a százszám meredező kis lángocskáival.
Szóval csak bátran a rocoto-val, igazi különlegesség. Jövő nyárra remélem kész lesz az új növényházunk és akkor belendülök :)

"Ez azért jól hangzik:"

Hát ja.. nekem olyan 1-1.5 méter magas lehetett, de nem volt lehetőségem átteleltetni.

2018.11.28. 21:02:51

@Womb Raider:
A rocoto-t nem ismerem, nem is hallottam rola.
Az en kedvencem a Sonora sivatagban vadon termo chilitepin. Tobbszor dolgoztam ott es amikor elosszor a helyiek megkostoltattak velem, azt mondtam nekik, hogy nalunk Magyarorszagon a gyerek az ilyen erossegut cukorka helyett eszik, megalapoztam a magyarok hirnevet.:) Sokat szedtem melo kozben Hermosillo es Nogales kornyeken. Az USA oldalon vedett noveny, ugy tudom.

2018.11.29. 07:03:09

@Konni: "Az en kedvencem a Sonora sivatagban vadon termo chilitepin. "

Vááááá!!!! Instant get! gyorsan be is szerzek magot! Valami hasonlóm volt, bár az hosszúkás terméseket érlelt, de ez most nagyon teccik! Szeretem a heirloom cuccokat, rendeltem már amisoktól is kukoricát meg paradicsommagot.. meg Peruból gyönyörű acélkék és rubinvörös kukoricám is volt. Akkora szára volt, hogy majd' létra kellett a szedéséhez :)

pannonfunk 2018.11.29. 08:53:58

@Womb Raider: na, kiderül, hogy nem csak én szoktam kapálni :)

2018.11.29. 09:54:45

@pannonfunk: Ez van.. szántunk, vetünk, kapálunk és vasvellával forgatjuk az 54 000 Ft-osokat.

LucretiaBorgia 2018.11.29. 11:27:17

@Womb Raider: Miiiiii ? Kék és vörös kukorica ???? Ez komoly ??? Vagy megint pinkelsz :):):)

2018.11.29. 13:32:48

@LucretiaBorgia: :)
wimastergardener.org/article/indian-corn/
Itt szemezgethetsz :)

Belül amúgy mindegyik fehéres-halvány sárga, de kívül elképesztő a színkavalkád, akár csövön belül is. Van mini és normál méretben, bár egyik sincs akkora, mint a hibrid takarmány kukoricák. (Krumpliban dettó, sárga, lila, vörös, csíkos.. amit csak akarsz. Bár egy ideje lila már nálunk is kapható.

LucretiaBorgia 2018.11.29. 16:41:04

@Womb Raider: Nem értek hozzá, ezért kérdezem. Ezek a színek génmanipuláció eredményei, nem ?

pannonfunk 2018.11.29. 17:56:00

@LucretiaBorgia: Nem, ezek természetesek. Illetve, persze, hogy valami mutáció kellett hozzá, de ezek a természetben maguktól mentek végbe, nem emberi hatásra. Mint ahogy vannak barna meg kék szemű emberek is.

2018.11.30. 06:44:54

@pannonfunk: Ja.. ahogyan sok-sok egyéb mezgaz és dísznövény esetében. Figyelik a rügymutációkat, aztán gyorsan lehet klónozni (oltvány, dugvány, szemzés) meg persze lehet játszani a beporzással is.
Viszont ugye a génmódosított főzni való kukoricával szerintem már sokan találkozhattak. Ott kiütötték a cukorból keményítőt raktározó folyamatért felelős géneket így megnövelték a kukorica édességét.. az izraeliek nagyon rágyúrtak a témára, van egy rahedli fajtaváltozatuk.
Mutáció nélkül mi sem lennénk. (.. lehet, még a Tervező sem ;) )

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.30. 12:28:54

@Womb Raider:

és a lila krumplitól lilát pipilsz mint a céklától pinket ?
látni láttam de még nem próbáltam.

2018.11.30. 13:21:08

@szociál: Hát persze! Te pedig a sok spenóttól beszélsz zöldeket ;)

LucretiaBorgia 2018.11.30. 14:42:23

@szociál: A kék kukoricától meg kék lesz a véred :):):) és kinő a kutyabőröd

pannonfunk 2018.11.30. 14:44:39

@LucretiaBorgia: Szerintem meg antociánok vannak benne, és tök egészséges. Ráadásul természetes antidepresszáns, mint pl. a cékla is. A tengerimalacom is nagyon boldog, amikor kap céklát :) meg én is :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.30. 14:55:18

@Womb Raider: @LucretiaBorgia: @pannonfunk:

Oooo hogy rogyasszon rátok egy konténer lila krumplit a Jézuska :)
Azt ne mondjátok hogy nem lesz színes a pisitek a ceklatol mert akkor agyvérzést kapok :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.30. 15:10:47

@Szőkenőőő:

Biztos azért mert nem figyelted.
Szépen szaladja le a spárba és vegyél egy üveges céklát, rágcsáljad szépen a szájaddal, igyál egy kis levet belőle.
És majd meglátod a végeredményt hogy pink lesz a pisid.
Eddig hol éltetek, szatyorban ? :)

És hol van az az utazós poszt ?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.30. 15:15:13

@Szőkenőőő:

Nem ettél még céklát ? :))
Olyan vagy mint a VV Greg aki még nyersen nem evett répát :))))))))))
Milyen gyerekkora volt ennek a pánszexuális kreténnek ? :)
Neked elnézem mert szőke vagy :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.30. 15:31:47

@Szőkenőőő:

jah kérdezted, a végén azt az izét nem láttam :)

szőke szoci vagyok :P

LucretiaBorgia 2018.11.30. 15:39:11

@szociál: nehogy adjvérzést kapj, mert akkor narancssárga leszel...

pannonfunk 2018.11.30. 16:27:21

@LucretiaBorgia: Szoci szerintem attól is agyvérzést kap, ha azt mondod neki, hogy narancssárga lesz :)

2018.11.30. 21:20:09

@szociál: Csihadj mááár...

Nem pisil mindenki vöröset a céklától.. csak a bigott komcsik..meg a buzgó szocik.. ;)
A titok és nyitja:
napitaptudas.blog.hu/2017/01/20/pirosat_pisilsz_a_ceklatol

Naa...
Üdv a szatyorból ;)

LucretiaBorgia 2018.12.01. 09:18:09

@Womb Raider: buzgó szocik :):):) Na meg, ugye a lányok pisilnek, törlik, lehúzzák, én pl. nem nézegetem milyet pipiltem :):):) A fiuk meg előre pisilnek és látják a matériát. Szal, nincs kizárva, hogy már pisiltem pinket (becsípődött!!!) csak nem vettem észre.
Na megyek veszek egy nagy kínai szatyrot, azt a cippzárasat, ebben már szűkösen vagyunk ! Könyököd a vesémben :):)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.01. 10:51:13

@LucretiaBorgia: @pannonfunk:

Akkor narancssárga ha kevés folyadékot iszol, vagy ha durván másnapos vagy és akkor ha fityeszes vagy :)

@Womb Raider:
Csihhadok :)
Szóval kevés a savam, ezt jó tudni, viszont akiknek kevés a gyomorsavuk hajlamosabbak a gyomorrákra, jajj de jó nekem hogy döglenék már meg :)

Lukrészi
Ha a csajok is állva pipilnének akkor látnák milyen a vizeletük, én még kakilni is állva szoktam, utána egy erős zuhany a kádban leviszi a cuccot a vádlimról :)
Jó étvágyat kívánok ;)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.12.01. 14:52:22

@pannonfunk:

Azt lett belőle Bikini :)
Európa kiadó fasza zenét csinált, és jól is állt nekik.

2018.12.02. 09:57:29

(viszont a spárgától nagyon finom szaga lesz)

LucretiaBorgia 2018.12.02. 10:05:35

@vitéz Beverneky: micsoda kiváló tanácsok!!!!!
Vazze, a spárgát es az avokádot utálom...
Büdi maradok :):(:):(

2018.12.02. 10:06:19

@LucretiaBorgia: "Na meg, ugye a lányok pisilnek, törlik, lehúzzák, én pl. nem nézegetem milyet pipiltem :):):) A fiuk meg előre pisilnek és látják a matériát. "
Ahogyan a témát figyelem, szerintem @Szoci nem elégszik meg ennyivel, ő megfigyeli a slozin mellette állók produktumát is, hogy a tanulmányát kellő módon alátámaszthassa.

2018.12.02. 10:07:23

@LucretiaBorgia: Mi bajod az avokádóval ??? Semmi extra íze nincs..

LucretiaBorgia 2018.12.02. 10:20:15

@Womb Raider: Egyszerűsítettem. Nem, nem szeretem, allergiás vagyok rá. 1x ettem es feldagadt a fejem tőle. Meg van Kern a sztracsatellaban? Na, úgy néztem ki :):):)

2018.12.02. 10:23:34

@LucretiaBorgia: "Meg van Kern a sztracsatellaban? Na, úgy néztem ki :):):)"

Tényleg jobb, ha nem eszel.. :(

LucretiaBorgia 2018.12.02. 10:40:19

@Womb Raider: Istennek hála, van élet avokado nélkül is :):):)
Deee....Te hogyhogy itt vagy, vasárnap van?!
Azé nem baj!!!

2018.12.02. 10:44:31

@LucretiaBorgia: "Te hogyhogy itt vagy, vasárnap van?!"

Sokat hiányoztam igazolatlanul a misékről, így felfüggesztettek :)

2018.12.02. 10:47:07

@LucretiaBorgia: "Istennek hála, van élet avokado nélkül is :):):)"

Ááá.. Bendegúz is mondta volt, hogy a guacamole Isten ajándéka

LucretiaBorgia 2018.12.02. 10:49:22

@Womb Raider: Hujjjeee...
Megreped az arcpakolásom...:):):)

2018.12.02. 10:54:59

@LucretiaBorgia:
az avokádót én sem szeretem, se íze, se bűze gépzsír állagú.
hogy meg lehessen enni mindenfélével ízesítik
a spárga nagyon finom.

2018.12.02. 10:56:49

@LucretiaBorgia:
"vér szagra gyűl az éji vad"

LucretiaBorgia 2018.12.02. 11:00:03

@vitéz Beverneky: Nem rég ettem roppanósra párolt zöld spárgát, isteni volt. Szal a zöldspárga még lehet, hogy amnesztiát kap :):):)
Kedden elvárlak nyitásra! Te voltál a trigger a köv poszt sorozathoz.

2018.12.02. 11:09:17

@LucretiaBorgia:
" Nem rég ettem roppanósra párolt zöld spárgát"
lekközlebbi alkalommal mintát kűggy organoleptikai vizsgálatra...
"...T. labor
Teljes vizelet..."
pecsét;aláírás.

2018.12.02. 11:11:17

(közép sugár)

LucretiaBorgia 2018.12.02. 11:15:29

@vitéz Beverneky: Ne oktass ki a sugarakról :):):)
Mérgezőa zöldspárga tán???
Max. Zödet pisilek. Se baj, a kedvenc szinem.

2018.12.02. 11:31:07

@vitéz Beverneky: "az avokádót én sem szeretem, se íze, se bűze gépzsír állagú."

Az lehet.. a barna göcsörtös felületű messze jobb, mint a snassz ződ.. viszont színtől függetlenül az egyik legtáplálóbb zőccség/gyümölcs.
Reggelire/vacsorára a legtutibb. Pirítós, egy réteg 'rusztikus' avokádó pép, egy szép szelet füstölt lazac/vajhal/tokhal+ kis kapros majonéz és bors..vagy, mivel ezek elég illatosak, egy szelet füstölt/szárított sonka.
:) Salátákba meg mehet a kissé éretlenebb.

LucretiaBorgia 2018.12.02. 11:43:58

@Womb Raider: Amugy szeretém....csak hát..Kern..

2018.12.02. 11:49:08

@LucretiaBorgia: Lehet, hogy a magját is megetted? :) Egy ismerősöm a kiwit ette szőröstől-bőröstől és mindig székrekedése lett :)))) Aztán szintet ugrott és azóta semmi baja.

Amúgy elég sok natúr kozmetikumban van avokádó olaj..

pannonfunk 2018.12.02. 11:50:07

@Womb Raider: CSakis szarvasgombás kaviárral és valami extra pezsgővel :P

2018.12.02. 11:54:33

@pannonfunk: Ezt most úgy adod elő, mintha az avokádó valami luxus kaja lenne.
350Ft/db (kb) és abból elég emberes adag kaját lehet rittyenteni. :P

2018.12.02. 13:09:24

@LucretiaBorgia:
miért lenne mérgező?
azt mondtam, hogy jó illatot ad a vizeletnek.

a középsugárról nem oktattalak a vizeletminta kritériuma.

2018.12.02. 13:14:22

@Womb Raider:
"egy szép szelet füstölt lazac/vajhal/tokhal+ kis kapros majonéz és bors..vagy, mivel ezek elég illatosak, egy szelet füstölt/szárított sonka. "
de akkor minek ehhez a vazelin (avokádó krém) ?

1.sznobéria
2.hízókúra.

2018.12.02. 13:18:04

@vitéz Beverneky: Jó, akkor te tegyél rá soproni felvágottat és három karika lilahagymát.. hízni meg akkor hízol, ha a bevitt energiamennyiség jóval az elfogyasztott felett van.. de szerintem te csak szimplán kötekedsz, hogy hangulatot kelts :)

"de akkor minek ehhez a vazelin (avokádó krém) ?"
.. nem azért, amire te használod a vazelint

LucretiaBorgia 2018.12.02. 13:22:53

@vitéz Beverneky: köszi, pisiltem már parancsra :):):)
DRLB

LucretiaBorgia 2018.12.02. 13:25:18

@vitéz Beverneky: Jajj, már. Néha kell a kényeztetés a zizlelő bimbóknak.
Köztudottan fényevő vagyok :):):)

pannonfunk 2018.12.02. 15:42:12

@Womb Raider: A lazac tartozik már a felső kategóriába. Persze, ez is nézőpont kérdése. Én csak akkor eszem lazacot, ha ingyé' van, szerencsére forgolódok annyit olyan repi helyeken, hogy jusson :P Ja, amíg élt a feleségem, karácsonyra is vettem néha, meg csináltunk tatárbeeksteaket is bélszínből, de most magam már csak ennél puritánabb vagyok... :/

2018.12.02. 15:57:14

@pannonfunk: lehet.. én viszont nem cigarettázom így hetente összespórolok egy kiló lazacra valót és aztán azt eszem három hétig.. :)
Árban kb. mint a téliszalámi.. szóval ha nem is népélelmezési cikk, de nem is extrém. Fogadjunk, hogy egy pár cipő, amiben szaladgálsz, többe kerül, mint az én éves lazac kvótám :)

pannonfunk 2018.12.02. 16:22:59

@Womb Raider: én sem cigizem. Még csak inni se iszom. Viszont beosztani se tudok kaját, bár tanulom, hogy hogyan kellene, de ha rámjön, megeszem egy fél rúd téliszalámit magában... :(

2018.12.02. 17:37:02

@LucretiaBorgia:
DRLB mia tököm?
valami S/M party?

LucretiaBorgia 2018.12.02. 17:38:48

@vitéz Beverneky: puszykaaaahhhh....ez jooo, de ne álmodj:):):)
Dr.Lukrecia Borcsa

2018.12.02. 17:40:52

@Womb Raider:
"de szerintem te csak szimplán kötekedsz, hogy hangulatot kelts"

így van ez ha kispöcs összefut nagymuffal! :)
süti beállítások módosítása