Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Verbális üvöltés avagy a meggyőzés új művészete
2018. november 06. írta: LucretiaBorgia

Verbális üvöltés avagy a meggyőzés új művészete

tigris.bmp

A képtelenség

Közel másfél éve merültem alá a blogvilágban és szinte az első perctől kezdve érlelődik bennem ez a poszt. A politikai üvöltésről külön kívánok megemlékezni, így ez a poszt csak az összes többi témában látható, tapasztalható jelenségekről szól.

Megfigyeltem, hogy az emberek egyszerűen képtelenné váltak eltűrni, hogy másnak lehet más véleménye. Nem lehet. Tisztelet az elenyésző kisebbségnek. A téma lehet bármi, pl. kell-e sportolni, hordjunk-e színeket-től indulva odáig, hogy ki hisz Istenben, a Tervezőben vagy a Tudományban. Nem tudom mi ez pontosan, de én azonosítanék egy újabb mentális személyiség zavart MMK lenne az elegáns hárombetűs neve, azaz Mániás Meggyőzési Kényszer.

Tünetek: bármire tüzelés csípőből, polihisztori fixáció, a másik tiszteletének teljes hiánya, a szükséges emberi alázat teljes hiánya, hebefrén beszédkényszer, intellektuális nyughatatlanság, virtuális magamutogatás.

A meggyőzés kifordult önmagából. Elvileg a meggyőzés érvelés lenne közösen elfogadott tényekből levonható következtetések mellett vagy ellen. De már nem az. Már egy kaotikus kakofón Üvöltés.

Tények és érvek tetszés szerint összehányt katyvasza.

A stílus

farkas.bmp

Az csodás. Pompás. Választékos. Adekvát. Kifinomult.

A kisanyámtól indulunk, ami még egész kellemes, épp csak cinikus, áthaladunk kis löttyedt pöcsön és a valagakon, hogy végül eljussunk a felmagasztosító végeredményig, valami összetett fertelemig, mint pl. a geciszagúszájúleheletűagybaszottpszihopataribanc. Na jó, a lehelet szép szó, biztos csak véletlenül csúszott ebbe a költői szépséget súroló jelzős szerkezetbe. De tekinthetjük akár virtuális szinesztéziának, csak én vagyok túlzottan kritikus, nem tudok azonosulni a blog-próza líraiságával. 

A módszerek

untitled.bmp

Aki nem ért velem egyet első felszólításra, valamilyen nem tisztázott tényen alapuló véleményemmel, az buta, ostoba, tanulatlan, műveletlen, hülye. Nem tud olvasni, nem tud értve olvasni, funkcionális analfabéta, súlyosan csökkent elméjű, értelmi fogyatékos, agyhalott. Majd jön a dobálózás a félig(se) megértett, megérthető álláspontok alapján, borítva a szóáradat, a betű cunami, amiből már a 10. karhosszú komment után nem megállapítható, hogy kinek mi volt az álláspontja, és most éppen mi és min van annyira felháborodva. Ehhez hab a tortán a megfellebbezhetetlen igazságokat tartalmazó könyvek ajánlgatása és a linkek odavagdalása (mint egy kézigránát), amin gyönyörűen szárba szökken a következő üvöltő roham. Kifulladásig. Biztos vagyok benne, hogy vannak, akik életvitel szerűen üvöltenek. Verbálisan és virtuálisan. 

Egyetlen (három darabban) kérdésem van: Ez mire jó, mi célt szolgál ? Komolyan megszabadít a belső feszültségtől ? Most akkor én kérdezem, nem kellene inkább sportolni ?

Aláírás helyett:

kigyo.bmp

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr7514356413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LucretiaBorgia 2018.11.06. 14:48:54

Az első, ahogy ígértem. De van ott még, ahonnan ez jött.

2018.11.06. 15:28:19

@LucretiaBorgia: Ez nagyon kikívánkozott, mélyről jött ;)

2018.11.06. 15:56:32

@LucretiaBorgia: MMK helyett elsőre MNK-t olvastam.:D Mea culpa!
Olyan emberekre is értendő, aki nincs velünk az ellenünk nézetet képvisel?

2018.11.06. 16:13:32

fincsi volt.
ráismertem.
ő azért ilyen mert 53ezres fordulaton pörög az agya és megzabolázhatatlan.
és igen, neki ez kielégülést okoz, ha ideönti az elmetartalmát.

baromi unalmas lenne az élet ha mindenki egyforma lenne.

2018.11.06. 16:18:16

@Senki Alfonz jr:
Az én olvasatomban ez nem egy emberről szól. Van jellemző igen, de ez egy jelenség inkább.

LucretiaBorgia 2018.11.06. 16:24:11

@Szőkenőőő: Nem, dehogy egy emberről szól ! A következőkben majd egy két blogot is belinkelek, amelyeket megfigyeltem.

LucretiaBorgia 2018.11.06. 16:26:33

@Senki Alfonz jr: Az elmetartalom kiborítás egy dolog, amiről a poszt szól meg egy másik. De örülök ha ízlett! :):):)

2018.11.06. 16:28:09

@Senki Alfonz jr:
Hogyne lehetne! ;) Sőt!

ismered azt a mondást, hogy akinek nem inge nem gatyája? :) Aki megsértődik úgy járt. Attól meg a dolog létezik.

2018.11.06. 16:43:57

Hozzátartozik még, hogy adott téma ürügyén is mi mindenbe fulladhat egy beszélgetés. Erről sokan tudnának mesélni.

2018.11.06. 17:25:49

@Senki Alfonz jr:

Mikor az asszony gatyát mos,
akkor bizony nem álmos.
Gondolkodik felőle,
hová lett a csingilingi belőle.

Úgy szeretem Jánoskát,
mint a mézes pálinkát.
Jánoska is ingömet,
letépi az ingömet.

:D

2018.11.06. 17:45:08

@M87: A legtöbb poszt elmegy előbb utóbb offolásba, csak nem mindegy mi lesz belőle. Ez a csetiblogon is megfigyelhető volt sajnos, és ott leginkább durva irányban alakult sok esetben.

LucretiaBorgia 2018.11.06. 17:45:09

@Szőkenőőő: Látom ihletet kaptal a prozamtol, rogton kibujik belőled a pojéta :):):)

2018.11.06. 17:45:57

@LucretiaBorgia: hátna.....téma ide vagy oda, nem tagadom meg magam sose :D

2018.11.06. 22:05:26

:D ajaj. majd lássuk a medvét "munkaidőben" :)

turautak 2018.11.07. 08:07:27

Minap a közösségi oldalon egy csoportban feszültek egymásnak az ellentétek, az admin gyorsan likvidálta is a posztot. Csendesen megjegyzem, hogy a csoport tagjai egyként imádnak egy kutyafajtát.
Sajnos a rendszer beleneveli a zemberekbe ezt a tipusú reagálást...én tudom jobban...én vagyok a különb...oszd meg, és uralkodj...

2018.11.07. 09:43:28

@LucretiaBorgia: Oks... a blogolás az ugye nem magamutogatás:)

Másfelől.. oké, nem kell mindenkinek mindenki mást meggyőzni... de nézzük a másik végletet: mindenki mondja a magát, mindenki tiszteletben tartja.. aztán megunják és hazamennek.

Valójában te írtál most ezercsillió karaktert, amiben implicite deklaráltad: én "ezeknél"... sőt.. "nála.." különb vagyok. Igazad van, így elegánsabb!

LucretiaBorgia 2018.11.07. 11:12:45

@Womb Raider: Egyem a zúzádat!! Igen, a saját mércém szerint, különb vagyok. Igazad van. Nem beszélek trágárul, és nem sértegetek. Aszittem feltűnt. És a poszt nem Rólad szól. Bocsi! Esetleg fusd át még1x....
És igen, kell némi exhibicionizmus a posztoláshoz, de a kommenteléshez is.
Viszont protestálok, akinek a másik lebutázásátol, sértegetésétől lesz izgalmas a kommentelés, azzal baj van, a buksiban.

2018.11.07. 11:29:27

@LucretiaBorgia: :)) Valóban... sértés lehet a "kurvaanyád"..meg az is, ha implicite leelmebetegezel valakit.. (ennek szakmai/etikai kérdéseire ki nem térve..)

Abban igazad van, hogy nem szerencsés, ha elszabadulnak az indulatok.. ez habitus kérdése is, de az elvárás, hogy mindig, mindenki tartsa tiszteletben a másik véleményét, az abszurd. Ha tisztelem, akkor lényegében nem is vitathatom.. ugye? Ám ebben az esetben valójában le lehetne redukálni a kommunikációt lájkolásra. Az össze többi lényegtelen. Vagy egyetérthetsz... vagy kulturálatlan exhibicionista paraszt vagy, aki nem tartja tiszteletben (nem fogadja el..) a másik nézeteit.

LucretiaBorgia 2018.11.07. 11:46:06

@Womb Raider: Az ördög mindig a részletekben van. Te a két szélsőséget ragadtad meg. De 1 és 100 között van még számtalan szám. És aki nem ért velem egyet az nem ab ovo buta. Mondom fusd at meg1x. Nem a vitával van bajom.

2018.11.07. 11:57:05

@LucretiaBorgia: Az emberek leginkább azért vitatkoznak, hogy a saját nézeteik elfogadást, igazolást kapjanak.. nem azért, hogy szembesülniük kelljen azzal, hogy tévedtek.. emberi gyarlóság :)
Az persze igaz, hogy az egyet nem értés még önmagában semmire nem bizonyíték.. viszont amikor valaki nem tud a saját véleménye mögé érvet állítani, csak azt, hogy "nekem jogom van így gondolni" az lehangoló, ahogyan az is, amikor a "te még nem vagy ezen a szinten" érvvel tromfol :)

Amúgy, te mint szakember.. te mihez kezdenél az egyértelműen alaptalan állításokkal operáló provokációkkal? Ha védekezel, az nem jó, mert csak bonyolultan lehet egzaktul cáfolni (és azt is leszarják..) ha meg visszavágsz, rögtön beigazolódik: ez is mekkora paraszt má', csak sértegeti a másikat.

LucretiaBorgia 2018.11.07. 12:17:42

@Womb Raider: Valaszolok, de megerkeztem győrbe.:):):) Du. Jovok 2 után és kifejtem. Mert jo kerdes

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.11.07. 12:24:52

@Womb Raider:

Wombatka, a kormány kritikus hozzászólásokat engedd el mert nem lesz igazad, nincs az az ügyvéd aki OV mellé állna egy kirakatperben, Rogán, Semjén és az összes nyavajás túltolta már ezerszer, mint ha egy banánköztársaságban lennénk itt mindent lehet ezeknek.
És mindig kiderül, mindig lebuknak és sose szopnak hála Poltpetinek.
Nem is értem hogy lehet ezeket védeni.

2018.11.07. 13:27:06

@Womb Raider:
Én úgy vélem, amikor egy véleménycsere (provokáció) átmegy sértegetésbe az egyet nem értés okán, akkor én tuti abbahagynám a további eszmecserét. Onnantól kezdve pont leszarnám, hogy azt a tökismeretlen valakit meggyőzzem az én igaznak vélt gondolataimmal. Hány de hány blogon folyik ez, és nem értem miért olyan fontos még olyan áron is folytatni, hogy közben lehülyepitsáznak folyamatosan. Persze vissza lehet vágni, lehet anyázni, de azzal csak teret adnék a további sértegetéseknek. Volt már hogy ilyen hibába estem, és mindig meg is bántam.
De persze nem vagyunk egyformák, mindenkinek más az ingerküszöbe, nekem puding a nevem :D

2018.11.07. 13:28:04

@LucretiaBorgia: Úgy jött ide, hogy szoci szerint is csak egyféle politikai nézet lehet, és az az övé ;)

@szociál: :P

2018.11.07. 13:42:26

@LucretiaBorgia: Isten hozott, itt, a végeken!

2018.11.07. 13:45:32

@szociál: :) Cukker vagy.. azt amúgy megfigyelted, hogy egy fideszes (fideszesként stigmatizált akárki) még a szorzótáblát sem tudja bebizonyítani? Ha megbélyegeztek, onnatól pária vagy, akinek semmiben sem lehet többé igaza? Ettől tudok kiakadni..

2018.11.07. 13:46:44

:O Egy jóslat megvalósította önmagát?

2018.11.07. 13:53:57

@Womb Raider:
A jóslatok már csak ilyenek ;)

2018.11.07. 14:24:30

@Szőkenőőő: "akkor én tuti abbahagynám a további eszmecserét" persze mert te eszmét akarsz cserélni. A posztban olyanokról van szó, akik egyáltalán nem akarnak eszmét cserélni, csak a vitatkozás feszültségére vágynak, mert felgyorsult és kielégíthetetlen elmeműködésüknek kell valami gumicsont amit rághatnak. Szó sincs semmiféle érdemi eszmecseréről. Virtuális üvöltözés van. Bárhol, bármilyen témában. Szexstimulálók, üvegbeton öntés, tüzifa ár/értékarány, kapásnövények öntözése vagy kvantumdehidratáció a fekete lyukak eseményhorizontján. mindegy. Ők mindenhez értenek csak veszekedni lehessen.

2018.11.07. 14:27:11

@Serényi Károly: Te miért nem tudod az eredeti nickedet használni? Szégyenled talán?

pannonfunk 2018.11.07. 14:49:10

Amúgy meg ne mondjátok a számítástudósok nem perverzek :P Ebbe a cikkbe futottam ma bele :P

arxiv.org/abs/1404.0799

Bocs, ha kicsit offline vagyok, élvezem a nyugati életet pár napig. Sokkal jobb, mint dühöngeni. Csak hogy ontopic legyek egy picit. Sokkal job az IRL mint a virtuális, de nem leszek nagyon hűtlen hozzátok :) <3 puszcsiszercsilávcsi :) <3 <3 <3

2018.11.07. 15:02:01

@pannonfunk: ezt lájkolom.
Üdv, Bogi

2018.11.07. 19:50:00

@A Medve Munkaidőben: :D

a munkaidő 8-17ig van a blogokon ;-)

2018.11.07. 20:08:10

@Womb Raider: "Ha tisztelem, akkor lényegében nem is vitathatom.. ugye? Ám ebben az esetben valójában le lehetne redukálni a kommunikációt lájkolásra. Az össze többi lényegtelen. Vagy egyetérthetsz... vagy kulturálatlan exhibicionista paraszt vagy, aki nem tartja tiszteletben (nem fogadja el..) a másik nézeteit."

zavar van az erőben.
Attól hogy nem fogadsz el és nem osztasz egy véleményt, még tiszteletben tarthatod, hogy annak a másik embernek az a másik gondolat a véleménye.
Nem a véleményét fogadod el azzal hogy "tiszteletben tartod" (és nem acsarkodsz és nem vitázol tovább, és nem minősítesz és nem jelzőzöl), hanem azt fogadod el hogy másnak más a véleménye.

2018.11.07. 20:26:10

@LucretiaBorgia: "De 1 és 100 között van még számtalan szám."

Ott a pont. Egy téma végletekkel való szemléltetése adhat támpontot, de nem csak az a két dolog lehetséges.

2018.11.08. 07:43:41

@Mia and me: Látom nem érted.

Van értelme egy véleményt csak azért "tiszteletben tartani" mert az más véleménye?
Nekem az a véleményem, hogy Orbán Viktor a lehető legjobb választás a jelenlegi helyzetben a miniszterelnöki posztra!!! na???? :)))

Na, ugye... te lennél az első, Vitéz a második, szocival holtversenyben, akik nem hagynák szó nélkül. Szerintem az emberek közötti kommunikációnak lényegi eleme az álláspontok ütköztetése és a meggyőzésre törekvés. Ez lényegében a változás, mi több, a fejlődés gyökere. Hogy ki miként teszi ezt, ki miként viseli, ha az álláspont feladására kényszerül (okkal, vagy csak azért, mert képtelen igazolni) az külön történet.

2018.11.08. 07:54:44

@Serényi Károly: Akkor légyszíves határozd meg, milyen hosszú lehet egy, a nemzetközi normáknak megfelelő kommnet és mennyi témában/kérdésben szabad egy embernek véleményt alkotnia!

" A posztban olyanokról van szó, akik egyáltalán nem akarnak eszmét cserélni, csak a vitatkozás feszültségére vágynak, mert felgyorsult és kielégíthetetlen elmeműködésüknek kell valami gumicsont amit rághatnak."
Lássuk be.. az eszmecsere képzavar, értelmetlen. Tegyük fel.. (az érzékletesség kedvéért politikai síkon hozok példát)
Te szent hittel és meggyőződéssel vagy afelől, hogy Magyarországon liberális ősközösséget kell államformaként kialakítani. Én meg arról vallok rendíthetetlen nézeteket, hogy tökéletesen jó a kizsákmányoláson alapuló hiénakapitalizmus. Oké!
Akkor most cseréljünk!!!

Másfelől... miért is probléma, ha az ember szeret vitázni (ha ezt azért képes kulturált mederben folytani) ? Mi a gondod a vitával? A horgolás, vagy a terepfutás az ajánlott? Esetleg a lepkevadászat?
Vitázni jó, ha megfelelő szabályok mentén zajlik és nem kell folyton a beszólogató provokációkkal is bajmolódni. A vita küzdősport.. meg lehet kocsmai verekedés is.. Mivel ugyan nem nevesítetted a kommentedben megcélzott kommentelőt (engem) de egészen egyértelmű (több okból) hogy engem piszkálsz, úgy azt gondolom, jogom van a vádaskodásod elutasítani. Nem tudsz alkalmat mutatni, hogy én lettem volna az, aki az első parasztlengőst elengedte volna. Még valami.. nem pusztán a vita kedvéért vitatkozik az ember.. hanem azért, hogy a vélemények ütközéséből valami új születhessék.

2018.11.08. 08:25:11

@egyvagyok:
Akartam kérdezni, milyen kutyafajtát?
Én tacskószerelmes vagyok :)

2018.11.08. 08:28:34

@Womb Raider: Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!

2018.11.08. 08:30:47

@Serényi Károly:
Tehettem volna az eszmecserét idézőjelbe, és akkor másképp jön le a szövegből.
Nekem nincs bajom a vitával, amíg tudják a felek normálisan tudnak egymással viselkedni. Tökmindegy milyen témában, milyen hosszan. Csak ez a személytelenség miatt majdhogynem lehetetlen.
Itt a blogon van egy elvárt viselkedés, amit többnyire sikerül is megtartani.

@Womb Raider:
"Még valami.. nem pusztán a vita kedvéért vitatkozik az ember.. hanem azért, hogy a vélemények ütközéséből valami új születhessék."

Valami új....egy újabb "kedves" becenév :D Ami vicces is lehetne, ám nem az mégsem.

LucretiaBorgia 2018.11.08. 13:03:17

@Serényi Károly: Már írtam : Boldog Karácsonyt !...az autentikus, klasszikust csak hibátlanul, Tihikém ! És ez klasszikus.

2018.11.08. 13:09:30

@Womb Raider: "Nekem az a véleményem, hogy Orbán Viktor a lehető legjobb választás a jelenlegi helyzetben a miniszterelnöki posztra!!! na???? :)))

Na, ugye... te lennél az első, Vitéz a második, szocival holtversenyben, akik nem hagynák szó nélkül. "

Látom te se érted. Ezt a véleményedet mindig tiszteletben tartottam és sosem erről vitatkoztam veled (attól függetlenül hogy ebben sem értek egyet), hanem azokban az intézkedésekben, közügyekben, plakátháborúban és egyéb dolgokban lévő ténykedés jogszerűségéről és igazságos voltáról, amit már többször is leírtam hogy tökmindegymilyenkormány tesz jelenleg. Ha kiss pista párt felel az országért ,és jövőjéért, akkor kisspistapárt INTÉZKEDÉSEI közül az ami szar, arról írnám hogy szar. Semmi személyeskedés vagy nevesítés nincs részemről a kedvenc posztodat betöltőre. Nem a neve vagy a pártállása érdekel, hanem amit csinál és az ahogyan ez kihat a jelenlegi és még úgy 2-3 utánunk jövő generáció életére.

2018.11.08. 13:24:34

@Mia and me: Mia.. uuuuu... fáj..na.. nap mint nap azt tolod a képembe, hogy éppen mit csinált ez a rémkormány.. miközben ezerszer elmondtam már a politikai hovatartozásomról a véleményem. Nem... te csak nyomod a nercselédes megdöglünkmind szöveget. Nem tartod tiszteletben a vélemyényem mert nem is figyelsz arra amit írok. Egyszer beakadt a tű és azóta kattog a lemez.

Szóval,a klasszikust idézem (kb..) Nem azt nézem, hogy mit mondasz, hanem azt, amit valójában teszel.. így oké?

2018.11.08. 14:02:22

@Womb Raider: "nap mint nap azt tolod a képembe, hogy éppen mit csinált ez a rémkormány.. "

A cikkek és te nevesíted őket csak :). Nézz vissza pár vitát. Én csak kesergek hogy kutak, hontalanok, nyuggerek.... és a most felnövő gyerekeink.

Másrészt meg ez nem a te blogod, tehát nem a te képedbe tolom, ahogy Dió blogja se a te blogod, tehát ha ott nyomok egy cikket, akkor nem a te képedbe tolom elsősorban.

harmadrészt meg látod ez sem idevaló , amire most reagálok (többet nem is teszem) - és megint nem én hoztam fel első körben (sem meg utána se) a kedvenc miniszterelnöködet.

2018.11.08. 14:16:10

@LucretiaBorgia: Neeeeem Tihi az Borcsa! Hanem Csevely barátunk nyomja álruhában :D

2018.11.08. 14:16:19

@Mia and me: "Én csak kesergek hogy kutak, hontalanok, nyuggerek.... és a most felnövő gyerekeink. "

:))) és közben ugye Kádárra gondolsz?

"Másrészt meg ez nem a te blogod, tehát nem a te képedbe tolom, ahogy Dió blogja se a te blogod, tehát ha ott nyomok egy cikket, akkor nem a te képedbe tolom elsősorban."
:))) Pont annyira az enyém, mint bárkié, aki olvassa.. a nyilvánosság valamilyen szinten felelősség is. Állíthatunk valótlanságokat, de akkor ne sértődjünk meg, ha cáfolja valaki.

2018.11.08. 14:56:11

@Womb Raider: "Pont annyira az enyém, mint bárkié, aki olvassa"
NEM!
Nem kötelező olvasnod, tehát szabadon választod meg te saját magad, hogy mit tolsz a saját képedbe. Teljesen fordítva ülsz a lovon.
Ha kifacsarod a valóságot akkor persze, hogy könnyen találsz vitát. Hisz te generálod. Ott is ahol nem lenne.

2018.11.08. 14:57:46

@LucretiaBorgia: rendicsek, hamut szórok a fejedre :-)
Boldog Hanukát!

2018.11.08. 15:01:48

@LucretiaBorgia: na de azért frappáns volt, nem? ezt szokta a mintaminiszterelnöke is mondani, aki imádja a vitát, érveket.. oh wait...

2018.11.08. 15:39:47

@Serényi Károly: "Nem kötelező olvasnod"
Persze, hogy nem..ám éppen ennyire nem is tilos.

Mondjuk ha te telefirkálod a Dohány utcai zsinagóga kerítését, hogy pusztuljatok zsidók.. azt nem eliminálhatod azzal, hogy nem kötelező olvasni.

Mondok márt... nem kötelező újítani egy nicket csak azért, hogy mellettem strázsálj és mutogass rám.. te mégis ezt teszed :))))

"Ha kifacsarod a valóságot akkor persze, hogy könnyen találsz vitát. "
Akár.. de azért én ennél lustább vagyok, beérem azzal, hogy bőven akad téma, mások szorgalmából :)

2018.11.08. 15:49:01

@Womb Raider: "nem kötelező újítani egy nicket"
szórakozzámán, 800 dollárért vettem az ibéjen.

2018.11.08. 15:51:59

@Womb Raider: nem tudom Kádár bácsira miért gondolnék, nem vagyok necrofil, ha már valakire gondolni kell, inkább gondolok vonára, az legalább kinéz valahogy.

LucretiaBorgia 2018.11.08. 16:25:48

@Szőkenőőő: Nem toom követniiiiii.....ez már kommentelő klónozás, notórius nickváltogatással

LucretiaBorgia 2018.11.08. 16:29:38

@Serényi Károly: Persze, hogy frappáns volt ! Csak Viktor Király pontosan nem így monttaa. :):):)
Nem szeretném ha a figyelők kifigyelnék, hogy nem figyelünk, arra amire egyedül figyelni kellene. Érted már ??? :):):)

LucretiaBorgia 2018.11.08. 16:33:19

@pannonfunk: A sárga irigység kísérjen utadon pannon puma ! :):):) Már megint nyugaton hasít a pannon puma, mindenki elmegy.... :(:(:(

2018.11.08. 16:51:49

@LucretiaBorgia: Ja, stimmt, meine Schatz

pannonfunk 2018.11.08. 17:38:00

@LucretiaBorgia: Borcsám, holnap este már gyüvök is haza :)

2018.11.08. 18:09:04

@LucretiaBorgia:
Úgy tűnik én lőttem mellé :D

@egyvagyok:
Imááádom a tacsikat!! Nekem is az volt, a legcukibb, legnagyobb egyéniség egy törpetacsi <3

csevely 2018.11.08. 21:38:34

Szőkenőőő
2018.11.08. 14:16:10
@LucretiaBorgia: Neeeeem Tihi az Borcsa! Hanem Csevely barátunk nyomja álruhában :D

Sajna nem:)
De megpróbálom:D:D:D

csevely 2018.11.08. 22:06:53

@csevely:
Az igazi szabadság....tényleg:

www.youtube.com/watch?v=0SZbJpbVRzo

Kunmadarason volt egy teljes hétvége, amin egy nőci Kawasaki 900-asán lébecoltam, és igen az ilyen falkamotorozás a legjobb a földön.
Külön versenyszám, hogy ezekkel a nagyvérű motorokkal hogyan tudnak mindenkinél lassabban menni. Nem az a menő, aki 200-al megy, hanem aki 10-15 Km/órával.......
Mondjuk a csajszi azért megküldte a gépet néha:D:D

És igen, This is the Road to Hell

2018.11.09. 07:44:49

@csevely: Igen, közben megvilágosodtam, nem te vagy az álruhás "királyfi" ;)

Motorozni nem szeretek, de ezt a számot viszont igen :)

pannonfunk 2018.11.09. 09:07:48

@LucretiaBorgia: De már nem, és ma este megyek, ne légy már ily türelmetlen :)

LucretiaBorgia 2018.11.09. 16:47:25

@Womb Raider: Szóval jogos a kérdés, igen. Bocsi, hogy késlekedtem. Nézzük meg ezt az "egyértelműen alaptalant".
Szerintem az egyértelműen alaptalan, ami akár meg is érdemli a "butaság" kitételt, az valami ilyesmi pl. a só édes, a föld lapos, a krokodil egy növény, sarkítok az érthetőség kedvéért direkt.
Amit én kifogásolok az az, amikor valaki a saját maga által olvasottakból, tapasztaltakból kialakít egy meggyőződést, ami, hangsúlyozom nem valami banális baromság, és amellett érvel, míg a másik más olvasottakon és tapasztaltakon alapulva homlokegyenest más meggyőződésre jut és ezért butának nevezi a másikat. Lsd, tudomány kontra hit.
Mindemellé társul az is, hogy a dehonesztáló kifejezések attól válnak igazán sértővé, hogy adott személynek szólnak, "fogyatékos, ostoba, buta" stb. vagy. Ez már elindítja, az egymás tényleges ismeretének hiányában mindenképpen, a személyeskedés cunamit.
Más kérdés, hogy néha az embernek nem sikerül türtőztetnie magát egy indulatos megnyilvánulástól valami eget verően alaptalan állítás miatt és kiszalad a száján valami gonoszság. De nem mindegy, hogy ez valaki által valótlanságnak tartott állítás teoretikus vagy a konkrét személyét sértő kijelentés, megjegyzés. Ez utóbbi nehezen állható meg dühös reakció nélkül.
Az is megfigyelhető, hogy milyen közegben mit engednek meg maguknak az emberek.....:):):)
És még valami, a blog egy írásos műfaj, ugyan van karakter kontingens, de azért írásban sokkal kevésbé lehet jól körbejárni az érveket. Pl. szóban, ami gyorsabb, gyorsan helyesbíthetem az esetleges tévedésemet, de ha erre már jön is az írásos lehülyézés, akkor már csak azért se ismerem be a tévedést, hanem előveszem gyorstüzelőt, hadd szóljon.
régi igazság az is, hogy, aki kiabál, annak nincs igaza :):):)

LucretiaBorgia 2018.11.09. 16:49:06

@LucretiaBorgia: Nő vagyok tehát türelmetlen. De belátó is, Tehát tökéletes és szerény.
Valóban, a tegnap írott holnap az ma ! :):):)

2018.11.09. 17:27:50

@LucretiaBorgia:
A Föld lapos....butaság?? Nanemááááá! Persze hogy lapos!!! Vegyél vissza szépen tudd már mit írsz okoska :P

csevely 2018.11.09. 20:40:10

@Szőkenőőő:

Próbáld ki, ezt hallgasd, mikor országúton vezetsz:
www.youtube.com/watch?v=7zKAS7XOWaQ

2018.11.10. 08:19:39

@LucretiaBorgia: nemrég egy blogon azt nyilatkozták ki a férfi szaktársak hogy a nő az akinek hosszú haja van, melle is (boobs), tud főzni, kedves és szelíd. Aki nem ilyen az nem nő, hanem csak nőstény.
A türelmetlenség, agresszió, arrogancia nem nőies - aztmondták - én nem értek ehhez :-)P

2018.11.10. 11:21:17

@csevely: Jó kis zúzós zene :)
De nyomós akadálya is van annak, miért nem tudom kivitelezni: nincs jogsim ugyanis :)

2018.11.10. 11:36:31

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Persze, én vagyok a Föld....a Nagyalföld :P

@Serényi Károly:
Te soknéven bújkáló el ne mondd, hogy egy szakállas pasi vagyok!

Ezt most olvastam:
A szőke nő a kémia legnagyszerűbb terméke.
hehe
:D

2018.11.10. 14:20:52

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Mindent értek...a név kötelez...engem is, téged is :P

@Serényi Károly: ;)
Üdv:
Szőke Béla

2018.11.10. 14:30:15

@Serényi Károly: "a férfi szaktársak hogy a nő az akinek hosszú haja van, melle is (boobs), tud főzni, kedves és szelíd"

biztos a diszlexia, hogy én azt olvastam hogy Nedves és szelíd .... :) itt jól elröhögtem, aztán látom, hogy nem is az van odaírva.....

2018.11.10. 14:36:58

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): alapvetően minden nőn van valahol kidomborodás. (ha több helyen, akkor gyanus hogy plasztika :).
Megfigyeléseim szerint, vagy melle van, akkor viszont feneke nincs, meg sokszor dereka se nagyon. tehát ilyen galambjellegű lesz mire 50 lesz. Vagy homokóra, combbal fenékkel, akkor viszont felül nincs sok- és körte lesz mire 50 lesz. :)
Na jó meg vannak a zoroszok-típus, ahol minden csontja akkora mint egy mamuté, és ettől olyan érzésed van, mintha lenne melle... valójában meg csak egy nagy darab csont és hús az egész nő.

Ha más verziót látsz, az szilikonból van vagy az egész már egy gumi-robotnő, ohne természetesség :).

LucretiaBorgia 2018.11.10. 15:51:09

@Mia and me: Ez aztán a szagszerüség maga:):):)

2018.11.10. 17:30:38

@Mia and me:
Azért ennél több verzió is van. A homokóra alakúaknak lehet mellük és fenekük is egyszerre szilikon nélkül is. (jelentkezem!)
Vannak a vékony lányok, akiknek se cici, de popsi. Érdekes, van ilyen lányismerősöm, és nagyon csinos, nőies.
Van egy táncos orosz lány ismerősöm, ő is a tipikus nagycsontú, aki sose lesz vékony. Van olyan ruha, amiben tud csinos lenni, és ha táncol akkor meg gyönyörködik a szem, olyan mozgása van az erős csontozata ellenére.

2018.11.10. 20:31:49

@Szőkenőőő: :) jó, én leegyszerűsítettem ffi-szemmel ;-)
Meg a keletiekről nem írtam ,mert ugye van a japppándiáklány- tipus - ami a 150 centis, se feneke, se melle, de mégis egyben cuki, főleg ha sulis egyenruhában van :).

2018.11.11. 17:33:31

@Szőkenőőő: Nincs hibátlan, de tény, hogy a retusált képeknek is köszönhetően olyan látványt akarnak elénk tárni, amilyen nem létezik. Ahogy írod van genetikai adottság, amit egészséges életmóddal lehet alakítani, de sose lesz olyan, amit a marketinggel akarnak sugallni, ahol mindkét nem megtéveszthető.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.11.11. 18:38:02

@Mia and me: értem, de itt most mellkasbeli laposságról volt szó, de ügyesen elterelted.

2018.11.12. 10:27:45

@Mia and me: Férfi szemmel :) vajon tényleg így látják a nőket?
Fiúk? Hogy is van ez?

2018.11.12. 10:32:57

@M87: Mindenki szebbnek, jobbnak akar látszani, mint amilyen valójában. Ezzel mindaddig nincs is baj, míg nem ismerkedéshez használják fel. Nem is értem, miért jó az, ha egy olyan képpel mutatkozik be valaki, aminek köze sincs a valósághoz. Mit vár egy személyes találkozónál? Csodát?
Ez mindig X akta lesz.

2018.11.13. 00:33:35

@Szőkenőőő: Ha nem is csodát egy esélyt arra, hogy a találkozó összejöhessen és személyesen lehessen javítani a helyzeten.

2018.11.13. 06:47:52

@M87: Igen, ez biztosan így van. De azért az biztos nem tesz jót a léleknek, ha látni a randipartner szemén azt, hogy mennyire mást várt. Persze megtörténhet, a személyiség varázsával felül lehet írni, hogy öregebb, kövérebb, csúnyább, szőkébb stb. vagyok mint a képen, de azért ennek kicsi az esélye.

pannonfunk 2018.11.13. 07:43:52

@Szőkenőőő: de ha a delikvens azt gondolja, hogy ez az egyetlen esélye, még ha pici is?

2018.11.13. 09:04:42

@pannonfunk: Oké, ez rendben van, de akkor nem ér telerinyálni országot világot, hogy a csajok/pasik szemetek ;)

2018.11.14. 00:10:05

@Szőkenőőő: Mi van, ha kölcsönösen történik és lehet egy ki a nagyobb lódító versenyt rendezni?:P
Olyan ez, mikor a hirdető sérülésmentes autót ad fel hirdetésre korábbi képekkel. Megjelenik a vevő látja, hogy elől horpadt és az eladó mentegetőzik, hogy nem sérülésmentes, de csak azaz egy hibája van és mivel személyesen megjelent hátha meggyőzi a vásárolni akarót.
Akkor bosszantó inkább, mikor az egyik fél teljesen őszinte volt mindenben és határozott képpel ment a találkozóra.

2018.11.14. 07:51:30

@M87: "Mi van, ha kölcsönösen történik és lehet egy ki a nagyobb lódító versenyt rendezni?:P"

Előbb utóbb úgyis minden kiderül, úgyhogy ez színtiszta időpocsékolás.

Több verziót is el tudok képzelni, de a legelképzelhetőbb az, hogy mindkettő felháborodottan veszi tudomásul, hogy a másik nem is olyan magas, sportos, karcsú, hosszúcombú, kékzöld szemű, kockahasú, amorózóbombázó mint a képen,és mit képzel ez rohadék felkiáltással otthagy csapotpapot :D Mert attól függetlenül, hogy ők se úgy néznek ki mint a képen, attól még az általuk elképzelt kinézeten alább nem adják.

A másik verzió, hogy röhögnek egyet, és elmennek dugni egy hatalmasat :)

Még egy verzió, hogy elkezdenek beszélgetni, és rájönnek, hogy a fénykép nem minden, ismerjük meg egymást, hátha. Na ez a legritkább és legvalószerűtlenebb szerintem. Mert az, hogy a másik tetszik-e, el tudjuk-e képzelni vele a továbbiakat, kell valami külső vonzódás is. És ha a képhez képest nagyon negatív az élmény, akkor ez előbb utóbb úgyis gátat vet a kapcsolatban.

És vannak a csodák is, mert bizony vannak :D

2018.11.14. 09:30:58

@M87: "Megjelenik a vevő látja, hogy elől horpadt és az eladó mentegetőzik"... azt kell mondani hogy az ideúton történt. :)

A plusz 15 év öregedésre is :D

pannonfunk 2018.11.14. 09:37:55

a '90-es évek közepén kerestünk egy blues zenekarba énekest. Sokkal durvább volt, mint a társkeresés :) De az idő mindent megszépít, tehát ma már nevetek azon is, amin annak idején bosszankodtam :)
süti beállítások módosítása