Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Non-stop-Off
2018. március 09. írta: szociál

Non-stop-Off

logo.jpg

 

 

 

Ami a csövön kifér.

Itt lehet politizálni is, de csak itt!

Aki csúnyát ír moderálom, a legcsúnyább szó a kutyafája ! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://szociesatjukol.blog.hu/api/trackback/id/tr5613727782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2020.03.20. 13:25:27

@mgdé:

nem is értem miről beszélsz... :-D
kiestem a proliknál és a "szakmunkásképzőből szalajtott nyugdíjasok" körénél.

Womb Rаider 2020.03.20. 13:38:53

@mgdé: Látom, tart még a trip.. adj gumának is belőle ;)

"Démonaim lennének?"
Nem tudom.. lehet, csak egy csíkkal több volt a kelleténél.. nem vagyok ott melletted. Azt azért érzékelem, hogy vért izzadsz, hogy démonizálj.

"S meséld már el, a favoritjaid pontosan mit is teljesítettek, alkottak? "
Látod.. megint a látomásaid.. hol is állítottam, hogy a 'favoritjaim' lennének???
De fordítsunk a dolgon, mert nem érzem szükségét, hogy neked magyarázkodjak vagy, hogy meggyőzzelek. Lássuk, kiket preferálsz te!

(az nem ér, hogy megint tolsz egy csíkot és lila fejjel , forgó szemekkel erkölcsi idealizmusodból mutatsz ízelítőt.. Nem az érdekel, hogy mi lenne jha minden TÖKÉLETES lenne, az érdekel, mi az , ami megvalósítható.
Nem álmodozni kell, hanem haladni. Nyilván több módon juthatunk el innen valahova.. de ha nincs Bentley Mulsanne, hát megyünk szekérrel.. csak haladjunk.
Az meg végképp nem válasz, hogy mindegy ki, csak ezek ne.. azt talán még te is belátod (jobb napjaidon)

Sir Bates dö Hól 2020.03.20. 13:47:03

@Womb Rаider: arra tudnál választ adni, hogy miért személyeskedsz, inszinuálsz, sértegetsz ennyire primitív módon? csak ennyire futja? ha vannak érveid, logikus okfejtésed, akkor azokat vedd elő, ne félnótás extremitásokra és minoritásokra hivatkozzál ultima ratioként a ner védelmében... bár azt sem foghatom fel, hogy miért kell a ner-t védeni? azt minősítik az eredményei;-)...

Womb Rаider 2020.03.20. 14:56:54

@Sir Bates dö Hól: "arra tudnál választ adni, hogy miért személyeskedsz, inszinuálsz, sértegetsz ennyire primitív módon? "

Tehát az nem bassza a csőröd, hogy te,meg a haverod két éve ugyanazt a sületlen f4szságot toljátok velem kapcsolatban, és próbáltok mindenáron úgy bemutatni, mint ha egyenes haszonélvezője és tettestársa lennék a a jelenlegi klientúra országlásának..
Nem kell az önérzeteskedés, nem kell 'inszinuációra' hivatkozni mert kettőnk közül te csak feltételezésekkel élsz irányomban, én ellenben a saját magad által leírt szavaid alapján tettem megjegyzést arra vonatkozóan, hogy vicces, amikor a beteg javasol terápiát az orvosnak.
..és nem én voltam, aki lámpavasakat haluzott.. szóval ezt a szálat szerintem jegeld.

"bár azt sem foghatom fel, hogy miért kell a ner-t védeni? azt minősítik az eredményei;-)... "

Óóó.. tök jó, ha csak ennyit nem értesz. Én pl. azt nem értem, téged miért is érdekel mindez annyira nagyon, amikor nem tartod semmire az országot, nem is itt élsz..és nem is tervezed a hazatérést .(ugye?)

Nem 'a NER'-t védem, de persze te nem vagy te annyira egybites, hogy ezt ne tudnád, de azt is tudod, hogy ezzel kaszán tudsz stigmatizálni.
Ja.. és még valami.. Az, hogy te mit fogadsz el érvnek és logikus okfejtésnek, az már ne is haragudj, de valami egészen szubjektív dolog, tudtommal még csak kinevezett bíró sem vagy, hogy mérleg nyelvét játszhass..

Amiről ti álmodoztok, az nincs.. sajnos nem is lesz.. ha mégis ezt kéritek számon idehaza, miközben másutt még akár rosszabb is a helyzet, akkor csak arra tudok gondolni, hogy valami közvetett-közvetlen érdeketek fűződik mások hatalomra kerüléséhez.

Ha elmondod, 'te kit választanál' és miért.. ígérem, hagyom magam meggyőzni.. vagy legalábbis meghallgatom az érveid.
(a 'mindegy ki' meg a 'valaki más' az nem jó válasz.. )

mgdé 2020.03.20. 15:12:25

@Sir Bates dö Hól:

Amúgy se értem mit jön mindig a csíkkal, tudtommal az Borkai et. nőinek a reszortja (azt persze nem tudhatom Wombi partijain mi dukál), egy hoplita nem él ilyennel - ép testben ép lélek, kalokagathia, ismerd meg önmagad, isteni természetű saját daimón, pajzsoddal vagy pajzsodon, meg ilyesmik :D -, csakis bort, szőlőből készült tiszta bort iszik. :)
(Meg persze whiskyt vagy pálinkát vagy konyakot, árpasört, vizecskét, rumot, stb., ha az egyébként mélyen tisztelt barbár vendég sanyarú gyerekkora folytán nem ért a borhoz, s templomban is csak jobb híján issza.)

Sir Bates dö Hól 2020.03.20. 15:42:47

@Womb Rаider: "és próbáltok mindenáron úgy bemutatni, mint ha egyenes haszonélvezője és tettestársa lennék a a jelenlegi klientúra országlásának."

nem én vagy @mgdé: , vagy bárki más írja a kommentjeid, hanem te: én a kommentjeid tartalmára reflektálok, sz'al ne nálam reklamálni, ha nem tetszik, amit a tükör mutat;-)...

Sir Bates dö Hól 2020.03.20. 16:00:03

@Womb Rаider: "Én pl. azt nem értem, téged miért is érdekel mindez annyira nagyon, amikor nem tartod semmire az országot, nem is itt élsz..és nem is tervezed a hazatérést .(ugye?)"

Mert én magyar vagyok, az is maradok életem végéig, mert ott vannak a rokonaim, ott haltak az őseim (kik mellesleg katonaként, Nemeskér, lófőként vagy rebellisként minden fegyveres konfliktusban részt vettek, sz'al vérüket adták a honért... vagy csak azért, mert ehhez volt kedvük, s indíttatásuk [a családban sosem tengerek túl a grál lovagok]), s mert ott van mindenki, ki így vagy úgy, de sorsközösségbe került velem korábbi életemben: ezért érdekel, hogy mi lesz a szülőföldemmel... s nettó befizető országban adózó rezidensként meg eleve jogom van megnézni, hogy mire költöttek azt a pénzt, amit én is küldök nektek, nagypofájú, mezítlábas höbörgő parasztoknak;-)...

Sir Bates dö Hól 2020.03.20. 16:06:20

@mgdé: ne engem kérdezz, én nem szeretem a kokaint, egy csík után elmegy el fél nap, meg rengeteg joint, hogy újra egyenesbe jöjjek;-)... én írtam már: fű, gomba, meg az a szar hasist, amit itt egyedül lehet kapni... meg Lucy in the Sky with Diamonds nagyritkán (mert attól aztán flesselsz olyat, hogy az tényleg beszarás;-))...

taga20 2020.03.20. 16:46:15

látom ma is folytatódott a wombiso, ahogy a hét minden napján:)))

mgdé 2020.03.20. 17:07:32

@taga20:

"Mindegy hogy mit, csak írjanak rólam!" :D

Valami jó_kis_boszis_zenéd nincs?

boborján20 2020.03.20. 17:59:15

@Szőkenőő: érdekes, könyveket nem ajánlasz:)))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.20. 18:02:16

@boborján20: Miért érdekes? A könyv nem ilyen szórakoztató :P Azt csak sámli alá használom billegés ellen :P

boborján20 2020.03.20. 18:09:10

@Szőkenőő: te is? én a tévé alá szoktam, hogy ne billegjen és tugyam nézni a monikasót:)))

egyébként, a könyvek egy fokkal szórakoztatóbbak, me van amelyiknek a végén nincs sprickodás, hanem gondolkodás van.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.20. 18:16:46

@boborján20: Gondolkodás? Nehari, olyat még nem ettem :P Ondolálásról már hallottam, mert anyósom fodrász volt, és sokat mesélte, hogy ma ondolált sokat. :)

boborján20 2020.03.20. 18:23:10

@Szőkenőő: szerintem átvert az anyósod:)))

"Gondolkodás? Nehari, olyat még nem ettem :P"

nem mondták még neked, hogy nem kell mindent a szádba venni?:)))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.20. 18:32:06

@boborján20: Mit tehetek róla, hogy orális fixációm van? Veleszületett, nem gyógyítható. :)

guma 2020.03.20. 18:38:54

@Szőkenőő:

"orális fixációm van" :))
mesélj!
tanulnom kell! :D

boborján20 2020.03.20. 18:41:58

@Szőkenőő: a pasik szeretik az ilyen beteg csajokat, mint amilyen te is vagy.

szerintem ne kezeltesd ki, eszt a gyógyítható "betegségedet":)))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.20. 18:53:43

@guma: Most meg vagyok fázva, (nem vagyok királylány nem korona) és szívesen nyalogatom a mézes kanalat.
Imádom szopogatni a csokit míg el nem olvad a számban.
Torokfájásra meg egy kis házipálinkát öblögettem :D

boborján20 2020.03.20. 18:56:01

@guma: mi van, mi van? jó pap holtig tanul?:)))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.20. 19:01:38

@boborján20: Isten ments!
Bár betegnek nem nevezném amig a pasik szeretnek :D

guma 2020.03.20. 19:11:15

@Szőkenőő:

életveszélyes vagy?
minden eltűnik, olvad a szádban? :DDD

@boborján20:

hátha van valaminek még értelme... :D

Womb Rаider 2020.03.20. 19:58:46

@Sir Bates dö Hól: " s nettó befizető országban adózó rezidensként meg eleve jogom van megnézni, hogy mire költöttek azt a pénzt, amit én is küldök nektek, nagypofájú, mezítlábas höbörgő parasztoknak;-)... "

Ez szép volt!!! Egy a bibi.. nem igaz. A mag és a peremországok közötti jövedelemtranszfer csak a hozzád mérhető közgazdasági antitalentumok buksijában él úgy, mint pénzforgalom. Itt erőforrás-transzfer zajlik és az általad sugalttal (mily meglepő..) pontosan fordított.
Csak a hozzád hasonló 'táv-magyarok' igyekeznek elhitetni az itt élőkkel, hogy az Eu valójában egy népjóléti intézmény.. de a piaci racionalitások mentén ez nem működik. Fro. nem attól lesz gazdag (de a németrek sem) hogy a javaikat szétszórják a szegények, a peremországok között.
Ahogyan anno (és most) sem azért voltak gyarmattartók, hogy felemeljék a fekete afrika népeit, vagy éppen az É-Amerikai gyarmatuk lakót..

És egészen hétköznapi példa: a ticket-biznisz francia cégei sem jótékonyságból ismertették meg a magyarokkal az ebédjegyek csúcstechnológiáját, hogy végre mi is büszkén nézhessünk a fénybe, hanem azért, hogy az uszkve 40%-os profitjukat hazatalicskázhassák..
..de ha ez még mindig hihetetlen számodra, úgy fogd fel az általad befizetett centeket úgy, mint a szállásadóid kártérítését Trianonért..

boborján20 2020.03.20. 20:24:34

@Womb Rаider:

"hogy az uszkve 40%-os profitjukat hazatalicskázhassák.."

goldi, szerintem te kevered lölövel és családjával, vagy tiborccal!

te egyébként, egész hétvégén itt fogod baszni a rezet, és nem valami szvingerklábban?

ájvé!:)))

Womb Rаider 2020.03.20. 20:58:44

@boborján20: "e egyébként, egész hétvégén itt fogod baszni a rezet, és nem valami szvingerklábban?"

Jajj. dehogy. Isten ments.. egyrészt nem venném el a szórakozásod, másrészt másokat sem fosztanék meg attól, hogy élvezhessék a társaságod.

De ezt még az orrod alá tolom.. (azt hitted, hogy csak úgy vaktában tűztem a csalit a horgomra? Be is kapta a legbutább halacska :)))

www.napi.hu/magyar_vallalatok/cafeteria_oriasi_profithanyad_az_utalvany-kibocsatoknal.409284.html

50%... ízlelgesd!

Sir Bates dö Hól 2020.03.20. 21:57:32

@Womb Rаider: mo nem nettó befizető, fro meg az, sz'al nem értem mire ez a nagy önérzet;-)...

mgdé 2020.03.20. 23:42:20

@Sir Bates dö Hól:

Mer' elszippantották az agyát.
Értelmezd úgy, hogy most érted fizetnek nekünk az fránya francúzok. :P

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.21. 08:12:14

@guma: Nem végzek félmunkát ;)

@boborján20: Dehogyis! Már az oviban is pórul járt Pistike, mikor el akarta venni a csokimat. Szőke nem ad a csokijából!! :D

boborján20 2020.03.21. 09:13:40

@Szőkenőő: hallod blondie, mi van borcsanénivel?
kezdek aggódni érte.
mútkor aszt mondta, hogy lemegy dildoé a botba, azt azóta nem láttam:)))

addig is zene!;)

www.youtube.com/watch?v=VoOG7LEyUJ0&list=RDVoOG7LEyUJ0&start_radio=1

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.21. 09:33:11

@boborján20: Nemtom, összevesztünk mert meg akarta inni az aperolsiccemet, és erre is harapok. Utálatos egy nőszeméJ
Majd ha lesz mondandója, idedugja azt a pisze nóziját :P

boborján20 2020.03.21. 10:22:09

@Szőkenőő: "Utálatos egy nőszeméJ"

nekem mondod! engem még azelőtt karanténba rakott, amikor még a kanyarba se volt itt a koronavírus:)

boborján20 2020.03.21. 10:27:05

@Szőkenőő: ja és! mi az az aperolsicc?

guma 2020.03.21. 11:21:35

@Szőkenőő:

szóhoz sem jutok! :-)
de ez nem tanagyag :-DDD
pedig roppant szükségem van rá, hátha felébresztene, mert durva kómába estem...

@boborján20:

hülye! :-DDDD

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.21. 11:35:15

@boborján20: Az nem Borcsa volt csaxólok :P

Az aperol sicc, igazából spritz, az egy kellemes koktél, csajos karattyolás mellé.

boborján20 2020.03.21. 11:36:44

@Szőkenőő: "Az nem Borcsa volt csaxólok :P"

ako ki volt az az elvetemült?:)))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.21. 11:39:07

@guma: Tananyagot nem terjeszthetek nyilvánosan, egyrészt egyből leqrváznak, másrészt saját receptem van titkos összetevővel. ;)

guma 2020.03.21. 11:51:28

@Szőkenőő:

értem!
inkább hagysz hülyén meghalni... :-D
(különben is ki merne itt téged leqrvázni? :-)))

boborján20 2020.03.21. 11:52:24

@Szőkenőő: csak nem te???!!!

na valld be, hogy félreismertél!:)))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.21. 12:44:50

@guma: Ki merne lekqrvázni? Hát látod egy kis orális fixáció miatt le lettem betegezve, pedig csak egy kis csoki szopogatásról volt szó :D

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.21. 12:50:00

@boborján20: Mit valljak be? Nem ismerlek, így félre se ismerhetlek :)
Inkább csak a jelen pillanatból döntöm el, épp mit gondoljak valakiről. Mikor legközelebb jön a bunkesz taga, (mert jön) :P akkor majd a reakció is a megfelelő lesz rá. Hisz ismersz :D
Tudod itt a virtuális térben mi döntjük el mit engedünk láttatni magunkból. ;)

boborján20 2020.03.21. 13:06:50

@Szőkenőő: az a bunkesz szerintem csak az igazat írja, mégha kicsit bumfordi is vagyok.

de sohasem a rossz szándék vezet, mégha úgy is tűnik;)

ja és zene, me...!:)))

www.youtube.com/watch?v=OhlVBpEnjig&list=PLcpBBg8UA1Oxz7973OVcCzyBR-caH7hCQ&index=1

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.21. 13:20:28

@boborján20: Bumfordi!!! :DD
Még szerencse, hogy épp fekszem az ágyikómban, kúrálva a náthás kórságot magamból, mert most asszem a földön fetrengenék a röhögéstől :DD
Sebaj, szándéktól függetlenül újra ki leszel moderálva, vagy adott esetbe karanténozva, ha nem tudsz féket tenni a bumfordi énedre.
Csak aztán ne mondd, hogy nem szóltam előre :))) Erre iszom egy mézes teát :)

boborján20 2020.03.21. 13:32:53

@Szőkenőő: bakker itt dumálok veled egész délelőtt és te benyögöd a végén, hogy koronavírusos vagy????!!!!

merre szaladjak édesjó zistenem:))))

zenét szereted? küdöm a negyedikk nótámat. manapság aktuális:)))

www.youtube.com/watch?v=j3qIBHStUc0&list=RDj3qIBHStUc0&index=1

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.03.21. 13:43:46

@boborján20: Tegnap is mondtam....arról nem tehetek, hogy nem figyelsz oda...így jártál. :P
Koronát igazít, orrot kifúj, takaró nyakig, és most szunyálok egy gyógyítósat :)

boborján20 2020.03.21. 13:59:40

@Szőkenőő: szép álmokat! álmodj bajszos tagákkal:))))

LucretiaBorgia 2020.03.21. 15:07:05

@boborján20: Mert hiánycikk lett. Milliok otthon...márugyebár:)
Nos, őszintén örülök, ha másnak van ideje éltetni a blogot, amig nekem nincs.
A kis faxom tele ezzel az ál demo látszat intézkedéses trágyával. Rég késő volt.
Én egész héten rohangásztam, no maszk, no egyébb hiszti. Tömegközlekedtem. Napi 12 orat mekóztam, másokról is gondoskodtam. Nem ettem, alig ittam. Fogytam 2 kilót. Halálosan fáradt vagyok. Amugy semmi koronabajom. Csak szeretnék 100 orat aludni.
Dildo nincs, még a kinainál se. Ugy h válunk nyuszifül. A dildo már nem huz ki a pácból:):):)
Bocsi, h kifecsegtem:)

boborján20 2020.03.21. 15:11:21

@LucretiaBorgia: má az baj, ha hiányzol cica?!:)))

na zene, hogy tugyál egy kicsit pihenni.

www.youtube.com/watch?v=Che00FhqXQg&list=RDChe00FhqXQg&start_radio=1

boborján20 2020.03.21. 15:31:14

@LucretiaBorgia: "Bocsi, h kifecsegtem:)"

ha éreznéd a nyelvem rezgését, akkor nem tennétek karanténba:)))

boborján20 2020.03.21. 15:43:27

@Womb Rаider:

bakker goldi, tőled mindig tanulok:)))

LucretiaBorgia 2020.03.21. 15:44:40

@boborján20: Én klasszikus konzervatív kiccsaj vagyok...cipőt a cipőboltból!
Ééérteeed???!!!
:):):)

boborján20 2020.03.21. 15:53:32

@LucretiaBorgia: változik a világ kiszcsaj!
a jegesemberek eltűntek:)))

szerintem, má a cipőt is interneten veszi a normális ember:)))

LucretiaBorgia 2020.03.21. 15:56:41

@boborján20: Azok sajna már rég.....
De a neten is olyt vehetek, ami konzerv-atív, marugyebár!?

LucretiaBorgia 2020.03.21. 15:59:29

@Szőkenőő: Long drink, béjbi! De, sebaj, kellemes bubis, fanyar narancsos..
Meg tartozom 2 ovel..
Bruhahaha...mikor ihatjuk meg??
A korona tuggya!!!?

boborján20 2020.03.21. 16:09:14

@LucretiaBorgia:

azé nem mondod, hogy ma is szemfelszedőhöz jársz, vagy leugrasz a videotékába a panelból?:)))

Sir Bates dö Hól 2020.03.21. 16:17:19

@boborján20: persze, lehet nekik is, csak senkit nem érdekel abban a vonatkozásban;-)...

boborján20 2020.03.21. 16:23:47

@Sir Bates dö Hól:

de szemét vagy migráncs!

ja és, remélem jól vagy te is és a családod is!

zenét bírod cigány, tessék!:)))

www.youtube.com/watch?v=6Dnv5L59eSo&list=RD6Dnv5L59eSo&start_radio=1

Sir Bates dö Hól 2020.03.21. 16:26:18

A Katona feltett két darabot a youtube csatornájára...

Sir Bates dö Hól 2020.03.21. 16:43:35

@boborján20: én igen, s remélem a család is az marad...

(borzasztó, hogy mi megy a blogszférában moon: mindenki jobban tudja onnan, hogy mi a helyzet itt (az egyik froi gócpontban vagyok)... pedig csak jeleztem, hogy egy harmadik világbeli egészségüggyel rendelkező entitásnak mi az egyetlen esélye... sz'tem kétszáz körüli elhunyttal nagyon olcsón úszná meg mo....

boborján20 2020.03.21. 16:47:51

@Sir Bates dö Hól: olvaslak téged is, és a retardáltakat is a B1-en is.

szerintem az a 200 alap hangon lesz 2000.

és most nem voltam rémhír terjesztő, akik nemsokára 2-5 évet kapnak:)

Sir Bates dö Hól 2020.03.21. 17:40:52

@boborján20: figyelj, ezek csak számok, sajnáljuk őket, de mindaddig, amíg nem érint csak egy kicsit is személyesen, addig számok...
(tegnap jött a telefon, hogy a szomszéd nagybátyja elhunyt, én is ismertem, ötvenes volt, jó karban lévő: azóta a szomszéd csak két méterről hajlandó beszélni bárkivel... 3n, meg mivel egyedül vagyok, s 23 évvel ezelőtt voltam utoljára beteg, jelentkeztem önkéntesnek a baque alimentaire-hez, mert félnek bemenni... s szolgáltatásukra sokaknak van szüksége...)

boborján20 2020.03.21. 21:08:16

@Sir Bates dö Hól: haver, respekt neked és a többi hősnek, aki az egészség ügyben dolgozik.

LucretiaBorgia 2020.03.21. 21:16:04

@boborján20: Sir az etetőben vallalt melót...
Nem az eü ben...

LucretiaBorgia 2020.03.21. 21:20:37

@Sir Bates dö Hól: Én is szupi formában vagyok. Amit nem latni az az autoimmun betegség...
A szóban forgó úrnál se tudjuk mi volt pontosan??!

Sir Bates dö Hól 2020.03.22. 11:11:40

@boborján20: ez minden, csak nem hősiesség, most ez a sorsközösségem, nem mo, oda maximum az eddigi tapasztalataimat továbbíthatom, de arra még nincs szükség a mi_mindent_jobban_tudunk_országában;-)...
@LucretiaBorgia: hát ott maximum téblábolhatnék, ott nem többen, csak sűrűbben lennének velem;-)...
(de most lehet, hogy másik helyre megyek, kinyitnak egy szállást az sdf-eseknek (hajléktalanok), lehet, hogy ott leszek "recepciós"...

boborján20 2020.03.22. 11:36:47

@Sir Bates dö Hól: "ez minden, csak nem hősiesség"

haver, benned is aszt szeretem, amit bástyaevtárs magában:)))

Sir Bates dö Hól 2020.03.22. 12:16:53

@boborján20: nem, én megengedhetem magamnak egyedülállóként ezt a luxust, ha családom lenne itt, sz'tem nem mozdulnék ki... amit szeretsz vagy csodálsz bennem, az a végtelen őszinteség, amit nem mindenki engedheti meg magának: de, mint már mondtam, én szerencsés csillagzat alatt születtem;-)...

mgdé 2020.03.22. 12:37:09

@Sir Bates dö Hól:

" én szerencsés csillagzat alatt születtem;-)."
"az a végtelen őszinteség,"

Akkor beszéljünk a nőkről! :D

LucretiaBorgia 2020.03.22. 12:59:13

@Sir Bates dö Hól: Gyanús vagy Te nekem..
Csak nem szintén vízöntő????

Sir Bates dö Hól 2020.03.22. 13:38:22

@mgdé: én mindig korrekt és igazmondó voltam (most a hatóságok előtt nyilván nem, de az más), ellenben a nőkről is, de nem a nőknek: ott automatikusan sumákolok, kerülöm a konfrontációt, keresem a könnyebb utat... ha, a muff nagy úr;-)...

@LucretiaBorgia: nem, oroszlán... de nem az állatok királya!;-)...

mgdé 2020.03.22. 20:00:02

@Sir Bates dö Hól:

No, ha majd vége ennek az egésznek, mégiscsak meg kellene inni valahol valami rendeset ...

"kerülöm a konfrontációt, keresem a könnyebb utat..."

Lassan már én is filippínó, vagy thai nőben "gondolkodom". Nehéz kenyér ez az egyenjogúsdi - asszertív kommunikáció ide, asszertív kommunikáció oda :D -, ha egyszer a másik fél mindig minimum háromszor annyi szót kaphat a kétszemélyi privátmédiában ...

LucretiaBorgia 2020.03.22. 21:50:22

@mgdé: csak fogadd el hogy van agyunk...!!!!

mgdé 2020.03.22. 22:06:40

@LucretiaBorgia:

Nem is állítottam, hogy nincs. :)

Csak azt/annyit, hogy nem egyenlőek a "küzdelem" feltételei.
Ráadásul még a - franczúziában muffnak hívott - p...i is nálatok van. :)

Womb Rаider 2020.03.23. 11:30:01

@Sir Bates dö Hól: "(borzasztó, hogy mi megy a blogszférában moon: mindenki jobban tudja onnan, hogy mi a helyzet itt (az egyik froi gócpontban vagyok)..."

Hihetetlen mázli számunkra, hogy te ott vagy és pontosan meg tudod ítélni, mik az esélyek itt!!!

"pedig csak jeleztem, hogy egy harmadik világbeli egészségüggyel rendelkező entitásnak mi az egyetlen esélye... sz'tem kétszáz körüli elhunyttal nagyon olcsón úszná meg mo..."
A harmadik világ az más.. az az a helye a világnak, amit a pl. a franciák is leraboltak az elmúlt századok során..és ahonnan most éppen a csokifiúk kezdik lelepni a büszke kontinenst..

"mo nem nettó befizető, fro meg az, sz'al nem értem mire ez a nagy önérzet;-)... "

Látom, sikereült újfent nem érteni amit írtam.. Okosabbnak hittelek ..
Lehet, hogy Fro a vegytiszta pénzügyi egyenleget nézve befizet, de, a gazdaságába a peremországokból, azokon keresztül , kevésbé látványos csatornákon vastagon áramlik vissza bevétel.. szóval tagát megetetheted a nagyot mondó szövegeddel, hálás, hogy ételt-italt adsz az asztalára és magyarok millióinak szintúgy és ő ezért nyilván felnéz rád, hiszen te külföld vagy, azok meg csak okosabbak lehetnek a mezítlábas magyaroknál, de egy közgáz érettségivel bíró , közepes képességű fiatal már csak legyint rád.

Lorrh 2020.03.23. 11:40:58

@Womb Rаider: ebben saját tapasztalataim is vannak. Dolgoztam francia multinál. Minden évben vastagon veszteséget mutattak ki.
Emellett elképesztő pénzeket toltunk ki francia cégektől vásárolt temékekre és szolgáltatásokra.
Volt, hogy párizsból iderepült a specialista valamit megszerelni, amit itthoni ember is bőven meg tudott volna csinálni. Tizedakkora napi bérért. Nem túlzok.

Womb Rаider 2020.03.23. 12:29:49

@Lorrh: "Volt, hogy párizsból iderepült a specialista valamit megszerelni, amit itthoni ember is bőven meg tudott volna csinálni. Tizedakkora napi bérért. Nem túlzok. "

Ez még a jobbik eset, mert volt valami konkrét tevékenység a háttérben.. de az 'adóoptimalizálás'-nak vannak kreatívabb módjai is, amit a multik előszeretettel alkalmaznak és vastagon kihasználják, hogy a KEu országok 'baráti' kormányai pl. egy szépen csillogó Francia Becsületrendért az anyjukat is .. a ravatalon.
Útelágazódós D210 nagyon baráti kapcsolatot ápolt a franciákkal.. akkoriban ment a szabadrablás .

Sir Bates dö Hól 2020.03.23. 13:21:35

Na jó, befejeztem. Tájékozódjatok az origóról a froi helyzetről. Sz'al okosmagyarok, b@sszatok egyedül...

Womb Rаider 2020.03.23. 13:32:40

@Sir Bates dö Hól: A 'kiküldött' tudósítói munkát nagyon köszönjük, nem is igazán kérdőjelezte meg senki, hogy ott minden a legnagyobb rendben és a legjobb eredmények mellett történik.. de már meg ne sértődj, a lesajnáló-lekezelő-lereszkedő huhogás az, amire idehaza most a legkevésbé van szükség. Örülj, hogy ott vagy, én is örülök.. mi meg majd csak elleszünk valahogy a messzire szakadt gazdag, okos és szép 'távhazafiak' vuduzása nélkül.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.09.10. 07:38:49

Ez a zene jött ma szembe velem legelőször a mai nap, ezzel kívánok magamnak boldog születésnapot :

www.youtube.com/watch?v=oIQ87m4zmLs

Womb Rаider 2020.09.10. 11:07:55

@Szőkenőő: Boldog, boldog, boldog születésnapot!

Mostantól már te is szavazhatsz az országgyűlési választásokon és kérhetsz magadnak egy fél tequilát a Háromlépcsősben ! Egészségedre!

Lorrh 2020.09.10. 11:35:15

@Szőkenőő: Gratulálok! Csodás dolog lehet minden évben szülinapozni. Nekem csak egyszer volt.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.09.10. 11:51:15

@Egon Estragon: köszönöm :)

@Womb Rаider: Tequilát? Kérek is, nem is egyet :D Szombat és vasárnap is szülinapozok, kipróbálom végre milyen alkoholt inni :D és köszi :)

@Lorrh: köszönöm :) Akkor te vagy az örök 1 éves? ;)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.09.10. 12:14:24

@Szőkenőő:
Alkohol? :O
En olyat meg nem mertem inni.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.09.10. 12:16:03

@Lorrh:
Nekem volt nehany szulinapom, 9 eletem van mint a cicaknak, ciccae vagyok .

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.09.10. 12:50:48

@szociál: persze, mert te kákabélű kiskrapek vagyol :P
süti beállítások módosítása