Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
IV. rész - „Teszeretszszexelni, tejóvagyazágyban ?”
2018. szeptember 18. írta: LucretiaBorgia

IV. rész - „Teszeretszszexelni, tejóvagyazágyban ?”

Fejezetek a Méregkeverő nem létező naplójából - avagy végzetes találkozás a Randivonallal

iv_1.jpg

…kérdezik a férfiak, még mielőtt egyáltalán látták volna a TÁRSkereső felek egymást. A kérdés írásban tétetik fel, valamilyen cset felületen.

Először csak szájtátottam és valami udvariasat próbáltam válaszolni, megmagyarázandó a kérdés hiábavalóságát. Ebből vita keletkezett, merthogy milyen nő vagyok, aki ezt nem tudja magáról felnőtt korára. Feleseltem, védekeztem, majd letiltottam az illetőt.

 A sokadik eset után már bosszankodtam, és gúnyolódtam pl: „Ilyet csak olyan férfi kérdez, akinek fogalma sincs a szexről, azt hiszi az a dugás.” Eredmény ugyanaz. Vita, kölcsönös beszólás, tiltás.

Most már eljutottam oda, hogy aki ezt megkérdezi azt azonnal tiltom, robbanok, nincs már magyarázat se, megspórolom a mocskolódást, sértegetést, aminek a viszonzásában erősen gyenge vagyok.

received_1702744999853462.png

Elkezdtem gondolkodni. Miért csinálják ezt ? Hiszen, ha többen is követik a gyakorlatot, akkor az nem véletlen. Pláne az furdalta az oldalamat, hogy az Illetők kezdetben választékosan beszélő, tanult, művelt egyedek voltak, és aztán egyszer csak a semmiből odavágták a kérdést ?!

Lássuk csak, milyen válaszok adhatóak elméletben és azok  mire lehetnek jók !

„Nem, nem szeretek szexelni, nem vagyok jó az ágyban.” Akkor minek keresek társat? A szex a párkapcsolatok alapja. Vagy csak így gúnyolom ki a kérdést ? Ítélet: fapina, vagy okos tojás, kell a fenének.

„Nem, nem szeretek szexelni, de jó vagyok az ágyban.” Az meg hogy lehet ? Van egyáltalán ilyen párosítás ? Legfeljebb azt tudom elképzelni, hogy a nő a háta közepére kívánja a dolgot, de szakmailag legalább 8 pontos teljesítményt nyújt (a visszajelzések szerint), a békesség kedvéért. Ítélet: kell a fenének a megjátszott szex.

„Igen, szeretek szexelni, de nem vagyok jó az ágyban.” Ki az az idióta, aki ilyet kimond ? Az meg, hogy lehet ? Szerethetek-e főzni úgy, hogy nem tudok ? Ítélet: béna, és még hirdeti is, kell a fenének.

ÉS most következzék a nyilván egyetlen helyes válasz:

„Igen szeretek szexelni és jó vagyok az ágyban.” Ez kell mindenkinek Jared és Heuréka ! Na de mégis ?! Beképzelt ? Kurva ? Szex mániás ? Ítélet: egy menetet megér. 

A válaszok nem alkalmasak semmilyen megalapozott következtetés levonására. De akkor miért teszik fel őket ? Valamiféle garanciát jelentene, ha igenlő válaszokat adok? És ha mégse bizonyítok, akkor hajnalban kivégeznek ? Máglyán elégetnek ?

De a legnagyobb baj még csak nem is ez. A legnagyobb baj az, hogy szent meggyőződésem – eddig igazolt, már ha sor került esetleg szexre – amelyik férfi ilyet kérdez, az még nem jött rá, hogy senki se általában szeret szexelni vagy általában jó az ágyban. Minden attól függ, hogy in action, mit hozok ki a másikból és az belőlem. Biztos mindenki hallott már olyan pasi beszélgetést, hogy „Te ez az Ilonka egy vadmacska az ágyban, tüzelő szuka ! – Az ??? Az egy darab fa, hidegebb mint a frizsider !”

Az meg külön gyönyörű, amikor jön a folytatás: Hol vannak a határaid, mit vállalsz be? Írásban, ismeretség nélkül. Nem mindegy ? Sose fogod megtudni. Ezek után már nyilván  jön a pisikaki szex korbáccsal és tsai….

Szóval ezért kérdezem Urak, miért e kérdések ?

Hátha megvilágosodok ? És nőtársaim is kaphatnak e fényből !

received_463046447523682.png

Ui1: Vannak, akik aszexuálisak, nincs rá ingerenciájuk, de ők nem lógnak a társkeresőn, örülnek, ha békén hagyják őket.

UI2: Volt aki még az elvárt pisikaki szexet is tudta udvariasan, korrektül kezelni. Eleve leírta, hogy az extrát szereti és hogy az az ő esetében mi. Mondtam, kösz nem. Szépen elköszönt.

 

A Méregkeverő

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr7714247183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LucretiaBorgia 2018.09.19. 11:55:08

@szociál: Langyos ! Mindjárt jön a megvilágosodás! Fényt kapsz!

2018.09.19. 12:04:19

@pannonfunk: Na ez a profilkép, meg a küldött képek is megérnek egy misét (posztot) Bár már nem egyszer volt már szó róla. Örökzöld téma ez is ;)

LucretiaBorgia 2018.09.19. 12:25:48

@pannonfunk: Általánosícc! Mondra bárki, hogy nem tetszik? Nekem speciel az egy bajom van vele, hogy nagyon hasonlít a Szőke néha használatos törpillájához és nem lenne szerencsés ha keverednétek.

LucretiaBorgia 2018.09.19. 12:26:52

@LucretiaBorgia: ja boccs, asszem félreértettelek :):):) az avatarodra gondoltam

turautak 2018.09.19. 12:31:28

@tomhardynészonja:
Nokedlit is tudsz szaggatni? ;)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.19. 13:02:56

@Womb Raider: @LucretiaBorgia:

:)
Nikolá Análka a nevem, francia futballista vagyok, nigga :)

@egyvagyok:

Nézd a zabagépet :))

2018.09.19. 13:12:00

Most hogy többedszerre nézem meg, most esett le mennyire zseniálisan kifejező a cím.
Benne van az a fejvesztett kapkodás, hogy se nagybetű, se szóköz csak gyorsan ledarálja, hogy "szeretedeaszexet", mert tulajdonképpen a válaszra sincs ideje, rohan a következő csajra, hátha az gyorsan befekszik az ágyába.
Mennyire ostoba mentalitás ez.
És másik oldalról mennyire érthető, ha a sok elvesztegetett időt nézzük, amit felesleges körökre futnak az emberek.
Hogy minden csalódás csak darálja le az ember lelkét.
Tragikus a párkeresés 40 felett.

@tomhardynészonja: sajnos ez nem vicc, a valóságban van ilyen. Most nyáron találkoztam egy nagyon szép, intelligens csajjal, aki a páradik randin benyögte, hogy ő aszexuális és volt olyan pasi aki fél évig is csak a kezét foghatta meg.
Na tipli volt.

2018.09.19. 13:15:29

@Törzskommentelő: "Tragikus a párkeresés 40 felett."

Hmmm.. nem tudom sem cáfolni, sem megerősíteni. Ám ez felvet egy kérdést.. vajon a párkeresés időszaka nem zárul le a 4. X táján? Mi van, ha nem párt, hanem partner, partnereket kellene inkább keresni, célorientáltan, lazább köteléket feltételezve? Tűzzünk ki elérhető célokat és alkalmazzunk célravezető stratégiákat!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.19. 13:17:43

@Törzskommentelő:

10 év házasság után tök mindegy kivel élsz, a nejeddel, vagy egy aszexuálissal :)
Marad a kocsma :))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.19. 13:18:42

Sőt a nők a szülés után is úgy viselkednek mint az aszexuálisak, ők már nem akarnak dugni, babázás ezerrel :)

2018.09.19. 13:21:46

@szociál: "Sőt a nők a szülés után is úgy viselkednek mint az aszexuálisak,"

:)))))) Te mennyi szamárságot vagy képes összehordani..nekifutás nélkül.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.19. 13:23:29

@Womb Raider:

Nem rád értettem, tudom hogy te a szülés másnapján már dugtál :))

2018.09.19. 13:24:27

@szociál: 14 éves gyerek van. az már régi szülés volt :-)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.19. 13:24:48

@Womb Raider:

Mert császároztak, így a nuni ép maradt :)
Igaz mikor felültél kicsit fájdogált hogy ketté vágtak egy szikével :))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.19. 13:26:39

@Törzskommentelő:

Az a baj hogy már az ember nem bír ránézni az asszonyra 14 év házasság után :)
Az asszony meg az emberre :)

2018.09.19. 13:27:30

@szociál: "tudom hogy te a szülés másnapján már dugtál "

Sokat tudsz... csak rosszul :P

"Mert császároztak, így a nuni ép maradt :)"
Ez igaz, de ennek vajmi kevés a jelentősége.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.19. 13:41:11

@Womb Raider:

Mér' tudnám rosszul, én vagyok az apjuk :)
Igaz előtte bekocsmáztam, de oda értem időbe :)

LucretiaBorgia 2018.09.19. 15:12:10

@Törzskommentelő: HOPPÁ !
Na ezt nem gondoltam volna....
De azért sztem az általam említettek, nem az asszexualitástól féltek.
De nem társkeresőről volt a hölgy, ugye ? Jegyzem meg akkor is fura, mert ők nem keresnek semmilyen nemű partnert. Akkor vajon miért randizott Veled?

2018.09.19. 16:39:51

@LucretiaBorgia: "miért randizott Veled?" Nyilván varázslatos személynek látott. Az aszexek is akarnak társat. Csak nem tudom minek :-(
Tán hogy legyen ki felhozza a szenet a pincéből.

turautak 2018.09.19. 17:39:55

@LucretiaBorgia:
Az aszexek is "randiznak", bár ott biztos nincs meg az első csók a randin. Bár elég kevés a szakirodalom erről a témáról...

Burgermeister 2018.09.19. 17:44:38

@LucretiaBorgia: azért ezzel vitazkoznék, hogy a férfitól függ a nő teljesítménye, volt olyanői partnerem(1szer) hogy akármit csináltam vele egy nagy nulla volt, többet nem kerestem

Burgermeister 2018.09.19. 17:45:29

@szociál: +1
én meg a zasszonyra....ugy

Burgermeister 2018.09.19. 17:46:57

@Womb Raider: miért? tegnap volt egy randim egy 45ös nővel, fasza volt, első randin volt szex, mondjuk aki ezt keresi annak jó
mi a problem?

pannonfunk 2018.09.19. 20:03:08

@LucretiaBorgia: De bizony az asexek egy része is keres társat. Sőt, lehet, hogy vágyik rá, hogy a másik átölelje, feküdjön a vállán, stb. Csak nem akar többet.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.19. 23:08:18

@pannonfunk:

ki se veri ,ennyire undorodik minden szexxel kapcsolatos dologtól ?
Biztos egy hibbant kémikus örülne egy ilyen nőnek, azoknak a kísérletektől áll fel, nuni hidegen hagyja őket.

2018.09.20. 06:39:09

@Burgermeister: Nos, ennek szerintem mindannyian örülünk! Gratula!

A nagy izgalomnal miatt nem olvastál elég figyelmesen :) ..és a pár/társkeresés =/= (szex)partnerkeresés

LucretiaBorgia 2018.09.20. 09:32:33

@Törzskommentelő: Jó, hogy vagy Tihi ! Már épp rá akartam kérdezni, hogy ez hogy jön ide vagy mit akar mondani.
Nem jött le azonnal.
Ez úton én is gratulálok, ok a pezsgőbontásra.
Milyen torta volt ? Csokis ? Túró ? Gyümölcsös ?
Falánk vagy és irigy, csak mondom. Küddhettél vóna....

pannonfunk 2018.09.20. 09:49:25

@szociál: Nem vagyok szakértője a témának, nem tudom, hogy undorodnak-e tőle vagy csak egyszerűen hidegen hagyja őket. Férfiaknál gondolom a spermiumtermelés max. takaréklángon van, nőknél nem világos, hogy mi okozza az alacsony libidót.

2018.09.20. 09:55:16

@pannonfunk: Nyilván a hormonháztartás. Vannak fogamzásgátlók, amik ilyen alattomos módon is a szaporodás útjába állnak. Meg legyünk őszinték.. vannak pasik, akiktől nem csak az ember libidója ül seggre, de az életkedve is elhagyja.

LucretiaBorgia 2018.09.20. 10:20:03

@Womb Raider: Szerintem épp fordítva. Ez megint a párkeresés korszaka csak már sokkal nehezebb a sok tapasztalat miatt. Kevésbé rugalmasan, ki-ki csomaggal, sérülésekkel. Ráadásul már urambocsá' néha csökkent képességekkel. (Elnézést az uraktól, ez őket érintheti.)
Ilyenkor már senki se a próbálkozgatásra vágyik. ( Kivéve a csak dugni akarókat, már ameddig megy nekik.) Nem akar nevelgetni, alakítgatni, szeretne egy cuppanósan kész összeillőt, akivel hosszútávon jól érzi magát.
Abban igazad van, hogy mások a prioritások.

2018.09.20. 10:38:13

@LucretiaBorgia: ..és érdekes, hogy a prioritások mellett gyakran az ideálok is átdefiniálódnak.
Az ismerősi körben (van, akit ~20 éve ismerünk) van egy srác (másoknak aggastyán..) , olyan ötvenegy-két éves lehet. Két feleségen van túl, de soha nem láttam 55 kilónál nehezebb nővel azóta sem... erre nemrég egy grillezős bulira beállított egy olyan forma 30 körüli lánnyal, fontolgattam, hogy eldugok magamnak két hamburgert..mert félő volt, hogy a megfelelő kalóriabevitel fenntartása okán felfal mindent amit talál az asztalon. Ha nem volt legalább 100 kiló, akkor semennyi.. fennakadt szemem. A férjem nagy haverja, neki mondta el, hogy amikor találkozott a lánnyal, onnantól el volt veszve..imádja, meg van őrülve ..!!!Imád hozzá bújni, biztonságban érzi magát!! (Ezt meg is értem)
Néha a pasikban (gondolom nőkben is) eltörik valami...

Forsale2016 2018.09.20. 16:17:18

@LucretiaBorgia: szia, nagyon jók ezek a storyk, nem is gondoltam volna, hogy ennyire tipikusak azok akikkel nyúlfarknyi elittarsas korszakban ismerkedtem :). Volt hit gyülekezetes, alkoholista, nagyon okos ...kíváncsian várom a folytatást(egy még kimaradt:)). És egyébként a kommentedre, en csak pislogtam ám mikor tavaly visszakerültem a placcra...micsoda "élet" van 40felett :P...és bár sok minden változott valóban csökkentek a szabadságfokok, de azért Minden Ugyanaz ;).

LucretiaBorgia 2018.09.20. 16:50:43

@Forsale2016: Több is kimaradt, majd jönnek, meg újak is, ahogy az élet írja, úgy írom én is. A vége a love story lesz, ha lesz :):):)

2018.09.20. 21:39:13

@pannonfunk: :) nekik háziasította az ember a macskát :)

pannonfunk 2018.09.21. 04:28:15

@Mia and me: Lehet, hogy van benne valami. Én is a plüssegérkémmel alszom :P

2018.09.21. 10:42:32

@pannonfunk: ez már az ötvözött változat - plüssegér plusz élő macska:

index.hu/tech/2017/10/22/simogathato_robotcicaparna_japanbol/

pannonfunk 2018.09.21. 10:58:05

@Mia and me: Nincs semmi a világon, amiért én a 40 éves plüssegérkémet lecseréljem! :)

LucretiaBorgia 2018.09.21. 11:58:59

@pannonfunk: Na jó, legyen kamin gaut ! Nekem plüss nyúl van az ágyamban. De van fekete porelán macskám és hozzá való fehér egér. Csak hogy, ne érezd magad együl.

2018.09.21. 12:01:41

@LucretiaBorgia: "Nekem plüss nyúl van az ágyamban."

Mindenképpen jobb, mintha levágott lófej lenne...

LucretiaBorgia 2018.09.21. 12:13:55

@Womb Raider: A héten már ne nézd meg még egyszer a Keresztapa I.-et!!!
Jóbol is megárt a sok.

pannonfunk 2018.09.21. 12:54:28

@LucretiaBorgia: Én nem érzem magam egyedül, ott van velem a plüssegérkém :) Hm, az a fehér egérke izgalmasan hangzik :) Meg a nyuszi is :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.21. 15:30:47

@Womb Raider:

Tuti volt olyan mókamester aki levágott lófej plüsst is csinált :)
Vennék mint cukrot.

2018.09.21. 16:57:15

@szociál: múltkor a ráhel csarnokában láttunk ilyen horror -népművészeti-direkt régiházias varrot babákat meg figurákat.... Azt hittem rendesen hogy horror, de aztán rájöttünk hogy ez valami kézműves buziság és azért olyan rondák mert így autentikus :) - nem egy olyan volt, hogy én frászt kapnáék ha egy olyan ülne az ágyam végén.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.21. 17:01:52

@Mia and me:

:))
Ki ölelgetne horrorbabát baszki ? :O
Fosnék tőle mint a bohócoktól.
Szilikon szexbabához viszont oda bújNÁK , fésülgetném, reszelgetném ;)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.21. 19:04:05

@Mia and me:
Ez cukker, azt hittem csúnyább lesz.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.09.21. 19:40:35

@tomhardynészonja: téged már érettférfi is deaktivált 129 másodperc után.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.09.21. 19:50:26

Megint sok mindenben értek egyet wr-el, ez már a vég:((

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.09.21. 19:57:44

Egyébként azért kérdeznek rá a férfiak a szexualitásra(csak sokaknak nem megy a szofisztikált, óvatos utalásokkal való információszerzés), mert nem hetek után akarnak rádöbbenni, hogy egy 30 éves nőnek a heti két szex is elég, és az is szombat és vasárnap reggel 15-15 percben, és ez nyilván nem lesz jobb.
Amúgy az okos nők maguk hozzák szóba a dolgot, akár kicsit túlozva is, így simán kiszedik az infót a férfiak nagy részéből azok vágyairól és máris könnyebben tudnak dönteni,

Az a baj, hogy az utolsó pár évben akkora lett a minden szar mondvacsinált problémán befeszülő faktor a nőknél, hogy ahhoz képest, Indiában 2 ember él.

LucretiaBorgia 2018.09.21. 20:22:48

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): istenke ággyon ! És ha a nő/ffi azt mondja h neki a napi 2 az alap? Aztan meg semmi? Én a primer szó/írásbeli vallatasrol beszéltem. Ahh, nem értel.

2018.09.21. 21:28:02

"Méregkeverő" itt folytatja?

2018.09.21. 21:45:11

Egy dolog beszélni róla más átélni, ha eljut odaáig.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.09.22. 09:33:53

@LucretiaBorgia: te nem akarsz érteni. a férfiak azért érdeklődnek, hogy legyen információjuk a döntéshez. aztán ez alapján döntenek, lehet, hogy rosszul, mert épp kamuztál, de mégis van, mi alapján dönteniük. nem akarnak sodródni, hogy majd, ha eljutnak odáig, kiderül.

2018.09.22. 11:48:05

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Semmi baj azzal, ha szóba kerül a szex, sőőőt kell is, mert fontos. De az ég szerelmére ne az 5. mondatban kerüljön szóba. Ezt értsétek meg már végre. Oké, kevés az idő, uncsi a sok felesleges kör, de ez akkor is visszataszító.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.09.22. 12:11:41

@Szőkenőőő: némelyik nő mindegyforma, és ugyanaz a kamu megy: a férfi mindig türelmetlen, akkor is, ha ez nem igaz.

2018.09.22. 12:48:28

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): De az első percekben még nem tudhatod milyen nőbe akadtál bele. Máris az a kérdés milyen a szexben. És ezzel a kérdéssel valszeg nem is fogod, mert el leszel hajtva.

LucretiaBorgia 2018.09.22. 14:29:25

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ott állunk előtted, én és klonom, tök egyformák vagyunk. Felteszed a kérdést. Én nem mondok semmit. A klónom azt mondja imádja a szexet és jó az ágyban. Melyikünkkel mész el?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.09.22. 15:12:04

@Szőkenőőő: attól függ hol ismerkedem. ilyen társkeresős szarságokon igen. ti egysíkúak vagytok, csak ebben tudtok gondolkodni, miközben az internet elég széles.

2018.09.22. 16:44:44

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Például egy ilyen blogos oldalon is lehet ismerkedni, nem? itt is sokmindent megtudhatsz a másikról. Főleg ha egy szó is igaz belőle.
Illetve amit itt "látsz" az illetőből az írásai alapján szimpatikus, vagy nem.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.09.23. 15:45:57

@LucretiaBorgia: Aki válaszol rá, azzal. Döntök, legfeljebb rosszul. Ugyanannyi esélyem van rosszul dönteni, ha téged választalak és kivárom a "zsákbamacskát".

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.09.23. 15:48:07

@Szőkenőőő: Igen, pont ezt mondom, hogy ilyen helyeken, ha figyelsz, rengetegszer szóba kerül a szex, és igen kevés ember van, aki legalább szőrmentén ne nyilatkozna. Vannak akik bővebben is. Vannak akikkel, gyakrabban társalogsz, ismerkedsz, flörtölsz. Innentől már privátban sem túlzás 5. mondatként erre kérdezni.

2018.09.24. 07:11:42

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): A kezdet vége, vagy a vég kezdete?@Szőkenőőő: "Például egy ilyen blogos oldalon is lehet ismerkedni, nem? itt is sokmindent megtudhatsz a másikról.
Pontosan.. erre céloztam én is az elején. A spontán (nem célirányosan) végzett párkeresés szerintem jobb eredménnyel járhat, mitn az, amikor egy rakás önértékelési problémákkal (is..) küszködő, a magáról közvetített képet túlphotoshopoló ember között keresgélni. Amikor már sokan rágörcsölnek a projektre, abból már nehezen lesz értékelhető kifejlet.

@Törzskommentelő: "Konkrétan tudok olyan blogot, ahol már mindenki mindenkivel, mint egy rossz szappanoperában."
Én facebookos zárt csoportot tudok.. a blog azért túl nyitott. De egyébként igen, van rá példa.

@LucretiaBorgia: :) sorban, mindekettővel.. ha nagyon nyitott..akkor egyszerre mindekettővel :) Amúgy előfordul, hogy testvérek(sőt..ikrek) adják tovább a partnert.. mint régen a kinőtt cipőt :)

2018.09.24. 08:15:33

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Igen, ez igaz. De azért itt is lehet mellé lőni ki az aki valóban flörtöl a másikkal, és az, aki csak vicceskedik ezzel. Mindenesetre ez egy privát üzenet küldésével elég hamar kiderül. Érdemes tehát megpróbálni, hisz az esély adott.
Van egy kollégám, aki pont egy ilyen blogos felületen ismerte meg a barátnőjét.

2018.09.24. 08:27:26

@Törzskommentelő:
Mert mindig csakaszex! Kis belterjes közösködés, erősíti a csapatszellemet :D

2018.09.24. 08:45:21

@Szőkenőőő: Csapatépítő tréning..na..

2018.09.24. 08:46:29

@Womb Raider: Nyitottnak kell lenni az ismerkedés terén, és ki kell látni a társkereső adta lehetőségek közül. A spontán ismerkedés aránya egyre romlik az idő múlásával, de semmi se lehetetlen.

2018.09.24. 13:18:44

@Szőkenőőő: A net csak egy lehetőség, kiegészíti a többit, ami az élő kontaktusra épül..
Az információ technikában alap, hogy hiába van bődületes mennyiségű információd, ha képtelen vagy hatékonyan szűrni, ellenőrizni, rendszerezni..feldolgozni. Maga alá temet, összezavar. A neten túl sok az impulzus..az életben meg inkább kevés..mert sokat ülünk a net előtt :))

Amit ajánlottam szocinak filmet, abban (ha nem is véresen komoly tudományossággal kerülgeti a témát és mutat alternatívákat.. a lényeg a nyitottság és a kísérletezőkedv.

2018.09.24. 17:38:05

@Womb Raider:
Arra az orosz filmre gondolsz?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.09.24. 22:12:17

@Szőkenőőő: Jó, nyilván lehet melléfogni, ahogy írod, de privát üzenetben azért ez kiderül.

@Womb Raider: Igazából itt az igazság:)

2018.09.24. 22:36:35

@LucretiaBorgia: tuti Veled, mert akkor Te vagy az aki kevesebbet beszél ;-)

LucretiaBorgia 2018.09.24. 22:55:32

@Mia and me: Én is Veled! Mert nem kell kisregényt irni a kekszuális önértékelésemről :):):)
Láthatjuk, ízlések és pofonok! Sok beszédnek sok az alja.

2018.09.25. 06:59:49

@Szőkenőőő: Ja.. arra. (Ne számíts valami lilaködös entellektüle köldöknézős jólmegmondásra.. csak olyan tinglitanli limonádéra. Arra jó, hogy órákig lehessen elemezgetni a felskiccelt szituációkat.
(Igazából gőzöm nincs, hogy mi a túrót keres benne Malkovich.. azon túl, hogy Lenin alteregoként orosz maffiózókat szokott játszani.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.25. 07:34:41

@Womb Raider:

de honnan a mamádból szdted le ezt az orosz izét ?
Még az enkóron sincs fenn, de másik torrent oldalakon sincs találat bakker.

2018.09.25. 09:39:50

@Womb Raider: @savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Ki bizony! De bátraké a szerencse, és akár eccercsak be is jöhet :)

2018.09.25. 09:40:46

@Womb Raider:
Én is néztem, hogy Malkovich játszik benne. De tényleg honnan lehet ezt megnézni?

2018.09.25. 10:21:28

@szociál: @Szőkenőőő:

)))) HBO-GO

hbogo.hu/filmek/a-szerelemrol-csak-felnotteknek-feliratos-valtozat

Igazából azt nem tudom, hogy hol az első rész.
Szerintem van próbaidőszak.. ki kell próbálni.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.09.25. 10:26:49

@Womb Raider:

azonnal előfizetek az HBO-ra, mindenem az orosz filmek :)

2018.09.25. 11:00:24

@Womb Raider: nekem van kölcsön HBOgom, a barinőm megadta a jelszót és így néha belekukkantok. Na majd ránézek erre e filmre :)

Sadist 2018.10.09. 16:46:55

Ilyen kérdésen csak az háborodik fel, akinek sumákolni valója van. (Gyk. nagyon béna az ágyban és nem tesz semmi erőfeszítést, hogy fejlessze magát, feltételekhez köti a szexet, eszközként használja, stb.)
Kb. mintha azt kérdeznék, hogy szeretsz-e túrázni és hány kilométer az, amitől még nem köpöd ki a tüdődet?
A gyakorlott természetjárónak és sziklamászónak nyilván semmi dolga egy otthon tévé előtt fagyit zabáló lusta kisbálnával, ahogy egy egészséges szexualitású férfinek se egy havonta egyszer, lekapcsolt lámpánál misszionáriusban "szexelő", passzív fadarabbal. Ezért jobb az ilyen alap dolgokat előre tisztázni.
A helyes válasz egyébként a "persze, imádom a szexet, nagyon nyitott vagyok, kísérletező, kezdeményező és alig várom, hogy ilyen téren is megismerhesselek". De ami ennél is fontosabb, hogy őszintének kell lenni, nem bekamuzni olyat, ami nem igaz.

Sadist 2018.10.09. 19:37:33

@Troll Tibor: Azért nem olyan nehéz objektív önvizsgálatot tartani. Ahhoz nem kell verbális visszajelzés, hogy egy nő tudja magáról, hogy csak fekszik mint egy darab fa vagy pedig aktív és kezdeményező.
A gond inkább ott szokott lenni, hogy túlértékelik magukat.

LucretiaBorgia 2018.10.10. 11:48:08

@Sadist: Ismétlés a tudás anyja...repetitio es mater studiorum....

LucretiaBorgia 2018.10.10. 11:49:11

Est mater studiorum....elütés

2018.10.11. 08:04:10

@Sadist: :))) Csakis a nők... ugyi?

"Azért nem olyan nehéz objektív önvizsgálatot tartani. Ahhoz nem kell verbális visszajelzés, hogy egy nő tudja magáról, hogy csak fekszik mint egy darab fa vagy pedig aktív és kezdeményező."

Ez szvsz nem ennyire egyszerű.. kb. olyan mintha tőleg megkérdeznék: Te jó pasi vagy? Biztosan kellő ojjektivitással és távolságtartással lennél képet alkotni magadról? A szex pont ilyen.. Két, szerinted szexben nulla teljesítményű ember is képes lehet az ágyban kielégülést találni a másikkal és elégedettek lehetnek.. másokkal összekerülve meg jöhetnek a porblémák. A "fadarab" nő is lehet valójában szunnyadó parázs.. csak a nyuszi pasi nem képes felszítani a tüzet.. (Kezdve ott, hogy a nők izgalmi görbéje kissé más fel és lefutású, mint egy férfié és a férfiak zöme nem nagyon képes a tempóhoz igazodni..

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.11. 08:41:20

@Troll Tibor:

Az hogy szar az ágyban nem azt jelenti hogy ágyakrobata.
Sztem az hogy képes váratlan dolgokra, meglepetésekre amivel feltudja dobni kekszuális életüket, fura helyen szexelni, fura ruhákban, fura pózban stb....
Ha egy nő csak ágyban képes dugni, na az télleg szar az ágyban és tudja magáról gondolom.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.11. 08:45:22

szerintem ha egy nő kívánja a xekszet, az eleve nem szar az ágyban.

2018.10.11. 11:42:38

@szociál: Azért az ágyban is lehet jó dolgokat produkálni, van aki szereti a kényelmet ;)
Az hogy ki szar az ágyban, nagyon partnerfüggő. Mit tudunk kihozni egymásból. Egyáltalán meggyúlik-e az a szikra. Mert ha igen, akkor gyakorlatilag a helyszín már mindegy is.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.11. 11:47:08

@Szőkenőőő:

De az a szöveg hogy jó az ágyban az nem arra értendő hogy az ágyban jó :)
Hanem hogy a szex jó vele, és ha valaki kívánós, és mindig dugna az nem lehet rossz, még ha bénán csinálja sem :)
Az rossz az ágyban akinek fáj a feje mindig, vagy aki nem akarja sose.

2018.10.11. 12:16:42

@szociál: értem én :D
Na de ha béna és mindig dugna, az nekem pl. nem jó :D

Ha valaki nem akarja, még nem egyenlő hogy szar a szexben. Mert simán lehet, oka van annak a fejfájásnak és nem akarásnak. Az más történet, miért nem mondja meg a partnernek.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.11. 12:24:20

@Szőkenőőő:

Egy nő nem lehet béna, mert ha élvezi és nyög már jó, meghúzni meg nem nehéz, mit kell neki csinálnia ?
Fogazás az nem jó mondjuk :B

Aki nem akar szexelni az szar az ágyban :)
Ennyi :P

2018.10.11. 12:24:48

@szociál: "Az rossz az ágyban akinek fáj a feje mindig, vagy aki nem akarja sose."

Jó... de az meg annyira (szerintem..) nem keres partnert..

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.11. 12:38:26

@Womb Raider:

Biztos sok olyan pár van ahol a nő ha lehet inkább kihagyná a szexet, mert nem hozza izgalomba, inkább egy jó beszélgetés és múzeumba járás.
Biztos vannak olyan értelmiségi párok komolyzenei koncertekre járnak, jókat esznek és beszélnek és nekik ez elég.
Meg van a Woody Allen féle értelmiségi aki még a legyet is röptében :)

2018.10.12. 15:24:44

@pannonfunk: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

LucretiaBorgia 2018.10.12. 20:16:53

@szociál: Ezt lehet, még idézni fogják.
Lehet viccnek szántad, de nem az.
süti beállítások módosítása